Την αισιοδοξία του για την πορεία του ΟΠΑΠ τη νέα χρονιά εξέφρασε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Jan Karas, κατά την ετήσια τακτική γενική συνέλευση των μετόχων, που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης, με εντυπωσιακή συμμετοχή που έφτασε το 78,25%.
Ο κ. Karas υπογράμμισε ότι οι περσινές επιτυχίες θέτουν τις βάσεις για νέα αναπτυξιακή δυναμική, τονίζοντας ότι το 2025 ο όμιλος θα επιδιώξει τη διατήρηση της κερδοφορίας και την υλοποίηση ενός φιλόδοξου, αλλά και συνετού επιχειρηματικού πλάνου, με φόντο τις διεθνείς οικονομικές προκλήσεις και τις πρόσφατες εξαγγελίες για επιβολή δασμών.
Ο CEO του ΟΠΑΠ αναφέρθηκε στην πρόθεση της εταιρείας να συνεχίσει τις επενδύσεις στην τεχνολογία και την ψηφιοποίηση του δικτύου καταστημάτων, στοχεύοντας στην αναβάθμιση της πελατειακής εμπειρίας και την ενίσχυση των συνεργατών της. Όπως ανακοίνωσε, η συνεργασία με την Allwyn θα ενταθεί τους επόμενους μήνες, μέσω διεθνών συνεργειών όπως αυτή με τη McLaren στη Formula 1, δίνοντας ώθηση στην προβολή του brand στην ελληνική αγορά.
Στο πεδίο των οικονομικών επιδόσεων, η διοίκηση του ΟΠΑΠ επιβεβαίωσε τη στρατηγική διατήρησης υψηλών αποδόσεων για τους μετόχους, με στόχο EBITDA περιθώριο 35%, ενώ ο CFO του Ομίλου, Pavel Mucha, γνωστοποίησε ότι και για το 2025 θα διατηρηθεί η πολιτική καταβολής μερισμάτων σε δύο δόσεις, όπως συνέβη με το συνολικό μέρισμα του 2024, που διαμορφώθηκε στα 1,40 ευρώ ανά μετοχή.
Ο κ. Karas σημείωσε ότι το 2024 αποτέλεσε χρονιά-ορόσημο για τον ΟΠΑΠ, καθώς καταγράφηκαν ιστορικά ρεκόρ σε επίπεδο καθαρών εσόδων προ εισφορών (GGR) που άγγιξαν τα €2,3 δισ. και EBITDA που έφτασε τα €832 εκατ. Οι βασικοί μοχλοί ανάπτυξης περιλάμβαναν τον αθλητικό στοιχηματισμό, τα προϊόντα iGaming και το μεγαλύτερο τζακ ποτ στην ιστορία του ΤΖΟΚΕΡ, ενώ η πλατφόρμα iLottery και το Opaponline.gr κατέγραψαν εντυπωσιακή άνοδο, συνεισφέροντας στο 32% του GGR.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις online δραστηριότητες του ΟΠΑΠ, με τη Stoiximan και τις λοιπές ψηφιακές πλατφόρμες να σημειώνουν ρεκόρ ενεργών χρηστών και εσόδων. Παράλληλα, η συνεχής ανανέωση του retail στόλου με 13.000 νέα VLTs και η ενίσχυση της παρουσίας του Ομίλου στην Κύπρο μέσω νέας δεκαπενταετούς σύμβασης παραχώρησης, αποτελούν σημαντικά ορόσημα της στρατηγικής του ΟΠΑΠ για επέκταση και διαφοροποίηση.





























