Επιχειρήσεις

Αυξήθηκε η επισκεψιμότητα στις εκθέσεις Philoxenia και Hotelia

photo: Eurokinissi photo: Eurokinissi
Με αυξημένη επισκεψιμότητα κατά 16% και ιδιαίτερα ενισχυμένο το ενδιαφέρον των επαγγελματιών του τουρισμού, αφού ο συνολικός αριθμός των εμπορικών επισκεπτών αυξήθηκε κατά 36% σε σχέση με πέρυσι, ολοκληρώθηκε το εκθεσιακό «δίδυμο» Philoxenia-Hotelia.

Οι εκθέσεις πραγματοποιήθηκαν από τις 9 έως τις 11 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, ενώ ο αριθμός των Ελλήνων εμπορικών επισκεπτών ήταν φέτος ενισχυμένος κατά 38% και των ξένων κατά 21%.

Οι δύο εκθέσεις βρέθηκαν στο επίκεντρο του τουριστικού-ξενοδοχειακού κλάδου, φιλοξενώντας 615 εκθέτες από 22 χώρες και επισκέπτες από 47 χώρες, ενώ έγιναν το εφαλτήριο για νέες συνεργασίες και εμπορικές συμφωνίες, μέσα από τα περίπου 4.000 επιχειρηματικά «ραντεβού» που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ των εκθετών και 200 ξένων hosted buyers.

Η Philoxenia ανέδειξε μέσω του Διεθνούς της Συνεδρίου ένα σημαντικό θέμα, αυτό του τουρισμού για ταξιδιώτες άνω των 55 ετών. Το Διεθνές Συνέδριο συνδιοργανώθηκε από τη ΔΕΘ-Helexpo και την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων και πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της European Federation of Tourist Guide Associations (FEG) και του European Network for Accessible Tourism (ΕΝΑΤ).

Σημαντική ήταν η προσέλευση επισκεπτών και μεγάλη η συμμετοχή εκθετών και στις θεματικές ενότητες της Hotelia «All About Cafe» (The Workshops και The CupTasting Spot) και «All About Gastronomy».

Επίσης, η καθιερωμένη εκδήλωση αρχιτεκτονικής και διακόσμησης ξενοδοχείων DPOINT SPACES, που περιελάμβανε φέτος το Easy Hospitality Project και το Glamping Concept, μια νέα τάση στον τουρισμό, έγινε πόλος έλξης στη Hotelia.