Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Επιχειρήσεις 25.01.2021 14:04

Τι μάθαμε για την επικοινωνία των επιχειρήσεων το 2020, βάσει του πώς χρησιμοποίησαν το Viber

Image of Newsroom Newsroom
Τι μάθαμε για την επικοινωνία των επιχειρήσεων το 2020, βάσει του πώς χρησιμοποίησαν το Viber
Σε μια χρονιά που, μέσα σε ελάχιστο χρόνο, οι εταιρείες χρειάστηκαν να αλλάξουν πολλά, ο τρόπος που χρησιμοποίησαν το Viber ως επιχειρηματικό εργαλείο, ειδικά στην Ελλάδα, μας κατευθύνει προς κάποιες τάσεις που ήρθαν για να μείνουν.

Ναι, το 2020 ήταν μια δύσκολη χρονιά. Όχι, οι επιχειρήσεις που πουλάνε προϊόντα και υπηρεσίες δεν πρόκειται να την ξεχάσουν σύντομα. Αλλά -κι αυτό είναι ένα μεγάλο «αλλά»- πιθανότατα κάποια στιγμή στο μέλλον θα θυμούνται (ίσως με ένα χαμόγελο) ότι το 2020 ήταν η χρονιά που τις πήγε στο επόμενο επίπεδο, παρά τις δυσκολίες. Τουλάχιστον εκείνες τις επιχειρήσεις που εγκλιματίστηκαν γρήγορα στα νέα δεδομένα και εξερεύνησαν καινούργια εργαλεία και κανάλια επικοινωνίας, ακόμη και πωλήσεων, για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Πάρτε για παράδειγμα τις εφαρμογές μηνυμάτων. Ο κλάδος εκτοξεύθηκε το 2020, καθώς ο κόσμος είχε την ανάγκη να μείνει σε επαφή με τους φίλους του, τις οικογένειές του και τους συναδέλφους του, με ένα τρόπο πιο ψηφιακό. Κι αυτό ώθησε τις εταιρείες που κατάλαβαν πως πλέον ένα καινούργιο παιχνίδι άρχισε να παίζεται σε αυτές τις πλατφόρμες να επιταχύνουν τη διαδικασία για να κατοχυρώσουν μια θέση εκεί. Όσες εγκλιματίστηκαν γρήγορα, κέρδισαν. Όσες απέτυχαν, το κατάλαβαν σύντομα και πλέον ανακαλύπτουν και αυτές αυτό το συναρπαστικό περιβάλλον, ειδικά από τη στιγμή που το 2021 άρχισε να δείχνει ότι δεν θα είναι πολύ διαφορετικό από το 2020. Οι αλλαγές ήρθαν για να μείνουν.

Περισσότερες συζητήσεις 1-προς-1 μέσω των Business Messages

Viber

Βάσει στοιχείων που έδωσε στη δημοσιότητα το Viber, η πιο μεγάλη εφαρμογή μηνυμάτων στην Ελλάδα, πολύ περισσότερες εταιρείες χρησιμοποιήσαν τα επιχειρηματικά εργαλεία για να έρχονται καθημερινά σε επαφή με υπάρχοντες και υποψήφιους πελάτες. Το 2020 σημειώθηκε μια αύξηση 21% στη χρήση Business Messages στο Viber, αλλά το σημαντικότερο είναι η μεγαλύτερη αύξηση που σημειώθηκε στα μηνύματα συναλλαγών σε σχέση με αυτά που αφορούσαν κάποια προώθηση προϊόντος. Ενώ τα τελευταία αυξήθηκαν κατά 17%, τα μηνύματα που αφορούν συναλλαγές αυξήθηκαν κατά 37%, μια ένδειξη ότι οι εταιρείες έστειλαν πιο χρηστικό περιεχόμενο στους πελάτες τους, αντί για απλά προωθητικά μηνύματα. Αποστολή ιατρικών αποτελεσμάτων, χωρίς την ανάγκη του πελάτη να επισκεφτεί ξανά το μικροβιολογικό εργαστήριο, παρακολούθηση παραγγελίας, υπενθυμίσεις ραντεβού, όλα αυτά πλέον γίνονταν μέσω μηνυμάτων στο Viber.

Επίσης, σύμφωνα με το Viber, οι επιχειρήσεις άλλαξαν την επικοινωνία τους, συζητώντας περισσότερο με τους πελάτες τους, ανακαλύπτοντας τη χρηστικότητα ενός εργαλείου που επιτρέπει την επικοινωνία 1-προς-1. Οι πελάτες θέλουν να επικοινωνούν με μια εταιρεία με τον ίδιο τρόπο που το κάνουν με τους φίλους τους, και τα Business Messages στο Viber ήταν ακριβώς το είδος του εργαλείου που χρειάζονταν το 2020, μια χρονιά που η επίσκεψη σε φυσικά καταστήματα και η συνομιλία με πωλητή δεν ήταν πια εφικτή.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Τα στοιχεία είναι ακόμη πιο εντυπωσιακά για την Ελλάδα. Στη χώρα μας είδαμε μια αύξηση 789% σε μηνύματα συναλλαγών, που δείχνει ότι το Viber έχει μετατραπεί σε μια από τις κυρίαρχες πλατφόρμες που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να παρέχουν τις υπηρεσίες που οι πελάτες τους έχουν ανάγκη. Και στα προωθητικά μηνύματα η Ελλάδα είδε μια αύξηση μεγαλύτερη απ’ ότι στον υπόλοιπο κόσμο (47%), αποτέλεσμα του γεγονότος ότι πάνω από τις διπλάσιες εταιρείες σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά (αύξηση 109%) άρχισαν να χρησιμοποιούν το Viber μέσα στο 2020. Στον υπόλοιπο κόσμο, το σχετικό ποσοστό αύξησης ήταν 58%.

Συνοπτικά, μέσα στο 2020:
1. Οι εταιρείες ξεκίνησαν να στέλνουν περισσότερα μηνύματα συναλλαγών σε σχέση με τα προωθητικά μηνύματα μέσω του Viber.
2. Περισσότερες εταιρείες ξεκίνησαν 1-προς-1 συζητήσεις με τους πελάτες τους αντί να τους στέλνουν απλά μηνύματα. Συνειδητοποίησαν την αξία στο να κτίζουν επικοινωνία με τους πελάτες τους, να προσφέρουν υποστήριξη, να λαμβάνουν σχόλια και αξιολογήσεις, να τους βοηθούν να κάνουν τις παραγγελίες τους κλπ.
3. Πολλές εταιρείες άρχισαν να ψάχνουν για λύσεις digital marketing και επικοινωνίας που δεν χρησιμοποιούσαν νωρίτερα. Ειδικά οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που ήρθαν στο Viber ψάχνοντας ένα τρόπο να αντιμετωπίσουν τις πολλές προκλήσεις.
4. Αύξηση σημειώθηκε και στη χρήση chatbots, καθώς πολλές επιχειρήσεις προχώρησαν ένα βήμα παραπέρα με την επικοινωνία 1-προς-1. Η χρήση τους αυξήθηκε κατά 48%. Οι εταιρείες προτίμησαν να δώσουν απλές εργασίες σε εικονικούς βοηθούς, απελευθερώνοντας χρόνο για τα τμήματα υποστήριξης πελατών για πιο σημαντικά ζητήματα. Οι πελάτες, από την πλευρά τους, εκτίμησαν το ψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που είχαν από εταιρείες που χρησιμοποίησαν chatbots.

Συχνότερη χρήση του Viber ως πλατφόρμας για διαφήμιση

Η συνολική αύξηση στη χρήση των μηνυμάτων σημαίνει επίσης ότι το 2020 οι σχετικές πλατφόρμες χρησιμοποιήθηκαν και για παραδοσιακή διαφήμιση. Το Viber προσφέρει ποικιλία διαφημιστικών χώρων (τόσο για programmatic όσο και για απευθείας πελατεία) αλλά και διαφημιστικά αυτοκόλλητα, κάτι που σε συνδυασμό με την αύξηση του αριθμού των χρηστών του το έκανε μια πολύ οικονομική λύση για εταιρείες που έψαχναν προβολή σε πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται καθημερινά από το κοινό τους.

Ειδικά οι εταιρείες Social Media, Delivery Φαγητού, Παιχνιδιών σε Κινητά χρησιμοποίησαν στο μέγιστο βαθμό τα διαφημιστικά εργαλεία του Viber (αύξηση 244%, 174% και 122% αντίστοιχα). Άλλοι κλάδοι που διάλεξαν το Viber για διαφήμιση ήταν το εΕμπόριο (ειδικά το ηλεκτρονικό), η Τεχνολογία, οι Τηλεπικοινωνίες, η Διασκέδαση, το FMCG, αλλά ακόμη και η Αυτοκινητοβιομηχανία (αν και η τελευταία το χρησιμοποίησε λιγότερο από την προηγούμενη χρονιά, όπως έκανε φυσικά και ο κλάδος του Τουρισμού). Παγκοσμίως σημειώθηκε αύξηση 115% σε απευθείας (όχι programmatic) διαφήμιση, με την Ελλάδα να σημειώνει κι αυτή μια σημαντική αύξηση (55%).

Συμπερασματικά, το 2020 ήταν μια χρονιά που ο εταιρείες ανακάλυψαν νέες μεθόδους πρόσβασης και επικοινωνίας με το κοινό τους και ξεχώρισαν τις εφαρμογές μηνυμάτων ανάμεσα σε αυτές. Η χρήση μιας πλατφόρμας που είναι έτοιμη για χρήση, όπως μια εφαρμογή μηνυμάτων, τις βοήθησε να μειώσουν κόστη αλλά την ίδια ώρα να έρθουν και πιο κοντά στην πελατεία τους. Παρακολουθούμε με ενδιαφέρον αυτήν την τάση που θα συνεχίσει να μεγαλώνει μαζί με τις εφαρμογές μηνυμάτων. Υπολογίζεται ότι ως το 2027 οι χρήστες τους θα ξεπεράσουν τα 3 δισεκατομμύρια.

# TAGS

  • Viber
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

ΑΑΔΕ: Σε ποιους στέλνει μαζικά ειδοποιητήρια η εφορία

ΑΑΔΕ: Σε ποιους στέλνει μαζικά ειδοποιητήρια η εφορία

«Η Επιστροφή των Συλλογικών Συμβάσεων… χωρίς τις Συμβάσεις»

«Η Επιστροφή των Συλλογικών Συμβάσεων… χωρίς τις Συμβάσεις»

Πάμε για αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης - Τα νέα σενάρια

Πάμε για αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης - Τα νέα σενάρια

Τι αλλάζει σε κληρονομιές και διαθήκες - Παρουσιάζεται το νομοσχέδιο

Τι αλλάζει σε κληρονομιές και διαθήκες - Παρουσιάζεται το νομοσχέδιο

ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει από σήμερα στο timologio: Αναλυτικός οδηγός

ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει από σήμερα στο timologio: Αναλυτικός οδηγός

Αποκαλυπτική μελέτη: Ανεξέλεγκτη η χρήση χωματερών στην Ευρώπη

Αποκαλυπτική μελέτη: Ανεξέλεγκτη η χρήση χωματερών στην Ευρώπη

Επιστήμονες ανακάλυψαν το πρώτο γονίδιο που προκαλεί άμεσα ψυχική ασθένεια - Πώς ένα συμπλήρωμα δίνει ελπίδες για θεραπεία

Επιστήμονες ανακάλυψαν το πρώτο γονίδιο που προκαλεί άμεσα ψυχική ασθένεια - Πώς ένα συμπλήρωμα δίνει ελπίδες για θεραπεία

Τι σημαίνει όταν σάς γλείφει η γάτα σας

Τι σημαίνει όταν σάς γλείφει η γάτα σας

Διαβήτης τύπου 2: Πότε μπορείτε να τον «αναστρέψετε» πιο αποτελεσματικά

Διαβήτης τύπου 2: Πότε μπορείτε να τον «αναστρέψετε» πιο αποτελεσματικά

Σφίγγει ο κλοιός για όσους κλέβουν ρεύμα με διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων

Σφίγγει ο κλοιός για όσους κλέβουν ρεύμα με διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων

Πρεμιέρα για τα πορτοκαλί τιμολόγια- Από την 1η Φεβρουαρίου για τους μεγάλους πελάτες από τον Απρίλιο για τα νοικοκυριά

Πρεμιέρα για τα πορτοκαλί τιμολόγια- Από την 1η Φεβρουαρίου για τους μεγάλους πελάτες από τον Απρίλιο για τα νοικοκυριά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Είναι το «Die Hard» χριστουγεννιάτικη ταινία; Οι Βρετανοί «ψήφισαν»

Entertainment 19:10

Λαϊκό Λαχείο 2/12/2025: Αυτός είναι ο τυχερός λαχνός για τα 2.090.000 ευρώ (Βίντεο)

Ελλάδα 19:06

Ο Ανδρέας Ξανθός παρουσιάζει το βιβλίο του «Το κόκκινο νήμα, Υγεία - Κοινωνία- Πολιτική» (17/12)

Πολιτική 19:05

Δεν «πεθαίνουν» οι κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2035 - «Φιλί ζωής» από την ΕΕ

Auto - Moto 19:02

Επιχειρησιακή ετοιμότητα και μαχητική ικανότητα: Η εντυπωσιακή άσκηση «Πελταστής - 25» στην Κομοτηνή

Ελλάδα 18:57

Αρραβωνιάστηκε η Μάιλι Σάιρους

Life 18:54
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η ΑΙ φωτογραφία που άναψε φωτιές – Στα γυρίσματα του «Κωνσταντίνου και Ελένης»

Life 19:57

Εκλογές ΔΣΑ: Ποιοι πάνε στον δεύτερο γύρο - Τα αποτελέσματα

Ελλάδα 22:06

Οι αγρότες στα μπλόκα: «Πήραμε ψίχουλα και κατασχέθηκαν από τον ΕΛΓΑ - Κοροϊδία και εμπαιγμός» (Εικόνες - Βίντεο)

Ελλάδα 19:27

Στέλλα Γεωργιάδου: Η αποκάλυψη για εμμονικό θαυμαστή της – «Έγινε φίλος μου»

Life 19:34

Πάμε για αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης - Τα νέα σενάρια

Οικονομία 06:29
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Από σήμερα υποχρεωτικές για τις επιχειρήσεις οι πληρωμές με IRIS

Από σήμερα υποχρεωτικές για τις επιχειρήσεις οι πληρωμές με IRIS

Οικονομία 01.12.2025 07:17
Πότε οι επιχειρήσεις κινδυνεύουν από αυξημένους φόρους λόγω ελλείψεων στα βιβλία

Πότε οι επιχειρήσεις κινδυνεύουν από αυξημένους φόρους λόγω ελλείψεων στα βιβλία

Οικονομία 01.12.2025 06:23
Διετής παράταση στην υποβολή στοιχείων βιωσιμότητας για χιλιάδες επιχειρήσεις

Διετής παράταση στην υποβολή στοιχείων βιωσιμότητας για χιλιάδες επιχειρήσεις

Οικονομία 28.11.2025 06:09
Στα 214,35 δισ. ευρώ μειώθηκαν οι τραπεζικές καταθέσεις τον Οκτώβριο - Εκροή 2,49 δισ. ευρώ

Στα 214,35 δισ. ευρώ μειώθηκαν οι τραπεζικές καταθέσεις τον Οκτώβριο - Εκροή 2,49 δισ. ευρώ

Οικονομία 27.11.2025 14:47

NETWORK

Επιστήμονες ανακάλυψαν το πρώτο γονίδιο που προκαλεί άμεσα ψυχική ασθένεια - Πώς ένα συμπλήρωμα δίνει ελπίδες για θεραπεία

Επιστήμονες ανακάλυψαν το πρώτο γονίδιο που προκαλεί άμεσα ψυχική ασθένεια - Πώς ένα συμπλήρωμα δίνει ελπίδες για θεραπεία

healthstat.gr 12.02.2025 - 18:29
Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Χρηματοδότηση 3.092.823 ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση του Νοσοκομείου Άμφισσας

Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Χρηματοδότηση 3.092.823 ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση του Νοσοκομείου Άμφισσας

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:04
Αποκαλυπτική μελέτη: Ανεξέλεγκτη η χρήση χωματερών στην Ευρώπη

Αποκαλυπτική μελέτη: Ανεξέλεγκτη η χρήση χωματερών στην Ευρώπη

healthstat.gr 12.02.2025 - 18:33
Λουμάκης (ΣΠΕΦ): Η Ελλάδα δυνητικός εξαγωγέας τεχνογνωσίας στην λειτουργία αγορών υπό υψηλή διείσδυση ΑΠΕ External

Λουμάκης (ΣΠΕΦ): Η Ελλάδα δυνητικός εξαγωγέας τεχνογνωσίας στην λειτουργία αγορών υπό υψηλή διείσδυση ΑΠΕ External

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:17
Γ. Μανιάτης: Διπλή κόκκινη κάρτα από την Κομισιόν για την απραξία στις καταστροφές των δασών ελάτης

Γ. Μανιάτης: Διπλή κόκκινη κάρτα από την Κομισιόν για την απραξία στις καταστροφές των δασών ελάτης

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:33
ΕΟΦ: Ανακαλούνται παρτίδες φαρμάκου για τη στηθάγχη

ΕΟΦ: Ανακαλούνται παρτίδες φαρμάκου για τη στηθάγχη

healthstat.gr 12.02.2025 - 17:51
Ικανοποίηση του Bioenergy Europe και της ΕΛΕΑΒΙΟΜ για την αναγνώριση του ρόλου της Bιοενέργειας στη νέα Στρατηγική της ΕΕ για τη Βιοοικονομία

Ικανοποίηση του Bioenergy Europe και της ΕΛΕΑΒΙΟΜ για την αναγνώριση του ρόλου της Bιοενέργειας στη νέα Στρατηγική της ΕΕ για τη Βιοοικονομία

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:07
Τι σημαίνει όταν σάς γλείφει η γάτα σας

Τι σημαίνει όταν σάς γλείφει η γάτα σας

healthstat.gr 12.02.2025 - 17:44
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games