Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Πολιτική 09.09.2015 14:36

Σφοδρή επίθεση Σπιρτζή σε ΝΔ για το πρόγραμμα της σε μεταφορές και υποδομές

Image of Σωτήρης Μπέσκος Σωτήρης Μπέσκος
Σφοδρή επίθεση Σπιρτζή σε ΝΔ για το πρόγραμμα της σε μεταφορές και υποδομές Σφοδρή επίθεση Σπιρτζή σε ΝΔ για το πρόγραμμα της σε μεταφορές και υποδομές
Σφοδρή επίθεση Σπιρτζή σε ΝΔ για το πρόγραμμα της σε μεταφορές και υποδομές Ανακοίνωση εξέδωσε ο πρώην αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης εξαπολύοντας επίθεση στη ΝΔ για τη χθεσινή παρουσίαση του προγράμματος της για Υποδομές-Μεταφορές-Δίκτυα.

Η ανακοίνωση Σπιρτζή

Τα στελέχη της Κυβέρνησης, Σαμαρά – Βενιζέλου, και συγκεκριμένα οι τέως Γενικοί Γραμματείς Υποδομών, Μεταφορών, Δικτύων, Χωροταξίας, με επικεφαλής τον γνωστό κ. Αυγενάκη, ανέλαβαν από χθες την σκυτάλη της λάσπης, των ψεμάτων και του λαϊκισμού από τον προσωρινό Πρόεδρό τους, κ. Μειμαράκη, δείγμα ότι η Νέα Δημοκρατία παραμένει προσηλωμένη στη λογική της «Σαμαρικής δεξιάς», συνεχίζοντας το ... θεάρεστο έργο της Κυβέρνησης Σαμαρά - Βενιζέλου.

Οι αρχιτέκτονες της καταστροφής του τεχνικού κόσμου και του ελληνικού λαού παρουσιάζουν «ατάκτως ειρημένα» στοιχεία, προκειμένου να παραπληροφορήσουν τον ελληνικό λαό για τα εγκλήματα που έχουν συντελέσει.

Οφείλουμε να απαντήσουμε γραμμή γραμμή, αν και έχουν απαντηθεί και στο Κοινοβούλιο σε επίκαιρες ερωτήσεις του κ. Αυγενάκη, προκειμένου να αναδείξουμε τις μεθόδους που χρησιμοποιούν.

Α. Μας κατηγορούν ότι αναβάλαμε δημοπρασίες. Αποτελούσε και αποτελεί προεκλογική μας δέσμευση η αναθεώρηση των όρων των διαγωνισμών, τους οποίους είχε, εσπευσμένα, λόγω των εκλογών, προγραμματίσει η Νέα Δημοκρατία. Οι λόγοι γνωστοί, αλλά θα τους θυμίσουμε.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

· Το έργο Πάτρα – Πύργος που προέκυψε από τη μείωση του φυσικού αντικειμένου της παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού, δείγμα των «ΣΚΛΗΡΩΝ» διαπραγματεύσεων της Κυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου απευθυνόταν μόνο στις ελάχιστε μεγάλες τεχνικές εταιρείες. Με ελλιπείς μελέτες, με βάσιμες ενστάσεις για τον διαγωνισμό και με μη διασφαλισμένη χρηματοδότηση. Υπενθυμίζουμε ότι το 80% των έργων του Υπουργείου Υποδομών έχει ανατεθεί από τις Κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας – ΠΑΣΟΚ στις ίδιες 6 εταιρείες με αυτές που συμμετέχουν στις παραχωρήσεις

Τι κάναμε: ολοκληρώθηκαν οι μελέτες και το έργο είναι έτοιμο να δημοπρατηθεί μέσω 8 διαγωνισμών που επιτρέπουν μεγαλύτερο και υγιέστερο ανταγωνισμό.

· Η νέα παραχώρηση της Νέας Δημοκρατίας, ο οδικός άξονας Ελευσίνα – Θήβα – Υλίκη που θα έφερνε νέες διεκδικήσεις από τους παραχωρησιούχους άλλων αυτοκινητοδρόμων, λόγω μείωσης του συγκοινωνιακού φόρτου, δηλαδή θα δημοπρατούσαμε έργο παραχώρησης και θα πληρώναμε πρόσθετα για τις υπάρχουσες, λόγω του νέου έργου παραχώρησης της Νέας Δημοκρατίας

· Το Καστέλι Ηρακλείου: ολοκληρώθηκε ο έλεγχος, άλλαξαν οι όροι του διαγωνισμού και δόθηκαν για διαβούλευση. Με απλή ανάγνωση όλοι καταλαβαίνουν

v Τις διαφορές για το ποσοστό που θα έχει το δημόσιο στο αεροδρόμιο

v Για τα χρήματα που θα εξοικονομήσει το ελληνικό δημόσιο

v Για τα ανταποδοτικά οφέλη στην τοπική κοινωνία

v Για τον σεβασμό στο περιβάλλον και την αρχιτεκτονική

v Για τις κοινωνικές προβλέψεις

v Για τους όρους ενίσχυσης των παραγωγικών μονάδων της Κρήτης και

v Για την απασχόληση των ανέργων

Επανέρχονται στα ψέματα του κ. Μειμαράκη ότι σταμάτησαν τα έργα στην Ιόνια Οδό, γενικεύοντάς το σε όλα τα έργα του Υπουργείου και των ΟΤΑ

Για την Ιόνια Οδό δώσαμε στην δημοσιότητα τα συγκεκριμένα εργοτάξια που δουλεύουν. Δεν πήραμε απάντηση. Παρακαλούμε να μας πείτε συγκεκριμένα έργα, για να σας πούμε συγκεκριμένα εργοτάξια. Αντί να ζητάνε συγγνώμη για τα έργα και τις ημέρες τους, μας καταγγέλλουν, επειδή ξαφνικά συνειδητοποίησαν ότι υπάρχει κίνδυνος απώλειας πόρων των ΕΣΠΑ και δίνονται παρατάσεις στα ψεύτικα χρονοδιαγράμματα που είχαν σχεδιάσει. Απόδειξη: τα περισσότερα έργα, με τη σφραγίδα της Νέας Δημοκρατίας, έχουν από τους ίδιους δηλωθεί ως έργα «γέφυρες» στο νέο ΕΣΠΑ, ολοκληρώνοντας την καταστροφή. Δηλαδή, σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Νέας Δημοκρατίας και των στελεχών της Κυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου και χρήματα θα χαθούν από το ΕΣΠΑ, μιας και γνώριζαν ότι τα έργα αυτά δεν θα ολοκληρωθούν (για αυτό και τα ενέταξαν στον κατάλογο των έργων «γέφυρα») και δεσμεύουν το συντριπτικό ποσοστό από το νέο ΕΣΠΑ για έργα υποδομής.

Κινδυνολογούν για απώλεια του πακέτου Γιούνκερ και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι το κλείσιμο των εργοταξίων (που δεν έκλεισαν ποτέ) οδήγησε στην αύξηση της ανεργίας.

Β. Μεταφορές: «Αδιάβαστοι και στη Δημιουργική Λογιστική»

Πανηγυρίζουν για την κερδοφορία της ΣΤΑΣΥ του 2014, με 5 εκατ. Υποκρύπτοντας ότι με την πολιτική τους το 2014 αύξησαν το έλλειμμα της ΟΣΥ 55 εκατ. κάνοντας ελλειμματικό με δεκάδες εκατομμύρια και το ΟΑΣΑ.

Για να υπάρξει έλλειμμα πρέπει να συντρέχουν δύο παραδοχές: 1) να έχει ήδη δημιουργηθεί και 2) να υφίσταται ακόμη. Με αυτές τις δύο παραδοχές, απαντάμε σε κάθε έναν ισχυρισμό:

· H πολιτική απορρόφησης της αύξησης του ΦΠΑ θα συμβεί με την υλοποίηση του σχεδίου αναδιοργάνωση του κόστους και της λειτουργίας του Ομίλου ΟΑΣΑ, ήτοι δεν θα επιβαρύνει τον προϋπολογισμό των δημόσιων συγκοινωνιών. Η μνημονιακή πολιτική των «πλεονασμάτων» και των απολύσεων έχει καταφέρει ένα μεγάλο πλήγμα στην διοικητική διάρθρωση και τα επιχειρησιακά μέσα του ΟΑΣΑ, με σκοπό να μπορεί να ανταποκριθεί στον κοινωνικό και αναπτυξιακό του ρόλο. Τέλος αποτελεί δημιουργική ασάφεια να παρουσιάζεται έλλειμμα 10 εκατ. ευρώ, όταν αυτό δεν έχει καν δημιουργηθεί.

· Η δωρεάν μετακίνηση των πολιτών την περίοδο των capital controls αποτέλεσε πράξη δικαιοσύνης και δεν μπορεί ούτε να κοστολογηθεί, καθώς δεν μπορεί να αποτιμηθεί το μεταφορικό έργο (φόρτος) σε συνθήκες μη κανονικές, ούτε να χαρακτηριστεί ως έλλειμμα αλλά αντιθέτως μία πολιτική πράξη ευθύνης και αλληλεγγύης.

· Η αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης που βιώνει η Ελληνική Κοινωνία αποτελεί ισχυρή προτεραιότητα της πολιτικής μας. Η δωρεάν μετακίνηση των ανέργων αποτελεί ένα δυναμικό μέτρο, του οποίου ο τεχνο-οικονομικός σχεδιασμός – έξυπνη κάρτα μετακίνησης ανέργου - όχι μόνο θα περιορίσει το κόστος (εισάγοντας ένα νέο μοντέλο κοινωνικής πολιτικής) αλλά αντιθέτως θα συνδράμει στην επανένταξη των οικονομικά ευπαθών ομάδων στα κοινωνικά, οικονομικά και πολιτιστικά δρώμενα της Χώρας, δημιουργώντας συνθήκες παραγωγικής κινητικότητας ανθρώπινου δυναμικού. Καθ' αυτόν τον τρόπο η απόσβεση προς τον ΟΑΣΑ δεν θα ξεπεράσει τα 18 εκατ. ευρώ, αλλά και πάλι παρουσιάζεται έλλειμμα 30 εκατ. ευρώ, όταν αυτό δεν έχει καν δημιουργηθεί.

· Αποτελεί γεγονός ότι επι δεκαετίες εφαρμόζεται ένα μη βιώσιμο μοντέλο κοινωνικής πολιτικής, το οποίο αποτελεί απόρροια ενός συνολικότερου στρεβλού σχεδιασμού λειτουργίας, οργάνωσης και επιχορήγησης των συγκοινωνιακών φορέων. Η Ν.Δ. δεν ξεχνά μόνο ότι αποτελεί το σχεδιαστή του μοντέλου υποβάθμισης των δημόσιων συγκοινωνιών αλλά και ότι επί ημερών της ο ΟΑΣΑ έχει απαιτητές αξιώσεις 150 εκατ. ευρώ από το Υπ. Εργασίας. Στόχος μας είναι η εφαρμογή μίας νέας ζωνικής τιμολογιακής πολιτικής, που θα μειώσει το κόμιστρο, θα αυξήσει τα έσοδα των συγκοινωνιακών φορέων μέσω της αντιμετώπισης της εισφοροδιαφυγής και θα περιορίσει τα έξοδα βάζοντας υποχρεωτικούς στόχους βελτιστοποίησης του μεταφορικού έργου. Μόνο έτσι θα εγγυηθούμε με βιώσιμο τρόπο την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και την αναγκαία κοινωνική πρόνοια.

· Τέλος, υπολογίζουν απώλειες 24 εκατ. € από τη μείωση των εισιτηρίων, που οι ίδιοι προεκλογικά εφάρμοσαν. Ξεχάσατε, αγαπητοί κύριοι, να μας κατηγορήσετε για την κατάργηση των κεφαλοκυνηγών.

Η συνέχεια του Δελτίου Τύπου δεν μπορεί να σχολιαστεί μιας και τα στελέχη της Κυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου μας κατηγορούν:

1. Για το θέμα των διοδίων στις παραχωρήσεις

2. Για την κατάσταση των αεροδρομίων και της ΥΠΑ και

3. Για τον διαγωνισμό των 14 περιφερειακών αεροδρομίων

«ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ»

Γ. Δίκτυα

Μας κατηγορούν για κατασυκοφάντηση της ΕΕΤΤ και προσπάθεια χειραγώγησής της. Η απάντηση θα έρθει από την έρευνα του Εισαγγελέα στις καταγγελίες από την Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.

Μας κατηγορούν, επίσης για το Σχέδιο Νόμου για την αδειοδότηση των καναλιών, χρησιμοποιώντας (τελείως τυχαία) την ίδια επιχειρηματολογία με την Digea και τους Καναλάρχες.

Δ. Χωροταξία

Οι ταχύτητες με τις οποίες η Κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου ολοκλήρωσε το Κτηματολόγιο, το Χωροταξικό, τις Χρήσεις Γης, τις εφαρμοστικές διατάξεις, την ΚΥΑ για την ηλεκτρονική έκδοση αδειών δόμησης, ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ παρά μόνο «ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ»

Συγχαρητήρια,

Για την προσήλωσή σας στο ιδεολογικό σας τρίπτυχο: λάσπη, ψέμα και λαϊκισμός.

Συγχαρητήρια

Για τις υπηρεσίες σας στα συμφέροντα των λίγων

Συγχαρητήρια

Για την εγκληματική πολιτική σας

Θα ήταν θεμιτό και χρήσιμο να υπήρχαν ψήγματα σοβαρότητας στην ανακοίνωσή σας, αλλά αυτή την έχετε χάσει οριστικά.Τα στελέχη της Κυβέρνησης, Σαμαρά – Βενιζέλου, και συγκεκριμένα οι τέως Γενικοί Γραμματείς Υποδομών, Μεταφορών, Δικτύων, Χωροταξίας, με επικεφαλής τον γνωστό κ. Αυγενάκη, ανέλαβαν από χθες την σκυτάλη της λάσπης, των ψεμάτων και του λαϊκισμού από τον προσωρινό Πρόεδρό τους, κ. Μειμαράκη, δείγμα ότι η Νέα Δημοκρατία παραμένει προσηλωμένη στη λογική της «Σαμαρικής δεξιάς», συνεχίζοντας το ... θεάρεστο έργο της Κυβέρνησης Σαμαρά - Βενιζέλου.

Οι αρχιτέκτονες της καταστροφής του τεχνικού κόσμου και του ελληνικού λαού παρουσιάζουν «ατάκτως ειρημένα» στοιχεία, προκειμένου να παραπληροφορήσουν τον ελληνικό λαό για τα εγκλήματα που έχουν συντελέσει.

Οφείλουμε να απαντήσουμε γραμμή γραμμή, αν και έχουν απαντηθεί και στο Κοινοβούλιο σε επίκαιρες ερωτήσεις του κ. Αυγενάκη, προκειμένου να αναδείξουμε τις μεθόδους που χρησιμοποιούν.

Α. Μας κατηγορούν ότι αναβάλαμε δημοπρασίες. Αποτελούσε και αποτελεί προεκλογική μας δέσμευση η αναθεώρηση των όρων των διαγωνισμών, τους οποίους είχε, εσπευσμένα, λόγω των εκλογών, προγραμματίσει η Νέα Δημοκρατία. Οι λόγοι γνωστοί, αλλά θα τους θυμίσουμε.

· Το έργο Πάτρα – Πύργος που προέκυψε από τη μείωση του φυσικού αντικειμένου της παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού, δείγμα των «ΣΚΛΗΡΩΝ» διαπραγματεύσεων της Κυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου απευθυνόταν μόνο στις ελάχιστε μεγάλες τεχνικές εταιρείες. Με ελλιπείς μελέτες, με βάσιμες ενστάσεις για τον διαγωνισμό και με μη διασφαλισμένη χρηματοδότηση. Υπενθυμίζουμε ότι το 80% των έργων του Υπουργείου Υποδομών έχει ανατεθεί από τις Κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας – ΠΑΣΟΚ στις ίδιες 6 εταιρείες με αυτές που συμμετέχουν στις παραχωρήσεις

Τι κάναμε: ολοκληρώθηκαν οι μελέτες και το έργο είναι έτοιμο να δημοπρατηθεί μέσω 8 διαγωνισμών που επιτρέπουν μεγαλύτερο και υγιέστερο ανταγωνισμό.

· Η νέα παραχώρηση της Νέας Δημοκρατίας, ο οδικός άξονας Ελευσίνα – Θήβα – Υλίκη που θα έφερνε νέες διεκδικήσεις από τους παραχωρησιούχους άλλων αυτοκινητοδρόμων, λόγω μείωσης του συγκοινωνιακού φόρτου, δηλαδή θα δημοπρατούσαμε έργο παραχώρησης και θα πληρώναμε πρόσθετα για τις υπάρχουσες, λόγω του νέου έργου παραχώρησης της Νέας Δημοκρατίας

· Το Καστέλι Ηρακλείου: ολοκληρώθηκε ο έλεγχος, άλλαξαν οι όροι του διαγωνισμού και δόθηκαν για διαβούλευση. Με απλή ανάγνωση όλοι καταλαβαίνουν

v Τις διαφορές για το ποσοστό που θα έχει το δημόσιο στο αεροδρόμιο
v Για τα χρήματα που θα εξοικονομήσει το ελληνικό δημόσιο
v Για τα ανταποδοτικά οφέλη στην τοπική κοινωνία
v Για τον σεβασμό στο περιβάλλον και την αρχιτεκτονική
v Για τις κοινωνικές προβλέψεις
v Για τους όρους ενίσχυσης των παραγωγικών μονάδων της Κρήτης και
v Για την απασχόληση των ανέργων

Επανέρχονται στα ψέματα του κ. Μειμαράκη ότι σταμάτησαν τα έργα στην Ιόνια Οδό, γενικεύοντάς το σε όλα τα έργα του Υπουργείου και των ΟΤΑ

Για την Ιόνια Οδό δώσαμε στην δημοσιότητα τα συγκεκριμένα εργοτάξια που δουλεύουν. Δεν πήραμε απάντηση. Παρακαλούμε να μας πείτε συγκεκριμένα έργα, για να σας πούμε συγκεκριμένα εργοτάξια. Αντί να ζητάνε συγγνώμη για τα έργα και τις ημέρες τους, μας καταγγέλλουν, επειδή ξαφνικά συνειδητοποίησαν ότι υπάρχει κίνδυνος απώλειας πόρων των ΕΣΠΑ και δίνονται παρατάσεις στα ψεύτικα χρονοδιαγράμματα που είχαν σχεδιάσει. Απόδειξη: τα περισσότερα έργα, με τη σφραγίδα της Νέας Δημοκρατίας, έχουν από τους ίδιους δηλωθεί ως έργα «γέφυρες» στο νέο ΕΣΠΑ, ολοκληρώνοντας την καταστροφή. Δηλαδή, σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Νέας Δημοκρατίας και των στελεχών της Κυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου και χρήματα θα χαθούν από το ΕΣΠΑ, μιας και γνώριζαν ότι τα έργα αυτά δεν θα ολοκληρωθούν (για αυτό και τα ενέταξαν στον κατάλογο των έργων «γέφυρα») και δεσμεύουν το συντριπτικό ποσοστό από το νέο ΕΣΠΑ για έργα υποδομής.

Κινδυνολογούν για απώλεια του πακέτου Γιούνκερ και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι το κλείσιμο των εργοταξίων (που δεν έκλεισαν ποτέ) οδήγησε στην αύξηση της ανεργίας.

Β. Μεταφορές: «Αδιάβαστοι και στη Δημιουργική Λογιστική»
Πανηγυρίζουν για την κερδοφορία της ΣΤΑΣΥ του 2014, με 5 εκατ. Υποκρύπτοντας ότι με την πολιτική τους το 2014 αύξησαν το έλλειμμα της ΟΣΥ 55 εκατ. κάνοντας ελλειμματικό με δεκάδες εκατομμύρια και το ΟΑΣΑ.

Για να υπάρξει έλλειμμα πρέπει να συντρέχουν δύο παραδοχές: 1) να έχει ήδη δημιουργηθεί και 2) να υφίσταται ακόμη. Με αυτές τις δύο παραδοχές, απαντάμε σε κάθε έναν ισχυρισμό:

· H πολιτική απορρόφησης της αύξησης του ΦΠΑ θα συμβεί με την υλοποίηση του σχεδίου αναδιοργάνωση του κόστους και της λειτουργίας του Ομίλου ΟΑΣΑ, ήτοι δεν θα επιβαρύνει τον προϋπολογισμό των δημόσιων συγκοινωνιών. Η μνημονιακή πολιτική των «πλεονασμάτων» και των απολύσεων έχει καταφέρει ένα μεγάλο πλήγμα στην διοικητική διάρθρωση και τα επιχειρησιακά μέσα του ΟΑΣΑ, με σκοπό να μπορεί να ανταποκριθεί στον κοινωνικό και αναπτυξιακό του ρόλο. Τέλος αποτελεί δημιουργική ασάφεια να παρουσιάζεται έλλειμμα 10 εκατ. ευρώ, όταν αυτό δεν έχει καν δημιουργηθεί.

· Η δωρεάν μετακίνηση των πολιτών την περίοδο των capital controls αποτέλεσε πράξη δικαιοσύνης και δεν μπορεί ούτε να κοστολογηθεί, καθώς δεν μπορεί να αποτιμηθεί το μεταφορικό έργο (φόρτος) σε συνθήκες μη κανονικές, ούτε να χαρακτηριστεί ως έλλειμμα αλλά αντιθέτως μία πολιτική πράξη ευθύνης και αλληλεγγύης.

· Η αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης που βιώνει η Ελληνική Κοινωνία αποτελεί ισχυρή προτεραιότητα της πολιτικής μας. Η δωρεάν μετακίνηση των ανέργων αποτελεί ένα δυναμικό μέτρο, του οποίου ο τεχνο-οικονομικός σχεδιασμός – έξυπνη κάρτα μετακίνησης ανέργου - όχι μόνο θα περιορίσει το κόστος (εισάγοντας ένα νέο μοντέλο κοινωνικής πολιτικής) αλλά αντιθέτως θα συνδράμει στην επανένταξη των οικονομικά ευπαθών ομάδων στα κοινωνικά, οικονομικά και πολιτιστικά δρώμενα της Χώρας, δημιουργώντας συνθήκες παραγωγικής κινητικότητας ανθρώπινου δυναμικού. Καθ' αυτόν τον τρόπο η απόσβεση προς τον ΟΑΣΑ δεν θα ξεπεράσει τα 18 εκατ. ευρώ, αλλά και πάλι παρουσιάζεται έλλειμμα 30 εκατ. ευρώ, όταν αυτό δεν έχει καν δημιουργηθεί.

· Αποτελεί γεγονός ότι επι δεκαετίες εφαρμόζεται ένα μη βιώσιμο μοντέλο κοινωνικής πολιτικής, το οποίο αποτελεί απόρροια ενός συνολικότερου στρεβλού σχεδιασμού λειτουργίας, οργάνωσης και επιχορήγησης των συγκοινωνιακών φορέων. Η Ν.Δ. δεν ξεχνά μόνο ότι αποτελεί το σχεδιαστή του μοντέλου υποβάθμισης των δημόσιων συγκοινωνιών αλλά και ότι επί ημερών της ο ΟΑΣΑ έχει απαιτητές αξιώσεις 150 εκατ. ευρώ από το Υπ. Εργασίας. Στόχος μας είναι η εφαρμογή μίας νέας ζωνικής τιμολογιακής πολιτικής, που θα μειώσει το κόμιστρο, θα αυξήσει τα έσοδα των συγκοινωνιακών φορέων μέσω της αντιμετώπισης της εισφοροδιαφυγής και θα περιορίσει τα έξοδα βάζοντας υποχρεωτικούς στόχους βελτιστοποίησης του μεταφορικού έργου. Μόνο έτσι θα εγγυηθούμε με βιώσιμο τρόπο την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και την αναγκαία κοινωνική πρόνοια.

· Τέλος, υπολογίζουν απώλειες 24 εκατ. € από τη μείωση των εισιτηρίων, που οι ίδιοι προεκλογικά εφάρμοσαν. Ξεχάσατε, αγαπητοί κύριοι, να μας κατηγορήσετε για την κατάργηση των κεφαλοκυνηγών.

Η συνέχεια του Δελτίου Τύπου δεν μπορεί να σχολιαστεί μιας και τα στελέχη της Κυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου μας κατηγορούν:

1. Για το θέμα των διοδίων στις παραχωρήσεις

2. Για την κατάσταση των αεροδρομίων και της ΥΠΑ και

3. Για τον διαγωνισμό των 14 περιφερειακών αεροδρομίων

«ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ»

Γ. Δίκτυα
Μας κατηγορούν για κατασυκοφάντηση της ΕΕΤΤ και προσπάθεια χειραγώγησής της. Η απάντηση θα έρθει από την έρευνα του Εισαγγελέα στις καταγγελίες από την Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.

Μας κατηγορούν, επίσης για το Σχέδιο Νόμου για την αδειοδότηση των καναλιών, χρησιμοποιώντας (τελείως τυχαία) την ίδια επιχειρηματολογία με την Digea και τους Καναλάρχες.

Δ. Χωροταξία
Οι ταχύτητες με τις οποίες η Κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου ολοκλήρωσε το Κτηματολόγιο, το Χωροταξικό, τις Χρήσεις Γης, τις εφαρμοστικές διατάξεις, την ΚΥΑ για την ηλεκτρονική έκδοση αδειών δόμησης, ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ παρά μόνο «ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ»

Συγχαρητήρια, Για την προσήλωσή σας στο ιδεολογικό σας τρίπτυχο: λάσπη, ψέμα και λαϊκισμός.

Συγχαρητήρια Για τις υπηρεσίες σας στα συμφέροντα των λίγων

Συγχαρητήρια Για την εγκληματική πολιτική σας

Θα ήταν θεμιτό και χρήσιμο να υπήρχαν ψήγματα σοβαρότητας στην ανακοίνωσή σας, αλλά αυτή την έχετε χάσει οριστικά.

# TAGS

  • ΣΠΙΡΤΖΗΣ
  • ΣΥΡΙΖΑ
  • ΝΔ
  • ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
  • ΥΠΟΔΟΜΕΣ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση- Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στο ...χρόνο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση- Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στο ...χρόνο

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΑΑΔΕ: Χωρίς πρόστιμα οι διορθώσεις για την επιστροφή ενοικίου

Οικονομία 17:42

Theon: Προχωρά σε αύξηση κεφαλαίου 150 εκατ. ευρώ

Επιχειρήσεις 17:38

Σεισμός τώρα στη Λέσβο

Ελλάδα 17:38

Η Aktor εκδίδει νέο ομολογιακό έως 140 εκατ. ευρώ

Επιχειρήσεις 17:35

Ασία: Πάνω από 1.110 νεκροί από τις πλημμύρες και τις κατολισθήσεις - Εκατοντάδες αγνοούμενοι (Εικόνες και βίντεο)

Διεθνή 17:34

Η νέα ανάρτηση της Τούνη μετά την αναβολή της δίκης – «Δεν είμαι καλά ψυχοσωματικά τους τελευταίους μήνες»

Life 17:32
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Είναι γελοίο, δυστυχώς ζούμε στην Ελλάδα»: Οργή από δικαιούχους για την επιστροφή ενοικίου

Οικονομία 17:53

Μπλόκα αγροτών: «Σπάσαμε τον τσαμπουκά της κυβέρνησης» - Αύριο νέα συνέλευση

Ελλάδα 20:02

Μπλόκα αγροτών: Σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις - Πού είναι κλειστή η εθνική οδός

Ελλάδα 18:18

Πώς συνέβη το θανατηφόρο τροχαίο στη Λούτσα: Ο 24χρονος είχε έρθει Ελλάδα για την ορκωμοσία της κοπέλας του

Ελλάδα 19:09

Σίσσυ Χρηστίδου: «Ανατρίχιασα όταν το είπε» - Η on air συγκίνησή της για τον διάλογο με ηλικιωμένο

Life 18:12
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Φάμελλος: Η κυβέρνηση από τη μία κλέβει και από την άλλη δέρνει τους αγρότες (Βίντεο)

Φάμελλος: Η κυβέρνηση από τη μία κλέβει και από την άλλη δέρνει τους αγρότες (Βίντεο)

Πολιτική 01.12.2025 16:29
Φάμελλος από το μπλόκο στα Μάλγαρα: Η κυβέρνηση αντιμετωπίζει τους αγρότες σαν εχθρούς

Φάμελλος από το μπλόκο στα Μάλγαρα: Η κυβέρνηση αντιμετωπίζει τους αγρότες σαν εχθρούς

Πολιτική 01.12.2025 13:51
Όταν ο Αλέξης αποχαιρέτησε τον ΣΥΡΙΖΑ- Τι γράφει στην «Ιθάκη» για την ...«Αλεξάνδρεια» που έχασε

Όταν ο Αλέξης αποχαιρέτησε τον ΣΥΡΙΖΑ- Τι γράφει στην «Ιθάκη» για την ...«Αλεξάνδρεια» που έχασε

Πολιτική 01.12.2025 06:33
Επίσκεψη Φάμελλου στην Άγκυρα: «Αλληλεγγύη σε όλους τους διωκόμενους στην Τουρκία»

Επίσκεψη Φάμελλου στην Άγκυρα: «Αλληλεγγύη σε όλους τους διωκόμενους στην Τουρκία»

Πολιτική 30.11.2025 20:20

NETWORK

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:45
ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:40
Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:44
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:42
Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

healthstat.gr 12.01.2025 - 15:57
Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:35
Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:23
ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:03
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games