Πρόκειται για 88χρονη που νοσηλευόταν στο ΑΧΕΠΑ και προερχόταν από το γηροκομείο στο Ασβεστοχώρι. Ήταν η μόνη με έντονα συμπτώματα και έπασχε από πολλά υποκείμενα νοσήματα. Σήμερα διατάχθηκε και εισαγγελική έρευνα για τυχόν ευθύνες στη διασπορά του ιού στον οίκο ευγηρίας.
Κορονοϊός: Στους 219 οι νεκροί - Κατέληξε ηλικιωμένη από το γηροκομείο στο Ασβεστοχώρι
Eurokinissi
Άλλος ένας θάνατος καταγράφηκε στη χώρα ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό στους 219.
Δυναμικό ξεκίνημα για την τουριστική σεζόν με 3,9 εκατ. επιβάτες τον Μάιο στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια


























