Μέχρι πρόσφατα, το Viber παρείχε στις εταιρίες επίσημους λογαριασμούς για την αποστολή επαγγελματικών μηνυμάτων. Διακρινόταν από μία "μπλε σήμανση ελέγχου ταυτότητας" που βοηθούσε τους χρήστες να ξεχωρίσουν τις εταιρίες που έχουν επαληθευθεί προσφέροντας ένα επιχειρηματικό προφίλ, με βασικές πληροφορίες για την επιχείρηση εντός της εφαρμογής. Οι εταιρίες μπορούσαν να ξεκινήσουν μία συνομιλία με την υπάρχουσα βάση δεδομένων των πελατών τους, αλλά οι χρήστες δε μπορούσαν να συνομιλήσουν με την επιχείρηση εάν δεν ξεκινούσε την επικοινωνία πρώτη, η ίδια η επιχείρηση. Ο Εμπορικός Λογαριασμός είναι το επόμενο βήμα στην εξέλιξη των εταιρικών προφίλ στο Viber.
Γιατί είναι διαφορετικός από έναν λογαριασμό Επαγγελματικών Μηνυμάτων;
Επειδή:
- Οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν αυτούς τους λογαριασμούς (επιχειρήσεις) απλώς πληκτρολογώντας το όνομα της επιχείρησης στην κύρια γραμμή αναζήτησης του Viber. Τα αποτελέσματα αναζήτησης ομαδοποιούνται στην καινούργια ενότητα ‘’Επιχειρήσεις’’ και εμφανίζονται εταιρίες από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Αυτό σημαίνει ότι μια επιχείρηση μπορεί να διευρύνει το κοινό της και να φτάσει εύκολα σε νέες αγορές. Η δυνατότητα αναζήτησης στοχεύει να αυξήσει τον αριθμό των χρηστών που μπορούν να βρουν επιχειρήσεις και να ενισχύσουν την προβολή του brand στην πλατφόρμα.
- Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα πλέον να ξεκινήσουν μία συνομιλία με την εταιρία που θέλουν και να επιλέξουν το κανάλι επικοινωνίας που προτιμούν: Σήμερα, ο Επαγγελματικός Λογαριασμός έχει επαγγελματικά μηνύματα διαθέσιμα σε μια λίστα συνομιλιών. Δεδομένου ότι ο Εμπορικός Λογαριασμός έχει δυνατότητα αναζήτησης, οι χρήστες μπορούν να ξεκινήσουν συνομιλίες με τους εκπροσώπους της εταιρείας από την ευκολία της αγαπημένης τους εφαρμογής ανταλλαγής μηνυμάτων. Σύντομα, θα προστεθούν chatbots που θα επιτρέπουν στους χρήστες να επιλέξουν το προτιμώμενο κανάλι επικοινωνίας. Αυτό θα επιτρέψει επίσης στον συνδρομητή chatbot μιας εταιρείας να βρίσκει εύκολα τον λογαριασμό μηνυμάτων της επωνυμίας και το αντίστροφο. Η απλότητα και η εύκολη πρόσβαση σε πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας με κάθε επιχείρηση από ένα μόνο σημείο, θα βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και θα ενθαρρύνει τη διαδραστικότητα.
- Η νέα σελίδα Επαγγελματικού Λογαριασμού αποτελεί τη βάση για άλλες λειτουργίες superapp που θα εισαχθούν σταδιακά. Αυτοί οι Λογαριασμοί θα συνεχίσουν να επεκτείνονται, προσθέτοντας περισσότερες υπηρεσίες και λειτουργίες ώστε να είναι ένα βολικό ενιαίο ψηφιακό ‘’κατάστημα’’ για όλες τις επικοινωνίες της επιχείρησης με τον χρήστη. Περισσότερες δυνατότητες, περισσότερες υπηρεσίες, περισσότερα κανάλια επικοινωνίας – περισσότερη αξία για τους χρήστες και τις εταιρίες, σε λιγότερα βήματα.
- Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να δημιουργήσουν τον Επαγγελματικό τους Λογαριασμό;
Οι Επαγγελματικοί Λογαριασμοί δημιουργήθηκαν για επαληθευμένες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούσαν τα επαγγελματικά μηνύματα στο Viber. Αυτοί οι λογαριασμοί είχαν προηγουμένως υποβληθεί σε διαδικασία επαλήθευσης για να λάβουν τη "μπλε σήμανση ελέγχου ταυτότητας’’ στο Viber. Όλες οι επιχειρήσεις που θέλουν να δημιουργήσουν έναν επαγγελματικό λογαριασμό στην εφαρμογή μπορούν να το κάνουν μέσω των αξιόπιστων συνεργατών ανταλλαγής μηνυμάτων του Viber.
- Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να επεξεργάζονται τις πληροφορίες στον Επαγγελματικό Λογαριασμό τους;
Όπως και με τους λογαριασμούς ανταλλαγής μηνυμάτων για επιχειρήσεις, οι εταιρίες μπορούν να κάνουν αλλαγές με τη βοήθεια των αξιόπιστων συνεργατών ανταλλαγής μηνυμάτων του Viber.
- Ποιες πληροφορίες μπορούν να μοιράζονται οι επιχειρήσεις στον Επαγγελματικό Λογαριασμό τους;
Ο Επαγγελματικός Λογαριασμός είναι ένας μίνι ιστότοπος μιας εταιρείας μέσα στην εφαρμογή. Η σελίδα μπορεί να εμφανίζει τον τίτλο της επωνυμίας, το λογότυπο, τη "μπλε σήμανση ελέγχου ταυτότητας’’, έως τρεις διευθύνσεις, κουμπιά επικοινωνίας και ιστότοπου, περιγραφή (έως 1000 χαρακτήρες) και τα κανάλια επικοινωνίας που είναι διαθέσιμα στο Viber. Με έναν νέο Επαγγελματικό Λογαριασμό, οι πελάτες θα έχουν εύκολη πρόσβαση σε όλες τις λεπτομέρειες που χρειάζονται για να προσεγγίσουν μια επιχείρηση.
Οι Επαγγελματικοί Λογαριασμοί επιτρέπουν την απρόσκοπτη επικοινωνία με το κοινό, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να αυξήσουν την προβολή, να ενθαρρύνουν την αφοσίωση και να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών.