Η πρώτη αποτελούνταν από τρία σποτ "σκληρού ρεαλισμού", που απεικονίζουν έναν ελεύθερο επαγγελματία, έναν αγρότη και έναν γιατρό να συζητούν με τους οικείους τους ότι φοβούνται μία ακόμη τετραετία με την ίδια κυβέρνηση και τα οποία δέχθηκαν επικρίσεις για μίζερη απεικόνιση της πραγματικότητας.
Στη δεύτερη παρουσιάστηκαν τέσσερα σποτ "χιουμοριστικού σουρεαλισμού", στα οποία εμφανίζονται πολίτες, με φόντο μία ζούγκλα - βάλτο, να μην ενδιαφέρονται για διάφορα θέματα της πολιτικής ζωής, όπως οι παρακολουθήσεις, οι εκλογές, η οικογενειοκρατία κτλ. Σύμφωνα με πληροφορίες από την Κουμουνδούρου, η πρώτη φουρνιά στόχευε στα πιεσμένα οικονομικά λαϊκά στρώματα, τα οποία ο ΣΥΡΙΖΑ επιχειρεί να πείσει ότι αποτελεί τη μόνη λύση για να φύγει η κυβέρνηση Μητσοτάκη, ενώ η δεύτερη στα πιο νεανικά κοινά με σκοπό να πειστούν να πάνε στην κάλπη και όχι στην αποχή.
Μέχρι στιγμής, λοιπόν, απουσιάζει το θετικό μήνυμα, αλλά και το πρόσωπο του Αλέξη Τσίπρα. Ωστόσο, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, θα αποκατασταθούν άρδην και οι δύο ελλείψεις στα επόμενα δύο κύματα που ετοιμάζονται...