Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ελλάδα 01.12.2021 13:30 UPD 01.12.2021 14:29

Ξεκινούν οι διαδικασίες απαγόρευσης βενζίνης και diesel στην Ελλάδα

Image of Γεωργία Καλαντζή Γεωργία Καλαντζή
Ξεκινούν οι διαδικασίες απαγόρευσης βενζίνης και diesel στην Ελλάδα
Σε δημόσια διαβούλευση μέχρι και την παραμονή των Χριστουγέννων θα βρίσκεται στο opengov.gr, το σχέδιο νόμου του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας με τίτλο: «Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή», απαγόρευση δηλαδή πώλησης αυτοκινήτων βενζίνης και diesel.

Στο πλαίσιο αυτό, καλείται να συμμετάσχει στη δημόσια διαβούλευση κάθε κοινωνικός εταίρος και κάθε ενδιαφερόμενος, καταθέτοντας τις προτάσεις του για την όποια βελτίωση των διατάξεων του ανωτέρω νομοθετήματος με το όνομα «Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή», που αφορά την απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων βενζίνης και diesel.

Τι προβλέπεται

1. Από την 1η .1.2025, εντός των διοικητικών ορίων της Περιφέρειας Αττικής και της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης, τα νέα Eπιβατηγά Δημόσιας Χρήσης (Ε.Δ.Χ.) αυτοκίνητα (ΤΑΞΙ) με άδεια κυκλοφορίας, καθώς και το ένα τρίτο (1/3) των νέων οχημάτων που ταξινομούνται για σκοπούς μίσθωσης και εκμίσθωσης σε τρίτους είναι οχήματα μηδενικών εκπομπών.

Εξαιρούνται οι νησιωτικοί ο.τ.α. α΄βαθμού των ως άνω περιοχών. Εως την 31η .12.2023, το αυτελές Τμήμα Ηλεκτροκίνησης του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σε συνεργασία με την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών επαναξιολογεί την προβλεπόμενη στο πρώτο εδάφιο ημερομηνία εφαρμογής των ως άνω μέτρων και τη σκοπιμότητα επέκτασής τους και σε άλλες περιφέρειες ή περιφερειακές ενότητες της Επικράτειας, με κριτήριο την επαρκή διαθεσιμότητα σημείων επαναφόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και εισηγείται την έκδοση της κοινής απόφασης της παρ. 5 του άρθρου 28.

2. Από την 1η .1.2023 κατ’ ελάχιστον το ένα τέταρτο (1/4) των νέων εταιρικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης που ταξινομούνται, είναι αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα ή υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα εξωτερικής φόρτισης ρύπων έως πενήντα (50) γραμμαρίων διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο (CO2/χλμ).

Για τον υπολογισμό του ποσοστού του πρώτου εδαφίου προσμετρώνται τα νέα αυτοκίνητα που αποκτώνται από εταιρείες κατά την έννοια του άρθρου 741 του Αστικού Κώδικα με χρηματοδοτική μίσθωση ή με αγορά. Το ποσοστό υπολογίζεται σε ετήσια βάση.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Αν η εταιρεία δεν έχει αποκτήσει τουλάχιστον τρία (3) εταιρικά αυτοκίνητα εντός του οικονομικού έτους, στον υπολογισμό του πρώτου εδαφίου προσμετρώνται τα αυτοκίνητα που αποκτήθηκαν συνολικά από την 1η .1.2023.

Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης της εταιρείας με την υποχρέωση της παρούσας, η δαπάνη αγοράς ή μίσθωσης του νέου εταιρικού επιβατικού αυτοκινήτου δεν εκπίπτει από τα ακαθάριστα έσοδά της σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 7 του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (ν. 4172/2013, Α’ 167).

3. Στο Εθνικό Σχέδιο για την Ηλεκτροκίνηση του άρθρου 43 του ν. 4710/2020 (Α’ 142) τίθενται στόχοι με σκοπό τη διασφάλιση της επάρκειας των δημοσίως προσβάσιμων σημείων επαναφόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σύμφωνα με όσα ορίζονται στον παρόντα και τους στόχους που τίθενται στο Ε.Σ.Ε.Κ. για τη διείσδυση της ηλεκτροκίνησης.

4. Στο τέλος της παρ. 2 του άρθρου 17 του ν. 4710/2020 προστίθεται δεύτερο εδάφιο και η παρ. 2 διαμορφώνεται ως εξής:

«2. Οι δήμοι που δεν ανήκουν στις κατηγορίες της παρ. 1 υποχρεούνται να εκπονήσουν Σ.Φ.Η.Ο. για τις δημοσίως προσβάσιμες υποδομές φόρτισης εντός των διοικητικών τους ορίων, σύμφωνα με όσα ορίζονται στην παρ. 1, έως την 31η.03.2022. Η προθεσμία αυτή δύναται να παρατείνεται με την απόφαση της παρ. 1.».

5. Στο τέλος της παρ. 4 του άρθρου 17 του ν. 4710/2020 προστίθεται τρίτο εδάφιο και η παρ. 4 διαμορφώνεται ως εξής:

«4. Για τις δημοσίως προσβάσιμες υποδομές που δεν εμπίπτουν σε Σχέδιο Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων (Σ.Φ.Η.Ο.) ή έως την εκπόνηση του Σ.Φ.Η.Ο. για τις δημοσίως προσβάσιμες υποδομές που εμπίπτουν σε αυτό, η εγκατάσταση των σημείων επαναφόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων (Η/Ο) διενεργείται, σύμφωνα με την κοινή απόφαση που προβλέπεται στην περ. β` της παρ. 7 του άρθρου 114 του ν. 4070/2012 (Α` 82).

Τα σημεία επαναφόρτισης Η/Ο που έχουν ήδη εγκατασταθεί ή εγκαθίστανται έως την εκπόνηση του Σ.Φ.Η.Ο. της παρ. 1, λαμβάνονται υπόψη και συμπεριλαμβάνονται σε αυτό.

Ειδικότερα, ως προς την εγκατάσταση των σημείων επαναφόρτισης Η/Ο σε θέσεις στάθμευσης επί του οδοστρώματος, σε προαύλιους χώρους ναών και σε πιάτσες ταξί αυτή, δύναται να πραγματοποιείται με 11 απόφαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, κατόπιν εισήγησης της τεχνικής υπηρεσίας του αρμόδιου ο.τ.α. α΄ βαθμού.»

6. Από την 1η .1.2030, όσον αφορά στα νέα επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, επιτρέπεται η πώληση μόνο οχημάτων μηδενικών εκπομπών.

Ποιος είναι ο σκοπός

1. Σκοπός του παρόντος νόμου είναι η δημιουργία ενός συνεκτικού πλαισίου για τη βελτίωση της προσαρμοστικής ικανότητας και κλιματικής ανθεκτικότητας της Ελλάδας και τη διασφάλιση της σταδιακής μετάβασης της χώρας, έως το 2050, σε κλιματική ουδετερότητα με τον πλέον περιβαλλοντικά βιώσιμο, κοινωνικά δίκαιο και οικονομικά αποδοτικό τρόπο.

Οι θεσπιζόμενες πολιτικές και τα μέτρα για τον μετριασμό της κλιματικής αλλαγής έχουν ως στόχο τη μείωση των εκπομπών και την αύξηση των απορροφήσεων, διασφαλίζοντας την ασφάλεια δικαίου στους επενδυτές, καθώς και την ομαλή μετάβαση της οικονομίας στην κλιματική ουδετερότητα.

2. Προκειμένου να επιτευχθεί ο μακροπρόθεσμος στόχος για κλιματική ουδετερότητα της παρ. 1, ορίζονται ως ενδιάμεσοι κλιματικοί στόχοι για τα έτη 2030 και 2040, η μείωση των καθαρών ανθρωπογενών εκπομπών αερίων θερμοκηπίου κατά τουλάχιστον πενήντα πέντε τοις εκατό (55%) και ογδόντα τοις εκατό (80%), αντίστοιχα, σε σύγκριση με τα επίπεδα του έτους 1990, λαμβάνοντας υπόψη τις προβλέψεις του Εθνικού Σχεδίου για την Ενέργεια και το Κλίμα (Ε.Σ.Ε.Κ.), το οποίο καταρτίζεται σύμφωνα με το άρθρο 3 του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/1099 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018 (L 328)

Δείτε αναλυτικά το σχέδιο νόμου (PDF)

Ανάλυση των συνεπειών

1. Ποιο ζήτημα αντιμετωπίζει η αξιολογούμενη ρύθμιση;

Με το προτεινόμενο σχέδιο νόμου θεσπίζεται πλαίσιο για την προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή και τον σταδιακό μετριασμό των ανθρωπογενών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, για την επίτευξη κλιματικής ουδετερότητας, έως το 2050, προκειμένου να περιοριστεί η αύξηση της θερμοκρασίας, κατά ένα κόμμα πέντε βαθμούς κελσίου (1,5°C), πάνω από τα προβιομηχανικά επίπεδα, σε εφαρμογή της Συμφωνίας των Παρισίων που κυρώθηκε με τον ν. 4426/2016 (Α΄ 187) και του στόχου κλιματικής ουδετερότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.), ως το 2050.

Ειδικότερα, θεσπίζονται ενδιάμεσοι στόχοι μετριασμού των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου για το 2030 και το 2040, σύστημα παρακολούθησης, αξιολόγησης και επαναρύθμισης, όπου αυτό απαιτείται, μέσω του μηχανισμού κατάρτισης προϋπολογισμών άνθρακα για τους βασικούς τομείς της οικονομίας, δείκτες παρακολούθησης της σχετικής προόδου, διαδικασίες αξιολόγησης της προόδου, αναπροσαρμογής των στόχων και λήψης πρόσθετων μέτρων, όποτε απαιτείται.

Επιπροσθέτως, τίθενται οι βασικοί άξονες πολιτικής οι οποίοι λαμβάνονται υπόψιν και δύνανται να εξειδικεύονται στο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (Ε.Σ.Ε.Κ.), του άρθρου 3 του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/1099 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του
Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018 (L 328), με συγκεκριμένα μέτρα.

Οι θεσπιζόμενες πολιτικές και τα μέτρα για την προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή έχουν ως στόχο την επίτευξη μίας κλιματικά ανθεκτικής κοινωνίας, πλήρως προσαρμοσμένης στις αναπόφευκτες επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής. Τέλος, εισάγεται ένα αποτελεσματικό σύστημα διακυβέρνησης και συμμετοχής φορέων και πολιτών στην ανάληψη κλιματικής δράσης μέσα από υφιστάμενες δομές.

2. Γιατί αποτελεί πρόβλημα;

Η υπερθέρμανση του πλανήτη συνιστά πολύ σημαντική απειλή, όπως διαπιστώνεται από τις επιστημονικές εκτιμήσεις που αποτυπώνονται στη Συμφωνία των Παρισίων, η οποία κυρώθηκε με τον ν. 4426/2016.

Για την αντιμετώπιση του μείζονος αυτού
προβλήματος η Ε.Ε. υιοθέτησε τον Κανονισμό 2021/1119 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ής Ιουνίου 2021 «για τη θέσπιση πλαισίου με στόχο την επίτευξη κλιματικής ουδετερότητας και για την τροποποίηση των κανονισμών (ΕΚ) αριθ. 401/2009 και (ΕΕ) 2018/1999 («ευρωπαϊκό νομοθέτημα για το κλίμα»)» (L 243), με τον οποίο θεσπίζεται ο ευρωπαϊκός ενδιάμεσος στόχος μείωσης των ανθρωπογενών εκπομπών κατά πενήντα πέντε τοις εκατό (55%) έως το 2030, σε σχέση με το 1990, με τελικό στόχο την επίτευξη κλιματικής ουδετερότητας της Ε.Ε. ως το 2050.

Ο στόχος αυτός απαιτεί ριζικές αλλαγές στον τρόπο παραγωγής και κατανάλωσης ενέργειας. Επιπλέον, η Ελλάδα λαμβάνοντας τα κατάλληλα μέτρα και πολιτικές για την προσαρμογή στην αναπόφευκτη αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη, θα αποκτήσει σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα και αναμένεται να πετύχει τη μετάβαση με μικρότερο κόστος και κοινωνικά δίκαιο τρόπο, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα καλύτερη πρόσβαση σε διεθνείς χρηματοδοτικούς πόρους.

Αντίθετα, η μη έγκαιρη ανάληψη δράσης θα έχει ως αποτέλεσμα την σπατάλη πόρων, τη μειωμένη προσβασιμότητα στις διεθνείς αγορές κεφαλαίου, τη μείωση των επενδύσεων και την αύξηση του κόστους προσαρμογής.

Αναλυτικά η ανάλυση των συνεπειών (PDF)

# TAGS

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΒΕΝΖΙΝΗ
  • DIESEL
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
  • ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
ΣΑΕΚ ΑΛΦΑ: Christmas Bazaar Αγάπης για την Παιδόπολη «Άγιος Ανδρέας»

ΣΑΕΚ ΑΛΦΑ: Christmas Bazaar Αγάπης για την Παιδόπολη «Άγιος Ανδρέας»

Μία ευχή γίνεται δύο εφέτος τα Χριστούγεννα με τα Ευχοστολίδια

Μία ευχή γίνεται δύο εφέτος τα Χριστούγεννα με τα Ευχοστολίδια

35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Οι αγρότες που έβλεπαν τα εκατομμύρια να περνούν

Οι αγρότες που έβλεπαν τα εκατομμύρια να περνούν

Εγκύκλιος ΕΦΚΑ: Τι σημαίνει για τις επιχειρήσεις η απαλλαγή εισφορών σε νυχτερινά, υπερωρίες και Κυριακές

Εγκύκλιος ΕΦΚΑ: Τι σημαίνει για τις επιχειρήσεις η απαλλαγή εισφορών σε νυχτερινά, υπερωρίες και Κυριακές

Διαφθορά στις Βρυξέλλες: Εκείνοι που μας κούναγαν το δάχτυλo...

Διαφθορά στις Βρυξέλλες: Εκείνοι που μας κούναγαν το δάχτυλo...

Το νέο πολιτικό τοπίο - Οι «μετασεισμοί» στην ευρύτερη κεντροαριστερά και οι απαντήσεις Φάμελλου και Χαρίτση

Το νέο πολιτικό τοπίο - Οι «μετασεισμοί» στην ευρύτερη κεντροαριστερά και οι απαντήσεις Φάμελλου και Χαρίτση

Μπλόκα αγροτών: Γαλάζιοι μπροστάρηδες σε σκληρά μπλόκα - Πιέσεις από βουλευτές για τον ΟΠΕΚΕΠΕ

Μπλόκα αγροτών: Γαλάζιοι μπροστάρηδες σε σκληρά μπλόκα - Πιέσεις από βουλευτές για τον ΟΠΕΚΕΠΕ

Δρ. Jason Snibbe στο HS: «Περπάτημα και διατάσεις προστατεύουν τις αρθρώσεις»

Δρ. Jason Snibbe στο HS: «Περπάτημα και διατάσεις προστατεύουν τις αρθρώσεις»

8 πρωινά που συμβάλλουν στη μείωση της χοληστερίνης

8 πρωινά που συμβάλλουν στη μείωση της χοληστερίνης

Χριστούγεννα και ψυχική υγεία - Πώς επηρεάζεται

Χριστούγεννα και ψυχική υγεία - Πώς επηρεάζεται

Πώς να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας τον χειμώνα

Πώς να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας τον χειμώνα

Επενδυτικό άλμα 1 δισ. ευρώ από την enaon – Ποιοι παράγοντες θα καθορίσουν τα τέλη χρήσης από το 2027

Επενδυτικό άλμα 1 δισ. ευρώ από την enaon – Ποιοι παράγοντες θα καθορίσουν τα τέλη χρήσης από το 2027

Η κρυφή ενεργειακή κρίση της ΤΝ και το παράθυρο ευκαιρίας για την Ελλάδα

Η κρυφή ενεργειακή κρίση της ΤΝ και το παράθυρο ευκαιρίας για την Ελλάδα

Τελευταία ευκαιρία για το επίδομα θέρμανσης- Πάνω από 1,1 εκατ. οι αιτήσεις

Τελευταία ευκαιρία για το επίδομα θέρμανσης- Πάνω από 1,1 εκατ. οι αιτήσεις

Ενεργειακό κόστος: Προ των πυλών οι ανακοινώσεις για τα μέτρα στήριξης της βιομηχανίας- Στα σκαριά και πρόσθετες παρεμβάσεις

Ενεργειακό κόστος: Προ των πυλών οι ανακοινώσεις για τα μέτρα στήριξης της βιομηχανίας- Στα σκαριά και πρόσθετες παρεμβάσεις

Τιμολόγια ρεύματος: Ελκυστικά παραμένουν τα μπλε και τον Δεκέμβριο - 11 προγράμματα κάτω από 10 λεπτά/KWh

Τιμολόγια ρεύματος: Ελκυστικά παραμένουν τα μπλε και τον Δεκέμβριο - 11 προγράμματα κάτω από 10 λεπτά/KWh

Η Ελλάδα στις έξι ευρωπαϊκές αγορές με φθηνότερα σταθερά τιμολόγια από τα κυμαινόμενα

Η Ελλάδα στις έξι ευρωπαϊκές αγορές με φθηνότερα σταθερά τιμολόγια από τα κυμαινόμενα

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Βόλος: Σκάφος του Λιμενικού προσέκρουσε σε βράχια

Ελλάδα 14:50

Εκτός «Αυγής» ο διευθυντής Σπύρος Σουρμελίδης

Ο Πληροφοριοδότης 14:34

Τελικά, πόσο κοντά είναι η ειρήνη για την Ουκρανία;

Διεθνή 14:03

«Το τρόλεϊ το τελευταίο»: Με μικροένταση ξεκίνησε το «ξήλωμα» του δικτύου στον Πειραιά (βίντεο)

Ελλάδα 14:00

ΑΕΚ - Ατρόμητος: Σε ποιο κανάλι και τι ώρα ο αγώνας

Αθλητισμός 13:48

ΣΥΡΙΖΑ: Ο κ. Μητσοτάκης επιμένει να απευθύνεται στην κοινωνία μιας άλλης χώρας

Πολιτική 13:21
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Επιδόματα ΟΠΕΚΑ: Σε πόσες ημέρες η πληρωμή τους

Οικονομία 16:11

Οι αγρότες απαντούν στον Μητσοτάκη: Νέα μπλόκα σε Κρήτη, Ξάνθη, Φθιώτιδα

Ελλάδα 15:09

Θοδωρής Κολυδάς: Μετά τον Byron έρχεται αντικυκλώνας που σταματά τις βροχές

Ελλάδα 17:14

Δώρο Χριστουγέννων: Τι ισχύει και ποιοι το δικαιούνται - Μέχρι πότε πρέπει να πληρωθεί

Οικονομία 14:55

Τραγωδία στη Ζάκυνθο: Νεκρό παιδί 2 ετών μετά από επίθεση σκύλου

Ελλάδα 15:23
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Ελληνική αγορά αυτοκινήτου: Σταθερότητα και νέες ισορροπίες

Ελληνική αγορά αυτοκινήτου: Σταθερότητα και νέες ισορροπίες

Auto - Moto 05.12.2025 12:37
Δεν «πεθαίνουν» οι κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2035 - «Φιλί ζωής» από την ΕΕ

Δεν «πεθαίνουν» οι κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2035 - «Φιλί ζωής» από την ΕΕ

Auto - Moto 02.12.2025 19:02
ΑΑΔΕ: Πάνω από 1,6 εκατ. ευρώ πρόστιμα σε ιδιοκτήτες 161 αυτοκίνητων που παραβίασαν το καθεστώς ακινησίας

ΑΑΔΕ: Πάνω από 1,6 εκατ. ευρώ πρόστιμα σε ιδιοκτήτες 161 αυτοκίνητων που παραβίασαν το καθεστώς ακινησίας

Οικονομία 27.11.2025 17:19
Η επίσκεψη του Πάπα Λέοντα στην Τουρκία ζωντανά στο Mega News

Η επίσκεψη του Πάπα Λέοντα στην Τουρκία ζωντανά στο Mega News

Life 27.11.2025 15:23

NETWORK

8 πρωινά που συμβάλλουν στη μείωση της χοληστερίνης

8 πρωινά που συμβάλλουν στη μείωση της χοληστερίνης

healthstat.gr 12.07.2025 - 06:11
Δρ. Jason Snibbe στο HS: «Περπάτημα και διατάσεις προστατεύουν τις αρθρώσεις»

Δρ. Jason Snibbe στο HS: «Περπάτημα και διατάσεις προστατεύουν τις αρθρώσεις»

healthstat.gr 12.07.2025 - 06:00
ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Οι Δήμοι της Αττικής συνεχίζουν να πληρώνουν ακριβά την αδιαφάνεια και την κακοδιαχείριση του ΕΔΣΝΑ

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Οι Δήμοι της Αττικής συνεχίζουν να πληρώνουν ακριβά την αδιαφάνεια και την κακοδιαχείριση του ΕΔΣΝΑ

ienergeia.gr 12.05.2025 - 13:53
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η 5η Διάσκεψη για το Πράσινο από ΕΚΠΑ-ΚΕΔΕ

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η 5η Διάσκεψη για το Πράσινο από ΕΚΠΑ-ΚΕΔΕ

ienergeia.gr 12.05.2025 - 15:48
Πώς να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας τον χειμώνα

Πώς να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας τον χειμώνα

healthstat.gr 12.07.2025 - 06:30
Χριστούγεννα και ψυχική υγεία - Πώς επηρεάζεται

Χριστούγεννα και ψυχική υγεία - Πώς επηρεάζεται

healthstat.gr 12.07.2025 - 06:22
Β. Πούτιν και Ν. Μόντι επιδιώκουν να ενισχύσουν τους δεσμούς Ρωσίας- Ινδίας

Β. Πούτιν και Ν. Μόντι επιδιώκουν να ενισχύσουν τους δεσμούς Ρωσίας- Ινδίας

ienergeia.gr 12.05.2025 - 14:40
Θεοχάρης για IMEC: Η Ελλάδα έρχεται στο τραπέζι των συζητήσεων με πλεονεκτήματα

Θεοχάρης για IMEC: Η Ελλάδα έρχεται στο τραπέζι των συζητήσεων με πλεονεκτήματα

ienergeia.gr 12.05.2025 - 15:26
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games