Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Δημόσιο 17.01.2014 09:01

Προς κατάργηση η ακτοπλοϊκή γραμμή για Κύθηρα και Αντικύθηρα

Image of Σωτήρης Μπέσκος Σωτήρης Μπέσκος
Προς κατάργηση η ακτοπλοϊκή γραμμή για Κύθηρα και Αντικύθηρα Προς κατάργηση η ακτοπλοϊκή γραμμή για Κύθηρα και Αντικύθηρα
Προς κατάργηση η ακτοπλοϊκή γραμμή για Κύθηρα και Αντικύθηρα Μια σειρά αλυσιδωτών προβλημάτων, όπως η μείωση της επιβατικής κίνησης, η αύξηση της τιμής των καυσίμων, το μεγάλο λειτουργικό κόστος των πλοίων και το βασικότερο, η διακοπή της ροής κίνησης κεφαλαίων από τις τράπεζες προς τις εταιρείες, είναι οι κύριες αιτίες που πιθανόν θα προκαλέσουν τη διακοπή της ακτοπλοϊκής γραμμής Πειραιά, Κύθηρα, Αντικύθηρα, Καστέλι.

Ωστόσο, τίποτε δεν έχει ακόμα κριθεί, καθώς η πλοιοκτήτρια εταιρεία LANE του πλοίου «Βιντσένζος Κορνάρος», που έχει σύμβαση για το συγκεκριμένο δρομολόγιο, στο τέλος του μήνα αναμένεται να κάνει επισήμως γνωστές τις προθέσεις της, καθώς έχει ζητήσει απο τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας, παράταση μέχρι της 28 Ιανουαρίου για την ετήσια τεχνική επιθεώρησή του πλοίου της, που βρίσκεται σε ακινησία από 1ης Νοεμβρίου του 2013.

Σε περίπτωση που η συγκεκριμένη εταιρεία δεν θα θελήσει να συνεχίσει την τακτική δρομολόγησή του πλοίου, το υπουργείο Ναυτιλίας, αναμένεται να ακολουθήσει συγκεκριμένη διαδικασία, προκειμένου να κηρύξει έκπτωτη την εταιρεία, ενώ δεν αποκλείεται να προχωρήσει και σε νέα προκήρυξη της συγκεκριμένης γραμμής.

Ο ακτοπλοϊκός κλάδος, πρέπει να ακολουθήσει το παράδειγμα των τραπεζών και χρήζει συγχωνεύσεων, όχι μόνο σε καθαρά εταιρικό επίπεδο αλλά και σε επίπεδο δρομολογίων τόσο στην Αδριατική όσο και στο Αιγαίο, καθώς η περίοδος της αυτο-ρύθμισης της αγοράς έχει τελειώσει προ πολλού, τονίζουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ σύμβουλοι ναυτιλιακών χρηματοδοτήσεων.

Ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης αναφερόμενος στο θέμα της γραμμής των Κυθήρων και των Αντικυθήρων, είπε ότι έχει συζητηθεί εκτενώς με βουλευτές του Πειραιά, κατοίκους και φορείς των δύο νησιών και επισήμανε ότι οι κάτοικοί τους καλύπτονται ήδη με ακτοπλοϊκή συγκοινωνία, μέσω Πελοποννήσου από τη Νεάπολη.

Σχετικά με το πλοίο «Βιτσέντζος Κορνάρος», ο κ. Βαρβιτσιώτης ανέφερε πως η πλοιοκτήτρια εταιρεία από τον Ιούνιο του 2013 έχει γνωστοποιήσει ότι δεν ενδιαφέρεται να συνεχίσει το δρομολόγιο. Έκανε λόγο για υψηλό μίσθωμα σε μια γραμμή που εξυπηρετεί πολύ χαμηλό αριθμό επιβατών, σημειώνοντας χαρακτηριστικά, πως είναι σχεδόν 200 ευρώ η επιδότηση ανά επιβάτη, όταν ο μεγαλύτερος όγκος αυτών που θέλουν να ταξιδέψουν προς τα εκεί, μετακινούνται οδικώς από την Πελοπόννησο μέσω του λιμανιού της Νεάπολης Βοιών.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Πρόσθεσε, επίσης, ότι στόχος του υπουργείου είναι να συνεχιστεί η επιδότηση για το συγκεκριμένο δρομολόγιο, αλλά ανέφερε ότι καμία εταιρεία δεν έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον και γίνεται προσπάθεια να επιδοτηθούν γραμμές από Γύθειο όσο και από το Καστέλι για να καλυφθούν οι συγκοινωνιακές ανάγκες των Κυθήρων και των Αντικυθήρων.

Σημειώνεται ότι τα δύο νησιά εξυπηρετούνται συγκοινωνιακά από τη Νέαπολη Βοιών στην Πελοπόννησο με το επιβατηγό πλοίο «Πορφυρούσα», με έξι δρομολόγια την εβδομάδα εκτός της Πέμπτης και απο τον Πειραιά με το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Βιντζέντσος Κορνάρος» δύο φορές την εβδομάδα.

Οι πιστώσεις για τη συναφθείσα πολυετή σύμβαση με την εταιρεία LΑΝΕ του πλοίου «Βιντζέντσος Κορνάρος» ηλικίας του 1976 έχουν προϋπολογισθεί και δεσμευτεί μέχρι και το έτος 2016 ημερομηνία λήξεως της σύμβασης, εφόσον η εταιρεία αντικαταστήσει το πλοίο με νέο μικρότερη ηλικίας και μεγαλύτερης ταχύτητας μέχρι τις 28/08/2014. Επίσης η σύμβαση με το "Πορφυρούσα" λήγει στις 31/10/2014.

Σύμφωνα με στοιχεία της Διεύθυνσης Θαλασσίων Συγκοινωνιών του υπουργείου Ναυτιλίας το πλοίο «Βιντζέντσος Κορνάρος» επιδοτείται από τον κρατικό προϋπολογισμό με 6.046.293,24 ευρώ για τα συγκεκριμένα δρομολόγια: Πειραιάς-Κύθηρα-Αντικύθηρα-Ρέθυμνο Καστέλι, Γύθειο-Κύθηρα-Αντικύθηρα-Καστέλι Κισσάμου,Καστέλι-Ρέθυμνο-Αντικύθηρα-Κύθηρα-Γύθειο,Πειραιάς-Κύθηρα-Ρέθυμνο/Καστέλι και Καλαμάτα-Κύθηρα-Καστέλι-Ρέθυμνο.

Επίσης, το πλοίο «Πορφυρούσα» που επιδοτείται στο τμήμα Κύθηρα-Αντικύθηρα και ξεκινάει το δρομολόγιό του από τη Νεάπολη Βοιών επιδοτείται με 353.600 ευρώ. Την ίδια ώρα στοιχεία αποδεικνύουν μείωση της επιβατικής κίνησης και υψηλό μεταφορικό κόστος από τον Πειραιά.

Μάλιστα, όπως ανέφεραν κύκλοι από την ακτοπλοϊκή αγορά για ένα δρομολόγιο του «Β.Κορνάρος» από τον Πειραιά με 55 άτομα πλήρωμα οι εισπράξεις μπορεί να είναι 1.300 ευρώ, όταν μόνο για καύσιμα στο κάθε δρομολόγιο μετ' επιστροφής χρειάζεται 45.000 ευρώ.

Σύμφωνα με στοιχεία της Διεύθυνσης Θαλασσίων Συγκοινωνιών το 2012 το πλοίο «Βιντζέντσος Κορνάρος» πραγματοποίησε από τον Πειραιά 187 δρομολόγια, αποβίβασε συνολικά 16.109 επιβάτες και επιβίβασε 15.067. Επίσης εκφορτώθηκαν 2.315 οχήματα.Το 2013 πραγματοποίησε 156 δρομολόγια, αποβίβασε 15.868 επιβάτες και επιβίβασε 13.081. Επίσης εκφόρτωσε 2.882 οχήματα.

Από το λιμάνι Βοιών στη Νεάπολη το επιβατηγό οχηματαγωγό Πορφυρούσα το 2012 πραγματοποίησε 369 δρομολόγια, αποβίβασε 38.006 επιβάτες, επιβίβασε 37.140 ενώ εκφόρτωσε 10.652 οχήματα. Το 2013 πραγματοποίησε 345 δρομολόγια, αποβίβασε 40.948 επιβάτες επιβίβασε 39.766 ενώ εκφόρτωσε 11.312 ΙΧ αυτοκίνητα.

Πάντως κάτοικοι και φορείς των Κυθήρων και των Αντικυθήρων με ανακοινώσεις τους προειδοποιούν ότι αν η συγκεκριμένη γραμμή καταργηθεί από τον Πειραιά θα προσφύγουν νομικά (αστικά και ποινικά) κατά παντός υπευθύνου «για παραβίαση του άρθρου 101 του Συντάγματος της Ελλάδος»

«Κανένας δεν μπορεί να μας υποχρεώσει να συναλλασσόμαστε με όλες αυτές τις υπηρεσίες και να επικοινωνούμε με τη μεγάλη αριθμητικά παροικία των Αντικυθηρίων στον Πειραιά, μέσω Νεάπολης Λακωνίας, καθώς το κόστος μετάβασης στη Νεάπολη είναι εξαιρετικά υψηλό, ο δρόμος μειωμένης ασφάλειας και η ταλαιπωρία που υφιστάμεθα αδικαιολόγητη» σημειώνουν.

Την περασμένη Κυριακή 12/01 πραγματοποιήθηκε Παγκυθηραϊκή συγκέντρωση για το ακτοπλοϊκό στην εκκλησία της Μυρτιδιώτισσας στην οποία παραβρέθηκε αντιπροσωπεία του ΣΥΡΙΖΑ, με επικεφαλής το βουλευτή Α Πειραιά και Νήσων Θ.Δρίτσα.

Ο βουλευτής Πειραιά στην τοποθέτησή του τόνισε την ανάγκη να διατηρηθεί η σύνδεση των δύο νησιών με το διοικητικό κέντρο του Πειραιά καθώς και με το Καστέλι Κισσάμου Κρήτης.

Τη διατήρηση δρομολογίου από τον Πειραιά μια φορά την εβδομάδα με ταυτόχρονη ενίσχυση της τοπικής γραμμής από τη Νεάπολη Βοιών ζητεί η ΔΗΜΑΡ και τονίζει ότι οι Κυθήριοι και οι Αντικυθήριοι, όπως όλοι οι νησιώτες, έχουν ίσα δικαιώματα στο μεταφορικό αγαθό όπως και οι υπόλοιποι πολίτες που κατοικούν στην ηπειρωτική χώρα.

Κάτοικοι των δύο νησιών έχουν στείλει επίσης εξώδικη δήλωση-διαμαρτυρία προς τον πρωθυπουργό Α. Σαμαρά και τον αρμόδιο υπουργό Ναυτιλίας Μιλτ. Βαρβιτσιώτη, ενώ ανάλογη επιστολή προς το υπουργείο Ναυτιλίας έχει αποστείλει και ο μητροπολίτης Κυθήρων κ. Σεραφείμ.

# TAGS

  • ΑΚΤΟΠΛΟΙΑ
  • ΓΡΑΜΜΗ
  • ΚΥΘΗΡΑ
  • ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Μιχάλης Κουινέλης - Stavento και Αναστασία σε μια εκρηκτική συνεργασία

Life 17:49

Σε τροχιά απωλειών το Bitcoin: Επενδυτές στρέφονται σε χαμηλότερο ρίσκο

Οικονομία 17:46

MEGA: Με πρωτιά στην ενημέρωση και τον Νοέμβριο

Life 17:42

ΑΑΔΕ: Χωρίς πρόστιμα οι διορθώσεις για την επιστροφή ενοικίου

Οικονομία 17:42

Theon: Προχωρά σε αύξηση κεφαλαίου 150 εκατ. ευρώ

Επιχειρήσεις 17:38

Σεισμός τώρα στη Λέσβο

Ελλάδα 17:38
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μπλόκα αγροτών: «Σπάσαμε τον τσαμπουκά της κυβέρνησης» - Αύριο νέα συνέλευση

Ελλάδα 20:02

Μπλόκα αγροτών: Σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις - Πού είναι κλειστή η εθνική οδός

Ελλάδα 18:18

Πώς συνέβη το θανατηφόρο τροχαίο στη Λούτσα: Ο 24χρονος είχε έρθει Ελλάδα για την ορκωμοσία της κοπέλας του

Ελλάδα 19:09

Σίσσυ Χρηστίδου: «Ανατρίχιασα όταν το είπε» - Η on air συγκίνησή της για τον διάλογο με ηλικιωμένο

Life 18:12

Λάρισα: Καταγγελία για αστυνομική βία στη Νίκαια - «Παρακαλούσαμε να σταματήσουν το χτύπημα με τα γκλομπ»

Ελλάδα 22:02
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Δυνατός σεισμός τα ξημερώματα στα Αντικύθηρα

Δυνατός σεισμός τα ξημερώματα στα Αντικύθηρα

Ελλάδα 11.11.2025 06:50
Αλλαγές στη γραμμή 2 του μετρό - Ποιοι σταθμοί θα κλείνουν νωρίτερα

Αλλαγές στη γραμμή 2 του μετρό - Ποιοι σταθμοί θα κλείνουν νωρίτερα

Ελλάδα 10.11.2025 11:48
Απευθείας γραμμή Αθήνα- Βαγδάτη

Απευθείας γραμμή Αθήνα- Βαγδάτη

Ο Πληροφοριοδότης 01.11.2025 08:24
Ferryscanner: Αυξημένη η ακτοπλοϊκή κίνηση την 28η Οκτωβρίου

Ferryscanner: Αυξημένη η ακτοπλοϊκή κίνηση την 28η Οκτωβρίου

Επιχειρήσεις 29.10.2025 17:03

NETWORK

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:23
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:42
ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:40
Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

healthstat.gr 12.01.2025 - 15:57
ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:03
Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:44
ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:45
Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:35
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games