Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Auto - Moto 25.05.2025 16:00 UPD 25.05.2025 15:58

Renault Symbioz: Το νέο Full Hybrid οικογενειακό SUV χωρίς συμβιβασμούς

Image of Newsroom Newsroom
Renault Symbioz: Το νέο Full Hybrid οικογενειακό SUV χωρίς συμβιβασμούς
Το Renault Symbioz διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά με τιμή από 28.900€, 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 5 έτη οδική βοήθεια.

Το Renault Symbioz έρχεται να πλαισιώσει τη γκάμα των οικογενειακών «οχημάτων που ζεις μαζί τους» («voitures à vivre»), σχεδόν 60 χρόνια μετά την κυκλοφορία του Renault 16 με τη μοντέρνα, ευρύχωρη και λειτουργική σχεδίασή του, και 40 χρόνια μετά το επαναστατικό Espace, ένα πολυμορφικό όχημα μήκους μόλις 4,25 μέτρων που μπορούσε άνετα να μεταφέρει έως και επτά άτομα.

Το Renault Symbioz διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά με τιμή από 28.900€, 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 5 έτη οδική βοήθεια.

Renault-Symbioz_1_a7722.jpg

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Opel GSE: Αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα υψηλών επιδόσεων

Opel GSE: Αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα υψηλών επιδόσεων

Auto - Moto 24.05.2025 16:56

Εσωτερικό που συνεχίζει την παράδοση της Renault στη δημιουργία «voitures à vivre»

Ένα πραγματικό ‘voiture à vivre’, το Renault 16 σχεδιάστηκε για να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Κυκλοφόρησε το 1965 και παρουσίασε για πρώτη φορά ένα νέο στυλ αμαξώματος, με πρόσβαση στο πορτμπαγκάζ, όπως σε ένα hatchback. Κάλυψε τις ανάγκες των οικογενειών που αναζητούσαν ένα αυτοκίνητο που να ταιριάζει στον τρόπο ζωής τους, ενώ συμβάδιζε με τις ραγδαίες κοινωνικές αλλαγές της εποχής.

Από τότε, η Renault συνέχισε να πρωτοπορεί παρουσιάζοντας οικογενειακά αυτοκίνητα που έπιαναν τον παλμό της εποχής τους. Αυτό συνέβη και τη δεκαετία του 1980 με το Espace, ένα αυτοκίνητο που, με την πρωτοποριακή του σχεδίαση και τη ευέλικτη διάταξη του εσωτερικού του, έδωσε το έναυσμα για μια αυτοκινητιστική επανάσταση. Στη δεκαετία του 1990, η Renault το έκανε ξανά με το Scénic, το πρώτο compact MPV. Σχεδιασμένο για να μοιάζει με «κάψουλα διαβίωσης», το Scénic διέθετε ένα εσωτερικό σχεδιασμένο με γνώμονα την ευημερία των επιβατών.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Το Renault Symbioz διαθέτει το ίδιο DNA. Με δυνατότητα προσαρμογής του χώρου, αποσκευών και επιβατών, στις ανάγκες μίας οικογένειας, με χρήσιμες τεχνολογίες που προσφέρουν προστιθέμενη αξία στον άνθρωπο και συμπαγείς διαστάσεις, που είναι ιδανικές για οδήγηση στην πόλη, εντάσσεται σε μια μεγάλη γκάμα ευέλικτων οχημάτων συμβίωσης («voitures à vivre»), που αντικατοπτρίζουν ιδανικά την εποχή μας. Προβάλλοντας τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Renault, το Renault Symbioz συμβαδίζει σχεδιαστικά με το ηλεκτρικό Scénic E-Tech και το Captur.

Renault-Symbioz_2_39b35.jpg

Τα καλύτερα από το segment C

Συνδυάζοντας όλα τα πλεονεκτήματα των μοντέλων του segment C της Renault, όπως την πρακτικότητα, τη συνδεσιμότητα και την οικονομία, αλλά και την τεράστια τεχνογνωσία της μάρκας στους παραπάνω τομείς, το Renault Symbioz ανταποκρίνεται στα υψηλότερα στάνταρ άνεσης κατά την οδήγηση, τόσο σε μικρές όσο και σε μεγάλες διαδρομές, με αποτέλεσμα να στοχεύει σε μια ευρεία πελατειακή βάση.

Τοποθετημένο μεταξύ του Captur και του Austral, το Renault Symbioz ισχυροποιεί ακόμα περισσότερο την παρουσία της Renault στην κατηγορία C. Με μήκος μόλις 4,41 μέτρα, το νέο μοντέλο ολοκληρώνει τη γκάμα full hybrid E-Tech που περιλαμβάνει ήδη τα Arkana (4,57 μέτρα) και Austral (4,51 μέτρα).

Το Renault Symbioz ενσωματώνει τις καλύτερες τεχνολογίες της Renault. Διαθέτει το σύστημα πολυμέσων OpenR Link με ενσωματωμένες λειτουργίες της Google, καθώς και τη φυμέ ηλιοροφή Solarbay.

Η έκδοση Iconic συμπεριλαμβάνει 29 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης νέας γενιάς.

Με τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ να αγγίζει τα 624 λίτρα – μοναδική τιμή για αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους – και με δυνατότητες αρθρωτής διαμόρφωσης του εσωτερικού χάρη στο συρόμενο πίσω κάθισμα, που αναδιπλώνεται δημιουργώντας ένα εντελώς επίπεδο δάπεδο φόρτωσης, το Renault Symbioz βρίσκεται ανάμεσα στα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας του. Και όλα αυτά διατηρώντας τις διαστάσεις και την ευελιξία που του εξασφαλίζει το compact αμάξωμά του.

Ένα νέο οικογενειακό αυτοκίνητο που είναι ταυτόχρονα φιλικό προς το περιβάλλον και οικονομικό στη χρήση του, το Renault Symbioz έχει βάρος, που δεν ξεπερνά τα 1.500 κιλά. Χάρη στο υβριδικό κινητήριο σύνολο full hybrid E-Tech 145, επιτυγχάνει κορυφαίου επιπέδου επιδόσεις σε τομείς όπως η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων.

Renault-Symbioz_3_d4c8d.jpg

Μοντέρνο και εκλεπτυσμένο design

Το Renault Renault Symbioz διαθέτει ισορροπημένες αναλογίες, με έναν μεγάλο πίσω πρόβολο που συμπληρώνει το κατακόρυφο εμπρός μέρος. Δύο πτυχές που εκφράζουν τη νέα εξελιγμένη σχεδιαστική γλώσσα της Renault.

Με ισορροπημένες αναλογίες

Βασισμένο πάνω στην επιμηκυμένη έκδοση της πλατφόρμας CMF-B που χρησιμοποιείται από τα Clio και Captur (segment Β) καθώς και από το Arkana (segment C), το Renault Symbioz είναι ένα όχημα με ισορροπημένες αναλογίες. Η πίσω πλευρά συμβαδίζει αισθητικά με το σύγχρονο, δυναμικό εμπρός μέρος, με το ψηλό, οριζόντιο καπό και τις κάθετες γραμμές.

Εκλεπτυσμένο και μοντέρνο design

Τα χαρακτηριστικά των σμιλευμένων επιφανειών της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της Renault, ξεχωρίζουν αμέσως τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω μέρος του Renault Symbioz, πλαισιώνοντας αρμονικά τις ομαλές, λιτές γραμμές των πλαϊνών τμημάτων. Οι καθαρές γραμμές στις άκρες του μπροστινού και του πίσω πάνελ προσελκύουν το φως, δημιουργώντας ένα έντονο παιχνίδισμα με τις πλευρικές επιφάνειες.

Το νέο λογότυπο της Renault είναι πανταχού παρόν σε διάφορες μορφές. Κοσμεί το κέντρο της μάσκας, και χωρίζεται στα δύο, με το κάθε τμήμα του (πάνω και κάτω) να ενσωματώνεται αρμονικά με το μοτίβο της γρίλιας και τη νέα φωτιστική υπογραφή της μάρκας.

Μοναδικοί τροχοί αλουμινίου

Το πρωτοποριακό design του Renault Symbioz συμπληρώνεται από τις μεγάλες ζάντες των 19” στις εκδόσεις Esprit Alpine και Iconic. Όλες οι ζάντες (18” και 19”) είναι καινούργιες και σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για αυτό το μοντέλο. Οι έντονες ακμές δημιουργούν ένα δυναμικό οπτικό εφέ, δίνοντας την εντύπωση ενός τροχού που βρίσκεται μόνιμα σε κίνηση, ακόμα και όταν το όχημα είναι ακίνητο.

Διαπεραστικό βλέμμα

Οι κωνικοί προβολείς χαρίζουν στο αυτοκίνητο ένα έντονα διαπεραστικό βλέμμα. Μια μαύρη λωρίδα που ενώνει νοερά τα φωτιστικά σώματα, κάνει το μπροστινό μέρος, και κατ’ επέκταση ολόκληρο το αυτοκίνητο, να φαίνεται πιο φαρδύ. Αυτή η μαύρη λωρίδα καθρεφτίζει το χρώμα της λωρίδας στο κάτω μέρος του αμαξώματος, με το οπτικό αυτό εφέ να είναι επίσης ορατό στο σχέδιο των λωρίδων.

Πρωτότυπο πίσω μέρος

Οι σμιλευμένες γραμμές χαρίζουν δυναμισμό και εντυπωσιακή εμφάνιση στο πίσω μέρος, αιχμαλωτίζοντας συνεχώς το φως. Τα πίσω φωτιστικά σώματα κάνουν το αυτοκίνητο να φαίνεται πιο φαρδύ, εξασφαλίζοντάς του μια δυναμική παρουσία, ενώ στην πραγματικότητα εκείνο έχει τις διαστάσεις που του επιτρέπουν να περνά με άνεση από τα στενά μίας πόλης. Η κάθετη πίσω πόρτα προϊδεάζει για τους γενναιόδωρους εσωτερικούς χώρους.

Χωρίς να θυσιάζει τις compact εξωτερικές του διαστάσεις, το Renault Symbioz προσφέρει γενναιόδωρους εσωτερικούς χώρους, συνδυάζοντας την αρθρωτή διάταξη, το συρόμενο πίσω κάθισμα, και μια μεγάλη γκάμα συστημάτων, όπως η πανοραμική ηλιοροφή Solarbay, με τεχνολογία «AmpliSky» και η ηλεκτρική πίσω πόρτα, που συμβάλλουν στην άνεση των επιβατών.

Μοναδική ισορροπία μεταξύ μεγέθους και χώρων

Πιο compact εξωτερικά από τα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας C (4,41 μέτρα μήκος και 1,79 μέτρα πλάτος), το Renault Symbioz είναι κατασκευασμένο για να προσφέρει ευέλικτες επιδόσεις χωρίς συμβιβασμούς στον εσωτερικό χώρο ή στο χώρο φόρτωσης, και αυτό είναι ένα από τα δυνατά του σημεία. Το Renault Symbioz αποτελεί τον ιδανικό συμβιβασμό μεταξύ της οικογενειακής άνεσης και της αστικής ευελιξίας.

Μοναδικές δυνατότητες εσωτερικής διαμόρφωσης

Το πίσω κάθισμα έχει σχεδιαστεί για να μετακινείται/σύρεται σε διαδρομή πάνω από 16εκ., αφήνοντας 221χλστ. χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, ενώ ακόμα και τραβηγμένο τέρμα πίσω, διατηρεί αναλλοίωτη τη χωρητικότητα των 492 λίτρων του πορτμπαγκάζ. Όταν τα πίσω καθίσματα δεν καταλαμβάνονται από ενήλικες, η έδρα του καθίσματος ολισθαίνει προς τα εμπρός, αυξάνοντας τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ στα 624 λίτρα, η οποία μπορεί να φτάσει έως και τα 1.582 λίτρα όταν τα πίσω καθίσματα είναι πλήρως αναδιπλωμένα (και με δυνατότητα ασύμμετρης αναδίπλωσης 60:40).

Το πορτμπαγκάζ διαθέτει κατώφλι χωρίς χείλος, καθιστώντας εύκολη τη φόρτωση ακόμη και των πιο ογκωδών αντικειμένων.

Το Renault Symbioz διαθέτει επίσης 24,7 λίτρα αποθηκευτικούς χώρους στο χώρο των επιβατών, συμπεριλαμβανομένων και των 7 λίτρων στο ντουλαπάκι του συνοδηγού.

Επίσης, παρέχονται δύο θύρες USB-C στο μπροστινό μέρος, με άλλες δύο στο πίσω μέρος. Όλες οι εκδόσεις – Techno, Esprit Alpine και Iconic – διατίθενται επίσης με στάνταρ δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης smartphone.

Πρακτική ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών

Το Renault Symbioz διαθέτει επίσης ηλεκτρική πίσω πόρτα με άνοιγμα hands-free. Από το εσωτερικό, ο οδηγός μπορεί να ανοίξει και να κλείσει το πορτμπαγκάζ χρησιμοποιώντας το ειδικό πλήκτρο στο ταμπλό.

Από έξω, ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει το πλήκτρο στο πορτμπαγκάζ, την κάρτα hands-free, ή απλά να μετακινήσει το πόδι του κάτω από τον αισθητήρα στον πίσω προφυλακτήρα.

Πανοραμική Ηλιοροφή Solarbay, με τεχνολογία «AmpliSky»

Η φιμέ γυάλινη ηλιοροφή Solarbay είναι ένα πρωτοποριακό χαρακτηριστικό της νέας γενιάς των «voitures à vivre» της Renault. Με την τεχνολογία «AmpliSky», η ηλιοροφή Solarbay καθιστά περιττή την ύπαρξη και χρήση κουρτίνας.

Το ενεργό σύστημα σκουραίνει την ηλιοροφή σε τμήματα κατ΄επιλογή, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία PDLC (Polymer Dispersed Liquid Crystal)

Η μέγιστη προστασία από τις ακτίνες του ηλίου ή την αντηλιά, μπορεί να επιτευχθεί αμέσως, με ένα «wow» εφέ που δημιουργείται από τα τμήματα της ηλιοροφής που σκουραίνουν το ένα μετά το άλλο. Αυτή η έξυπνη γυάλινη ηλιοροφή μπορεί να ελεγχθεί ακόμη και μέσω πλήκτρου ή με φωνητική εντολή, χρησιμοποιώντας το Google Assistant.

Ο οδηγός και οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τέσσερις θέσεις της ηλιοροφής: πλήρως διαφανές, πλήρως αδιαφανές, διαφανές εμπρός και αδιαφανές πίσω ή αντίστροφα. Η ηλιοροφή Solarbay με το σκουρόχρωμο κρύσταλλο περιορίζει επίσης το φαινόμενο του θερμοκηπίου στην καμπίνα των επιβατών εξασφαλίζοντας τη θερμική άνεση τόσο το καλοκαίρι, όσο και το χειμώνα, πιο αποτελεσματικά από ένα συμβατικό σκίαστρο. Επιπλέον, η ηλιοροφή σκουραίνει αυτόματα όταν ο οδηγός σβήσει τον κινητήρα και απομακρυνθεί από το αυτοκίνητο.

Όταν το αυτοκίνητο ξαναπάρει μπροστά, το Solarbay επιστρέφει στην πιο πρόσφατη θέση του. Η αίσθηση του χώρου και της φωτεινότητας ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τη μεγάλη συνολική γυάλινη επιφάνεια και τον αυξημένο χώρο για τα κεφάλια των επιβατών. Ο μοναδικός σχεδιασμός εξαλείφει την ανάγκη για μηχανική ή ηλεκτρική κουρτίνα, και αυξάνει το εσωτερικό ύψος κατά 30χλστ. Αυτό είναι σημαντικό για την άνεση των επιβατών αλλά και για τον περιορισμό του συνολικού ύψους του αυτοκινήτου προκειμένου να βελτιωθεί η αεροδυναμική του απόδοση.

Renault-Symbioz_4_6acb1.jpg

Προηγμένη τεχνολογία με τις καλύτερες τεχνολογικές εξελίξεις της Renault

Το Renault Symbioz ενσωματώνει τεχνολογία ανώτερης κατηγορίας, για τα συστήματα συνδεσιμότητας, υποβοήθησης οδήγησης και τις κινητήριες μονάδες.

Συνδεσιμότητα

OpenR Link, το σύστημα που έγινε καθεστώς

Το Renault Symbioz στις εκδόσεις Techno, Esprit Alpine & Iconic διαθέτει το σύστημα πολυμέσων OpenR Link με ενσωματωμένες λειτουργίες της Google, που βασίζεται στο λογισμικό Android Automotive 12. Με τις έξυπνες λειτουργίες της Google, το OpenR Link είναι σε θέση να κάνει τις σωστές προτάσεις για την πλοήγηση και την ατμόσφαιρα στο εσωτερικό, πάντα με βάση τις συνήθειες του οδηγού. Η κάθετη κεντρική του οθόνη αφής των 10,4” (σε όλες τις εκδόσεις), επιτρέπει στον οδηγό και τους επιβάτες να εκμεταλλευθούν πλήρως ένα δικτυωμένο περιβάλλον.

Ο κόσμος της Google

Εύκολο στη χρήση, υπερ-δικτυωμένο με συνεχείς αναβαθμίσεις/ενημερώσεις, το σύστημα OpenR Link προσφέρει μια εμπειρία τόσο διαισθητική όσο αυτή ενός smartphone νέας γενιάς. Εκτός από τις υπηρεσίες της Google όπως το Google Maps και το Google Assistant, περιλαμβάνει πολλές άλλες εφαρμογές (50 ή περισσότερες ανάλογα με τη χώρα και την έκδοση) μέσω της επιλογής του Google Play.

Remote Ενημερώσεις/αναβαθμίσεις

Με αυτό το επίπεδο συνδεσιμότητας συστήματος, οι χρήστες μπορούν να παραμένουν ενημερωμένοι χωρίς να επισκεφτούν το συνεργείο ή την αντιπροσωπεία τους. Με την τεχνολογία FOTA (firmware over the air), το λειτουργικό σύστημα του οχήματος λαμβάνει αυτόματες ενημερώσεις/αναβαθμίσεις.

Ήχος από την Harman Kardon

Το προαιρετικό ηχοσύστημα hi-fi της Harman Kardon περιλαμβάνει 9 ηχεία (2 tweeters και 2 woofers μπροστά και πίσω και ένα subwoofer στο πορτμπαγκάζ). Το σύστημα προσφέρει μια καθηλωτική εμπειρία ήχου, που εξελίχθηκε με τη συνεργασία του Jean-Michel Jarre.

Ατμόσφαιρα στο εσωτερικό με δυνατότητες εξατομίκευσης

Η λειτουργία MULTI-SENSE επιτρέπει τη ρύθμιση πολλών παραμέτρων του οχήματος, τόσο σε ό,τι αφορά τον τεχνολογικό τομέα (όπως η αίσθηση του τιμονιού), όσο και τη διαμόρφωση της ατμόσφαιρας μέσα στην καμπίνα, όπως η ρύθμιση του εσωτερικού φωτισμού. Τα πάντα είναι προσβάσιμα από την οθόνη αφής ή ένα πλήκτρο στο τιμόνι, ενώ δίνουν στο χρήστη τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων τύπων εμφάνισης της οθόνης, πέντε widget και οκτώ χρωμάτων φωτισμού για την οθόνη του ψηφιακού πίνακα οργάνων. Παρέχουν επίσης μια επιλογή από 48 χρώματα για τις LED λωρίδες φωτισμού διάθεσης «Living Lights» στο ταμπλό και τα πάνελ των θυρών.

Συστήματα υποβοήθησης οδήγησης

Το πρόγραμμα ‘Human First’ ενσαρκώνει τη δέσμευση της Renault σε ό,τι αφορά τη βελτίωση του επιπέδου ασφαλείας των οδηγών, των επιβατών και των υπολοίπων χρηστών του δρόμου σε ολόκληρο τον κόσμο, μέσω μίας πλειάδας τεχνολογικών εξελίξεων. Αντικατοπτρίζοντας αυτή τη μεγάλη φιλοδοξία, το Renault Symbioz βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με τους καλύτερους ανταγωνιστές σε ό,τι αφορά την παθητική, αλλά και την ενεργητική ασφάλεια.

Η έκδοση Iconic είναι εξοπλισμένη με 29 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης νέας γενιάς (ADAS). Μεταξύ αυτών, το Active Driver Assist (αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2) και η έξυπνη προσαρμογή της ταχύτητας (intelligent speed adaptation) που συγκαταλέγονται στα πιο προηγμένα συστήματα στο segment C.

Renault-Symbioz_6_a2208.jpg

Αυτόνομη οδήγηση

Το Active Driver Assist είναι ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, μία αναβαθμισμένη έκδοση του γνωστού συστήματος υποβοήθησης οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο και σε συνθήκες έντονου κυκλοφοριακού φόρτου. Το σύστημα συνδυάζει το έξυπνα προσαρμοζόμενο cruise control συμπεριλαμβανομένης και της λειτουργίας Stop & Go, με υποβοήθηση κεντραρίσματος στη λωρίδα και αναγνώριση πινακίδων οδικής σήμανσης, για να δημιουργήσει ένα εξαιρετικά ευφυές αποτέλεσμα.

Αυτόματο φρενάρισμα κινδύνου κατά την κίνηση με όπισθεν

Ένα από τα βασικά συστήματα υποβοήθησης οδήγησης στο Renault Symbioz είναι το Αυτόματο φρενάρισμα κινδύνου κατά την κίνηση με όπισθεν, το οποίο χρησιμοποιείται επίσης και στο παρκάρισμα με όπισθεν. Εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει, το σύστημα ενεργοποιεί την πέδηση έκτακτης ανάγκης για δύο δευτερόλεπτα, ώστε να αποφευχθεί η σύγκρουση. Το σύστημα λειτουργεί κατά την κίνηση με όπισθεν με ταχύτητες, μεταξύ 3 και 10 km/h.

Ασφαλέστερη οδήγηση και Σύμβουλος Ασφάλειας (Safety Coach)

Οι συμβουλές Προληπτικής οικο-οδήγησης (Predictive Eco Driving Advice) βοηθούν τον οδηγό να μειώσει την κατανάλωσή του και να οδηγεί με ασφάλεια. Το Safety Coach παρέχει συστάσεις σε πραγματικό χρόνο, αλλά και αξιολόγηση της οδήγησης (από 0 έως 100). Προτρέποντας τους οδηγούς να διατηρήσουν μία σταθερή την ταχύτητα, την πορεία και την μεταξύ τους απόσταση, αλλά και να είναι πιο προσεκτικοί.

Ένα ασυμβίβαστο υβριδικό! Κινητήριο σύνολο full hybrid E-Tech.

Το Renault Renault Symbioz διατίθεται με το υβριδικό κινητήριο σύνολο full hybrid E-Tech 145. Εξαιρετικά αποδοτικό και οικονομικό στη χρήση, το σύνολο αυτό προσφέρει την άνεση και την αθόρυβη λειτουργία της ηλεκτροκίνησης στην πόλη, χωρίς όμως την ανάγκη ηλεκτρικής φόρτισης.

Απαράμιλλες τεχνολογικές επιλογές

Για την τεχνολογία Full Hybrid E-Tech έχουν κατατεθεί πάνω από 150 πατέντες. Η πλήρης αξιοποίηση της τεχνογνωσίας και της εμπειρία της Renault από τη Formula 1, ιδιαίτερα στην ανάκτηση και αναγέννηση ενέργειας, προσφέρει δυναμικές επιδόσεις και οικονομία στην οδήγηση. Η παράλληλη-εν σειρά υβριδική αρχιτεκτονική, συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ηλεκτροκινητήρα 36 kW και έναν 18 kW HSG – Γεννήτρια/μίζα υψηλής τάσεως με έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 L 69kW (94bhp) και ένα έξυπνο κιβώτιο ταχυτήτων πολλαπλών επιλογών.

Έως και 14 συνδυασμοί

Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει 4 σχέσεις για τον βενζινοκινητήρα και 2 για τον κύριο ηλεκτροκινητήρα. Το κινητήριο σύνολο E-Tech hybrid 145 συνδυάζει τη λειτουργία του κινητήρα εσωτερικής καύσεως και του ηλεκτροκινητήρα, με έως και 14 διαφορετικούς τρόπους, επιτυγχάνοντας βελτιστοποιημένη οικονομία και αποδοτικότητα.

Έμφαση στη λειτουργία με ηλεκτροκίνηση

Το Renault Symbioz ξεκινά πάντα με πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης, επιτρέποντας στον οδηγό να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, έως και στο 80% του χρόνου στην πόλη, με εξοικονόμηση καυσίμου, έως και 40% σε σύγκριση με έναν συμβατικό βενζινοκινητήρα σε αστικό κύκλο. Στον αυτοκινητόδρομο, η κινητήρια μονάδα έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει στον κινητήρα εσωτερικής καύσεως να κινεί απευθείας τους τροχούς, χωρίς να λειτουργεί καθόλου τους ηλεκτροκινητήρες, όπως στα συμβατικά υβριδικά συστήματα. Με αυτήν την τεχνολογία της Renault, το Renault Symbioz βελτιστοποιεί την κατανάλωση, ανεξάρτητα με το είδος της διαδρομής και του δρόμου, με κατανάλωση βάσει κύκλου WLTP, που υπολογίζεται στα 4,6 λίτρα/100 χλμ.

Προληπτική Υβριδική οδήγηση

Το Renault Symbioz διατίθεται, επίσης, με σύστημα επιλογής προληπτικής υβριδικής οδήγησης, μια λειτουργία που μεγιστοποιεί τη χρήση της ηλεκτρικής ισχύος έναντι της ισχύος του θερμικού κινητήρα, για χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Χρησιμοποιώντας δεδομένα που παρέχονται από τη λειτουργία της δικτυωμένης χαρτογράφησης (Google Maps), λαμβάνει υπόψη την μορφολογία του εδάφους (λόφοι, κατηφόρα κ.λπ.), το χρόνο ταξιδιού και την κυκλοφορία. Αυτά τα δεδομένα επεξεργάζονται εκ των προτέρων από το σύστημα διαχείρισης της μπαταρίας, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να μεγιστοποιήσει τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας.

Renault-Symbioz_5_e4fea.jpg

# TAGS

  • Renault
  • SUV
  • ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
  • ΥΒΡΙΔΙΚΟ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Είναι αλήθεια ότι ένα ποτήρι κρασί την ημέρα κάνει καλό στην καρδιά;

Είναι αλήθεια ότι ένα ποτήρι κρασί την ημέρα κάνει καλό στην καρδιά;

Προειδοποίηση NHS: Πότε ο μυϊκός πόνος μπορεί να είναι σημάδι σοβαρής πάθησης

Προειδοποίηση NHS: Πότε ο μυϊκός πόνος μπορεί να είναι σημάδι σοβαρής πάθησης

Ψυχολόγος: Οι 2 ερωτήσεις στις οποίες κάθε καλός σύντροφος μπορεί να απαντήσει

Ψυχολόγος: Οι 2 ερωτήσεις στις οποίες κάθε καλός σύντροφος μπορεί να απαντήσει

5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Βραζιλία: Λιοντάρι κατασπάραξε 19χρονο, ο οποίος παραβίασε τον φράχτη ασφαλείας

Διεθνή 22:01

Τάκης Βαμβακίδης: Η αποκάλυψη για τον Βασίλη Καρρά - «Βρήκε τη δύναμη να μπει στο στούντιο»

Life 21:55

Ο Αντώνης Ρέμος παρουσιάζει το βίντεο κλιπ της νέας του επιτυχίας – «Δευτέρα»

Life 21:28

Ουκρανία: Δεν θα παραχωρήσουμε εδάφη - Την Τρίτη η συνάντηση Γουίτκοφ με Πούτιν

Διεθνή 21:18

Ναταλία Τσαλίκη: «Τα παιδιά κρύβουν ότι θέλουν να γίνουν ηθοποιοί»

Life 21:16

Σε 48ωρη απεργία τα ταξί από την Τρίτη 2/12 ως την Πέμπτη 4/12

Ελλάδα 21:13
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κάρμεν Ρουγγέρη: Αποκάλυψε τον λόγο που άργησε να κάνει παιδιά με τον σύζυγό της (βίντεο)

Life 22:54

Maestro: Το spoiler του Ορέστη Χαλκιά για την τέταρτη σεζόν (βίντεο)

Life 23:40

Αλλαγές στο επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ το 2026: «Σπάει» στα δύο για όλους

Οικονομία 06:32

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Παιχνίδια Εξουσίας 06:22

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Οικονομία 06:29
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Honda: Αναπτύσσει πρωτοβουλίες για εναλλακτικά υλικά βασισμένα σε βιολογική μηχανική και ανακύκλωση

Honda: Αναπτύσσει πρωτοβουλίες για εναλλακτικά υλικά βασισμένα σε βιολογική μηχανική και ανακύκλωση

Auto - Moto 29.11.2025 18:27
Renault 4 E-Tech Electric: Φιναλίστ για τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026»

Renault 4 E-Tech Electric: Φιναλίστ για τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026»

Auto - Moto 29.11.2025 13:41
Ο Richard Hammond απέκτησε τη δική του Ford Mustang Dark Horse (Βίντεο)

Ο Richard Hammond απέκτησε τη δική του Ford Mustang Dark Horse (Βίντεο)

Auto - Moto 25.11.2025 17:07
Δύο μοντέλα της Renault στη λίστα των φιναλίστ για το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026 για την Ελλάδα»

Δύο μοντέλα της Renault στη λίστα των φιναλίστ για το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026 για την Ελλάδα»

Auto - Moto 25.11.2025 11:43

NETWORK

101χρονη Ισπανίδα είναι φανατική με το γυμναστήριο και το ελαιόλαδο – Τα «μυστικά» μακροζωίας της

101χρονη Ισπανίδα είναι φανατική με το γυμναστήριο και το ελαιόλαδο – Τα «μυστικά» μακροζωίας της

healthstat.gr 12.01.2025 - 21:24
Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:44
Προειδοποίηση NHS: Πότε ο μυϊκός πόνος μπορεί να είναι σημάδι σοβαρής πάθησης

Προειδοποίηση NHS: Πότε ο μυϊκός πόνος μπορεί να είναι σημάδι σοβαρής πάθησης

healthstat.gr 12.01.2025 - 19:58
Η καμπάνια της Gilead Sciences για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS

Η καμπάνια της Gilead Sciences για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS

healthstat.gr 12.01.2025 - 18:39
ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:03
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:42
Είναι αλήθεια ότι ένα ποτήρι κρασί την ημέρα κάνει καλό στην καρδιά;

Είναι αλήθεια ότι ένα ποτήρι κρασί την ημέρα κάνει καλό στην καρδιά;

healthstat.gr 12.01.2025 - 19:29
ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:40
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games