Ο πρώην πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ, Κώστας Γενηδούνιας, σε ραδιοφωνικές του δηλώσεις στα Παραπολιτικά 90,1 αναφέρθηκε εκτενώς στις επόμενες κινήσεις του μετά την απόλυσή του από την Hellenic Train αλλά και για την υπάρχουσα κατάσταση στον σιδηρόδρομο στον απόηχο των κυβερνητικών εξαγγελιών για αναβάθμιση των συστημάτων μετά την τραγωδία των Τεμπών.
Όπως αποκάλυψε θα κινηθεί δικαστικά με κάθε πρόσφορο τρόπο κατά της απόφασης απόλυσής του από την Hellenic Train, ενώ το ζήτημά του θα συζητηθεί και στο Ευρωκοινοβούλιο κατόπιν δράσεων και κινητοποίησης των ευρωπαικών συνδικάτων σιδηροδρομικών. Ειδικότερα δήλωσε ότι «ήδη η ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Σωματείων Μηχανοδηγών που εκπροσωπεί μηχανοδηγούς από 17 χώρες στην Ευρώπη έστειλε διαμαρτυρία στις Επιτροπές Μεταφορών και Εργασίας της ΕΕ. Οι ευρωπαίοι συνάδελφοι θα βρίσκονται την Τρίτη και την Τετάρτη στις Βρυξέλλες για το θέμα το δικό μου γιατί είναι μια εκδικητική απόλυση. Αν διαβάσετε την ανακοίνωσή τους είναι ξεκάθαροι, τα ευρωπαϊκά συνδικάτα δεν βγάζουν εύκολα τέτοιες καταγγελίες, μιλούν για εκδικητική απόλυση που στο μέλλον μπορεί να δημιουργήσει κινδύνους στο κομμάτι της ασφάλειας και όλων των καταγγελιών που κάνουμε οι εργαζόμενοι. Αν απολύεται κάποιος δηλαδή που είναι ουσιώδης μάρτυρας, που έχει πει όλα αυτά που έχει πει χωρίς καμία αιτιολογία καταλαβαίνετε ότι στέλνεται ένα μήνυμα «μη μιλάτε».»
Για τα τεκταινόμενα στον ελληνικό σιδηρόδρομο σχολίασε ότι «υπάρχει μια πολύ μεγάλη καθυστέρηση στην αποκατάσταση των ζημιών του Daniel στην περιοχή της Θεσσαλίας. Έχουνε περάσει 2 χρόνια και δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα οι εργολαβίες. Δεύτερον υπάρχει πολύ μεγάλη καθυστέρηση προς την Κόρινθο και το Κιάτο, ούτε και εκεί έχει ξεκινήσει κάτι. Το τρίτο είναι ότι το ATCS δεν λειτουργεί σε κανένα σημείο του δικτύου. Εμείς αυτό που λέμε είναι ότι θα πρέπει επί της ουσίας να συζητήσουμε πως θα προχωρήσουν τάχιστα όλα αυτά τα έργα για να αποκατασταθεί και η εμπιστοσύνη του κοινού στον σιδηρόδρομο.»






























