ΜΕ ΓΡΑΠΤΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Η ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΦΕΔΡΕΙΑ
Γραπτές Ηλεκτρονικές εξετάσεις για τους Δημοσίους Υπαλλήλους θα καθορίσουν την Εργασιακή εφεδρεία
Με γραπτές ηλεκτρονικές εξετάσεις μελετά η κυβέρνηση να γίνει η αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων, χαρακτηρίζοντας σημαντική τη διαδικασία αυτή για την επιλογή του των Δημοσίων Υπαλλήλων που θα υπαχθεί στην εργασιακή εφεδρεία.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Νέα, τα σενάρια για την υπαγωγή 15.000 δημοσίων υπαλλήλων στην εργασιακή εφεδρεία έως το τέλος του έτους και συνολικά 40.000-45.000 μέχρι το 2015, προκειμένου να συμπληρωθεί μαζί με τις συνταξιοδοτήσεις ο αριθμός των 150.000 αποχωρήσεων από το Δημόσιο, βρίσκονται στο τραπέζι των συζητήσεων στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης με στόχο να μην εφαρμοστεί και αυτή τη φορά με οριζόντια κριτήρια η νέα εργασιακή εφεδρεία.
Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζεται το ενδεχόμενο διενέργειας μιας ηλεκτρονικής εξέτασης πολλαπλών επιλογών προκειμένου να αναδειχθούν οι ικανότεροι από το προσωπικό που χρειάζονται για τη λειτουργία των δημοσίων υπηρεσιών.
Σύμφωνα με τα Νέα, υπάρχουν σκέψεις να υποβληθούν καταρχήν οι υπάλληλοι πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης σε εξετάσεις γενικών γνώσεων και αντίληψης, ενώ δεν αποκλείεται να περιληφθούν και ορισμένες ερωτήσεις κρίσεως. Οι εξετάσεις αυτές χρησιμοποιούνται εξάλλου για την αξιολόγηση των υπαλλήλων της γαλλικής δημόσιας διοίκησης ενώ ανάλογα τεστ προβλέπονται και κατά τη διαδικασία επιλογής προσωπικού στα ευρωπαϊκά όργανα.
Υπό διερεύνηση είναι κατά πόσο σε αντίστοιχα τεστ θα υποβληθούν και οι υπάλληλοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά ακόμη και σε περίπτωση που τελικώς συμμετέχει και το προσωπικό της κατηγορίας αυτής, θεωρείται πιθανό ορισμένες ειδικότητες να εξαιρεθούν.
Εκτός εξέτασης αναμένεται να είναι οι Δημόσιοι υπάλληλοι υποχρεωτικής εκπαίδευσης, για τους οποίους μελετάται να οριστεί διαφορετική διαδικασία αξιολόγησης, στην οποία θα μπορούσαν να μοριοδοτούνται μεταξύ άλλων η προϋπηρεσία και η εμπειρία τους, καθώς και κοινωνικά κριτήρια (οικογενειακή κατάσταση, ύπαρξη τέκνων, κ.α.).
Όπως αναφέρεται, θα συνυπολογιστούν και οι ανάγκες κάθε φορέα και για τον λόγο αυτό δεν αποκλείεται να συνοδευτεί η αξιολόγηση και από μετακινήσεις υπαλλήλων μεταξύ υπηρεσιών.

























