«Στα όρια του γελοίου» χαρακτηρίζει υπουργός τα έγγραφα που συνοδεύουν το αίτημα για ένταλμα σύλληψης του Δημήτρη Αβραμόπουλου.
Σε λίγο που θα πάνε τα έγγραφα στη Βουλή κάτι θα μάθουμε και εμείς.
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, άρση της ασυλίας θα υπάρχει...
Β.Σκ.




























