Η συζήτηση γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη κυριαρχεί πλέον σε κάθε επιχειρηματικό forum, όμως ελάχιστες εταιρείες τολμούν να μιλήσουν για τον συνδυασμό της με τη συναισθηματική νοημοσύνη. Η TP Greece φαίνεται να ανήκει σε αυτήν την κατηγορία, καθώς παρουσιάζει μια στρατηγική που φέρνει στο επίκεντρο όχι μόνο την τεχνολογία, αλλά και την ανθρώπινη διάσταση των συνεργασιών.
Την Πέμπτη 2 Οκτωβρίου, στον Πειραιά, η εταιρεία παρουσίασε το Innovation Lounge, έναν χώρο που σχεδιάστηκε για να αποτελέσει κόμβο συνεργασίας, πειραματισμού και βιωματικής παρουσίασης λύσεων AI. Εκεί είχαμε την ευκαιρία να δούμε στην πράξη πώς μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να συνυπάρξει με την ανθρώπινη εμπειρία.
«Η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν καταργεί, αλλά επαναπροσδιορίζει τις θέσεις εργασίας»
Στην ομιλία της σε άπταιστα ελληνικά, η Charlotte Foucteau, CEO της TP Greece, - η οποία μάλιστα ξεκίνησε την καριέρα της στην εταιρεία πριν 18 χρόνια, στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης – δήλωσε μεταξύ άλλων ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν καταργεί, αλλά επαναπροσδιορίζει τις θέσεις εργασίας, δημιουργώντας νέα επαγγέλματα και ανάγκες, καθώς «το ΑΙ απελευθερώνει τον άνθρωπο από επαναλαμβανόμενες εργασίες, δίνοντάς του τον χώρο να επικεντρωθεί σε αυτά που πραγματικά έχουν αξία».
Πρόσθεσε ακόμη ότι «πέρυσι φέραμε πίσω 240 Έλληνες του εξωτερικού» τονίζοντας της συμβολή της εταιρείας στο brain regain, ενώ σημείωσε ότι το 75% των εργαζομένων της εταιρείας δουλεύουν από το σπίτι και πολλές από τις θέσεις εργασίας βρίσκονται εκτός μεγάλων αστικών κέντρων, ακόμα και σε απομακρυσμένα χωριά και νησιά.
Από call center σε Digital Partner
Η ιστορία της TP Greece είναι από μόνη της ενδεικτική της εξέλιξης του κλάδου. Από έναν παραδοσιακό πάροχο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, έχει εξελιχθεί σε έναν Digital Partner for High-Value Services, που προσφέρει end-to-end υποστήριξη, από το customer journey (pre-sales, after-sales, B2B και B2C υπηρεσίες) μέχρι προηγμένες λύσεις σε data analytics, digital operations και αυτοματοποίηση.
Με πάνω από 12.000 εργαζόμενους, σε 4 hub στην Ελλάδα, που μιλούν 42 γλώσσες και εκπροσωπούν 110 εθνικότητες, η TP Greece εξυπηρετεί 140 αγορές παγκοσμίως. Το ανθρώπινο αυτό μωσαϊκό δίνει στην εταιρεία ένα μοναδικό συγκριτικό πλεονέκτημα, μια πολυπολιτισμική κατανόηση, ευελιξία και δυνατότητα παροχής προσωποποιημένων λύσεων για κάθε αγορά.
Innovation Lounge: Ένας ζωντανός οργανισμός στον Πειραιά
«H TP εδώ και αρκετά χρόνια δεν είναι ένας απλός πάροχος υπηρεσιών. Είναι ο digital partner της κάθε εταιρείας, αυτός που σχεδιάζει και υλοποιεί end-to-end λύσεις με υψηλή προστιθέμενη αξία για τους πελάτες μας», τόνισε η κ. Foucteau και πρόσθεσε ότι «Το Innovation Lounge εκφράζει αυτήν ακριβώς την κατεύθυνση, καθώς συνδυάζει τεχνολογία, εκπαίδευση και συνεργασία σε ένα περιβάλλον όπου οι ιδέες γίνονται πράξη».
Από την πλευρά του, ο Οδυσσέας Χριστοφορίδης, CTO της TP Greece, ανέδειξε τον πρακτικό χαρακτήρα της πρωτοβουλίας: «Το Innovation Lounge μάς δίνει τη δυνατότητα να παρουσιάζουμε στους πελάτες μας πρακτικές εφαρμογές AI – από data analytics έως λύσεις αυτοματοποίησης – πάντα με το ανθρώπινο στοιχείο να καθοδηγεί τη χρήση τους. Ο στόχος μας δεν είναι μόνο η τεχνολογική πρόοδος, αλλά η δημιουργία εμπειριών που συνδυάζουν ταχύτητα, ακρίβεια και ουσιαστική σύνδεση».
Η αρχιτεκτονική του χώρου, που σχεδιάστηκε από το δημιουργικό γραφείο YARD, είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή. Όπως σημείωσαν οι Όλγα Μαυροειδή και Δημήτρης Αλεξόπουλος της εταιρείας, στόχος ήταν «να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον που ζωντανεύει μέσα από τη χρήση του και εξελίσσεται μαζί με την εταιρεία και τους ανθρώπους της».
Η στρατηγική πίσω από την καινοτομία
Η TP Greece δεν περιορίζεται σε μεμονωμένες εφαρμογές. Το όραμά της εστιάζει στη δημιουργία ολοκληρωμένων οικοσυστημάτων υπηρεσιών που ενώνουν το front office, το back office και τις ψηφιακές λειτουργίες σε ένα ενιαίο και αποδοτικό μοντέλο. Με αυτόν τον τρόπο, επιτρέπει στους οργανισμούς να λειτουργούν με ευελιξία, να απλοποιούν την πολυπλοκότητα, να προσφέρουν πιο έξυπνες και προσωποποιημένες εμπειρίες σε κάθε βήμα του customer journey.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, η εταιρεία μετρά 36 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης, συνεργάζεται με πελάτες από διαφορετικούς κλάδους και έχει κατοχυρώσει μια ηγετική θέση στην ελληνική αγορά, με διεθνές αποτύπωμα που ξεχωρίζει.
Η TP Greece επενδύει συστηματικά και σε δράσεις ESG. Μόνο την τελευταία τετραετία έχει προσφέρει 34.500 ώρες εθελοντισμού, ενώ έχει διαθέσει €1,7 εκατ. σε πρωτοβουλίες, επηρεάζοντας θετικά περισσότερους από 417.000 ανθρώπους. Παράλληλα, έχει δεσμευθεί για 56,7% μείωση εκπομπών έως το 2030, αποδεικνύοντας ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός μπορεί να συμβαδίζει με τη βιωσιμότητα.
Στην πράξη, η TP Greece προσφέρει εξειδικευμένες λύσεις ανάλογα με την ανάγκη των πελατών της, όπως αξιοποίηση AI για ανάπτυξη και δημιουργία νέων γραμμών υπηρεσιών, ταχύτερες, προσωποποιημένες εμπειρίες που μετατρέπουν κάθε αλληλεπίδραση σε μακροπρόθεσμη αξία, insights σε πραγματικό χρόνο και αυτοματοποίηση ρουτίνας, που απελευθερώνουν χρόνο για στρατηγική εργασία.
Στην αιχμή του ψηφιακού μέλλοντος
Με το Innovation Lounge, η TP Greece δεν εγκαινιάζει απλώς έναν χώρο αλλά στέλνει μήνυμα για το πώς αντιλαμβάνεται τον ρόλο της στον παγκόσμιο ψηφιακό μετασχηματισμό, ως συνεργάτη που φέρνει κοντά την τεχνητή νοημοσύνη με την ανθρώπινη ευαισθησία, τη στρατηγική σκέψη με την κοινωνική υπευθυνότητα.
Το στοίχημα της TP Greece για την επόμενη μέρα είναι ξεκάθαρο, να συνεχίσει να βρίσκεται στο επίκεντρο της καινοτομίας, εμπνέοντας εταιρείες και ανθρώπους να δημιουργούν μαζί εμπειρίες και λύσεις που έχουν πραγματικό επιχειρηματικό και κοινωνικό αντίκτυπο.





























