Η Ferrari γίνεται όλο και πιο δημοφιλής σε μικρότερες ηλικίες, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της πολυτελούς αυτοκινητοβιομηχανίας να αποκαλύπτει ότι το 40% των νέων αγοραστών είναι κάτω των 40 ετών. Πριν από 18 μήνες το ποσοστό αυτό ήταν 30%.
«Το 40% των νέων πελατών είναι κάτω των 40 ετών», δήλωσε ο CEO της Ferrari Μπενεντέτο Βίνια στο CNBC.
«Δεν ξέρω για άλλες μάρκες, αλλά για εμάς είναι ένα επίτευγμα, που οφείλεται στην ομάδα μας», πρόσθεσε.
Η Ferrari διατηρεί αυστηρούς περιορισμούς στην παραγωγή, επιδιώκοντας να διατηρήσει την υπόσχεση για αποκλειστικότητα. Από πέρυσι, σχεδόν τα τρία τέταρτα της παραγωγής πωλήθηκαν σε υφιστάμενους πελάτες.
Ο ιδρυτής Έντσο Φερράρι είχε πει κάποτε ότι η εταιρεία «θα παραδίδει πάντα ένα αυτοκίνητο λιγότερο από αυτό που απαιτεί η αγορά».
Υπενθυμίζεται ότι ο χρόνος αναμονής ξεπερνά τα δύο χρόνια, κάτι που προκαλεί δυσαρέσκεια στους υποψήφιους αγοραστές.
Ένας πελάτης ηλικίας 78 ετών ήθελε να αγοράσει μια Ferrari και είπε: «Κοιτάξτε, δεν μπορώ να περιμένω δύο χρόνια», με τον Βίνια να του απαντά: «Αυτό είναι ένα κίνητρο».
Προσεχώς ηλεκτρική Ferrari
Κοιτάζοντας προς το μέλλον, ο Βίνια δήλωσε ότι η Ferrari παραμένει σε καλό δρόμο για την κυκλοφορία του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού οχήματος στις 9 Οκτωβρίου.
Το επερχόμενο μοντέλο EV, το οποίο θα κατασκευάζεται στην Ιταλία, είναι ένα από τα έξι νέα μοντέλα που σχεδιάζει να παρουσιάσει η εταιρεία φέτος.
Με πληροφορίες από CNBC