Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Auto - Moto 22.03.2025 16:02 UPD 22.03.2025 16:13

Τα νέα Audi e-tron GT: Ένα έργο τέχνης της ηλεκτροκίνησης

Image of Newsroom Newsroom
Τα νέα Audi e-tron GT: Ένα έργο τέχνης της ηλεκτροκίνησης
Όλες οι νέες εκδόσεις του e-tron GT έχουν βελτιωθεί σημαντικά όσον αφορά την αυτονομία, την απόδοση, τη φόρτιση και την οδική συμπεριφορά.

Το Audi e-tron GT quattro ήταν το κορυφαίο ηλεκτρικό και σπορ μοντέλο της Audi από το 2021, συνδυάζοντας επιβλητική σχεδίαση, ισχυρές επιδόσεις και δυναμικό χειρισμό. Όλες οι νέες εκδόσεις του e-tron GT έχουν βελτιωθεί σημαντικά όσον αφορά την αυτονομία, την απόδοση, τη φόρτιση και την οδική συμπεριφορά.

Το κομψό και σπορ S e-tron GT κάνει το ντεμπούτο του με ισχύ έως 679 hp (στη λειτουργία Launch Control). Ενώ το νέο RS e-tron GT προσφέρει έναν απαράμιλλο συνδυασμό άνεσης και δυναμικής οδήγησης, με το εξωτερικό και το εσωτερικό του να αποπνέουν έναν αδιαμφισβήτητο σπορ χαρακτήρα.

Με το RS e-tron GT Performance, η Audi παρουσιάζει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο υψηλών επιδόσεων RS. Με μέγιστη ισχύ έως 925 hp (στη λειτουργία Launch Control), διαθέτει μοναδικά σχεδιαστικά στοιχεία και αποτελεί το πιο ισχυρό μοντέλο παραγωγής που έχει κατασκευάσει ποτέ η Audi.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ονοματολογία ή ταυτοποίηση; Τι τρέχει με τα ονόματα των αυτοκινήτων;

Ονοματολογία ή ταυτοποίηση; Τι τρέχει με τα ονόματα των αυτοκινήτων;

Auto - Moto 21.03.2025 13:42

Η νέα γκάμα των μοντέλων e-tron GT ενσωματώνει τη σπορ σχεδίαση και την καινοτόμο τεχνολογία, με κάθε μοντέλο να έχει το δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα. Η αεροδυναμική έχει βελτιωθεί με πιο έντονες αεροκουρτίνες και τον ανασχεδιασμένο πίσω διαχύτη, προσδίδοντας ακόμα πιο σπορ και εντυπωσιακή εμφάνιση.

Ενεργειακά αποτελεσματικοί και ισχυροί κινητήρες

Οι σύγχρονοι ηλεκτροκινητήρες στον μπροστινό άξονα του S e-tron GT και του RS e-tron GT αποδίδουν ισχύ 239 hp (176 kW) ο καθένας. Τα τρία μοντέλα είναι πιο αποδοτικά και ενεργειακά, ενώ διαθέτουν επίσης σημαντικές αυξήσεις στην ισχύ και βελτιωμένη επιτάχυνση.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Η μέγιστη συνολική ισχύς του κινητήριου συστήματος στο S e-tron GT είναι 592 hp (435 kW). Το RS e-tron GT φτάνει σε μέγιστη ισχύ τα 775 hp (570 kW) και το RS e-tron GT performance αποδίδει ισχύ 843 hp (620 kW). Ενώ στην λειτουργία Launch Control, η ισχύς μπορεί να φτάσει έως και 680 hp στο S e-tron GT, 857 hp στο RS e-tron GT και 925 hp στο RS e-tron GT Performance.

Παρά τη σημαντική αύξηση της ισχύος, η Audi κατάφερε να μειώσει το βάρος του ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα κατά περίπου δέκα κιλά, επανασχεδιάζοντας εξαρτήματα και βελτιστοποιώντας το σύστημα ψύξης. Η Audi ενίσχυσε τον άξονα μετάδοσης κίνησης στο κινητήριο σύστημα για να διασφαλίσει την ομαλή κατανομή ισχύος και επεξεργάστηκε περαιτέρω τα ηλεκτρονικά που είναι υπεύθυνα για τη διανομή της τετρακίνησης.

Η Audi προσφέρει εντυπωσιακές οδηγικές επιδόσεις και στα τρία μοντέλα: Το S e-tron GT επιταχύνει από το μηδέν στα 100 km/h σε 3,6 δευτερόλεπτα (3,4 δευτ. με το Launch Control), το RS e-tron GT σε 3,1 δευτερόλεπτα (2,8 δευτ. με το Launch Control) και το RS e-tron GT Performance σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα (2,5 δευτ. με το Launch Control). Το S e-tron GT φτάνει σε τελική ταχύτητα τα 245 km/h, ενώ τα RS μοντέλα έχουν τελική ταχύτητα 250 km/h.

audi-e-tron_GT-rs-ilktrokinisi_1_de121.jpg

Ελαφρύτερη μπαταρία με υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα και αυτονομία έως 605 km

Η Audi μείωσε το βάρος της μπαταρίας υψηλής τάσης (HV) ενώ ταυτόχρονα αύξησε την ενεργειακή της πυκνότητα. Παρά το υψηλότερο ενεργειακό περιεχόμενο, το βάρος της μπαταρίας υψηλής τάσης έχει μειωθεί κατά εννέα κιλά στα συνολικά 625 κιλά. Η μπαταρία υψηλής τάσης διαθέτει συνολική χωρητικότητα αποθήκευσης 105 kWh (καθαρά: 97 kWh).

Η ενέργεια που διατίθεται στη νέα οικογένεια e-tron GT μέσω της ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση έχει επίσης αυξηθεί από 290 στα 400 kW. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει χειροκίνητη ή αυτόματη ανάκτηση μέσω του MMI καθώς και να την ελέγξει σε τρία επίπεδα χρησιμοποιώντας τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων.

Υψηλότερη ισχύς φόρτισης: Φόρτιση για 10 λεπτά για οδήγηση 280 χιλιόμετρα

Η Audi αύξησε τη μέγιστη ισχύ φόρτισης κατά 50 kW, συνολικά στα 320 kW. Υπό ιδανικές συνθήκες, η μπαταρία υψηλής τάσης των μοντέλων e-tron GT μπορεί να φορτίσει από 10 έως 80% σε μόλις 18 λεπτά σε σταθμό φόρτισης υψηλής ισχύος (HPC). Σε μόλις 10 λεπτά, η μπαταρία επαναφορτίζεται για αυτονομία έως και 280 χιλιομέτρα.

Το Audi virtual cockpit plus παρέχει στον οδηγό ολοκληρωμένες πληροφορίες σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση της λειτουργίας της μπαταρίας υψηλής τάσης, συμπεριλαμβανομένης της θερμοκρασίας της μπαταρίας, μια πρόβλεψη γρήγορης φόρτισης και την κατάσταση προετοιμασίας. Συγκεκριμένα, αυτή η νέα δυνατότητα χρησιμοποιεί γραφήματα και εικονίδια ειδικά για την Audi για να εμφανίζει με σαφήνεια την τρέχουσα ισχύ φόρτισης και την τρέχουσα θερμοκρασία της μπαταρίας υψηλής τάσης.

audi-e-tron_GT-rs-ilktrokinisi_2_6850b.jpg

Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας και ηλεκτρική αυτονομία:

Audi S e-tron GT

Κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος (μεικτός κύκλος, WLTP) σε kWh/100 km: 19,7 -18,2. Ηλεκτρική αυτονομία (μεικτός κύκλος, WLTP) σε km: 605

Audi RS e-tron GT

Κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος (μεικτός κύκλος, WLTP) σε kWh/100 km: 21,1 -18,6. Ηλεκτρική αυτονομία (μεικτός κύκλος, WLTP) σε km: 593 Audi RS e-tron GT Performance

Κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος (μεικτός κύκλος, WLTP) σε kWh/100 km: 20,8 -18,9. Ηλεκτρική αυτονομία (μεικτός κύκλος, WLTP) σε km: 584

Κυκλοφορία στην αγορά και τιμές

Τα νέα μοντέλα e-tron GT θα κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα στις αρχές Ιουνίου. Τα νέα μοντέλα είναι διαθέσιμα για παραγγελία με τις παρακάτω τιμές:

Νέο e-tron GT

Ανώτατη προτεινόμενη λιανική τιμή: S e-tron GT quattro 592 hp 134.980 €

Νέο RS e-tron GT
RS e-tron GT quattro 775 hp 162.980 €

RS e-tron GT Performance quattro 843 hp 173.980 €

Σχετικά με την KOSMOCAR Α.Ε.

Η KOSMOCAR Α.Ε., ιδρυθείσα το 1970, είναι ο Επίσημος Εισαγωγέας των Volkswagen, Audi, Skoda, Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα, των φορτηγών ΜΑΝ, των λεωφορείων ΜΑΝ & Neoplan στην Ελλάδα και των μοτοσυκλετών Ducati σε Ελλάδα και Κύπρο. Επίσης, είναι Επίσημος Έμπορος και Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής Bentley και Lamborghini Service Center για όλη την Ελλάδα. Η KOSMOCAR διαθέτει ξεχωριστά δίκτυα εξουσιοδοτημένων εμπόρων για τις μάρκες της, με πλήρη κάλυψη πανελλαδικά.

Μέσω της Kosmoride προσφέρει «πράσινες» και σύγχρονες λύσεις μικροκινητικότητας (e-bikes, e-patini, e-scooters, nano cars) και μέσω της Dribe ευέλικτες υπηρεσίες χρήσης οχημάτων. Με σχεδόν 55 χρόνια εμπειρίας, η KOSMOCAR παραμένει πρωτοπόρος στην ελληνική αγορά αυτοκίνησης, επενδύοντας σε σύγχρονες υπηρεσίες και υποδομές, με βασικές αξίες την αξιοπιστία, την καινοτομία και τον σεβασμό προς τον πελάτη.

# TAGS

  • ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ
  • AUDI
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση- Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στο ...χρόνο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση- Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στο ...χρόνο

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίες και τα νέα κόμματα

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίες και τα νέα κόμματα

5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Το ArGOODaki των Goody’s Burger House κάνει «πετάλι» προς ένα ισότιμο μέλλον για τα παιδιά

Επιχειρήσεις 18:10

Μαξίμου για λειψυδρία: Ξανά στο προσκήνιο η ατομική ευθύνη - «Κρίσιμη η ανταπόκριση των πολιτών»

Πολιτική 18:09

Μουντιάλ 2026 - FIFA: Το πρόγραμμα των αγώνων - Πότε θα ανακοινωθεί

Αθλητισμός 18:07

Απονεμήθηκαν τα Βραβεία «Κάρολος Κουν» και Κριτικών Θεάτρου και Μουσικής: Οι νικητές

Entertainment 18:06

Ζιακόπουλος: Νέα κακοκαιρία με καταιγίδες θα «σφυροκοπήσει» τη χώρα - Το κρίσιμο διήμερο και οι περιοχές

Ελλάδα 18:05

Οι εκδηλώσεις Δεκεμβρίου στα Public 20 Χρόνια Public, 20 Χρόνια εκδηλώσεων Βιβλίου

Entertainment 18:04
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μπλόκα αγροτών: «Σπάσαμε τον τσαμπουκά της κυβέρνησης» - Αύριο νέα συνέλευση

Ελλάδα 20:02

Μπλόκα αγροτών: Σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις - Πού είναι κλειστή η εθνική οδός

Ελλάδα 18:18

Πώς συνέβη το θανατηφόρο τροχαίο στη Λούτσα: Ο 24χρονος είχε έρθει Ελλάδα για την ορκωμοσία της κοπέλας του

Ελλάδα 19:09

Λάρισα: Καταγγελία για αστυνομική βία στη Νίκαια - «Παρακαλούσαμε να σταματήσουν το χτύπημα με τα γκλομπ»

Ελλάδα 22:02

Κάρμεν Ρουγγέρη: Αποκάλυψε τον λόγο που άργησε να κάνει παιδιά με τον σύζυγό της (βίντεο)

Life 22:54
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Audi: Νέα ψηφιακή τεχνολογία φωτισμού

Audi: Νέα ψηφιακή τεχνολογία φωτισμού

Auto - Moto 01.12.2025 12:18
GAC Hyptec SSR: «Σπάει» το φράγμα του drift με νέο ρεκόρ 213,5 χλμ την ώρα

GAC Hyptec SSR: «Σπάει» το φράγμα του drift με νέο ρεκόρ 213,5 χλμ την ώρα

Auto - Moto 27.11.2025 18:08
Mercedes-Benz ELF: Η νέα εποχή στην ταχεία και βιώσιμη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων

Mercedes-Benz ELF: Η νέα εποχή στην ταχεία και βιώσιμη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων

Auto - Moto 14.11.2025 17:13
Volkswagen ID. Every 1: Το πρώτο αυτοκίνητο της πλατφόρμας RV Tech έρχεται το 2027

Volkswagen ID. Every 1: Το πρώτο αυτοκίνητο της πλατφόρμας RV Tech έρχεται το 2027

Auto - Moto 13.11.2025 12:56

NETWORK

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:45
Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:44
Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:35
Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:23
5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

healthstat.gr 12.01.2025 - 17:58
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:42
ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:40
ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:03
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games