Κανονικά διεξάγεται πλέον η κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας αφού ολοκληρώθηκε η πορεία διαμαρτυρίας στη Βουλή, που έγινε νωρίτερα για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Κατά την διάρκεια της πορείας σημειώθηκαν επεισόδια στο Σύνταγμα μεταξύ ομάδας ατόμων και αστυνομικών δυνάμεων.
Φωτογραφία: Eurokinissi
Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στους δρόμους της Αθήνας.
# TAGS
Δυναμικό ξεκίνημα για την τουριστική σεζόν με 3,9 εκατ. επιβάτες τον Μάιο στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια


























