Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ελλάδα 12.03.2023 17:04 UPD 12.03.2023 17:53

Τέμπη: Τα πρώτα λόγια του σταθμάρχη στους αστυνομικούς - Προειδοποιήσεις για απενεργοποιημένα φανάρια μήνες πριν τη τραγωδία

Image of Newsroom Newsroom
Τέμπη: Τα πρώτα λόγια του σταθμάρχη στους αστυνομικούς - Προειδοποιήσεις για απενεργοποιημένα φανάρια μήνες πριν τη τραγωδία
Οι πρώτες ερωτήσεις των αστυνομικών στον 59χρονο σταθμάρχη, μόλις λίγες ώρες μετά τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη και τα προειδοποιητικά μηνύματα μήνες πριν την τραγωδία.

Το φως της δημοσιότητας βλέπουν οι πρώτες ερωτήσεις των αστυνομικών στον 59χρονο σταθμάρχη, μόλις λίγες ώρες μετά τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη.

Όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα Πατρίς, οι παρακάτω ερωτήσεις έγιναν την Τετάρτη 1 Μαρτίου στις 19:20, λίγο πριν συμπληρωθεί το πρώτο 24ωρο από την τραγωδία με τα τρένα στα Τέμπη και ενώ ο σταθμάρχης έχει ήδη συλληφθεί.

Την ώρα εκείνη, οι νεκροί έχουν φτάσει τους 37 και οι τραυματίες τους 127. Ο σταθμάρχης δήλωσε μεταξύ άλλων ότι δεν έδωσε το γραπτό υπόδειγμα στον μηχανοδηγό του Intercity 62 για τη διπλή γραμμή ανόδου που θα ακολουθούσε και πρόσθεσε ότι δεν του ανέφερε καν ότι θα κυκλοφορήσει σε αυτή.

«Ο μηχανοδηγός μου είπε εντάξει στο σήμα που του έδωσα», θα προσθέσει ο σταθμάρχης, σύμφωνα με όσα αποκαλύπτει η εφημερίδα Πατρίς. Παράλληλα, για το κλειδί που δεν γύρισε ποτέ για να αλλάξουν οι γραμμές, εξήγησε ότι «δεν θεωρεί πιθανό από λάθος χειρισμό δικό του να γύρισε το κλειδί από την άνοδο στην κάθοδο».

Επίσης, σε αυτή την πρώτη του κατάθεση επιχειρεί να θυμηθεί λεπτομέρειες από εκείνη τη βραδιά αλλά δεν τα καταφέρνει σε όλα τα σημεία, κάτι που αναφέρει και στους αστυνομικούς.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

patris1

patris2

Οι πρώτες ερωτήσεις των αστυνομικών στον 59χρονο σταθμάρχη:

Ερώτηση: Πριν αναχωρήσει η υπ’ αριθμόν 62 αμαξοστοιχία από το σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας με τελικό προορισμό τη Θεσσαλονίκη, αναφέρατε στον μηχανοδηγό της εν λόγω αμαξοστοιχίας, πως θα κυκλοφορούσε σε διπλή γραμμή ανόδου;

Σταθμάρχης: Όχι.

Ερώτηση: Στην προκειμένη περίπτωση, τι πιστεύετε πως δεν πήγε καλά και έγινε το ατύχημα;

Σταθμάρχης: Είμαι συντετριμμένος ψυχολογικά από το ατύχημα και πέραν όσων ανωτέρω ανέφερα επιφυλάσσομαι να ανασύρω στη μνήμη περισσότερες λεπτομέρειες.

Ερώτηση: Τι ακριβώς συνετέλεσε στην πρόκληση του ατυχήματος;

Σταθμάρχης: Δεν μπορώ να πω κάτι αυτή τη στιγμή είμαι πολύ χάλια.

Ερώτηση: Η μη γραπτή και προφορική ενημέρωση του μηχανοδηγού της υπ’ αριθμόν 62 αμαξοστοιχίας, από μέρους σας, συνετέλεσε στο ατύχημα;

Σταθμάρχης: Πιθανόν ναι. Αν όμως, o μηχανοδηγός είχε ενημερώσει ότι είχε μπει στη γραμμή καθόδου, θα τον είχα ενημερώσει ότι είναι σε λάθος γραμμή.

slider2

Ερώτηση: Θα μπορούσε αυτό να το είχε αντιληφθεί ο μηχανοδηγός;

Σταθμάρχης: Ναι βεβαίως καθώς ο μηχανοδηγός επιβαίνει μπροστά στην αμαξοστοιχία, έχει ορατότητα και θα μπορούσε να είχε αντιληφθεί ότι το κλειδί δεν ήτανε στην κύρια και έμπαινε από διαγώνιο σε γραμμή καθόδου.

«Γιατί δεν έδωσα υπόδειγμα 1001, ήταν αμέλειά μου»

Ερώτηση: Γιατί δεν δώσατε γραπτή ειδοποίηση, υποδείγματος 1001 στο μηχανοδηγό της υπ’ αριθμόν 62 αμαξοστοιχίας, πληροφορώντας τον πως θα κυκλοφορούσε σε διπλή γραμμή ανόδου;

Σταθμάρχης: Ήταν αμέλεια μου, καθώς μέσα στο σταθμό υπήρχαν και άλλα τρένα και έπρεπε να διευθετηθούν πως θα φύγουν και σε ποια γραμμή θα μπουν.

Ερώτηση: Ποιο/α κλειδί/ά αφορούσαν την κυκλοφορία της υπ’ αριθμόν 62 αμαξοστοιχίας, επί της γραμμής που κινούνταν;

Σταθμάρχης: Το 117 και το 118 κλειδί είναι για την κύρια γραμμή ανόδου. Το 118 κλειδί (διπλό) πρέπει να είναι σε ευθεία για την κυκλοφορία στη γραμμή ανόδου και καθόδου.

Ερώτηση: Ποια είναι η φορά στρέψης των κλειδιών αυτών, πως λειτουργούν και ποιο από αυτά, δημιουργεί παρακαμπτήριο με τη γραμμή καθόδου;

Σταθμάρχης: Το 118 είναι το κλειδί που μπορεί να αλλάζει την άνοδο με την κάθοδο και αντίστροφα.

Ερώτηση: Περιγράψτε μας, ποιος ήτανε ο χειρισμός των κλειδιών αυτών από μέρους σας και ιδίως του κλειδιού 118, όταν αναχώρησε η υπ’ αριθμόν 62 αμαξοστοιχία από τον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας;

Σταθμάρχης: Μετά τη διέλευση της αμαξοστοιχίας 2597F το Κλειδί 118 που ήταν από την κάθοδο στην άνοδο και το 117 από την άνοδο στην τρίτη γραμμή επανέφερα τα κλειδιά στην κύρια και έδωσα εντολή με κλειδί 117 και 118 να έρθει το 62 στη κύρια γραμμή ανόδου. Από κει και μετά πως έγινε και τι έγινε δεν το θυμάμαι καθόλου, αλλά εφησυχάστηκα θεωρώντας ότι έχουν κλειδώσει ηλεκτρονικά τα κλειδιά όπως υποδήλωναν και οι φωτεινές ενδείξεις των λυχνιών του πίνακα.

«Εμπιστεύθηκα τις ενδείξεις»

Σε αυτό το σημείο, οι αστυνομικοί επιμένουν στις ερωτήσεις τους πολύ στο τεχνικό κομμάτι τόσο του πίνακα κυκλοφορίας όσο και των κλειδιών:

Ερώτηση: Μετά τον εν λόγω χειρισμό σας, ελέγξατε προς βεβαιότητα τα υπ’ αριθμόν 117 και 118 ηλεκτροκίνητα κλειδιά της κύριας γραμμής, δηλαδή εάν όντως είχαν γυρίσει στην κύρια γραμμή;

Σταθμάρχης: Δεν το θεώρησα σκόπιμο, εμπιστευόμενος τις ενδείξεις.

Ερώτηση: Ποια είναι τα κλειδιά επιβεβαίωσης ως αναφέρατε παραπάνω και ποια η λειτουργία τους;

Σταθμάρχης: Τα κλειδιά επιβεβαίωσης είναι τρία. Το ένα είναι που γυρίζουμε από την κύρια σε παρακαμπτήριο, το δεύτερο είναι οι λυχνίες στον πίνακα οι οποίες αναβοσβήνουν και θα πρέπει να παραμείνουν μόνιμα αναμμένες ως ένδειξη ότι κλείδωσε το κλειδί κανονικά και το τρίτο κλειδί ασφαλείας είναι να δώσει εντολή ο σταθμάρχης στον κλειδούχο για να χειριστεί το κλειδί χειροκίνητα.

Ερώτηση: Υπάρχει κάποιο από τα κλειδιά αυτά επιβεβαίωσης που αναφέρατε παραπάνω, όπου επιβεβαιώνει το γύρισμα των λοιπών κλειδιών;

Σταθμάρχης: Υπάρχει το κλειδί επιβεβαίωσης στην πάνω μεριά του πίνακα καθώς και η λυχνία ένδειξης ή βλάβης, τα οποία επιβεβαιώνουν το γύρισμα του κλειδιού.

slider3

Ερώτηση: Παρατηρήσατε τις ενδείξεις επιβεβαίωσης γυρίσματος των κλειδιών;

Σταθμάρχης: Σίγουρα παρατήρησα το κλειδί επιβεβαίωσης (1), καθώς και το κλειδί επιβεβαίωσης (2). Για τον λόγο αυτό δεν χρειάστηκε να καταφύγω στο κλειδί επιβεβαίωσης (3) δηλαδή να στείλω τον κλειδούχο στο σημείο.

Ερώτηση: Θεωρείτε ότι γνωρίζετε επαρκώς τον πίνακα κυκλοφορίας των κλειδιών;

Σταθμάρχης: Με όση επάρκεια μπορούσα να λάβω κατά τον χρόνο της εκπαίδευσής μου.

Ερώτηση: Τότε πως διατεθήκατε να εκτελέσετε κανονική υπηρεσία και όχι συνεπικουρούμενη;

Σταθμάρχης: Αυτό το ερώτημα μπορεί να απαντηθεί από τη διοίκηση.

Ερώτηση: Στον πίνακα ελέγχου κυκλοφορίας πόσο χρόνο εκπαιδευτήκατε – μαθητεύσατε;

Σταθμάρχης: Ήταν μία βδομάδα μετά την θεωρία, μία βδομάδα μετά το τέλος των εξετάσεων και της πρακτικής και μία μέρα πριν πιάσω βάρδια κανονικά.

Ερώτηση: Τυχόν ιδιαιτερότητες του πίνακα κυκλοφορίας, της γνωρίζατε είτε ο ίδιος, είτε από έτερους παλαιότερους σταθμάρχες και αν ναι, ποιες ήτανε αυτές;

Σταθμάρχης: Το μόνο που γνωρίζω από τους παλαιότερους είναι ότι, κάποια κλειδιά δεν γυρνούσανε με την πρώτη αλλά με τη δεύτερη προσπάθεια ή την τρίτη, ενώ σε κάποια κλειδιά που είχαν πρόβλημα έχουν βάλει αρπάγες (κλειδί 101) για να είναι σταθερά και χειρίζονται μόνο χειροκίνητα. Επίσης το κλειδί 116 την Δευτέρα προς Τρίτη, δηλαδή 27 προς 28-02-2023 γύρισε με την τέταρτη προσπάθεια, ενώ προς επιβεβαίωση και πριν κουμπώσει είχα δώσει εντολή στον κλειδούχο να μεταβεί στο σημείο να του κάνει έλεγχο. Στην πορεία κούμπωσε – κλείδωσε και ενημέρωσα τον κλειδούχο να γυρίσει πίσω. Στη συνέχεια η αμαξοστοιχία 1571 από Βόλο για Λάρισα δεν ανέφερε κανένα πρόβλημα στο κλειδί.

Ερώτηση: Διαπιστώσατε να υπάρχει κάποια βλάβη στον πίνακα των κλειδιών;

Σταθμάρχης: Χθες τα κλειδιά 115 και 116 είχαν παρουσιάσει κάποια δυσλειτουργία με αποτέλεσμα ο μηχανοδηγός του προαστιακού 2597 να με ενημερώσει πως τα κλειδιά ήτανε ανάποδα.

Ερώτηση: Οι άλλοι σταθμάρχες τυχόν παλαιοί, πώς αντιμετωπίζουν τις όποιες ιδιαιτερότητες ή βλάβες του πίνακα και συγκεκριμένα με ποιους απαιτούμενους χειρισμούς ενδεχομένως τις απαλείφουν;

Σταθμάρχης: Όταν ο σταθμάρχης βλέπει τη λυχνία βλάβης σε κλειδί ή σε κάποιο άλλο σημείο ειδοποιεί τον κλειδούχο να πάει επιτόπου να κάνει έλεγχο και σε περίπτωση που δεν καταφέρουν να επιδιορθώσουν τη βλάβη, ειδοποιούν τον κατάλληλο τεχνίτη, που έχει αναλάβει τη συντήρηση.

Ερώτηση: Πριν την ανάληψη έως και κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας σας, γενικά, σας απασχολούσε κάτι;

Σταθμάρχης: Όχι.

Ερώτηση: Αισθανθήκατε κάποια αδιαθεσία;

Σταθμάρχης: Όχι.

Ερώτηση: Ποιες ήταν οι δραστηριότητές σας μέσα στην ημέρα, ήσασταν ξεκούραστος;

Σταθμάρχης: Το πρωί πήγα στην Επιθεώρηση Λάρισας για να αφήσω κάποια έγγραφα για τις δευτερεύουσες απολαβές του μηνός Φεβρουαρίου, μετά πήγα το αυτοκίνητο στο συνεργείο το άφησα για φτιάξιμο, πήγα σπίτι και το απόγευμα πήγα, πήρα το αυτοκίνητο από το συνεργείο που ήταν έτοιμο και επέστρεψα στο σπίτι μου.

Ερώτηση: Κοιμηθήκατε;

Σταθμάρχης: Ναι τρεις ώρες το μεσημέρι και πέντε ώρες το πρωί.

slider4

Οι προειδοποιήσεις για τα απενεργοποιημένα φωτοσήματα μήνες πριν τη τραγωδία

Συνεχώς νέα στοιχεία έρχονται στη δημοσιότητα προκειμένου να φωτίσουν όλες της πτυχές της τραγωδίας στα Τέμπη.

Οι μαρτυρίες των εργαζομένων στον ΟΣΕ, αλλά και οι πληροφορίες από τα έγγραφα που δημοσιοποιούνται, δείχνουν την ανησυχία που επικρατούσε για τα συστήματα που δεν λειτουργούσαν. Μάλιστα η σηματοδότηση στις γραμμές των τρένων ανησυχούσαν τους μηχανοδηγούς οι οποίοι είχαν κάνει αναφορά μήνες νωρίτερα.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις πληροφορίες της ΕΡΤ, οι μηχανοδηγοί από τον Οκτώβριο, έκρουσαν τον κώδωνα του κινδύνου για αυτά τα κενά ασφαλείας που υπήρχαν και μάλιστα συγκεκριμένος σταθμάρχης, είχε συντάξει δύο τηλεγραφήματα, ένα τον Οκτώβριο και ένα τον Νοέμβριο, στα οποία έκανε τις συγκεκριμένες αναφορές και ζητούσε να δοθεί λύση στα προβλήματα τα οποία υπήρχαν.

Ειδικότερα, το πρώτο τηλεγράφημα ήταν στις 31 Οκτωβρίου του 2022 και σε αυτό είχε συνταχθεί το εξής κείμενο:

«Σας γνωρίζουμε ότι όλα τα φωτοσήματα (είσοδος έξοδος) στους νέους πόρους είναι τελείως σβηστά, με αποτέλεσμα την έντονη διαμαρτυρία των μηχανοδηγών».

Και συνέχιζε στο συγκεκριμένο τηλεγράφημα με αριθμό 26: «Με δεδομένο ότι όλοι οι συρμοί διέρχονται από τις τροχιές του σταθμού των Νέων Πόρων, παρακαλούμε τον άμεσο φωτισμό τους (ερυθρό φως) για την έγκαιρη προειδοποίηση στους μηχανοδηγούς ότι προσεγγίζουν στην περιοχή του σταθμού».

Ακολούθησε ίδιο τηλεγράφημα στις 16 Νοεμβρίου με αριθμό 90 στο οποίο ο σταθμάρχης που το είχε συντάξει έλεγε ακριβώς τα ίδια πράγματα και ενημέρωνε και πάλι τους υπευθύνους για τη μη λειτουργία των φωτοσημάτων.

Τα νέα στοιχεία έρχονται με τον πιο τραγικό τρόπο να επιβεβαιώσουν τα κενά στην ασφάλεια της σιδηροδρομικής γραμμής και τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι μηχανοδηγοί, που όπως αποκαλύπτεται, είχαν γνωστοποιηθεί μήνες πριν από το τραγικό δυστύχημα.

# TAGS

  • ΤΕΜΠΗ
  • ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΡΕΝΩΝ
  • ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ
  • ΚΑΤΑΘΕΣΗ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

ΑΑΔΕ: Σε ποιους στέλνει μαζικά ειδοποιητήρια η εφορία

ΑΑΔΕ: Σε ποιους στέλνει μαζικά ειδοποιητήρια η εφορία

«Η Επιστροφή των Συλλογικών Συμβάσεων… χωρίς τις Συμβάσεις»

«Η Επιστροφή των Συλλογικών Συμβάσεων… χωρίς τις Συμβάσεις»

Πάμε για αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης - Τα νέα σενάρια

Πάμε για αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης - Τα νέα σενάρια

Τι αλλάζει σε κληρονομιές και διαθήκες - Παρουσιάζεται το νομοσχέδιο

Τι αλλάζει σε κληρονομιές και διαθήκες - Παρουσιάζεται το νομοσχέδιο

ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει από σήμερα στο timologio: Αναλυτικός οδηγός

ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει από σήμερα στο timologio: Αναλυτικός οδηγός

Αποκαλυπτική μελέτη: Ανεξέλεγκτη η χρήση χωματερών στην Ευρώπη

Αποκαλυπτική μελέτη: Ανεξέλεγκτη η χρήση χωματερών στην Ευρώπη

Επιστήμονες ανακάλυψαν το πρώτο γονίδιο που προκαλεί άμεσα ψυχική ασθένεια - Πώς ένα συμπλήρωμα δίνει ελπίδες για θεραπεία

Επιστήμονες ανακάλυψαν το πρώτο γονίδιο που προκαλεί άμεσα ψυχική ασθένεια - Πώς ένα συμπλήρωμα δίνει ελπίδες για θεραπεία

Τι σημαίνει όταν σάς γλείφει η γάτα σας

Τι σημαίνει όταν σάς γλείφει η γάτα σας

Διαβήτης τύπου 2: Πότε μπορείτε να τον «αναστρέψετε» πιο αποτελεσματικά

Διαβήτης τύπου 2: Πότε μπορείτε να τον «αναστρέψετε» πιο αποτελεσματικά

Σφίγγει ο κλοιός για όσους κλέβουν ρεύμα με διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων

Σφίγγει ο κλοιός για όσους κλέβουν ρεύμα με διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων

Πρεμιέρα για τα πορτοκαλί τιμολόγια- Από την 1η Φεβρουαρίου για τους μεγάλους πελάτες από τον Απρίλιο για τα νοικοκυριά

Πρεμιέρα για τα πορτοκαλί τιμολόγια- Από την 1η Φεβρουαρίου για τους μεγάλους πελάτες από τον Απρίλιο για τα νοικοκυριά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Είναι το «Die Hard» χριστουγεννιάτικη ταινία; Οι Βρετανοί «ψήφισαν»

Entertainment 19:10

Λαϊκό Λαχείο 2/12/2025: Αυτός είναι ο τυχερός λαχνός για τα 2.090.000 ευρώ (Βίντεο)

Ελλάδα 19:06

Ο Ανδρέας Ξανθός παρουσιάζει το βιβλίο του «Το κόκκινο νήμα, Υγεία - Κοινωνία- Πολιτική» (17/12)

Πολιτική 19:05

Δεν «πεθαίνουν» οι κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2035 - «Φιλί ζωής» από την ΕΕ

Auto - Moto 19:02

Επιχειρησιακή ετοιμότητα και μαχητική ικανότητα: Η εντυπωσιακή άσκηση «Πελταστής - 25» στην Κομοτηνή

Ελλάδα 18:57

Αρραβωνιάστηκε η Μάιλι Σάιρους

Life 18:54
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η ΑΙ φωτογραφία που άναψε φωτιές – Στα γυρίσματα του «Κωνσταντίνου και Ελένης»

Life 19:57

Εκλογές ΔΣΑ: Ποιοι πάνε στον δεύτερο γύρο - Τα αποτελέσματα

Ελλάδα 22:06

Στέλλα Γεωργιάδου: Η αποκάλυψη για εμμονικό θαυμαστή της – «Έγινε φίλος μου»

Life 19:34

Πάμε για αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης - Τα νέα σενάρια

Οικονομία 06:29

«Ενώπιος Ενωπίω» 4/12: Ο Νίκος Χατζηνικολάου υποδέχεται τον Κωνσταντίνο Αργυρό

Life 20:05
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Ο Αντώνης Ψαροπουλος κι ο ανακριτής των Τεμπών στην ίδια αίθουσα ξανά

Ο Αντώνης Ψαροπουλος κι ο ανακριτής των Τεμπών στην ίδια αίθουσα ξανά

Ελλάδα 01.12.2025 13:11
Τέμπη: Στο «σκαμνί» για τα εξαφανισμένα βίντεο από τη φόρτωση του τρένου

Τέμπη: Στο «σκαμνί» για τα εξαφανισμένα βίντεο από τη φόρτωση του τρένου

Ελλάδα 28.11.2025 21:06
Τέμπη: Αναζητείται «στέγη» για τη δίκη των εξαφανισμένων βίντεο

Τέμπη: Αναζητείται «στέγη» για τη δίκη των εξαφανισμένων βίντεο

Ελλάδα 28.11.2025 17:43
Σκάνδαλο Υποκλοπών: «Καταπέλτης» στην κατάθεσή του ο Θανάσης Κουκάκης - Τα sms Τρίμπαλη με Λαβράνο

Σκάνδαλο Υποκλοπών: «Καταπέλτης» στην κατάθεσή του ο Θανάσης Κουκάκης - Τα sms Τρίμπαλη με Λαβράνο

Ελλάδα 26.11.2025 17:13

NETWORK

Γ. Μανιάτης: Διπλή κόκκινη κάρτα από την Κομισιόν για την απραξία στις καταστροφές των δασών ελάτης

Γ. Μανιάτης: Διπλή κόκκινη κάρτα από την Κομισιόν για την απραξία στις καταστροφές των δασών ελάτης

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:33
Αποκαλυπτική μελέτη: Ανεξέλεγκτη η χρήση χωματερών στην Ευρώπη

Αποκαλυπτική μελέτη: Ανεξέλεγκτη η χρήση χωματερών στην Ευρώπη

healthstat.gr 12.02.2025 - 18:33
Λουμάκης (ΣΠΕΦ): Η Ελλάδα δυνητικός εξαγωγέας τεχνογνωσίας στην λειτουργία αγορών υπό υψηλή διείσδυση ΑΠΕ External

Λουμάκης (ΣΠΕΦ): Η Ελλάδα δυνητικός εξαγωγέας τεχνογνωσίας στην λειτουργία αγορών υπό υψηλή διείσδυση ΑΠΕ External

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:17
Τι σημαίνει όταν σάς γλείφει η γάτα σας

Τι σημαίνει όταν σάς γλείφει η γάτα σας

healthstat.gr 12.02.2025 - 17:44
Επιστήμονες ανακάλυψαν το πρώτο γονίδιο που προκαλεί άμεσα ψυχική ασθένεια - Πώς ένα συμπλήρωμα δίνει ελπίδες για θεραπεία

Επιστήμονες ανακάλυψαν το πρώτο γονίδιο που προκαλεί άμεσα ψυχική ασθένεια - Πώς ένα συμπλήρωμα δίνει ελπίδες για θεραπεία

healthstat.gr 12.02.2025 - 18:29
Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Χρηματοδότηση 3.092.823 ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση του Νοσοκομείου Άμφισσας

Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Χρηματοδότηση 3.092.823 ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση του Νοσοκομείου Άμφισσας

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:04
ΕΟΦ: Ανακαλούνται παρτίδες φαρμάκου για τη στηθάγχη

ΕΟΦ: Ανακαλούνται παρτίδες φαρμάκου για τη στηθάγχη

healthstat.gr 12.02.2025 - 17:51
Ικανοποίηση του Bioenergy Europe και της ΕΛΕΑΒΙΟΜ για την αναγνώριση του ρόλου της Bιοενέργειας στη νέα Στρατηγική της ΕΕ για τη Βιοοικονομία

Ικανοποίηση του Bioenergy Europe και της ΕΛΕΑΒΙΟΜ για την αναγνώριση του ρόλου της Bιοενέργειας στη νέα Στρατηγική της ΕΕ για τη Βιοοικονομία

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:07
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games