Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Auto - Moto 19.03.2024 13:58

Audi Q6 e-tron: Η νέα διάσταση του «Vorsprung durch Technik»

Image of Newsroom Newsroom
Audi Q6 e-tron: Η νέα διάσταση του «Vorsprung durch Technik»
Το Audi Q6 e-tron είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που βασίζεται στην Premium Platform Electric (PPE), σηματοδοτώντας το επόμενο βήμα στη μεταμόρφωση της εταιρείας σε πάροχο premium ηλεκτροκίνησης.

Το νέο μοντέλο χαρακτηρίζεται όχι μόνο από τις εντυπωσιακές επιδόσεις, αλλά και από τις νέες μεγαλύτερες δυνατότητες φόρτισης και την αυξημένη αυτονομία. Το Audi Q6 e-tron ενσαρκώνει το τυπικό στυλ των SUV της Audi με την περαιτέρω εκλεπτυσμένη σχεδιαστική γλώσσα της οικογένειας e-tron. Παράλληλα υπάρχει νέα σχεδιαστική φιλοσοφία στο εσωτερικό και πρωτοποριακές τεχνολογίες που κάνουν το ντεμπούτο τους. Τα Audi Q6 e- tron quattro και SQ6 e-tron θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία από το Μάρτιο και οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι του 2024.

Εντυπωσιακή αυτονομία και επαυξημένες δυνατότητες φόρτισης

Οι ισχυροί, συμπαγείς και εξαιρετικά αποδοτικοί ηλεκτροκινητήρες, καθώς και μια νέας τεχνολογίας μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία αποτελείται από δώδεκα modules και 180 πρισματικές κυψέλες με συνολική μικτή χωρητικότητα 100 kWh (94,9 kWh ωφέλιμη) εξασφαλίζουν αυτονομία έως 625 km. Κατά το λανσάρισμα, θα είναι διαθέσιμες δύο εκδόσεις με τετρακίνηση, ενώ θα ακολουθήσουν - ανάλογα με την αγορά - νέα αποδοτικά μοντέλα με κίνηση στους πίσω τροχούς, σχεδιασμένα για ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία. Το Audi Q6 e-tron έχει συνδυαστική απόδοση 285 kW και για το 0-100 km/h χρειάζεται 5,9 δευτερόλεπτα.

audi378

Το SQ6 e-tron με συνδυαστική απόδοση έως και 380 kW χρειάζεται μόλις 4,3 δευτερόλεπτα για το 0-100 km/h. Οι μέγιστες ταχύτητές τους είναι 210 και 230 km/h αντίστοιχα. Χάρη στην τεχνολογία 800 volt και τη μέγιστη ικανότητα φόρτισης των 270 kW στο βασικό εξοπλισμό, το Audi Q6 e-tron μπορεί να αποκτήσει επιπλέον αυτονομία 255 χιλιομέτρων σε μόλις δέκα λεπτά σε έναν ταχυφορτιστή DC.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Σπορ σχεδίαση με νέα αισθητική προσέγγιση

Το Audi Q6 e-tron τοποθετείται στην premium μεσαία κατηγορία και με μήκος 4.771 χιλιοστά, πλάτος 1.993 και ύψος 1.648 χιλιοστά, προσφέρει κορυφαίους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Το μεταξόνιο των 2.899 χιλιοστών εξασφαλίζει επίσης άφθονο χώρο για τα πόδια στη δεύτερη σειρά καθισμάτων. Σχεδιαστικά, το Audi Q6 e-tron διαθέτει τέλειες αναλογίες χάρη στην πλατφόρμα Premium Platform Electric, με το μεγάλο μεταξόνιο και τους μικρούς προβόλους να δημιουργούν ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό σύνολο. Η κλειστή μάσκα Singleframe σε ασημί ή γυαλιστερό μαύρο σε συνδυασμό με τα high-tech φώτα δημιουργούν μία πολύ ξεχωριστή εμφάνιση. Το πίσω μέρος συνιστά ένα μείγμα σπορ κομψότητας και δύναμης με τις καθαρές γραμμές και την ενιαία φωτιζόμενη λωρίδα να προσδίδει στο Q6 e- tron quattro την αυτοπεποίθηση που χαρακτηρίζει την Audi.

Παγκόσμια πρωτιά στην τεχνολογία φωτισμού

Με το Q6 e-tron, η Audi ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο στην τεχνολογία φωτισμού. Στην περίπτωση των ψηφιακών πίσω φώτων OLED δεύτερης γενιάς, τα έξι πάνελ OLED με συνολικά 360 ανεξάρτητα τμήματα δημιουργούν μια νέα εικόνα κάθε δέκα χιλιοστά του δευτερολέπτου χρησιμοποιώντας έναν ειδικά αναπτυγμένο αλγόριθμο. Στο εμπρός μέρος, η ενεργή ψηφιακή υπογραφή φωτός δημιουργείται από την αλληλεπίδραση του αλγορίθμου με δώδεκα τμήματα που χαμηλώνουν και ανεβοκατεβαίνουν. Με συνολικά έως και οκτώ ψηφιακές υπογραφές οι ιδιοκτήτες μπορούν να εξατομικεύσουν το Q6 e -tron τους ανάλογα με τις επιθυμίες τους.

audi48

Νέα σχεδιαστική φιλοσοφία με αρχή το Q6 e-tron

Το εσωτερικό του Audi Q6 e-tron προσανατολίζεται περισσότερο από ποτέ στις ανάγκες του χρήστη. Η πανοραμική οθόνη Audi MMI και η οθόνη επιβατών MMI σχηματίζουν μια οπτικά ξεκάθαρη ψηφιακή εικόνα, ενώ το άνετο σαλόνι ξεχωρίζει για την luxury ποιότητα και την εκτεταμένη χρήση ανακυκλωμένων υλικών. Το πορτμπαγκάζ διαθέτει 526 λίτρα αποθηκευτικού χώρου ή 1.529 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Επιπλέον 64 λίτρα αποθηκευτικού χώρου είναι διαθέσιμα στο frunk (εμπρός πορτμπαγκάζ) κάτω από το εμπρός καπό.

Νέα ηλεκτρονική αρχιτεκτονική από το μέλλον

Η νέα ηλεκτρονική αρχιτεκτονική E3 1.2, (η ονομασία E3 σημαίνει End-to-End Electronic Architecture), βασίζεται σε μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα με πέντε υπολογιστές υψηλής απόδοσης, οι οποίοι ελέγχουν όλες τις λειτουργίες του οχήματος, από τα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας μέχρι την ημιαυτόνομη οδήγηση σε μεταγενέστερα στάδια εξέλιξης. Η αρχιτεκτονική E3 1.2 κάνει το ντεμπούτο της στο Audi Q6 e-tron και έχει σχεδιαστεί για να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα μελλοντικά μοντέλα της εταιρείας.

Digital Stage: Νέα ιδέα απεικόνισης και λειτουργίας

Το νέο Audi Q6 e-tron διαθέτει ένα πλήρως συνδεδεμένο και ψηφιακό εσωτερικό. Η λεπτή, ελεύθερα τοποθετημένη πανοραμική οθόνη Audi MMI έχει καμπυλωτή σχεδίαση και τεχνολογία OLED και αποτελείται από το Audi virtual cockpit των 11,9 ιντσών και την οθόνη αφής MMI των 14,5 ιντσών. Ειδικά για τους εμπρός επιβάτες, η Audi συμπληρώνει τις ψηφιακές παροχές με την οθόνη MMI των 10,9 ιντσών για τον συνοδηγό. Το ψηφιακό περιβάλλον του νέου Audi Q6 e-tron περιλαμβάνει ένα νέας τεχνολογίας Head-Up Display επαυξημένης πραγματικότητας που αντιστοιχεί σε οπτικό πεδίο με διαγώνιο περίπου 88 ιντσών.

Υπάρχει επίσης ο φωνητικός «βοηθός» της Audi, το Audi Assistant, το οποίο διαθέτει τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης και έχει την ικανότητα να εκπαιδεύεται στην συμπεριφορά και τις ανάγκες του χρήστη. Το νέο σύστημα infotainment χρησιμοποιεί για πρώτη φορά το Android Automotive OS ως λειτουργικό σύστημα. Το περιεχόμενο είναι πάντα ενημερωμένο χάρη στις ενημερώσεις over-the-air. Το ηχοσύστημα Bang & Olufsen Premium διαθέτει έναν ενισχυτή υψηλής απόδοσης, με 20 ηχεία και ισχύ 830 watt, με τέσσερα από αυτά τα ηχεία να είναι ενσωματωμένα στα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων.

audi59

Δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης

Τα περισσότερα από τα στοιχεία που συνθέτουν την πλατφόρμα PPE είναι νέα και εξελιγμένα για αυτό τον σκοπό. Ενδεικτικό είναι το ότι υπάρχει ένας επανασχεδιασμένος εμπρός άξονας. Για πρώτη φορά σε μοντέλο της Audi, η εμπρός ανάρτηση είναι με διπλά ψαλίδια και η πίσω με πολλαπλούς συνδέσμους. Ένα ακόμα καινούργιο στοιχείο είναι ότι το τιμόνι στηρίζεται πλέον σε ένα υποπλαίσιο. Το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης επιτρέπει την κατανομή της ροπής περισσότερο στον πίσω άξονα, τονίζοντας την σπορ οδηγική συμπεριφορά. Χαρακτηριστικό είναι ότι τα πίσω ελαστικά του Q6 e tron είναι πιο φαρδιά από τα εμπρός.

Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού

Το μοντέλο εφοδιάζεται με πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης τελευταίας γενιάς, μεταξύ των οποίων και το «adaptive driving assistant plus», που εκτός από τις τυπικές λειτουργίες ενός συστήματος διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας, χρησιμοποιεί δεδομένα χαρτών υψηλής ανάλυσης και δεδομένα σμήνους από άλλα οχήματα που συγκεντρώνονται στο cloud για να βελτιώσει την ασφάλεια που προσφέρει το Q6 e-tron.

# TAGS

  • AUDI
  • διάσταση
  • ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

101χρονη Ισπανίδα είναι φανατική με το γυμναστήριο και το ελαιόλαδο – Τα «μυστικά» μακροζωίας της

101χρονη Ισπανίδα είναι φανατική με το γυμναστήριο και το ελαιόλαδο – Τα «μυστικά» μακροζωίας της

Προειδοποίηση NHS: Πότε ο μυϊκός πόνος μπορεί να είναι σημάδι σοβαρής πάθησης

Προειδοποίηση NHS: Πότε ο μυϊκός πόνος μπορεί να είναι σημάδι σοβαρής πάθησης

Ψυχολόγος: Οι 2 ερωτήσεις στις οποίες κάθε καλός σύντροφος μπορεί να απαντήσει

Ψυχολόγος: Οι 2 ερωτήσεις στις οποίες κάθε καλός σύντροφος μπορεί να απαντήσει

5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Λευκός Οίκος: Εξαιρετική η υγεία του Τραμπ, στη δημοσιότητα η γνωμάτευση μετά τη μαγνητική τομογραφία

Διεθνή 23:49

Μουτίδου σε Ελένη Ροδά: Κάποιες γυναίκες δεν θέλουν να «ξύνουν πληγές»

Life 23:47

SAFE: Συμφωνία με τον Καναδά για ένταξη στο αμυντικό πρόγραμμα της ΕΕ

Διεθνή 23:25

ΔΕΗ: Αυτές είναι οι χρεώσεις ρεύματος Δεκεμβρίου

Οικονομία 23:05

Περού: Τουλάχιστον 12 νεκροί και 30 αγνοούμενοι μετά από κατολίσθηση (Εικόνες και Βίντεο)

Διεθνή 23:03

Στήνουν χριστουγεννιάτικα δέντρα στα μπλόκα - Αποφασισμένοι μέχρι τέλους οι αγρότες

Ελλάδα 22:54
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αλλαγές στο επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ το 2026: «Σπάει» στα δύο για όλους

Οικονομία 06:32

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Παιχνίδια Εξουσίας 06:22

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Οικονομία 06:29

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Παιχνίδια Εξουσίας 06:21

Πώς ο Δημητριάδης κέρδισε τις εκλογές στη ΝΔ – Ποιοι οι σύμμαχοί του

Παιχνίδια Εξουσίας 06:21
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Audi: Νέα ψηφιακή τεχνολογία φωτισμού

Audi: Νέα ψηφιακή τεχνολογία φωτισμού

Auto - Moto 01.12.2025 12:18
GAC Hyptec SSR: «Σπάει» το φράγμα του drift με νέο ρεκόρ 213,5 χλμ την ώρα

GAC Hyptec SSR: «Σπάει» το φράγμα του drift με νέο ρεκόρ 213,5 χλμ την ώρα

Auto - Moto 27.11.2025 18:08
Mercedes-Benz ELF: Η νέα εποχή στην ταχεία και βιώσιμη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων

Mercedes-Benz ELF: Η νέα εποχή στην ταχεία και βιώσιμη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων

Auto - Moto 14.11.2025 17:13
Volkswagen ID. Every 1: Το πρώτο αυτοκίνητο της πλατφόρμας RV Tech έρχεται το 2027

Volkswagen ID. Every 1: Το πρώτο αυτοκίνητο της πλατφόρμας RV Tech έρχεται το 2027

Auto - Moto 13.11.2025 12:56

NETWORK

ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:40
Είναι αλήθεια ότι ένα ποτήρι κρασί την ημέρα κάνει καλό στην καρδιά;

Είναι αλήθεια ότι ένα ποτήρι κρασί την ημέρα κάνει καλό στην καρδιά;

healthstat.gr 12.01.2025 - 19:29
101χρονη Ισπανίδα είναι φανατική με το γυμναστήριο και το ελαιόλαδο – Τα «μυστικά» μακροζωίας της

101χρονη Ισπανίδα είναι φανατική με το γυμναστήριο και το ελαιόλαδο – Τα «μυστικά» μακροζωίας της

healthstat.gr 12.01.2025 - 21:24
Η καμπάνια της Gilead Sciences για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS

Η καμπάνια της Gilead Sciences για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS

healthstat.gr 12.01.2025 - 18:39
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:42
Προειδοποίηση NHS: Πότε ο μυϊκός πόνος μπορεί να είναι σημάδι σοβαρής πάθησης

Προειδοποίηση NHS: Πότε ο μυϊκός πόνος μπορεί να είναι σημάδι σοβαρής πάθησης

healthstat.gr 12.01.2025 - 19:58
ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:03
Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:44
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games