Για δοκιμαστικά δρομολόγια που φαίνεται πως δεν έγιναν ποτέ και ατυχήματα σε αυτά που πραγματοποιήθηκαν αναφέρεται μεταξύ άλλων η Νέα Αριστερά, επισημαίνοντας ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης ξεκινά με μεγάλα προβλήματα.
«Με καθυστέρηση 4 ετών με ευθύνες της κυβέρνησης Μητσοτάκη το Μετρό Θεσσαλονίκης ξεκινά τη λειτουργία του και, δυστυχώς, αυτό γίνεται σε συνθήκες επισφάλειας για τους επιβάτες. Τα δοκιμαστικά δρομολόγια που απαιτούνται από τις διεθνείς πρακτικές φαίνεται πως δεν έγιναν ποτέ, ενώ σε αυτά που έγιναν σημειώθηκαν ατυχήματα», υπογραμμίζει η Νέα Αριστερά.
Επιπλέον, σημειώνει το κόμμα, το προσωπικό που θα στελεχώσει το Μετρό «δεν έχει εκπαιδευτεί επαρκώς», ενώ κάνει αναφορά και στο ζήτημα του λογότυπου, «κάτι που δεν προϊδεάζει για τη διαφάνεια των οικονομικών της εταιρείας».
»Ακόμα παραμένει άγνωστο αν η κοινοπραξία THEMA έχει παραλάβει ολόκληρη η ηλεκτρομηχανολογική εγκατάσταση από την κατασκευάστρια εταιρία (Η/Μ)», συμπληρώνει η Νέα Αριστερά.
«Η κυβέρνηση, δε, όλο αυτό το διάστημα δεν έλαβε υπ’ όψιν μελέτες και έργα αξίας 5 εκατομμυρίων ευρώ, δίνοντας και 100 εκ. ευρώ αποζημιώσεις στον εργολάβο του έργου. Για να μη θυμηθούμε την αφαίρεση των βυζαντινών αρχαιοτήτων που είχε προκαλέσει τη δριμύτατη αντίδραση των αρχαιολόγων», συνεχίζει η ίδια ανακοίνωση.
«Εν ολίγοις το Μετρό Θεσσαλονίκης ξεκινά με μεγάλα προβλήματα, παρά τον χρόνο καθυστέρησης της λειτουργίας του», συνοψίζει η Νέα Αριστερά.
«Εκφράζουμε την ελπίδα μας το Μετρό να λειτουργήσει κανονικά για την ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των πολιτών, κάτι που όπως δεν έχει προβληματίσει σοβαρά την κυβέρνηση. Από εδώ και πέρα ας ευχηθούμε επίσης η αναγκαία επέκταση του μετρό να μην κινηθεί με τους ίδιους ρυθμούς», καταλήγει το κόμμα της αντιπολίτευσης.





























