Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο κ.Γαβρίλης είπε ότι οι δύο εταιρείες που έχουν ήδη εμπειρία, θα πρέπει να έχουν ήδη αποτυπώσει τις δυσκολίες εκτέλεσης των έργων - και στη βάση αυτή θα πρέπει να ξαναμελετηθεί και επανασχεδιαστεί ο τρόπος ολοκλήρωσής τους.
«Μπορεί οι εταιρείες τέτοιων μεγάλων έργων να ακολουθούν οικονομίες κλίμακος για μείωση του κόστους, όπως για παράδειγμα η μεταφορά δικτύων στο υπέδαφος από έναν εργολάβο με εργασίες σε πέντε διαφορετικά σημεία μέσα στην πόλη», ωστόσο κατά τον κ. Γαβρίλη, «αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί, δηλαδή να ανοίγονται κατά περιόδους πολλαπλά εργοτάξια και να παγιδεύονται μέσα και έξω από την πόλη χιλιάδες οδηγοί και επισκέπτες με προορισμό το λιμάνι».
Ο αντιπεριφερειάρχης Πειραιά, τόνισε ότι το κυκλοφοριακό πρόβλημα έχει επιδεινωθεί το τελευταίο διάστημα στην πόλη και θα πρέπει να ακολουθείται από τις δύο εταιρείες μια διαδοχική παράδοση κομματιών των έργων και όχι με αποκλεισμό δεκάδων σημείων σε κεντρικές αρτηρίες, καθώς όπως ανέφερε, αν συνεχιστεί αυτό θα προκύψουν πολλά περισσότερα προβλήματα που θα κλειδώσουν τη λειτουργία της πόλης, ιδιαίτερα την καλοκαιρινή περίοδο με τη λειτουργία του λιμανιού.
Τις επόμενες ημέρες, για το ίδιο θέμα θα επιδιωχθεί συνάντηση του κ. Γαβρίλη με τον υφυπουργό Μεταφορών Π.Σγουρίδη, με τη συμμετοχή των υπευθύνων της ΤΡΑΜ ΑΕ αλλά και της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, προκειμένου να δοθούν και από τις δύο εταιρείες σαφή χρονοδιαγράμματα παράδοσης και ολοκλήρωσης των έργων.
«Οι εταιρείες στις δεσμεύσεις εκτέλεσης των έργων μέχρι σήμερα δεν είναι σε καμία των περιπτώσεων συνεπείς. Αυτό που γίνεται τώρα, είναι να βάζουμε στην πόλη την τροχαία να θεραπεύει οριακά το πρόβλημα προτείνοντας μόνο εναλλακτικές λύσεις στις διαδρομές» σημείωσε ο αντιπεριφερειάρχης.