Η Snappi, η νέα ψηφιακή τράπεζα που δημιουργείται από την Τράπεζα Πειραιώς σε συνεργασία με τη Natech, στοχεύει να επαναπροσδιορίσει την τραπεζική εμπειρία ειδικά για τους νέους σε ηλικία πελάτες. Με πλήρως ψηφιακό χαρακτήρα, ελληνικό IBAN και καινοτόμες υπηρεσίες, απευθύνεται σε ένα κοινό που κινείται online, έχει χαμηλή εμπιστοσύνη στις παραδοσιακές τράπεζες και αναζητά ευελιξία.
Η Snappi αναμένεται να λανσάρει τα πρώτα της προϊόντα μετά τον Ιούνιο, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή στο ψηφιακό banking.
Όπως ανέφερε η διευθύνουσα σύμβουλος της Snappi, Γκαμπριέλα Κίντερτ, κατά την παρουσίαση του εγχειρήματος, στόχος είναι «να φέρει επανάσταση στην τραπεζική εμπειρία των ιδιωτών και των επιχειρήσεων», με μια πλατφόρμα που θα εξασφαλίζει προσβασιμότητα, αποτελεσματικότητα, διαφάνεια, οικονομική ενδυνάμωση και 24ωρη εξυπηρέτηση. Ήδη έχει ξεκινήσει η δυνατότητα εγγραφής στη λίστα αναμονής για πρόσβαση στην εφαρμογή, καθώς δοκιμάζονται τα συστήματα πριν από την πλήρη λειτουργία.
Η Snappi φιλοδοξεί να αποκτήσει 100.000 πελάτες μέσα στο 2025, αριθμός που θα αυξηθεί στο 1 εκατομμύριο έως το 2027 και στα 1,9 εκατομμύρια το 2028. Η επέκταση σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, αξιοποιώντας την αδειοδότησή της από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, θα ενισχύσει την ανάπτυξή της.
Το αρχικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων θα περιλαμβάνει καταθετικό λογαριασμό και δυνατότητα «Αγόρασε τώρα, πλήρωσε αργότερα» (Buy Now, Pay Later - BNPL), ενώ σύντομα θα προστεθούν καταναλωτικά δάνεια και στη συνέχεια στεγαστικά, με ορίζοντα τριετίας. Σύμφωνα με την κ. Κίντερτ, τα στεγαστικά δάνεια αποτελούν μια σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης.
Η Snappi διαφοροποιείται από άλλες ψηφιακές τράπεζες, όπως η Revolut, η Klarna και η N26, καθώς διαθέτει ελληνικό IBAN, αλλά και λόγω του πυρήνα λειτουργίας της, που βασίζεται σε ένα μοντέλο ανάλυσης των αναγκών του πελάτη. Μεταξύ άλλων, θα προσφέρει χαμηλές και διαφανείς χρεώσεις, ανταγωνιστικά αποταμιευτικά προϊόντα με χρηματοοικονομική εκπαίδευση, επιβράβευση πιστότητας, άμεση αξιολόγηση πιστοληπτικής ικανότητας μέσω του ιστορικού συναλλαγών, καθώς και ενιαία πιστωτική εικόνα που θα αξιοποιείται διασυνοριακά.
Σύμφωνα με το επιχειρησιακό πλάνο της Πειραιώς, τα έσοδα της Snappi εκτιμάται ότι θα φτάσουν τα 20 εκατ. ευρώ το 2026, τα 95 εκατ. ευρώ το 2027 και τα 135 εκατ. ευρώ το 2028, χρονιά κατά την οποία αναμένονται και τα
πρώτα κέρδη. Μέχρι τότε, θα έχουν πραγματοποιηθεί επενδύσεις ύψους έως και 245 εκατ. ευρώ.
Περισσότερα χρήματα για τους εργαζόμενους της Eurobank
Περισσότερα χρήματα σε εργαζόμενους και στελέχη πρώτης γραμμής δίνει η Eurobank, αυξάνοντας κατά 19% το συνολικό ποσό που θα μοιραστεί ως πριμ παραγωγικότητας. Η πρόταση της διοίκησης προς την Γενική Συνέλευση προβλέπει τη διανομή 437 χιλιάδων ευρώ στους εργαζόμενους της μητρικής εταιρείας και 31,22 εκατομμυρίων ευρώ στους εργαζόμενους και στελέχη της τράπεζας Eurobank. Τα ποσά είναι αυξημένα κατά 8% και 19% αντίστοιχα σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Τα πριμ θα δοθούν σε περίπου 4.700 εργαζόμενους από τους συνολικά 6.000 που απασχολεί η τράπεζα στην Ελλάδα, με τη μορφή μετρητών και δικαιωμάτων προαίρεσης μετοχών. Επιπλέον, προβλέπεται και ένα έξτρα ποσό για τους υπόλοιπους εργαζόμενους, ως αναγνώριση της συμβολής τους στην επίτευξη των στόχων της προηγούμενης χρονιάς.
Για τα ανώτατα διοικητικά στελέχη, το Διοικητικό Συμβούλιο προτείνει να παραμείνουν αμετάβλητες οι αποδοχές, όπως ισχύει και για τον διευθύνοντα σύμβουλο Φωκίωνα Καραβία. Για τέσσερα άλλα στελέχη προτείνεται μικρή αύξηση των μεταβλητών αποδοχών, από 4% έως 7%.






























