Mε επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 19 Μαρτίου στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων, το MAD Forum 2025, μια πλατφόρμα διαλόγου για τις ψηφιακές τάσεις, τη μουσική βιομηχανία και την επιρροή της νεανικής κουλτούρας στην κοινωνία.
To MAD Forum έφερε κοντά ενδιαφερόμενους και επαγγελματίες από τους χώρους της μουσικής βιομηχανίας, της διαφήμισης και των οπτικοακουστικών μέσων, καλύπτοντας κρίσιμα θέματα της σύγχρονης ψηφιακής και πολιτιστικής πραγματικότητας. Επαγγελματίες, επιστήμονες, δημιουργοί, καλλιτέχνες, decision makers και opinion leaders συναντήθηκαν στην Τεχνόπολη για να ανταλλάξουν απόψεις και να αναλύσουν τις τελευταίες εξελίξεις.
Το MAD Forum άνοιξε τη συζήτηση για τις αλλαγές στη λειτουργία της μουσικής βιομηχανίας, των οπτικοακουστικών μέσων και της οικονομίας της ψυχαγωγίας, εστιάζοντας στις προκλήσεις και τις ευκαιρίες.
Μεταξύ των θεματικών συζητήσεων συμπεριλήφθηκαν επίκαιρα θέματα όπως το cancel culture, τα digital trends, η νεανική παραβατικότητα και η σημασία των μεγάλων μουσικών πολιτιστικών γεγονότων στην οικονομία της ψυχαγωγίας αλλά και της χώρας.
Μέσα από πάνελ, ομιλίες και αποκλειστικές παρουσιάσεις, το MAD Forum έδωσε βήμα σε καινοτόμες ιδέες και στρατηγικές, φέρνοντας στο προσκήνιο το μέλλον της δημιουργικότητας και της τεχνολογίας.
Το Mad Forum 2025 άνοιξε ο Περιφερειάρχης Αττικής, κ. Νίκος Χαρδαλιάς
{https://youtu.be/ibzdAfvWQ2o?si=czFhqicnTld7LaD0}
Στις πέντε ενότητες του φετινού MAD Forum συμμετείχαν 23 ομιλητές
Mega Music Events: Πολιτισμός, ψυχαγωγία και οικονομική ανάπτυξη
{https://youtu.be/sfrWFzLwFT0?si=FGTT2LZ7prKa1xMk}
Η ενότητα ανέλυσε τον ρόλο των mega music events και των συναυλιών στην οικονομία, εξετάζοντας την ανάπτυξη της αγοράς, τις επενδύσεις, την τουριστική και πολιτιστική επίδραση, καθώς και τις προκλήσεις του κλάδου. Παρουσιάστηκαν στοιχεία για τη δυναμική της μουσικής βιομηχανίας και τις στρατηγικές που διαμορφώνουν το μέλλον των live events.
{https://youtu.be/Q_8nDI85Jbo?si=Ge3v6k22b1G7sUH6}
Παραβατικότητα και Νέα Μέσα
{https://youtu.be/tG_XkEOswZo?si=hXzaYRv4Sl-jCcH1}
Η πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση εξερεύνησε τη νεανική παραβατικότητα στην Ελλάδα, αναλύοντας τις αιτίες της αυξησης της, τις συχνότερες μορφές της και τον ρόλο των ψηφιακών μέσων. Επίσης, εξετάστηκαν η αποτελεσματικότητα των μέτρων πρόληψης, το νομικό πλαίσιο και η σχέση ανηλίκων-ενηλίκων, τονίζοντας τη σημασία της εκπαίδευσης και της κοινωνικής παρέμβασης.
{https://youtu.be/EzzgNO-2pyw?si=1BMoYFjYC9E4ZHX_}
Η Gen Z και ο πολιτισμός της ακύρωσης
{https://youtu.be/OmFUPnnwgqw?si=cpgxKrKK52-wVNlA}
Η ενότητα εξερευνά το φαινόμενο του πολιτισμού της ακύρωσης - Cancel Culture - με τον Άρη Δημοκίδη να παρουσιάζει τον ορισμό, τις διαστάσεις και τις επιπτώσεις του. Ακολούθησε σχολιασμός από τη Μαίρη Συνατσάκη και τον Φώτη Σεργουλόπουλο, που φέρνουν τη δική τους οπτική μέσα από προσωπικές εμπειρίες και παραδείγματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
«Το Cancel Culture είναι ένας καλυμμένος φασισμός», είπε μεταξύ άλλων ο Φώτης Σεργουλόπουλος και πρόσθεσε ότι «υπάρχουν άλλοι τρόποι για να βρεις δικαιοσύνη».
{https://youtu.be/DbVJy1C3040?si=rFa1miCvxef2-oB8}
Influencer Marketing, Χτίζοντας Σχέσεις Εμπιστοσύνης
Η συζήτηση ανέλυσε τη στρατηγική επιλογής brand ambassadors, τον ρόλο της κοινωνικής ευθύνης, την αποδοτικότητα του influencer marketing και τη διαχείριση κρίσεων. Ακόμα, εξετάστηκε η επίδραση των social media στις εταιρικές συνεργασίες, η σημασία της εμπιστοσύνης brand-ambassador και οι προκλήσεις από αμφιλεγόμενες συνεργασίες στην επιχειρηματική στρατηγική.
{https://youtu.be/A8oP_6Sb-CI?si=lwHCOKIl-YGbS_8F}
Μουσική και Ψηφιακές Τάσεις
{https://youtu.be/ZWrsBtPF9UE?si=GEcR0UHEzgaSqtmj}
Η ενότητα εξέτασε τη σύγχρονη ελληνική μουσική βιομηχανία, τις πωλήσεις, τα έσοδα από streaming και τις τάσεις κατανάλωσης. Παράλληλα, αναλύθηκε ο ρόλος του TikTok και άλλων ψηφιακών πλατφορμών στη διαμόρφωση της επιτυχίας καλλιτεχνών, ενώ εκπρόσωποι του κλάδου συζήτησαν τις προσαρμογές της αγοράς στη νέα εποχή.
{https://youtu.be/YcURzTRm5zA?si=bCgUAcCkBYq2exnI}