Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ελλάδα 05.04.2023 12:29

ΚηφιSOS «ώρα μηδέν», αναζητείται λύση για το κυκλοφοριακό

Image of Newsroom Newsroom
ΚηφιSOS «ώρα μηδέν», αναζητείται λύση για το κυκλοφοριακό
Η λύση του κυκλοφοριακού προβλήματος στην Αθήνα αναζητείται εδώ και δεκαετίες.

Η αντιμετώπιση της αυξημένης κίνησης σε έναν από τους πιο επιβαρυμένους άξονες του λεκανοπεδίου, τον Κηφισό, είναι πλέον επιβεβλημένη.

Ο Κηφισός είναι ο δρόμος με τη μεγαλύτερη κυκλοφοριακή συμφόρηση στην Ελλάδα.

Τα τελευταία χρόνια ο αριθμός των οχημάτων που διέρχονται σε καθημερινή βάση από τον Κηφισό είναι συγκλονιστικός, σύμφωνα με μετρήσεις, σχεδόν 16.000 οχήματα περνούν ανά ώρα κατά τις ώρες αιχμής (8-9 το πρωί) και συνολικά ημερησίως ανέρχονται στα 152.000 οχήματα που στην κυριολεξία «βουλιάζουν» την Λεωφόρο Κηφισού.

Λαμβάνοντας υπόψη τον δείκτη κυκλοφοριακής συμφόρησης της ιστοσελίδας TomTom, η Αθήνα βρίσκεται στην 25η θέση παγκοσμίως από τις 390 πόλεις του δείγματος, ενώ είναι 12η στην Ευρώπη ως προς την κίνηση στο κέντρο της πόλης, με την θέση να ανάγεται στην 4η χειρότερη στην Ευρώπη όταν αναλύεται στο επίπεδο μητροπολιτικών περιοχών.

Έτσι φαίνεται πως σε αντίθεση με άλλες πόλεις όπου το κυκλοφοριακό τους πρόβλημα εντοπίζεται στο κέντρο τους, στην Αθήνα οι καθυστερήσεις εντείνονται σε όλο το λεκανοπέδιο της Αττικής.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Ο ρυθμός ζωής και εργασίας ορίζει την κίνηση στην καθημερινότητα, ειδικότερα μετά την εποχή COVID.

Συνήθως, το πρώτο ξαφνικό «κύμα» καθυστερήσεων στον Κηφισό ξεκινάει στις 8.00 το πρωί , ενώ το δεύτερο «κύμα» ξεκινάει από τις 15.00 και κορυφώνεται στις 17.00 – 18.00 σε καθημερινή βάση εκτός Σαββατοκύριακου που αισθητά η κίνηση στην Λεωφόρο είναι ομαλή.

Ο κ. Κωνσταντίνος Κεπαπτσόγλου, αναπληρωτής καθηγητής στο Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, αναφέρει, σύμφωνα με την Καθημερινή, πως «το πρωί φεύγουμε όλοι περίπου την ίδια ώρα για τη δουλειά μας.

Στις 8.00 με 9.00 μετακινείται ο μεγάλος όγκος των εργαζόμενων, οι οποίοι όμως συνήθως επιστρέφουν σε κύματα, καθώς αυτές οι μετακινήσεις συνδυάζονται με άλλες που μπορεί να έχουν διαφορετικό σκοπό.

Οπότε γι’ αυτό το πρωινό κύμα είναι πολύ μαζεμένο, σε αντίθεση με το απογευματινό.

Είναι ένα συνηθισμένο φαινόμενο που το παρακολουθούμε σε όλο τον κόσμο».

Ο βασικός άξονας βορρά-νότου στην Αθήνα, ο Κηφισός, κάθε πρωί και μεσημέρι είναι γεμάτος αυτοκίνητα και για πολλούς είναι η χειρότερη οδός που έχουν να διασχίσουν καθημερινά. Απαντώντας στο αν πράγματι μπορεί να χρηστεί ο Κηφισός ως η χειρότερη λεωφόρος ή αν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος δρόμος που μπορεί να ονομαστεί «ο χειρότερος», ο καθηγητής σχολιάζει.

{https://youtu.be/YUeP-BaB7II}

«Δεν υπάρχει χειρότερη οδός.

Το πρόβλημα είναι συνολικότερο και είναι πολύ πιο περίπλοκο το φαινόμενο από ότι ένας προβληματικός δρόμος. Ο δρόμος είναι προβληματικός ως προς την κυκλοφορία κυρίως επειδή τον χρησιμοποιούμε περισσότεροι άνθρωποι από ότι μπορεί να αντέξει.

Ο Κηφισός έχει ξεπεράσει τις αντοχές του εδώ και πάρα πολλά χρόνια».

Μονόδρομος για τη βελτίωση του κυκλοφοριακού της πρωτεύουσας γενικότερα και του Κηφισού ειδικότερα χαρακτηρίζεται η μείωση χρήσης των αυτοκινήτων.

«Να πάψουμε να παίρνουμε το αυτοκίνητό μας. Άλλος τρόπος δεν υπάρχει. Και δύο λωρίδες παραπάνω να βάλουμε στον Κηφισό το ίδιο πρόβλημα θα έχει. Λύση δεν είναι να έχουμε παραπάνω χωρητικότητα διότι και μας κοστίζει και δεν είναι σίγουρο ότι θα κάνει τη δουλειά που θέλουμε. Λύση είναι να χρησιμοποιούμε όσο περισσότερο μπορούμε άλλα μέσα. Δυστυχώς, δεν υπάρχει μαγικός τρόπος για να ξεμπλοκάρει ο Κηφισός».

Πάντως, η χρήση άλλων μέσων ή η εξ ολοκλήρου αποφυγή μετακίνησης για μία μέρα μπορεί να αποδώσει σημαντικά οφέλη, όχι μόνο στους οδηγούς αλλά και στο περιβάλλον. Σύμφωνα με το TomTom, αν κάποιος εργαστεί από το σπίτι την ημέρα με τη χειρότερη κίνηση, όπου στον δείκτη της ιστοσελίδας αυτής είναι η Τετάρτη, θα κερδίσει σε ετήσια βάση 171 ευρώ σε βενζίνες, ενώ θα αποφευχθεί την εκπομπή 195 κιλών διοξειδίου του άνθρακα και θα «πάρει πίσω» 45 ώρες ζωής που θα σπαταλούσε κολλημένος στην κίνηση.

Από τον περασμένο Δεκέμβριο στον Κηφισό η πλατφόρμα της Περιφέρειας Αττικής συνεπικουρεί τα βαν οδικής ασφάλειας που επιχειρούν στη λεωφόρο, έχοντας συμβάλει στη διαχείριση 1.004 ατυχημάτων. Και τα καθημερινά τροχαία ατυχήματα να είναι 4-5 οχήματα.

Από αυτά τα 1.004 περιστατικά που έχουν σημειωθεί την τελευταία διετία στον Κηφισό, το 75% σημειώθηκαν στην άνοδο, το 62,5% αφορούν σε μηχανικές βλάβες των οχημάτων, ενώ το ποσοστό των συγκρούσεων ανέρχεται στο 37,5%.

# TAGS

  • ΚΗΦΙΣΟΣ
  • ΚΙΝΗΣΗ
  • ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Η «δύναμη» της βιταμίνης Α - Γιατί είναι σημαντική

Η «δύναμη» της βιταμίνης Α - Γιατί είναι σημαντική

Πόσο καιρό διατηρούνται τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες

Πόσο καιρό διατηρούνται τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες

Χορτοφαγική και vegan διατροφή στα παιδιά - Πόσο ασφαλής είναι

Χορτοφαγική και vegan διατροφή στα παιδιά - Πόσο ασφαλής είναι

Βελούδινη σούπα με κουνουπίδι χωρίς κρέμα γάλακτος - Η συνταγή

Βελούδινη σούπα με κουνουπίδι χωρίς κρέμα γάλακτος - Η συνταγή

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Κόντρα Πολάκη - Παπαθανάση στη Βουλή για τον Πιερρακάκη: «Θα γίνει πιο μισητός και από τον Ντάισελμπλουμ»

Πολιτική 11:45

Ζωή Κωνσταντοπούλου: Στο μπλόκο των αγροτών της Νίκαιας θα βρεθεί το μεσημέρι

Πολιτική 11:36

Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων: Να μην παρεμβαίνουν τα κόμματα στις ανοιχτές δικαστικές υποθέσεις

Ελλάδα 11:23

«Emily in Paris: The Fashion Guide»: Η μόδα και το στυλ της σειράς σε έναν τόμο

Life 11:14

Ζερόμ Καλούτα κανείς δεν θα σου χαρίσει τίποτα γιατί κανείς δεν σου χρωστάει τίποτα

Entertainment 11:02

Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη οδηγός λεωφορείου που παρέσυρε μπάρες σε σιδηροδρομική διάβαση

Ελλάδα 11:01
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση της ΕΦΣΥΝ - Το μήνυμα της νέας ιδιοκτησίας

Ο Πληροφοριοδότης 12:17

Η πρώτη ανάρτηση της Έλενας Παπαρίζου μέσα από το νοσοκομείο

Life 11:59

Ο Σιακαντάρης και η παρουσίαση του βιβλίου Τσίπρα

Ο Πληροφοριοδότης 13:06

Μαξίμου κάνει καψόνια στον Δένδια - Γιατί οι στρατιωτικοί δεν παίρνουν τις αυξήσεις

Παιχνίδια Εξουσίας 12:03

Κρήτη: Πληθαίνουν τα ερωτήματα για την εξαφάνιση του 33χρονου γιατρού - «Δεν ήταν καλά», λέει ο πατέρας του

Ελλάδα 16:10
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Χάος στους δρόμους της Αττικής - Στο «κόκκινο» η κίνηση σε κέντρο, Αττική οδό, Αθηνών - Λαμίας (Χάρτης)

Χάος στους δρόμους της Αττικής - Στο «κόκκινο» η κίνηση σε κέντρο, Αττική οδό, Αθηνών - Λαμίας (Χάρτης)

Ελλάδα 10.12.2025 18:16
Κίνηση τώρα: Χάος στο ποτάμι, ουρές χιλιομέτρων από Φιλαδέλφεια μέχρι Κηφισιά

Κίνηση τώρα: Χάος στο ποτάμι, ουρές χιλιομέτρων από Φιλαδέλφεια μέχρι Κηφισιά

Ελλάδα 09.12.2025 16:31
Χάος στον Κηφισό μετά από σοβαρό τροχαίο με φορτηγό - Ουρές χιλιομέτρων

Χάος στον Κηφισό μετά από σοβαρό τροχαίο με φορτηγό - Ουρές χιλιομέτρων

Ελλάδα 04.12.2025 06:39
Τι θα κάνουμε στην Αθήνα για το συγκοινωνιακό

Τι θα κάνουμε στην Αθήνα για το συγκοινωνιακό

Opinions 04.12.2025 06:22

NETWORK

Σ. Αρναούτογλου: Με ΗΠΑ και Κίνα να αποδυναμώνουν τη Συμφωνία του Παρισιού, η Ευρώπη καλείται να ηγηθεί σε μια κρίση που δεν γνωρίζει σύνορα

Σ. Αρναούτογλου: Με ΗΠΑ και Κίνα να αποδυναμώνουν τη Συμφωνία του Παρισιού, η Ευρώπη καλείται να ηγηθεί σε μια κρίση που δεν γνωρίζει σύνορα

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:02
ΑΠΘ: Πρώτη επιτυχημένη εφαρμογή εισαγωγής ανακυκλωμένου πλαστικού σε ασφαλτοτάπητες

ΑΠΘ: Πρώτη επιτυχημένη εφαρμογή εισαγωγής ανακυκλωμένου πλαστικού σε ασφαλτοτάπητες

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:44
Χρ.Δήμας για “Route 2025”: Ενεργειακή αυτονομία του ΔΑΑ και αναβάθμιση της Ελλάδας στις βιώσιμες αερομεταφορές

Χρ.Δήμας για “Route 2025”: Ενεργειακή αυτονομία του ΔΑΑ και αναβάθμιση της Ελλάδας στις βιώσιμες αερομεταφορές

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:18
Χορτοφαγική και vegan διατροφή στα παιδιά - Πόσο ασφαλής είναι

Χορτοφαγική και vegan διατροφή στα παιδιά - Πόσο ασφαλής είναι

healthstat.gr 12.14.2025 - 06:00
Η «δύναμη» της βιταμίνης Α - Γιατί είναι σημαντική

Η «δύναμη» της βιταμίνης Α - Γιατί είναι σημαντική

healthstat.gr 12.14.2025 - 06:20
Βελούδινη σούπα με κουνουπίδι χωρίς κρέμα γάλακτος - Η συνταγή

Βελούδινη σούπα με κουνουπίδι χωρίς κρέμα γάλακτος - Η συνταγή

healthstat.gr 12.14.2025 - 06:33
Πόσο καιρό διατηρούνται τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες

Πόσο καιρό διατηρούνται τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες

healthstat.gr 12.14.2025 - 06:11
Πέτη Πέρκα: Η κυβέρνηση θέλει να τα ξεπουλήσει όλα - «Πάρτι» δισεκατομμυρίων με τις Συμβάσεις Παραχώρησης

Πέτη Πέρκα: Η κυβέρνηση θέλει να τα ξεπουλήσει όλα - «Πάρτι» δισεκατομμυρίων με τις Συμβάσεις Παραχώρησης

ienergeia.gr 12.12.2025 - 13:58
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: Ιπποκράτους 2, Αθήνα, 10679, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 3608484
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games