Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Δημόσιο 27.09.2013 11:35 UPD 27.09.2013 11:57

Τι αλλάζει στα δικαιώματα του επιβάτη στα πλοία

Image of Σωτήρης Μπέσκος Σωτήρης Μπέσκος
Τι αλλάζει στα δικαιώματα του επιβάτη στα πλοία
Τι αλλάζει στα δικαιώματα του επιβάτη στα πλοία Το υπουργείο Ναυτιλίας με εγκύκλιο του καθορίζει νέα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των επιβατών των πλοίων όπου εναρμονίζονται πλέον με τις επιταγές της σχετικής κοινοτικής νομοθεσίας και να διασφαλιστεί η εφαρμογή του Ευρωπαικού Κανονισμού.

Σκοπός της εγκυκλίου που παρουσιάζει το dikaiologitika.gr είναι η παροχή οδηγιών προς τις Λιμενικές Αρχές και η ενημέρωση των φορέων που εμπλέκονται στις επιβατικές θαλάσσιες μεταφορές, σχετικά με το θεσμικό πλαίσιο που διέπει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις επιβατών και μεταφορέων, όπως αυτό διαμορφώθηκε μετά τη θέση σε ισχύ του Ευρωπαικού Κανονισμού (ΕΕ) 1177/2010 και την εναρμόνιση της Ελληνικής νομοθεσίας με την κοινοτική .

Όπως είναι γνωστό με τις διατάξεις του Νόμου 3709/2008 καθορίστηκε το νομικό πλαίσιο προστασίας των δικαιωμάτων του επιβάτη στις τακτικές θαλάσσιες ενδομεταφορές. Τον Νόμο 3709/2008 ακολούθησε η έκδοση, από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο (Council), του Κανονισμού (ΕΕ) 1177/2010 για τα δικαιώματα των επιβατών στις θαλάσσιες και πλωτές μεταφορές, γενικότερα. Οι διατάξεις του Νόμου 3709/2008 βρίσκονταν, σε σημαντικό βαθμό, εντός του πλαισίου των διατάξεων του Κανονισμού

Ωστόσο, ο Κανονισμός (ΕΕ) 1177/2010 διαφοροποιούνταν στα ποσά των αποζημιώσεων των επιβατών σε περιπτώσεις καθυστερήσεων-διακοπής δρομολογίων με υπαιτιότητα του μεταφορέα, β) στην καθιέρωση παροχής δωρεάν συνδρομής σε άτομα με μειωμένη κινητικότητα από τους μεταφορείς
και από τους φορείς εκμετάλλευσης των λιμενικών τερματικών σταθμών και γ) στην επέκταση του πεδίου εφαρμογής του σε υπηρεσίες θαλάσσιων μεταφορών πέρα από τις τακτικές θαλάσσιες ενδομεταφορές

Ο Ευρωπαικός Κανονισμός σύμφωνα με την εγκύκλιο που παρουσιάζει το dikailologitika.gr , εφαρμόζεται και στις υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών, συμπεριλαμβανομένης και της κρουαζιέρας, όταν η επιβίβαση και η αποβίβαση πραγματοποιείται μεταξύ ελληνικών και κοινοτικών λιμένων, στις υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών, συμπεριλαμβανομένης και της κρουαζιέρας, όταν η επιβίβαση πραγματοποιείται σε ελληνικό λιμένα και η αποβίβαση σε λιμένα εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης και στις υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών, όταν η επιβίβαση πραγματοποιείται σε λιμένα εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης και η αποβίβαση σε ελληνικό λιμένα, με την προϋπόθεση όμως ότι η υπηρεσία εκτελείται από κοινοτικό μεταφορέα.

Τι αλλάζει στα δικαιώματα των επιβατών

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Ο επιβάτης με αναπηρία ή μειωμένη κινητικότητα δικαιούται, επιπλέον των υπολοίπων δικαιωμάτων του ως επιβάτης, τη δωρεάν μεταφορά κάθε απαραίτητου εξοπλισμού ή βοηθήματος που απαιτείται για την αυτόνομη μετακίνησή του και δωρεάν μεταφορά συνοδού εφόσον ο μεταφορέας το απαιτήσει.
Τα περισσότερα από τα παραπάνω δικαιώματα στις τακτικές θαλάσσιες ενδομεταφορές είναι απόρροια των ίδιων δικαιωμάτων που προβλέπει ο Κανονισμός (EE) 1177/2010 σε αντίστοιχες διατάξεις του (άρθρα 7 έως 21) και για τις υπόλοιπες θαλάσσιες μεταφορικές υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στο πεδίο εφαρμογής του.
Παρά ταύτα, κατ' εφαρμογή σχετικών διατάξεων του Νόμου 3709/2008 και μόvo στις ακτοπλοϊκές ενδομεταφορές, ο επιβάτης δύναται επίσης: α) να τροποποιεί το εισιτήριο του, να ακυρώνει, υπό προϋποθέσεις, και να του επιστραφεί το σύνολο ή μέρος της αξίας του εισιτηρίου του . Επιπλέον, ο επιβάτης που έχει ποσοστό αναπηρίας 80% και άνω ,με την απαραίτητη πιστοποίηση , δικαιούται έκπτωση 50% επί της τιμής του καταβληθέντος ναύλου για όλες τις θέσεις επιβατών και 50% έκπτωση εφόσον μεταφέρει αναπηρικό Ι.Χ.Ε. όχημα. Επίσης, δικαιούται έκπτωση 50% επί του ναύλου του συνοδού του υπό την προϋπόθεση ότι ο δικαιούχος πάσχει από παραπληγία ή τύφλωση ή νοητική αναπηρία ή αυτισμό ή σύνδρομο Down.

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ

Στο άρθρο 14 του Νόμου 3709/2008 προβλέπεται μία σειρά από υποχρεώσεις του επιβατικού κοινού οι οποίες σχετίζονται κυρίως με την ευταξία και την ασφάλεια επί του πλοίου. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στην υποχρέωση του επιβάτη να δίνει είτε κατά την ηλεκτρονική κράτηση είτε κατά την έκδοση του εισιτηρίου του, τα ακριβή και αληθή προσωπικά του στοιχεία, προκειμένου ο μεταφορέας ή ο εκδότης του εισιτηρίου του να μπορεί να επικοινωνήσει μαζί του σε περιπτώσεις καθυστέρησης ή ακύρωσης του δρομολογίου.

Επίσης, οι επιβάτες υποχρεούνται να ελέγχουν την ορθότητα των αναγραφόμενων στα εισιτήριά τους στοιχείων. Στην περίπτωση που ο επιβάτης δεν επιθυμεί να χορηγήσει, κατά την κράτηση ή έκδοση του εισιτηρίου του, τα προσωπικά του στοιχεία, τότε θα πρέπει να καταχωρείται σχετική παρατήρηση από τον εκδότη στο Ηλεκτρονικό Σύστημα Κράτησης Θέσεων και Έκδοσης Εισιτηρίων και Αποδείξεων (Η.Σ.Κ.Θ.Ε.Ε.Α.) και να συμπληρώνεται σχετικό χωρίο της ηλεκτρονικής φόρμας.

Επίσης, οι επιβάτες με αναπηρία ή μειωμένη κινητικότητα που ταξιδεύουν με θαλάσσιες μεταφορές που περιλαμβάνονται στο πεδίο εφαρμογής του Κανονισμού (EE) 1177/2010 και του Νόμου 3709/2008, όπως ισχύει, υποχρεούνται να ενημερώσουν τον εκδότη του εισιτηρίου ή τον μεταφορέα για την περίπτωση εξυπηρέτησης σε θέματα προσβασιμότητας στο χώρο του λιμένα ή το πλοίο, το αργότερο σαράντα οκτώ (48) ώρες πριν την παροχή της συνδρομής και να βρίσκονται σε προκαθορισμένο σημείο τουλάχιστον εξήντα (60) λεπτά πριν την προγραμματισμένη ώρα απόπλου του πλοίου (παράγραφος 1 άρθρου 11 του Κανονισμού (EE) 1177/2010 και παράγραφος 12 του άρθρου 14 του Νόμου 3709/2008).

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

Για κάθε παράπονο ή καταγγελία που αφορά στην μη τήρηση των υποχρεώσεων του μεταφορέα ή του εκδότη του εισιτηρίου ή του φορέα εκμετάλλευσης του λιμενικού τερματικού σταθμού, καθώς και για οποιαδήποτε απαίτηση που απορρέει από τα δικαιώματά του, ο επιβάτης απευθύνεται αρχικά στην/ον πλοιοκτήτρια εταιρεία/πλοιοκτήτη του πλοίου ή στον εκδότη του εισιτηρίου ή στον φορέα εκμετάλλευσης λιμένα ή στις Λιμενικές Αρχές εντός δύο (2) μηνών από την ημερομηνία που παρασχέθηκε ή έπρεπε να παρασχεθεί η υπηρεσία. Κατά τη διάρκεια του πλου ο επιβάτης απευθύνεται στον ορισμένο από τον Πλοίαρχο για το σκοπό αυτό, αξιωματικό του πλοίου.

Στη συνέχεια, ο επιβάτης συμπληρώνει το ειδικό έντυπο υποβολής παραπόνων επιβάτη όπως αυτό έχει καθοριστεί με την Αριθ. 3332.12/05/13/14-06-2013 Υπουργική Απόφαση. Ο επιβάτης καταθέτει ή αποστέλλει το στέλεχος λευκού χρώματος στον υπεύθυνο υποδοχής παραπόνων και κρατά ως αντίγραφο το αντίστοιχο ανοικτού ερυθρού χρώματος. Επισημαίνεται ότι ο καθορισμός του ειδικού εντύπου υποβολής παραπόνων έγινε για λόγους ομοιόμορφου και κατανοητού τρόπου συμπλήρωσής του και ως εκ τούτου η υποβολή παραπόνου ή καταγγελίας με έντυπο άλλης μορφής, δεν συνιστά σε καμία περίπτωση λόγο άρνησης παραλαβής του.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών και για λόγους μείωσης της γραφειοκρατίας είναι δυνατή και η ομαδική υποβολή παραπόνων ή καταγγελιών ή απαιτήσεων, εφόσον αφορά το ίδιο θέμα, με τη συμπλήρωση ενός μόνο ειδικού εντύπου το οποίο όμως πρέπει να συνοδεύεται με έγγραφο πίνακα των ατομικών στοιχείων (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση κ.λπ.), όπως αυτός του Παραρτήματος.

Εντός ενός (1) μήνα από την παραλαβή του παραπόνου ο επιβάτης ενημερώνεται, ότι η καταγγελία του ήταν βάσιμη ή ότι απορρίφθηκε ή ότι εξετάζεται ακόμη. Ο χρόνος για την τελική απάντηση δεν μπορεί να υπερβαίνει τους δύο (2) μήνες από την ημερομηνία παραλαβής του παραπόνου.

Για παράπονα ή καταγγελίες για τα οποία δεν δόθηκε απάντηση ή επαρκείς εξηγήσεις από τον μεταφορέα ή τον εκδότη του εισιτηρίου ή τον φορέα εκμετάλλευσης του λιμενικού τερματικού σταθμού, ο επιβάτης μπορεί να συμπληρώσει το ίδιο ειδικό έντυπο παραπόνων, επισυνάπτοντας φωτοαντίγραφο του αρχικού, και να τα υποβάλει απευθείας στην Λιμενική Αρχή επιβίβασης ή αποβίβασής του ή στη Διεύθυνση Θαλάσσιων Συγκοινωνιών του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου.

Οι αρμόδιες υπηρεσίες εποπτείας και διαχείρισης των παραπόνων σε δεύτερο βαθμό προβλέπονται στο άρθρο 5 της Αριθ. 3332.12/05/13/14-06-2013 Υπουργικής Απόφασης και ορίζονται ανάλογα με το αντικείμενο του παραπόνου ή της καταγγελίας.

Για την εξώδικη επίλυση των διαφορών μεταξύ του μεταφορέα ή του εκδότη εισιτηρίων ή του φορέα εκμετάλλευσης λιμένα και του επιβάτη, ο επιβάτης δύναται να απευθύνεται στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Επιπλέον, ο επιβάτης μπορεί να διεκδικήσει οποιαδήποτε επιπλέον απαίτηση αστικής φύσεως με αίτησή του προς το αρμόδιο δικαστήριο.

Στο τέλος της σελίδας θα δείτε επισυναπτόμενη όλη την εγκύκλιο

# TAGS

  • ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
  • ΕΠΙΒΑΤΕΣ
  • ΠΛΟΙΑ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Η «δύναμη» της βιταμίνης Α - Γιατί είναι σημαντική

Η «δύναμη» της βιταμίνης Α - Γιατί είναι σημαντική

Πόσο καιρό διατηρούνται τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες

Πόσο καιρό διατηρούνται τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες

Χορτοφαγική και vegan διατροφή στα παιδιά - Πόσο ασφαλής είναι

Χορτοφαγική και vegan διατροφή στα παιδιά - Πόσο ασφαλής είναι

Βελούδινη σούπα με κουνουπίδι χωρίς κρέμα γάλακτος - Η συνταγή

Βελούδινη σούπα με κουνουπίδι χωρίς κρέμα γάλακτος - Η συνταγή

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Παναθηναϊκός - Βόλος: Η ώρα και το κανάλι του αγώνα

Αθλητισμός 12:51

Κ. Τσουκαλάς: Το να δηλώνει ο Κ. Μητσοτάκης ότι η κυβέρνησή του στηρίζει τους συνταξιούχους είναι ο απόλυτος εμπαιγμός

Πολιτική 12:41

ΣΥΡΙΖΑ: Φωνάζει ο αρχηγός των γαλάζιων ακρίδων, για να φοβηθούν οι αγρότες

Πολιτική 12:30

Ζελένσκι: Ζητά «αξιοπρεπή» ειρήνη ενόψει της συνάντησης Αμερικανών, Ευρωπαίων και Ουκρανών στο Βερολίνο

Διεθνή 12:21

Άρης - Ολυμπιακός: Τι ώρα και σε ποιο κανάλι το ντέρμπι της 14ης αγωνιστικής της Super League

Αθλητισμός 12:13

Μακελειό στην Αυστραλία: Η στιγμή που πολίτης αφοπλίζει έναν από τους δύο δράστες (Βίντεο)

Διεθνή 12:02
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ο Σιακαντάρης και η παρουσίαση του βιβλίου Τσίπρα

Ο Πληροφοριοδότης 13:06

Κρήτη: Πληθαίνουν τα ερωτήματα για την εξαφάνιση του 33χρονου γιατρού - «Δεν ήταν καλά», λέει ο πατέρας του

Ελλάδα 16:10

Ο Παύλος Μαρινάκης στέλνει μηνύματα για τον ρόλο της νέας γενιάς

Ο Πληροφοριοδότης 13:03

Η υπεράσπιση του 2015 - 19 και η αντιδεξιά ρητορική

Ο Πληροφοριοδότης 18:15

Η Toyota αποκαλύπτει το νέο Hilux - Πότε έρχεται στην Ελλάδα

Auto - Moto 13:36
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Απεργία: Δεμένα τα εμπορικά πλοία στις 11/12, τα αιτήματα της ΠΕΝΕΝ

Απεργία: Δεμένα τα εμπορικά πλοία στις 11/12, τα αιτήματα της ΠΕΝΕΝ

Ελλάδα 08.12.2025 18:37
Κικίλιας: Νέο νομοσχέδιο για μηχανισμό ελέγχου και ασφάλειας σε λιμάνια και πλοία

Κικίλιας: Νέο νομοσχέδιο για μηχανισμό ελέγχου και ασφάλειας σε λιμάνια και πλοία

Πολιτική 03.12.2025 20:34
Χιλιάδες Airbus στο έδαφος: Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι επιβάτες, τι ισχύει για την Aegean

Χιλιάδες Airbus στο έδαφος: Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι επιβάτες, τι ισχύει για την Aegean

Διεθνή 29.11.2025 14:27
Ryanair: Τέλος στο πρόγραμμα επιβράβευσης «Prime» λόγω υπερβολικής χρήσης από τους επιβάτες

Ryanair: Τέλος στο πρόγραμμα επιβράβευσης «Prime» λόγω υπερβολικής χρήσης από τους επιβάτες

Διεθνή 29.11.2025 10:37

NETWORK

Πόσο καιρό διατηρούνται τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες

Πόσο καιρό διατηρούνται τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες

healthstat.gr 12.14.2025 - 06:11
Η «δύναμη» της βιταμίνης Α - Γιατί είναι σημαντική

Η «δύναμη» της βιταμίνης Α - Γιατί είναι σημαντική

healthstat.gr 12.14.2025 - 06:20
Σ. Αρναούτογλου: Με ΗΠΑ και Κίνα να αποδυναμώνουν τη Συμφωνία του Παρισιού, η Ευρώπη καλείται να ηγηθεί σε μια κρίση που δεν γνωρίζει σύνορα

Σ. Αρναούτογλου: Με ΗΠΑ και Κίνα να αποδυναμώνουν τη Συμφωνία του Παρισιού, η Ευρώπη καλείται να ηγηθεί σε μια κρίση που δεν γνωρίζει σύνορα

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:02
Βελούδινη σούπα με κουνουπίδι χωρίς κρέμα γάλακτος - Η συνταγή

Βελούδινη σούπα με κουνουπίδι χωρίς κρέμα γάλακτος - Η συνταγή

healthstat.gr 12.14.2025 - 06:33
ΑΠΘ: Πρώτη επιτυχημένη εφαρμογή εισαγωγής ανακυκλωμένου πλαστικού σε ασφαλτοτάπητες

ΑΠΘ: Πρώτη επιτυχημένη εφαρμογή εισαγωγής ανακυκλωμένου πλαστικού σε ασφαλτοτάπητες

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:44
Χορτοφαγική και vegan διατροφή στα παιδιά - Πόσο ασφαλής είναι

Χορτοφαγική και vegan διατροφή στα παιδιά - Πόσο ασφαλής είναι

healthstat.gr 12.14.2025 - 06:00
Χρ.Δήμας για “Route 2025”: Ενεργειακή αυτονομία του ΔΑΑ και αναβάθμιση της Ελλάδας στις βιώσιμες αερομεταφορές

Χρ.Δήμας για “Route 2025”: Ενεργειακή αυτονομία του ΔΑΑ και αναβάθμιση της Ελλάδας στις βιώσιμες αερομεταφορές

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:18
Πέτη Πέρκα: Η κυβέρνηση θέλει να τα ξεπουλήσει όλα - «Πάρτι» δισεκατομμυρίων με τις Συμβάσεις Παραχώρησης

Πέτη Πέρκα: Η κυβέρνηση θέλει να τα ξεπουλήσει όλα - «Πάρτι» δισεκατομμυρίων με τις Συμβάσεις Παραχώρησης

ienergeia.gr 12.12.2025 - 13:58
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: Ιπποκράτους 2, Αθήνα, 10679, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 3608484
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games