Παρ’ όλα αυτά, η εταιρεία παρουσίασε ενοποιημένα έσοδα ύψους 147,9 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 7% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015, ενώ η επιβατική κίνηση αυξήθηκε 9% σε 2 εκατ. επιβάτες, εκτελώντας 6% περισσότερες πτήσεις.
Αναλυτικότερα, η αύξηση της κίνησης στο δίκτυο εξωτερικού ανήλθε σε 12%. Στο δίκτυο εσωτερικού η εταιρεία μετέφερε 6% περισσότερους επιβάτες από ότι στο πρώτο τρίμηνο του 2015, παρά την σημαντική αύξηση σε χωρητικότητα που σημειώθηκε και από τις υπόλοιπες εταιρείες του κλάδου.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η AEGEAN συνέχισε να επενδύει στην ανάπτυξη του δικτύου της ακόμη και την χειμερινή περίοδο, στηρίζοντας με κόστος νέους προορισμούς που παράγουν κερδοφορία μόνο το καλοκαίρι.
Οι καθαρές ζημίες μετά από φόρους ανήλθαν σε 21,5 εκατ. ευρώ από 8,3 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2015.
Τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα διαμορφώθηκαν σε 255 εκατ. ευρώ την 31.03.2016 αυξημένα κατά 17 εκατ. ευρώ από τις αρχές του έτους.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, ανέφερε σχετικά:
«Ολοκληρώσαμε την παραλαβή των νέων αεροσκαφών και ξεκινήσαμε τη χρονιά με σημαντικά μεγαλύτερο στόλο και διευρυμένο δίκτυο σε σύγκριση με τις αρχές του 2015. Οι συνέργειες του δικτύου, η εξέλιξη των υπηρεσιών και της οργάνωσής μας και η ανανέωση του στόλου, μας επιτρέπουν να προσδοκούμε στην αξιοποίηση της επένδυσής μας στην επερχόμενη καλοκαιρινή περίοδο.
Θα πρέπει ωστόσο να επισημάνουμε ότι όσο μεγαλώνουμε, ενώ ταυτόχρονα παραμένει αδύναμη η τουριστική, αλλά και η εσωτερική ζήτηση το χειμώνα, τόσο μεγαλύτερη εξάρτηση θα έχουμε από την εξέλιξη των μηνών της καλοκαιρινής περιόδου.
Κρατάμε θετικό πρόσημο στην κίνηση ακόμα και στο εσωτερικό, παρά τις πιέσεις στην εγχώρια οικονομία και τη σημαντικά μεγαλύτερη σε αριθμό προορισμών παρουσία του ανταγωνισμού, με περισσότερη διασυνδεσιμοτητα του δικτύου μας, που δίνει επιλογές στους επιβάτες, αλλά και χαμηλότερους μέσους ναύλους.
Σε ό,τι αφορά την κίνηση εξωτερικού, αλλά και την ποιότητα της ζήτησης, τα δείγματα του χειμώνα ήταν θετικά, η ουσία όμως τόσο στην ποιότητα αλλά και στην ποσότητα της ζήτησης και του αποτελέσματος, διαμορφώνεται το καλοκαίρι.»
H AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν 11,6 εκατομμύρια επιβάτες το 2015. Το πρόγραμμα δρομολογίων το 2016 καλύπτει ένα δίκτυο 145 προορισμών, 111 εξωτερικού και 34 εσωτερικού σε 45 χώρες.