Για τη συγκεκριμένη γραμμή είχε διατυπώσει αντιρρήσεις ο Δήμος Πειραιά, υποστηρίζοντας ότι «με τη λειτουργία της, οι επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων δεν μένουν καθόλου στον Πειραιά». Πάντως, σύμφωνα με στελέχη των «Σ. Α», η γραμμή αναμένεται να επαναλειτουργήσει από τον Μάρτιο του 2015.
Όσον αφορά τις υπόλοιπες γραμμές, το σχέδιο της εταιρείας «Συγκοινωνίες Αθηνών» που θα εφαρμοστεί από την άλλη βδομάδα, προβλέπει:
Την τροποποίηση της διαδρομής της γραμμής 704 Καματερό - Στ. Αττικής, ώστε να φτάνει έως την πλατεία Αγίων Αναργύρων.
Η γραμμή θα μετονομαστεί σε 704 Καματερό - Πλατεία Αγίων Αναργύρων.
Την τροποποίηση της γραμμής 701 Καματερό - Ιλιον - Στ. Αττικής, ώστε να διέρχεται από το σταθμό της Ανθούπολης, μετονομαζόμενη σε 704 Καματερό - Ιλιον - Στ. Ανθούπολης.
Την τροποποίηση της γραμμής 747 Πετρούπολη - Πανόραμα - Στ. Αττικής, ώστε να διέρχεται από το σταθμό Ανθούπολης. Θα μετονομαστεί σε Πετρούπολη - Πανόραμα - Στ. Ανθούπολης.
Η κυκλική γραμμή 527 Πεύκη - Μαρούσι θα τροποποιηθεί σε Πεύκη - Στ. Νερατζιώτισσας, ώστε να καταλήγει στο σταθμό.
Η κυκλική γραμμή 501 Πεύκη - Μαρούσι Α μετονομάζεται σε Πεύκη - Μαρούσι.
Στη γραμμή 640 που είναι τοπική του Ηρακλείου, μεταφέρεται μόνιμα η αφετηρία από την πλατεία 28ης Οκτωβρίου στην οδό Κουντουριώτου.
Η γραμμή 444 Χαλάνδρι - Γαλάτσι - Στ. Άνω Πατήσια, γίνεται κυκλική και μετονομάζεται σε Στ. Ειρήνη - Γαλάτσι - Στ. Ανω Πατήσια και ορίζεται νέα αφετηρία και τέρμα επί της οδού Νεραντζιωτίσσης.
Την τροποποίηση της γραμμής Β8 Πολυτεχνείο - Ν. Φιλαδέλφεια - Μεταμόρφωση, η οποία μετονομάζεται σε 619 Μεταμόρφωση - Ν. Φιλαδέλφεια - Στ. Ανω Πατησίων, με αφετηρία και τέρμα στην οδό Ζέας της Μεταμόρφωσης.