Και ενώ παγκοσμίως κάνουν λόγο για μία στιγμή κακοποίησης του Γάλλου Προέδρου από την γυναίκα του, η εταιρεία ενοικιάσεων και leasing οχημάτων SIXT βρήκε χώρο να κάνει χιούμορ με ένα τόσο λεπτό ζήτημα.
Συγκεκριμένα, στο επίσημο λογαριασμό της στο TikTok που αριθμεί πάνω από 200 χιλιάδες followers, η διαφήμιση παρουσιάζει τον Γάλλο Πρόεδρο Μακρόν να κλαίει μετά το χαστούκι της συζύγου του και προτρέπει τους ακολούθους της να νοικιάσουν το δικό τους «premium» αυτοκίνητο από την εταιρεία και θα «καταφέρουν» με αυτό να έχουν «ευτυχισμένη σύζυγο και ευτυχισμένο γάμο».
Η νέα «χιουμοριστική» διαφήμιση της Sixt, που παρουσιάζει τον Γάλλο πρόεδρο Μακρόν να κλαίει μετά από ένα χαστούκι από την σύζυγό του, Μπριζίτ, και συνοδεύεται από το σλόγκαν «Νοίκιασε από εμάς αμάξι για ευτυχισμένη σύζυγο και ευτυχισμένο γάμο», δεν είναι έξυπνη αλλά δημιουργεί ντροπή και απέχθεια.
Η επιλογή της Sixt να ενσωματώσει σε εμπορικό της μήνυμα μια σκηνή ενδοοικογενειακής βίας, έστω και στο πλαίσιο «χιούμορ», αποδεικνύει βαθιά έλλειψη ενσυναίσθησης. Το χαστούκι είναι μορφή κακοποίησης και επουδενί δεν θα έπρεπε να λειτουργήσει ως διαφημιστικό εργαλείο πώλησης.
{https://www.tiktok.com/@sixt/video/7508790574976158998}






























