Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Επιχειρήσεις 28.06.2022 11:07

Συνδεθείτε με το κοινό σας σε όλα τα στάδια του customer journey τους

Image of Konstantin Kostadinov Konstantin Kostadinov
Συνδεθείτε με το κοινό σας σε όλα τα στάδια του customer journey τους
Τη στιγμή που το 92% του ανθρώπινου πληθυσμού έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο μέσω τηλεφώνου, οι πελάτες σας είναι πλέον πιο πιθανό από ποτέ να ξεκινήσουν το ταξίδι τους σε φορητή συσκευή.

Επιπλέον, είναι πιο πιθανό να μετακινούνται εμπρός και πίσω μεταξύ διαφορετικών καναλιών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Μπορεί να ξεκινήσουν από μια φορητή συσκευή, αλλά στη συνέχεια να αλλάξουν σε έναν υπολογιστή για να κάνουν περισσότερη έρευνα. Εναλλακτικά, μπορεί να δουν μια διαφήμιση στην τηλεόραση και στη συνέχεια να μεταβούν σε έναν ιστότοπο για να μάθουν περισσότερα. Τέλος, οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με περισσότερα σημεία επαφής από ποτέ. Εκτός από ιστότοπους και εφαρμογές, αλληλεπιδρούν επίσης με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, chatbots και βοηθούς φωνής.

Αυτή η νέα διαδρομή προς την αγορά είναι περίπλοκη και μπορεί να είναι δύσκολη η παρακολούθηση και η κατανόησή της. Ωστόσο, είναι σημαντικό για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να προσπαθήσουν να χαρτογραφήσουν το ταξίδι αυτό και να εντοπίσουν τα βασικά σημεία επαφής που επηρεάζουν τις αποφάσεις αγοράς του καταναλωτή.

Ακολουθούν τέσσερις τρόποι με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιούν εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων για να συνδέονται με το κοινό τους σε όλα τα στάδια της διαδρομής του πελάτη:

1. Προσεγγίστε νέο κοινό.

Οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων έχουν διάφορους τρόπους σύνδεσης με νέα είδη κοινού. Για παράδειγμα, το Viber προσφέρει διαφημιστικές λύσεις για τη στόχευση διαφημίσεων σε συγκεκριμένες ομάδες χρηστών με βάση την ηλικία, το φύλο, την τοποθεσία και τα ενδιαφέροντα. Και ενώ τα επαγγελματικά μηνύματα προορίζονται για εταιρείες που έχουν τα δικά τους δεδομένα πελατών (υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες), οι επιχειρήσεις μπορούν να μοιράζονται νέα, ενημερώσεις προϊόντων και ειδικές προσφορές για να ενημερώνουν το κοινό τους σχετικά με νέες δυνατότητες ή δραστηριότητες, αυξάνοντας έτσι την αναγνωρισιμότητά τους. Επίσης, οι από κοινού προωθήσεις με άλλες εταιρείες μπορεί να είναι αποδοτικές για την προσέγγιση περισσότερων ατόμων.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

2. Ασχοληθείτε με τους πελάτες σας.

Οι Messengers επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν με το κοινό τους με διάφορους τρόπους. Με τα ατομικά επιχειρηματικά μηνύματα, οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν μεμονωμένους πελάτες. Μερικές εφαρμογές, όπως το Viber, περιλαμβάνουν δυνατότητα πολυμέσων και οι έμποροι μπορούν να μοιράζονται φωτογραφίες, βίντεο, emoji με το κοινό τους για να το προσελκύουν με πιο ωραίο οπτικά τρόπο. Τα δημιουργικά αυτοκόλλητα και οι διαφημιστικοί φακοί AR είναι ένα άλλο εξαιρετικό εργαλείο για να αυξήσετε την ορατότητα και να αλληλεπιδράσετε με τους υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες σας χρησιμοποιώντας viral και διαδραστικές λύσεις. Επίσης, τα chatbots μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να εντοπίσει νέα και υπάρχοντα τμήματα κοινού και να τα στοχεύσει με προσαρμοσμένες προσφορές.

3. Υποστηρίξτε τους αγοραστές σας.

Οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να παρέχετε στους πελάτες σας χρήσιμες πληροφορίες. Για παράδειγμα, με τα Viber Business Messages, οι εταιρείες μπορούν εύκολα να στέλνουν μηνύματα συναλλαγών, όπως υπενθυμίσεις ραντεβού ή ενημερώσεις αποστολής, καθώς και να παρέχουν υποστήριξη πελατών σε πραγματικό χρόνο μέσω δυνατοτήτων συνομιλίας. Και με τα chatbots, οι επιχειρήσεις μπορούν να απαντούν σε ερωτήσεις πελατών, να παρέχουν πληροφορίες, να λειτουργούν υπηρεσίες όπως η κράτηση δωματίου σε ξενοδοχείο ή η παραγγελία μιας πίτσας, ακόμη και να πωλούν προϊόντα.

4. Μετρήστε την επιτυχία σας.

Παρακολουθήστε βασικές μετρήσεις, όπως μηνύματα που αποστέλλονται, μηνύματα που παραδόθηκαν, εμφανισιμότητα και CTR και δημιουργήστε λεπτομερείς αναφορές που βοηθούν στην παρακολούθηση της απόδοσής σας με την πάροδο του χρόνου.

Εάν είστε πιο συνηθισμένοι στον παραδοσιακό ορισμό του μάρκετινγκ για το consumer journey, τότε πιθανότατα σκέφτεστε τα βήματα που κάνουν οι αγοραστές σας για να μάθουν την εταιρεία σας και στη συνέχεια να γίνουν πιστοί πελάτες. Αλλά καθώς οι καιροί και η τεχνολογία αλλάζουν, αλλάζουν και οι τρόποι που οι άνθρωποι ανακαλύπτουν και συνδέονται με τις εταιρείες. Οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων μπορούν να είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να συνδεθείτε με το κοινό σας σε όλα τα βήματα, από την ανακάλυψη έως τη μετατροπή. Ας δούμε τον ρόλο τους στον ορισμό ενός μονοπατιού προς αγορά ενός σχολικού βιβλίου.

Επίγνωση

Χρησιμοποιήστε το Viber για να προσεγγίσετε πιθανούς πελάτες που μπορεί να μην γνωρίζουν την εταιρεία σας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό μέσω διαφήμισης ή χρησιμοποιώντας ένα chatbot.

Θεώρηση

Μόλις κάποιος γνωρίζει την επωνυμία σας, ήρθε η ώρα να τον προσεγγίσετε για αυτό που έχετε να του προσφέρετε. Χρησιμοποιήστε chatbot και επιχειρηματικά μηνύματα που μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να διοργανώσετε διαγωνισμούς ή δώρα.

Απόφαση

Τώρα είναι καιρός να πείσετε τους ανθρώπους να κάνουν το βήμα και να αγοράσουν από εσάς. Χρησιμοποιήστε επιχειρηματικά μηνύματα και chatbot για να προσφέρετε αποκλειστικές προσφορές και εκπτώσεις. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε μια εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων για να πουλήσετε και να διασταυρώσετε προϊόντα.

Αφοσίωση

Μόλις κάποιος αγοράσει από εσάς, είναι σημαντικό να τον διατηρήσετε ως πελάτη. Χρησιμοποιήστε εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων για να στείλετε κουπόνια αφοσίωσης και ανταμοιβές. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε επιχειρηματικά μηνύματα και chatbot για να ζητήσετε σχόλια, κριτικές και να παρέχετε αυτοματοποιημένη ή σε πραγματικό χρόνο υποστήριξη πελατών όταν χρειαστεί.

Συμπερασματικά

Χρησιμοποιώντας εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων για να συνδεθείτε με το κοινό σας σε όλα τα στάδια της διαδρομής πελατών, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι παρέχετε πάντα την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες σας. Από την ευαισθητοποίηση έως τη δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας και μετατροπής, messengers όπως το Viber επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους με μοναδικό τρόπο.

Καθώς συνεχίζουμε να προχωράμε στον ψηφιακό κόσμο, το consumer journey αλλάζει συνεχώς. Είναι σημαντικό για τις εταιρείες να παραμείνουν μπροστά από την καμπύλη και να κατανοήσουν πώς το κοινό τους αλληλεπιδρά μαζί τους. Κατανοώντας το ταξίδι των πελατών, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσφέρουν μια καλύτερη συνολική εμπειρία και να δημιουργήσουν πίστη στην καταναλωτική βάση τους.

Δεδομένου ότι οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων προσφέρουν στις επιχειρήσεις ένα ευρύ φάσμα λύσεων για την προσέλκυση νέων πελατών, την αύξηση της αφοσίωσης και τη μέτρηση της επιτυχίας, η αξιοποίηση της ισχύος τους για καμπάνιες μάρκετινγκ είναι μία από τις πιο έξυπνες επιλογές σήμερα.

Konstantin Kostadinov

*Ο Konstantin Kostadinov, είναι Senior Sales Director CEE & CIS της Rakuten Viber

# TAGS

  • Viber
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

ΑΑΔΕ: Σε ποιους στέλνει μαζικά ειδοποιητήρια η εφορία

ΑΑΔΕ: Σε ποιους στέλνει μαζικά ειδοποιητήρια η εφορία

«Η Επιστροφή των Συλλογικών Συμβάσεων… χωρίς τις Συμβάσεις»

«Η Επιστροφή των Συλλογικών Συμβάσεων… χωρίς τις Συμβάσεις»

Πάμε για αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης - Τα νέα σενάρια

Πάμε για αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης - Τα νέα σενάρια

Τι αλλάζει σε κληρονομιές και διαθήκες - Παρουσιάζεται το νομοσχέδιο

Τι αλλάζει σε κληρονομιές και διαθήκες - Παρουσιάζεται το νομοσχέδιο

ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει από σήμερα στο timologio: Αναλυτικός οδηγός

ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει από σήμερα στο timologio: Αναλυτικός οδηγός

Τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε πριν από τις ετήσιες εξετάσεις σας

Τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε πριν από τις ετήσιες εξετάσεις σας

Τι αποκαλύπτουν οι συνήθειες στην τουαλέτα για την υγεία σας

Τι αποκαλύπτουν οι συνήθειες στην τουαλέτα για την υγεία σας

Επιστήμονες ανακάλυψαν το πρώτο γονίδιο που προκαλεί άμεσα ψυχική ασθένεια - Πώς ένα συμπλήρωμα δίνει ελπίδες για θεραπεία

Επιστήμονες ανακάλυψαν το πρώτο γονίδιο που προκαλεί άμεσα ψυχική ασθένεια - Πώς ένα συμπλήρωμα δίνει ελπίδες για θεραπεία

Τι σημαίνει όταν σάς γλείφει η γάτα σας

Τι σημαίνει όταν σάς γλείφει η γάτα σας

Σφίγγει ο κλοιός για όσους κλέβουν ρεύμα με διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων

Σφίγγει ο κλοιός για όσους κλέβουν ρεύμα με διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων

Πρεμιέρα για τα πορτοκαλί τιμολόγια- Από την 1η Φεβρουαρίου για τους μεγάλους πελάτες από τον Απρίλιο για τα νοικοκυριά

Πρεμιέρα για τα πορτοκαλί τιμολόγια- Από την 1η Φεβρουαρίου για τους μεγάλους πελάτες από τον Απρίλιο για τα νοικοκυριά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ο Ζελένσκι φοβάται ότι μπορεί οι ΗΠΑ να χάσουν το ενδιαφέρον τους για την ειρήνη στην Ουκρανία

Διεθνή 20:15

Προσλήψεις αναπληρωτών: Ποτέ πιάνουν δουλειά οι 254 εκπαιδευτικοί

Παιδεία 20:14

Τσουβέλας – Στούντιο 4: Η αρχή της καριέρα του, ο ιερέας πατέρας του και το περιστατικό με θεατή

Life 20:10

Ιστορικός φιλανθρωπικός ποδοσφαιρικός αγώνας ανάμεσα σε θρύλους της ΠΑΕ Ολυμπιακού και γιατρούς του ΙΣΑ

Αθλητισμός 20:09

Βρυξέλλες: Έκλεψαν τον αμφιλεγόμενο «Ιησού- ζόμπι» από τη φάτνη

Διεθνή 20:07

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο έκανε «εκκαθάριση» στα social media και κάποιοι ανησύχησαν

Αθλητισμός 19:57
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Εκλογές ΔΣΑ: Ποιοι πάνε στον δεύτερο γύρο - Τα αποτελέσματα

Ελλάδα 22:06

Πάμε για αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης - Τα νέα σενάρια

Οικονομία 06:29

ΑΑΔΕ: Σε ποιους στέλνει μαζικά ειδοποιητήρια η εφορία

Οικονομία 07:20

Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος για την πατρότητα: «Είμαι σίγουρος, έχω κάνει όλα τα στραβά»

Life 20:39

Βέλη Σοφού κατά ΝΔ: Στήριξη στον Κουτσόλαμπρο για τον δεύτερο γύρο

Ο Πληροφοριοδότης 06:59
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Νέα απάτη μέσω Viber - Προσοχή σε αυτές τις κλήσεις

Νέα απάτη μέσω Viber - Προσοχή σε αυτές τις κλήσεις

Ελλάδα 15.04.2025 07:45
Θ. Σοφός: Το γκρουπ στο Viber που «καίει» τον Λύτρα

Θ. Σοφός: Το γκρουπ στο Viber που «καίει» τον Λύτρα

Ελλάδα 19.06.2024 11:01
Viber: Νέα συνδρομητική υπηρεσία σάς κάνει... αόρατους - Δωρεάν δοκιμή

Viber: Νέα συνδρομητική υπηρεσία σάς κάνει... αόρατους - Δωρεάν δοκιμή

Επιχειρήσεις 05.03.2024 15:12
«Καμπανάκι» Σφακιανάκη για Viber και WhatsApp: «Δεν είναι ασφαλείς όπως νομίζαμε»

«Καμπανάκι» Σφακιανάκη για Viber και WhatsApp: «Δεν είναι ασφαλείς όπως νομίζαμε»

Ελλάδα 05.12.2023 18:44

NETWORK

Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Χρηματοδότηση 3.092.823 ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση του Νοσοκομείου Άμφισσας

Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Χρηματοδότηση 3.092.823 ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση του Νοσοκομείου Άμφισσας

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:04
Τι αποκαλύπτουν οι συνήθειες στην τουαλέτα για την υγεία σας

Τι αποκαλύπτουν οι συνήθειες στην τουαλέτα για την υγεία σας

healthstat.gr 12.02.2025 - 19:03
Λουμάκης (ΣΠΕΦ): Η Ελλάδα δυνητικός εξαγωγέας τεχνογνωσίας στην λειτουργία αγορών υπό υψηλή διείσδυση ΑΠΕ External

Λουμάκης (ΣΠΕΦ): Η Ελλάδα δυνητικός εξαγωγέας τεχνογνωσίας στην λειτουργία αγορών υπό υψηλή διείσδυση ΑΠΕ External

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:17
Επιστήμονες ανακάλυψαν το πρώτο γονίδιο που προκαλεί άμεσα ψυχική ασθένεια - Πώς ένα συμπλήρωμα δίνει ελπίδες για θεραπεία

Επιστήμονες ανακάλυψαν το πρώτο γονίδιο που προκαλεί άμεσα ψυχική ασθένεια - Πώς ένα συμπλήρωμα δίνει ελπίδες για θεραπεία

healthstat.gr 12.02.2025 - 18:29
Τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε πριν από τις ετήσιες εξετάσεις σας

Τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε πριν από τις ετήσιες εξετάσεις σας

healthstat.gr 12.02.2025 - 19:53
Αποκαλυπτική μελέτη: Ανεξέλεγκτη η χρήση χωματερών στην Ευρώπη

Αποκαλυπτική μελέτη: Ανεξέλεγκτη η χρήση χωματερών στην Ευρώπη

healthstat.gr 12.02.2025 - 18:33
Ικανοποίηση του Bioenergy Europe και της ΕΛΕΑΒΙΟΜ για την αναγνώριση του ρόλου της Bιοενέργειας στη νέα Στρατηγική της ΕΕ για τη Βιοοικονομία

Ικανοποίηση του Bioenergy Europe και της ΕΛΕΑΒΙΟΜ για την αναγνώριση του ρόλου της Bιοενέργειας στη νέα Στρατηγική της ΕΕ για τη Βιοοικονομία

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:07
Γ. Μανιάτης: Διπλή κόκκινη κάρτα από την Κομισιόν για την απραξία στις καταστροφές των δασών ελάτης

Γ. Μανιάτης: Διπλή κόκκινη κάρτα από την Κομισιόν για την απραξία στις καταστροφές των δασών ελάτης

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:33
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games