L Α/θμια Εκπαίδευση
κλ. ΠΕ70 - Δασκάλων
Θέσεις εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ70 - Δασκάλων
Μ. Β/θμια Εκπαίδευση
κλ. Μαθηματικών (ΠΕ03) & Πληροφορικής (ΠΕ19 ή - ΠΕ20)
Θέσεις εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ03 - Μαθηματικών, οι οποίοι είναι κάτοχοι δεύτερου πτυχίου στον κλάδο της Πληροφορικής (ΠΕ19 ή ΠΕ20) ή εκπαιδευτικών του κλάδου Πληροφορικής (ΠΕ19 ή ΠΕ20), οι οποίοι είναι κάτοχοι δεύτερου πτυχίου στον κλάδο των Μαθηματικών (ΠΕ03).
κλ. ΠΕ04.04 - Βιολογίας
Θέσεις εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ04.04 - Βιολόγων
κλ. ΠΕ05 - Γαλλικής Γλώσσας
Θέσεις εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ05 - Γαλλικής Γλώσσας
Επισημαίνεται ότι την τρέχουσα χρονική στιγμή, για το σχολικό έτος 2015-2016, στα Ευρωπαϊκά Σχολεία υφίστανται οι κάτωθι θέσεις εκπαιδευτικών:
• Λουξεμβούργο - 2ο Ευρωπαϊκό Σχολείο Λουξεμβούργου : 1 θέση εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ70 -Δασκάλων
• Βρυξέλλες - 4ο Ευρωπαϊκό Σχολείο Βρυξελλών : 1 θέση εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ03/ΠΕ19 -Μαθηματικών/Πληροφορικής με άριστη γνώση της Αγγλικής Γλώσσας
• Λουξεμβούργο - 2ο Ευρωπαϊκό Σχολείο Λουξεμβούργου : 1 θέση εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ04.04 - Βιολόγων
• Λουξεμβούργο - 2ο Ευρωπαϊκό Σχολείο Λουξεμβούργου : 1 θέση εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ05 -Γαλλικής Γλώσσας
Η ύπαρξη των ανωτέρω θέσεων δεν αποτελεί δέσμευση για την τοποθέτηση εκπαιδευτικών σε αυτές καθότι θέσεις εκπαιδευτικών στα Ευρωπαϊκά Σχολεία μπορεί να καταργηθούν ή να δημιουργηθούν σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή μετά από αποφάσεις των αρμοδίων οργάνων των Ευρωπαϊκών Σχολείων.
Σε κάθε περίπτωση, οι αξιολογικοί πίνακες που θα προκύψουν για τους ανωτέρω αναφερόμενους κλάδους εκπαιδευτικών ισχύουν για όλα τα Ευρωπαϊκά Σχολεία, όπως αυτά αναφέρονται παρακάτω.
• Ευρωπαϊκό Σχολείο στο Αλικάντε, Ισπανία
• Ευρωπαϊκό Σχολείο στο Culham, Άμπινγκντον, Μεγάλη Βρετανία
• Ευρωπαϊκό Σχολείο στο Βαρέζε, Ιταλία
• Ευρωπαϊκά Σχολεία στις Βρυξέλλες, Βέλγιο (Σχολεία I, II, III και IV)
• Ευρωπαϊκό Σχολείο στην Καρλσρούη, Γερμανία
• Ευρωπαϊκά Σχολεία στο Λουξεμβούργο (Σχολεία I, II)
• Ευρωπαϊκό Σχολείο στο Μολ, Βέλγιο
• Ευρωπαϊκό Σχολείο στο Μόναχο, Γερμανία
• Ευρωπαϊκό Σχολείο στο Μπέργκεν, Ολλανδία
• Ευρωπαϊκό Σχολείο στη Φρανκφούρτη, Γερμανία
Για την πλήρωση των κενών θέσεων στα Ευρωπαϊκά Σχολεία, καλείται προς τοποθέτηση ο πρώτος εκπαιδευτικός του πίνακα της αντίστοιχης ειδικότητας, ο οποίος πληροί τις απαιτήσεις γλωσσικής επάρκειας της θέσης και έχει συμπεριλάβει την έδρα του εν λόγω Σχολείου στις προτιμήσεις τοποθέτησης της αίτησής του.
ML ΠΡΟΣΟΝΤΑ - ΟΡΟΙ - ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ
1. Υποψήφιοι για απόσπαση στα Ευρωπαϊκά Σχολεία και τα σχολεία διεθνών οργανισμών είναι δημόσιοι
εκπαιδευτικοί λειτουργοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που έχουν άριστη γνώση της
γλώσσας της χώρας στην οποία λειτουργούν τα σχολεία αυτά ή μιας από τις γλώσσες αγγλική, γαλλική,
γερμανική, όταν αυτή δεν είναι η γλώσσα της χώρας απόσπασης τους και αυξημένα τυπικά και ουσιαστικά
προσόντα.
2. Ειδικότερα, στη διαδικασία επιλογής μετέχουν εκπαιδευτικοί που πληρούν τις παρακάτω
προϋποθέσεις:
α) Έχουν άριστη γνώση της αγγλικής, γαλλικής ή γερμανικής, ή της γλώσσας της χώρας - έδρας του σχολείου, που αποδεικνύεται από την κτήση
• πτυχίου Τμημάτων ξένης γλώσσας και φιλολογίας ΑΕΙ της ημεδαπής ή
• πτυχίου ή τίτλου Μεταπτυχιακών Σπουδών οποιουδήποτε Τμήματος Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της αλλοδαπής αναγνωρισμένου από το ΔΟΑΤΑΠ ή
• κρατικού πιστοποιητικού γλωσσομάθειας επιπέδου Γ2 κατά το αρ. 13, παρ. 19α του Ν. 3149/2003,
• επάρκειας διδασκαλίας ξένης γλώσσας ή αντίστοιχου τίτλου άλλων γλωσσών, ή απολυτηρίου τίτλου ισότιμου των ελληνικών σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εφόσον έχει αποκτηθεί μετά από κανονική φοίτηση τουλάχιστον έξι ετών στην αλλοδαπή.
Βάσει των ανωτέρω για τη διαπίστωση της επάρκειας της γνώσης ξένης γλώσσας καθώς και των μέχρι σήμερα προσκομισθέντων στο ΑΣΕΠ, από τους οικείους φορείς, βεβαιωτικών εγγράφων γίνονται δεκτά, πέραν του Κρατικού Πιστοποιητικού γλωσσομάθειας, τα εξής πιστοποιητικά:
Α) ΑΓΓΛΙΚΑ Άριστη γνώση (Γ2/02):
• CERTIFICATE OF PROFICIENCY IN ENGLISH (CPE) του Πανεπιστημίου CAMBRIDGE.
• INTERNATIONAL ENGLISH LANGUAGE TESTING SYSTEM (IELTS) από το University of Cambridge Local Examinations Syndicate (UCLES) - The British Council - IDP Education Australia IELTS Australia με βαθμολογία από 7,5 και άνω.
• CERTIFICATE OF PROFICIENCY IN ENGLISH του Πανεπιστημίου MICHIGAN.
• LONDON TESTS OF ENGLISH LEVEL 5. PROFICIENT COMMUNICATION, του EDEXCEL.
• CITY & GUILDS LEVEL 3 CERTIFICATE IN ESOL INTERNATIONAL (reading, writing and
listening).MASTERY. και CITY & GUILDS LEVEL 3 CERTIFICATE IN ESOL
INTERNATIONAL (Spoken).MASTERY (Συνυποβάλλονται αθροιστικά για την απόδειξη της άριστης γνώσης) ή
• CITY & GUILDS CERTIFICATE IN INTERNATIONAL ESOL.MASTERY και CITY &
GUILDS CERTIFICATE IN INTERNATIONAL SPOKEN ESOL.MASTERY
(Συνυποβάλλονται αθροιστικά για την απόδειξη της άριστης γνώσης).
Β) ΓΑΛΛΙΚΑ Άριστη γνώση (Γ2/02):
• Δίπλωμα ALLIANCE FRANCAISE.
• Πιστοποιητικό D.A.L.F. - OPTION LETTRES ή DALF C2.
• DIPLOME DE LANGUE ET LITTERATURE FRANCAISES (SORBONNE II) [Μέχρι το 1999 ο τίτλος του διπλώματος ήταν: DIPLOME D'ETUDES FRANCAISES (SORBONNE II)].
• DIPLOME SUPERIEUR D" ETUDES FRANCAISES (SORBONNE 3EME DEGRE).
• CERTIFICAT V.B.L.T. NIVEAU PROFESSIONNEL του Πανεπιστημίου Γενεύης. Σημείωση: Για τα πιστοποιητικά παλαιοτέρων ετών τα οποία δεν αναγράφονται στο παρόν,
απαιτείται βεβαίωση, από τον οικείο φορέα (Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών, Υπηρεσία Εξετάσεων), για το επίπεδο του πιστοποιητικού.
Γ) ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ Άριστη γνώση (re/C2):
• Πιστοποιητικό GROSSES DEUTSCES SPRACHDIPLOM (GDS)
• KLEINES DEUTSCHES SPRACHDIPLOM (KDS), του Πανεπιστημίου Ludwig.Maximilian του Μονάχου
• ZERTIFIKAT V.B.L.T. PROFESSIONALES LEBEN του Πανεπιστημίου Γενεύης
β) Έχουν πενταετή, τουλάχιστον, πραγματική δημόσια εκπαιδευτική υπηρεσία από το Φ.Ε.Κ. διορισμού σε σχολεία της ημεδαπής ως διδακτικό προσωπικό της οικείας βαθμίδας, μέχρι της 31 Αυγούστου του σχολικού έτους κατά το οποίο υποβάλλεται η σχετική αίτηση.
γ) Δεν έχουν υπηρετήσει, για οποιονδήποτε λόγο, με απόσπαση σε σχολεία ή σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα του εξωτερικού.
3. Η διάρκεια της θητείας των αποσπασμένων εκπαιδευτικών στα Ευρωπαϊκά Σχολεία διαρκεί μέχρι εννιά (9) έτη. Η θητεία υποδιαιρείται σε 3 περιόδους:
- μία πρώτη περίοδο δύο ετών.
- μία δεύτερη περίοδο τριών ετών, μετά από μια αξιολόγηση που πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια του 2ου έτους
- μία τρίτη περίοδο τεσσάρων ετών, μετά από μια αξιολόγηση που πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια του 5ου έτους.
Ως εκ τούτου, η ηλικία και τα χρόνια υπηρεσίας του υποψηφίου θα πρέπει να του επιτρέπουν την εκπλήρωση μιας πλήρους πενταετίας.
Σε κάθε περίπτωση, ο χρόνος απόσπασης του εκπαιδευτικού λογίζεται από την έναρξη του πρώτου έτους απόσπασης, ανεξάρτητα από το χρόνο ανάληψης υπηρεσίας του εκπαιδευτικού.