Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ελλάδα 06.11.2017 10:39

Οκτώ συμβουλές για να αποφεύγετε τις παγίδες στις On line αγορές

Image of Newsroom Newsroom
Οκτώ συμβουλές για να αποφεύγετε τις παγίδες στις On line αγορές
Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές εκτίθενται όλο και περισσότερο σε παραπλανητικές διαφημίσεις και προωθητικές ενέργειες κατά τη χρήση του Διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πέφτουν όλο και πιο συχνά σε παγίδες εγγραφής σε συνδρομητικές υπηρεσίες.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του Δικτύου των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή (ΕΚΚ) που διενεργήθηκε σε έξι ευρωπαϊκές χώρες, διαπιστώθηκε ότι οι καταναλωτές σε Σουηδία, Νορβηγία, Φινλανδία, Ολλανδία, Βέλγιο και Αυστρία -οι οποίες ανέφεραν τον μεγαλύτερο αριθμό προβλημάτων με παγίδες συνδρομής εντός του δικτύου ΕΚΚ- έχουν περιορισμένη γνώση των δικαιωμάτων τους όταν πρέπει να αντιμετωπίζουν την αγορά ανεπιθύμητων προϊόντων ή συμβάσεων παγίδων.

Το αποτέλεσμα ήταν, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, ότι οι καταναλωτές, τα τελευταία τρία χρόνια επιβαρύνθηκαν, κατά μέσο όρο, με 116 ευρώ ετησίως, επειδή δεν άσκησαν τα δικαιώματά τους. Μάλιστα, περισσότερα χρήματα δαπάνησαν λόγω παραπλανητικής εγγραφής σε συνδρομητική υπηρεσία, οι άνδρες καταναλωτές απ' ό,τι οι γυναίκες.

Με ένα κατατοπιστικό βίντεο και οκτώ συμβουλές σχετικά με την αντιμετώπιση των on-line παγίδων το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας στοχεύει στο να δώσει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να αποφεύγουν, όσο αυτό είναι δυνατό, προσφορές-παγίδες και παραπλανητικές πρακτικές με συνδρομητικές υπηρεσίες».

Τι είναι οι παγίδες με την εγγραφή σε συνδρομητικές υπηρεσίες;

Επιθετικές πρακτικές πωλήσεων που προσφέρουν δωρεάν δοκιμή προϊόντων ή μεγάλες προσφορές εμφανίζονται όλο και περισσότερο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) και στις ιστοσελίδες, πολλές φορές με τη μορφή των αναδυόμενων διαφημίσεων(pop-up windows). Αυτές οι διαφημίσεις αιφνιδιάζουν τους καταναλωτές και τους παρασύρουν, σε κάποιες περιπτώσεις, στο να πραγματοποιούν αγορές προϊόντων ή υπηρεσιών χωρίς τη βούλησή τους.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Ποιοι είναι οι πιο συχνοί τρόποι παραπλάνησης

Η δωρεάν συμμετοχή σε κάποιο διαγωνισμό με σημαντικής αξίας έπαθλο (π.χ. ακριβό κινητό τηλέφωνο, tablet, κουπόνι αγορών σε σούπερ μάρκετ) ή ένα διαδικτυακό τεστ νοημοσύνης ή η δωρεάν δοκιμή ενός διαδικτυακού παιχνιδιού ή η υποβολή αίτησης για δωρεάν δείγματα καλλυντικών μπορεί, τελικά, να κοστίσουν ακριβά στον καταναλωτή, αν υποκρύπτουν εγγραφή σε συνδρομητική υπηρεσία.

Συνήθως, ζητείται από τον καταναλωτή να δώσει τα στοιχεία της κάρτας του ή /και τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου, προκειμένου να επωφεληθεί από την προσφορά ή να ολοκληρωθεί η συμμετοχή του στο διαγωνισμό ή για να λάβει το αποτέλεσμα του τεστ. Τα στοιχεία αυτά χρησιμοποιούνται είτε για την αποστολή χρεώσιμων μηνυμάτων πολυμεσικών υπηρεσιών, π.χ. 5ψήφια, στο κινητό του καταναλωτή είτε οδηγούν σε χρέωση μηνιαίας συνδρομής ή εφάπαξ πληρωμής στην κάρτα του.

Άλλοτε πάλι η δωρεάν εγγραφή του καταναλωτή, π.χ. σε διαδικτυακό παιχνίδι, σε ηλεκτρονική πλατφόρμα υπηρεσιών αναψυχής ή σε υπηρεσία antivirus, συνοδεύεται από ψιλά γράμματα, μέσω, μάλιστα, παραπομπής σε άλλη σελίδα, ότι, με τη λήξη δοκιμαστικής περιόδου, π.χ. ενός μήνα, αν δεν προβεί σε διαγραφή από την έως τότε δωρεάν υπηρεσία, τότε η εγγραφή του μετατρέπεται αυτομάτως σε χρεώσιμη συνδρομητική υπηρεσία, π.χ. δύο ετών.

Βασικοί τομείς που εμφανίζονται οι παγίδες αυτές είναι η αγορά καλλυντικών και συμπληρωμάτων διατροφής ή σκευασμάτων υγείας, τα προϊόντα τεχνολογίας και οι υπηρεσίες γνωριμιών.

Το κοινό χαρακτηριστικό σε όλες αυτές τις περιπτώσεις είναι ότι ο καταναλωτής παγιδεύεται, μέσω διαδικτύου ή τηλεφωνικά, σε επαναλαμβανόμενες μηνιαίες πληρωμές συνδρομής, συνήθως για όχι υψηλά ποσά, με δέλεαρ κάποια δωρεάν ή χαμηλού κόστους αρχική παροχή. Δηλαδή η παροχή αυτή λειτουργεί ως «δόλωμα».

Η γνώση και η διεκδίκηση είναι η λύση

Η εγγραφή ενός καταναλωτή ως συνδρομητή και, άρα, η συμβατική του δέσμευση χωρίς τη ρητή συναίνεσή του και χωρίς να έχει ενημερωθεί για τις υποχρεώσεις που αναλαμβάνει, μέσα από μια προωθητική ενέργεια και, γενικότερα, μέσα από μια εμπορική πρακτική, αποτελούν αθέμιτες και παραπλανητικές πρακτικές και η δέσμευση στην οποία οδηγεί δεν είναι ισχυρή.

Αποτελεί υποχρέωση του προμηθευτή να αποδείξει ότι ο καταναλωτής έδωσε τη συγκατάθεσή του για μια αγορά και είναι σημαντικό οι καταναλωτές να καταγγέλλουν άμεσα αυτού του είδους τις εμπορικές πρακτικές και να διεκδικούν τα δικαιώματά τους.

Οκτώ συμβουλές για να αποφύγουμε τις online παγίδες συνδρομής

Διαβάζουμε προσεκτικά τους όρους που συνοδεύουν τις διαδικτυακές προσφορές και προωθητικές ενέργειες, στις οποίες πρόκειται να εγγραφούμε δωρεάν, καθώς και τα e-mails της επιβεβαίωσης διαθεσιμότητας των προϊόντων ή υπηρεσιών. Να είμαστε επιφυλακτικοί με ιστοσελίδες όπου οι όροι δεν είναι σαφείς και συγκεντρωμένοι, αλλά γίνονται παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες. Ελέγχουμε αν προβλέπεται κάποια υποχρέωση μετά τη λήξη της δοκιμαστικής περιόδου ή της προσφοράς. Διαφορετικά μπορεί η δωρεάν δοκιμή ή η προσφορά να μετατραπεί αυτόματα σε μηνιαία συνδρομή με χρέωση.
Προεπιλεγμένοι όροι ή κουτάκια (tickboxes) που επιλέγονται αυτόματα, χωρίς ενεργητική συμμετοχή του καταναλωτή απαγορεύονται.

Πριν πληκτρολογήσουμε το όνομα, τη διεύθυνσή μας ή τον αριθμό του κινητού μας τηλεφώνου, θα πρέπει να ελέγξουμε με ποια εταιρεία έχουμε να κάνουμε. Επίσης, προσέχουμε αν αναλαμβάνουμε δέσμευση και αν συνάπτουμε σύμβαση. Δεν δίνουμε τα στοιχεία της κάρτας μας ή του τραπεζικού μας λογαριασμού ή άλλα προσωπικά μας δεδομένα, χωρίς να έχουμε διαβάσει προσεκτικά τους σχετικούς όρους.

Αποφεύγουμε τα ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία δεν έχουν στην ιστοσελίδα τους τα στοιχεία της ταυτότητάς τους, όπως απαιτεί ο Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (πλήρης εταιρική επωνυμία, έδρα, τηλέφωνα επικοινωνίας, e-mail, ΑΦΜ, αριθμός καταχώρησης στο ΓΕΜΗ).

Είναι υποχρεωτικό για τα ηλεκτρονικά καταστήματα να αναφέρουν σαφώς, κατά την παραγγελία μιας δοκιμαστικής συσκευασίας ή προσφοράς και πριν καταχωρίσουμε τα στοιχεία μας, εάν αυτή συνεπάγεται και συμβατική δέσμευση, π.χ. εγγραφή σε συνδρομητική υπηρεσία, υπηρεσία πολυμεσικών υπηρεσιών (πενταψήφιων).

Δεν συναλλασσόμαστε με ηλεκτρονικά καταστήματα που δεν συμμορφώνονται με τη νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή: Απαιτείται στην ιστοσελίδα των ηλεκτρονικών καταστημάτων να υπάρχει σαφής πληροφόρηση για τα βασικά χαρακτηριστικά του προϊόντος, τον τρόπο πληρωμής και αποστολής, τη διαθεσιμότητά του, καθώς και το συνολικό κόστος του προϊόντος ή της υπηρεσίας, συμπεριλαμβανομένων των φόρων, τελών, εξόδων μεταφοράς κ.λπ. Ειδική ενημέρωση πρέπει να γίνεται για το δικαίωμα της αζήμιας και αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών.

Αναζητούμε διαδικτυακά σχόλια από την εμπειρία συναλλαγής άλλων καταναλωτών με την εταιρεία που κάνει την προσφορά, πολύ περισσότερο αν μας είναι άγνωστη.
Κρατάμε αντίγραφο από τους όρους της αίτησης ή της εγγραφής μας. Χρήσιμο είναι, επίσης, να έχουμε κατά νου, κατά το χρόνο λήξης της δοκιμαστικής και δωρεάν περιόδου χρήσης, να διαγραφούμε από την υπηρεσία, αν δεν επιθυμούμε να συνεχίσουμε με χρέωση.
Τι κάνουμε όταν εγγραφούμε συνδρομητές χωρίς τη βούλησή μας

Προβαίνουμε άμεσα σε διαγραφή από τη συνδρομητική υπηρεσία, ιδίως όταν πρόκειται για επαναλαμβανόμενες χρεώσεις, κρατώντας το σχετικό αποδεικτικό. Αν απαιτείται, ασκούμε εγγράφως το δικαίωμα της 14ήμερης αζήμιας αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, κρατώντας το σχετικό αποδεικτικό.

Υποβάλλουμε στην τράπεζά μας αίτημα αμφισβήτησης συναλλαγής, εφόσον το ηλεκτρονικό κατάστημα χρέωσε την κάρτα μας, χωρίς τη συγκατάθεσή μας, ζητώντας επιστροφή των χρημάτων μας.

Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να πληρώσουμε για προϊόν που δεν έχουμε παραγγείλει ή να καταβάλουμε τυχόν έξοδα επιστροφής του.

Σχετικά με το θέμα, η αναπληρώτρια Συνήγορος Καταναλωτή και διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας Αθηνά Κοντογιάννη δηλώνει: «Οι διαδικτυακές παγίδες εγγραφής σε συνδρομητικές υπηρεσίες εξελίσσονται, τα τελευταία τρία χρόνια, σε ένα από τα προβλήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Οι καταναλωτές, λόγω και της οικονομικής κρίσης, είναι πιο ευάλωτοι σε στοχευμένες προσφορές, δωροκουπόνια και δωρεάν παροχές, με βάση το καταναλωτικό προφίλ που διαμορφώνεται από τις ιστοσελίδες που επισκέπτονται στο Διαδίκτυο και από τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Μόνο 1 στους 5 Ευρωπαίους καταναλωτές που συναλλάσσονται με ηλεκτρονικά καταστήματα διαβάζει τους όρους των ιστοσελίδων πριν προχωρήσει σε συναλλαγή. Η προσπάθεια εντοπισμού μιας διαδικτυακής παγίδας από τους καταναλωτές, καθώς και η γνώση των δικαιωμάτων τους σε περίπτωση παραπλανητικών ή επιθετικών εμπορικών πρακτικών αποτελεί το κλειδί για την αποφυγή ανεπιθύμητων χρεώσεων από συναλλαγές που δεν έγιναν με τη βούλησή τους.»

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

# TAGS

  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • ON LINE
  • ΑΓΟΡΕΣ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
ΣΑΕΚ ΑΛΦΑ: Christmas Bazaar Αγάπης για την Παιδόπολη «Άγιος Ανδρέας»

ΣΑΕΚ ΑΛΦΑ: Christmas Bazaar Αγάπης για την Παιδόπολη «Άγιος Ανδρέας»

Μία ευχή γίνεται δύο εφέτος τα Χριστούγεννα με τα Ευχοστολίδια

Μία ευχή γίνεται δύο εφέτος τα Χριστούγεννα με τα Ευχοστολίδια

35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Οι αγρότες που έβλεπαν τα εκατομμύρια να περνούν

Οι αγρότες που έβλεπαν τα εκατομμύρια να περνούν

Εγκύκλιος ΕΦΚΑ: Τι σημαίνει για τις επιχειρήσεις η απαλλαγή εισφορών σε νυχτερινά, υπερωρίες και Κυριακές

Εγκύκλιος ΕΦΚΑ: Τι σημαίνει για τις επιχειρήσεις η απαλλαγή εισφορών σε νυχτερινά, υπερωρίες και Κυριακές

Διαφθορά στις Βρυξέλλες: Εκείνοι που μας κούναγαν το δάχτυλo...

Διαφθορά στις Βρυξέλλες: Εκείνοι που μας κούναγαν το δάχτυλo...

Το νέο πολιτικό τοπίο - Οι «μετασεισμοί» στην ευρύτερη κεντροαριστερά και οι απαντήσεις Φάμελλου και Χαρίτση

Το νέο πολιτικό τοπίο - Οι «μετασεισμοί» στην ευρύτερη κεντροαριστερά και οι απαντήσεις Φάμελλου και Χαρίτση

Μπλόκα αγροτών: Γαλάζιοι μπροστάρηδες σε σκληρά μπλόκα - Πιέσεις από βουλευτές για τον ΟΠΕΚΕΠΕ

Μπλόκα αγροτών: Γαλάζιοι μπροστάρηδες σε σκληρά μπλόκα - Πιέσεις από βουλευτές για τον ΟΠΕΚΕΠΕ

Κίνδυνος θάνατος η εργασία στο Παίδων Αγία Σοφία

Κίνδυνος θάνατος η εργασία στο Παίδων Αγία Σοφία

Νερό με λεμόνι - Τα πραγματικά οφέλη και όσα πρέπει να προσέξετε

Νερό με λεμόνι - Τα πραγματικά οφέλη και όσα πρέπει να προσέξετε

Digital Detox το Σαββατοκύριακο: Πώς να ανανεωθείτε

Digital Detox το Σαββατοκύριακο: Πώς να ανανεωθείτε

Οι πρωινές διατάσεις στο σπίτι βελτιώνουν την υγεία και την ενέργειά σας

Οι πρωινές διατάσεις στο σπίτι βελτιώνουν την υγεία και την ενέργειά σας

Επενδυτικό άλμα 1 δισ. ευρώ από την enaon – Ποιοι παράγοντες θα καθορίσουν τα τέλη χρήσης από το 2027

Επενδυτικό άλμα 1 δισ. ευρώ από την enaon – Ποιοι παράγοντες θα καθορίσουν τα τέλη χρήσης από το 2027

Η κρυφή ενεργειακή κρίση της ΤΝ και το παράθυρο ευκαιρίας για την Ελλάδα

Η κρυφή ενεργειακή κρίση της ΤΝ και το παράθυρο ευκαιρίας για την Ελλάδα

Τελευταία ευκαιρία για το επίδομα θέρμανσης- Πάνω από 1,1 εκατ. οι αιτήσεις

Τελευταία ευκαιρία για το επίδομα θέρμανσης- Πάνω από 1,1 εκατ. οι αιτήσεις

Ενεργειακό κόστος: Προ των πυλών οι ανακοινώσεις για τα μέτρα στήριξης της βιομηχανίας- Στα σκαριά και πρόσθετες παρεμβάσεις

Ενεργειακό κόστος: Προ των πυλών οι ανακοινώσεις για τα μέτρα στήριξης της βιομηχανίας- Στα σκαριά και πρόσθετες παρεμβάσεις

Τιμολόγια ρεύματος: Ελκυστικά παραμένουν τα μπλε και τον Δεκέμβριο - 11 προγράμματα κάτω από 10 λεπτά/KWh

Τιμολόγια ρεύματος: Ελκυστικά παραμένουν τα μπλε και τον Δεκέμβριο - 11 προγράμματα κάτω από 10 λεπτά/KWh

Η Ελλάδα στις έξι ευρωπαϊκές αγορές με φθηνότερα σταθερά τιμολόγια από τα κυμαινόμενα

Η Ελλάδα στις έξι ευρωπαϊκές αγορές με φθηνότερα σταθερά τιμολόγια από τα κυμαινόμενα

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Νέος σεισμός τώρα στα Καλάβρυτα

Ελλάδα 03:39

The Voice: Μεράκλωσαν οι κριτές με τα δημοτικά τραγούδια και το έριξαν στον χορό (Βίντεο)

Life 23:56

Ράλι αυξήσεων στο σουβλάκι - Σε ποιες περιοχές ξεπερνά τα 6,50 ευρώ

Ελλάδα 23:43

Γερ. Παπαδόπουλος για σεισμό στα Καλάβρυτα: «Γνωστή φωλιά» - Προς το παρόν δε διαβλέπω ιδιαίτερο κίνδυνο

Ελλάδα 23:27

Μουντιάλ 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα των ομίλων - Οι ημερομηνίες και οι ώρες των αγώνων

Αθλητισμός 23:18

Ξεσπά σε κλάματα κτηνοτρόφος που χάνει 450 πρόβατα λόγω ευλογιάς - «Είναι σαν να μας σκοτώνουν τα παιδιά» (Βίντεο)

Ελλάδα 23:05
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η μικρή «Αυστρία» της Ελλάδας βρίσκεται σε ένα ορεινό χωριό

Ελλάδα 05:22

Εγκύκλιος ΕΦΚΑ: Τι σημαίνει για τις επιχειρήσεις η απαλλαγή εισφορών σε νυχτερινά, υπερωρίες και Κυριακές

Οικονομία 05:18

Ποια ζώδια θα δουν οικονομική άνθηση το 2026

Life 05:50

Διαφθορά στις Βρυξέλλες: Εκείνοι που μας κούναγαν το δάχτυλo...

Πολιτική 05:10

Το νέο πολιτικό τοπίο - Οι «μετασεισμοί» στην ευρύτερη κεντροαριστερά και οι απαντήσεις Φάμελλου και Χαρίτση

Πολιτική 05:14
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Γιατί δεν πρέπει να αερίζετε το σπίτι από τις 8 έως τις 10 το πρωί

Γιατί δεν πρέπει να αερίζετε το σπίτι από τις 8 έως τις 10 το πρωί

Life 03.12.2025 07:53
Αύριο η Cyber Monday - Οδηγός ασφαλών αγορών για τους καταναλωτές

Αύριο η Cyber Monday - Οδηγός ασφαλών αγορών για τους καταναλωτές

Ελλάδα 30.11.2025 08:11
Ρεύμα: Χρήσιμες συμβουλές για χαμηλότερους λογαριασμούς - Τι να αποφεύγετε

Ρεύμα: Χρήσιμες συμβουλές για χαμηλότερους λογαριασμούς - Τι να αποφεύγετε

Ελλάδα 18.11.2025 10:33
Εκλογικές συνεργασίες και επαναλαμβανόμενες εκλογές βλέπει η Morgan Stanley για την Ελλάδα

Εκλογικές συνεργασίες και επαναλαμβανόμενες εκλογές βλέπει η Morgan Stanley για την Ελλάδα

Πολιτική 17.11.2025 16:51

NETWORK

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Οι Δήμοι της Αττικής συνεχίζουν να πληρώνουν ακριβά την αδιαφάνεια και την κακοδιαχείριση του ΕΔΣΝΑ

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Οι Δήμοι της Αττικής συνεχίζουν να πληρώνουν ακριβά την αδιαφάνεια και την κακοδιαχείριση του ΕΔΣΝΑ

ienergeia.gr 12.05.2025 - 13:53
Οι πρωινές διατάσεις στο σπίτι βελτιώνουν την υγεία και την ενέργειά σας

Οι πρωινές διατάσεις στο σπίτι βελτιώνουν την υγεία και την ενέργειά σας

healthstat.gr 12.06.2025 - 06:10
Νερό με λεμόνι - Τα πραγματικά οφέλη και όσα πρέπει να προσέξετε

Νερό με λεμόνι - Τα πραγματικά οφέλη και όσα πρέπει να προσέξετε

healthstat.gr 12.06.2025 - 06:30
Digital Detox το Σαββατοκύριακο: Πώς να ανανεωθείτε

Digital Detox το Σαββατοκύριακο: Πώς να ανανεωθείτε

healthstat.gr 12.06.2025 - 06:19
Κίνδυνος θάνατος η εργασία στο Παίδων Αγία Σοφία

Κίνδυνος θάνατος η εργασία στο Παίδων Αγία Σοφία

healthstat.gr 12.06.2025 - 06:00
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η 5η Διάσκεψη για το Πράσινο από ΕΚΠΑ-ΚΕΔΕ

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η 5η Διάσκεψη για το Πράσινο από ΕΚΠΑ-ΚΕΔΕ

ienergeia.gr 12.05.2025 - 15:48
Θεοχάρης για IMEC: Η Ελλάδα έρχεται στο τραπέζι των συζητήσεων με πλεονεκτήματα

Θεοχάρης για IMEC: Η Ελλάδα έρχεται στο τραπέζι των συζητήσεων με πλεονεκτήματα

ienergeia.gr 12.05.2025 - 15:26
Β. Πούτιν και Ν. Μόντι επιδιώκουν να ενισχύσουν τους δεσμούς Ρωσίας- Ινδίας

Β. Πούτιν και Ν. Μόντι επιδιώκουν να ενισχύσουν τους δεσμούς Ρωσίας- Ινδίας

ienergeia.gr 12.05.2025 - 14:40
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games