Όπως τονίζεται σε σχετική τους ανακοίνωση, οι εργαζόμενοι στηρίζουν τις αντιδράσεις της τοπικής αυτοδιοίκησης, των φορέων και των κοινωνιών της Βόρειας Ελλάδας «ενάντια στην κατασκευή και λειτουργία πολλών νέων μετωπικών και πλευρικών σταθμών διοδίων στην Εγνατία Οδό και τους κάθετους άξονές της».
Σε 24ωρη απεργία κατέρχονται σήμερα οι εργαζόμενοι στην "Εγνατία Οδό Α.Ε", καθώς αναμένεται εντός της ημέρας να διεξαχθεί ο διαγωνισμός για την κατασκευή σταθμών διοδίων σε Καβάλα και Στρυμονικό.
# TAGS
Δυναμικό ξεκίνημα για την τουριστική σεζόν με 3,9 εκατ. επιβάτες τον Μάιο στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια
Η Prince Stores σχεδίασε τη συλλογή γαμπριάτικων κοστουμιών για τον σύγχρονο άνδρα που θέλει να ξεχωρίζει






















