Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Παιδεία 11.12.2023 15:54

Οι Πανελλήνιες «στο στόχαστρο» για την αποτυχία των Ελλήνων μαθητών, λέει η Εθνική Συντονίστρια PISA στο Dnews

Image of Κωνσταντίνα Ντουντούμη Κωνσταντίνα Ντουντούμη
Οι Πανελλήνιες «στο στόχαστρο» για την αποτυχία των Ελλήνων μαθητών, λέει η Εθνική Συντονίστρια PISA στο Dnews Φωτογραφία: INTIME
Τα Ελληνόπουλα παρά το απαιτητικό πρόγραμμα μαθημάτων και μελέτης συνεχίζουν να βρίσκονται κάτω από την βάση σε διεθνείς έρευνες για τις επιδόσεις. Ποιοι είναι οι λόγοι αυτής της κατάστασης;

Kάθε φορά που ανακοινώνονται τα αποτελέσματα του διεθνούς προγράμματος PISA, της μεγάλης έρευνας που κάνει ο ΟΟΣΑ σε 15χρονους μαθητές από τα κράτη-μέλη του και από δεκάδες άλλες χώρες στην κατανόηση κειμένου, στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες, οι επιδόσεις των Eλλήνων μαθητών βαίνουν συνεχώς μειούμενες. Η έρευνα που διαξάγεται ανά τριετία αποτυπώνει ξεκάθαρα την μαθησιακή εικόνα των μαθητών μας και τα ευρήματα κάθε άλλο παρά ενθαρρυντικά είναι για το εκπαιδευτικό μας σύστημα.

Στην 44η θέση του διαγωνισμού για τις μαθητικές επιδόσεις η Ελλάδα – «Πάτωσαν» οι Έλληνες μαθητές

Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα (2022) που ανακοινώθηκε την περασμένη εβδομάδα ο μέσος όρος των αποτελεσμάτων του 2022 στην Ελλάδα μειώθηκε σε σύγκριση με το 2018 στα μαθηματικά, στην κατανόηση κειμένου και στις φυσικές επιστήμες. Και στα τρία πεδία, η μέση επίδοση ήταν χαμηλότερη το 2022 απ' ό,τι σε οποιαδήποτε προηγούμενη εκτίμηση: σύμφωνα με την έρευνα, η απότομη πτώση ανάμεσα στο 2018 και το 2022 επιβεβαίωσε και ενίσχυσε μια μείωση η οποία είχε ξεκινήσει πολύ νωρίτερα. Οι μαθητές στην Ελλάδα είχαν χαμηλότερες επιδόσεις από τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ στα μαθηματικά, στην κατανόηση κειμένου και στις φυσικές επιστήμες.

Υπενθυμίζεται ότι προβληματικές είναι και οι επιδόσεις που κατέγραψαν οι Έλληνες μαθητές στην ελληνικ΄ή PISA. Ενδεικτικά στις εξετάσεις του 2022 αποδείχθηκε ότι τα Μαθηματικά αποτελούν το "αδύναμο σημείο" των μαθητών των ελληνικών σχολείων ενώ παράλληλα καταγράφηκε και ένα σημαντικό ένα εκπαιδευτικό "χάσμα" στην κατανόηση της διδακτέας ύλης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο.

Τα Ελληνόπουλα σκίζουν στην θεωρία αλλά....αδυνατούν στην πράξη

sxoleia 2

Θέλοντας να αποκωδικοποιήσουμε τα αίτια που οι Έλληνες μαθητές είναι κάτω από την βάση στο διεθνές πρόγραμμα αξιολόγησης της PISA 2022 μιλήσαμε με την Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεματικής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών και Εθνική Διαχειρίστρια του Προγράμματος PISA του Ο.Ο.Σ.Α. Χρύσα Σοφιανοπούλου.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Η κα Σοφιανοπούλου μας εξήγησε την αλήθεια πίσω από τα ψυχρά νούμερα που καταγράφει η έρευνα του ΟΟΣΑ, έθεσε επί τάπητος άβολες αλήθειες για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και έδωσε την δική της απάντηση στο γιατί τα Ελληνόπουλα είναι εξαιρετικά καλοί μαθητές σε ό,τι αφορά τη θεωρία όμως πατώνουν στην εφαρμογή των θεωρητικών εννοιών.

Γιατί είναι σημαντική η συμμετοχή της χώρας μας το Διεθνές Πρόγραμμα Αξιολόγησης Μαθητών PISA του ΟΟΣΑ;

Επειδή πρόκειται για τη μεγαλύτερη διεθνή έρευνα στο χώρο της εκπαίδευσης, τα δεδομένα της οποίας κανένας μεμονωμένος ερευνητής ούτε και χώρα μπορεί να συγκεντρώσει. Κάθε χώρα έχει στη διάθεσή της ένα μεγάλο πλήθος ποιοτικών και ποσοτικών στοιχείων τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν είτε από τους υπεύθυνους χάραξης εκπαιδευτικής πολιτικής, είτε από ερευνητές, είτε και από εκπαιδευτικούς. Και επειδή, αν μη τι άλλο, αξιοποιώντας τα δεδομένα φτιάχνουμε καλύτερα σχολεία.

Τις πταίει και το απαιτητικό πρόγραμμα μαθημάτων και μελέτης που ακολουθούν τα περισσότερα Ελληνόπουλα δεν φαίνεται να αποτυπώνεται και στις διεθνείς έρευνες για το μορφωτικό επίπεδο, τις επιδόσεις και τις δεξιότητες των μαθητών;

Δώσατε τον σωστό χαρακτηρισμό: «απαιτητικό». Αυτό θέλουμε για τους μαθητές μας; Να βγάζουμε από την Γ’ Λυκείου πχ μαθηματικούς και φυσικούς; Η θέλουμε πολίτες του κόσμου με καλό θεωρητικό υπόβαθρο αλλά και με δεξιότητες για να ζουν και να προσφέρουν σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον, σε μια σύγχρονη κοινωνία; Αυτά είναι που ανιχνεύει το PISA και , προς το παρόν, δεν αποτυπώνονται. Εδώ θα ήθελα να επισημάνω και κάτι άλλο που προκύπτει από τα δεδομένα του PISA και αφορά ένα προσφιλές αντικείμενο. Οι πρωτοβουλίες για την παροχή αξιόπιστου διαδικτύου και ποιοτικών ψηφιακών συσκευών είναι πολύ σημαντικές, αλλά η παροχή πρόσβασης από μόνη της φαίνεται ότι δεν βελτιώνει τα μαθησιακά αποτελέσματα και δεν επιλύει τις ανισότητες.

Γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι αυτό που εξετάζει το Πρόγραμμα PISA για να καταλήξει στα εκάστοτε συμπεράσματα για τις σχολικές επιδόσεις των μαθητών είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό που προσφέρει το ελληνικό σχολείο, γιατί συνεχίζουμε να μην προετοιμάζουμε κατάλληλα τους μαθητές που θα πάρουν μέρος σε αυτήν την αξιολόγηση; Αλλά και γιατί δεν θέτουμε ως προτεραιότητα ένα πλέγμα μεταρρυθμίσεων που θα αλλάξει ριζικά και ουσιαστικά τον τρόπο διδασκαλίας που εφαρμόζεται στα σχολεία μας;

Καταρχάς πρέπει να αποφασίσουμε αν μας ενδιαφέρει η προσέγγιση του PISA. Αν, δηλαδή, θέλουμε οι μαθητές μας να μπορούν να αξιοποιούν τις θεωρητικές γνώσεις σε ένα αυθεντικό πλαίσιο. Δεν είναι απαραίτητο να συμβαδίζουμε με αυτή τη φιλοσοφία. Αρκεί όμως να αποφασίσουμε τι θέλουμε. Διάβασα αυτές τις μέρες ίσως την ωραιότερη σκέψη σχετικά με το θέμα: “Πέρασαν 40 περίπου χρόνια με τις Πανελλαδικές εξετάσεις και στο όνομα του αδιάβλητου θυσιάζουμε την δημιουργική σκέψη γενεών”. Αυτό ακριβώς συμβαίνει. Εκτιμώ κι εγώ ότι οι Πανελλαδικές εξετάσεις έχουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης. Από την άλλη δεν πρέπει να μπούμε στη λογική του να προετοιμάζουμε τους μαθητές για τις εκάστοτε αξιολογήσεις διεθνείς ή εθνικές. Εχουμε όλοι, και οι ερευνητές και εκείνοι που χαράσσουν εκπαιδευτική πολιτική, την γνώση για να δοθεί μία συγκεκριμένη –αλλά και ευέλικτη- κατεύθυνση στο εκπαιδευτικό σύστημα. Παράλληλα θέλω να επισημάνω ότι οι όποιες αλλαγές/μεταρρυθμίσεις είναι γνωστό ότι θα αργήσουν να αποδώσουν. Πχ για τις ενδιαφέρουσες αλλαγές που έγιναν ήδη στα νέα Προγράμματα Σπουδών θα έχουμε μετρήσιμα αποτελέσματα μετά από μερικά χρόνια.

Πώς αξιολογείτε τον θεσμό των Εθνικών Εξετάσεων Διαγνωστικού Χαρακτήρα (‘Ελληνική PISA’);

Θα ήθελα, καταρχάς, να αποσαφηνίσω ότι οι δύο τύποι αξιολόγησης (PISA και ΕΕΔΧ) δεν έχουν σχεδόν τίποτα κοινό. Εκτός, ίσως, από τον τρόπο δειγματοληψίας και το απόρρητο των συμμετεχόντων. Ο στόχος, όμως, όπως και το είδος των θεμάτων στα οποία εξετάζονται οι μαθητές είναι εντελώς διαφορετικός. Στις ΕΕΔΧ στόχος είναι η εξαγωγή πορισμάτων αναφορικά με τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει οι μαθητές και τα μαθησιακά αποτελέσματα όπως αυτά προκύπτουν μέσα από τα Προγράμματα Σπουδών μας, τα σχολικά βιβλία και τον τρόπο που διδάσκουν οι εκπαιδευτικοί. Αξιολογούμε λοιπόν τις γνώσεις και δεξιότητες των μαθητών μας, όπως αυτές τις προσφέρει το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, στο τέλος της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και στο τέλος της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Και βεβαίως είναι πολύ σημαντική αυτή η αξιολόγηση για να μπορούμε να διερευνήσουμε αν έχουν επιτευχθεί οι στόχοι μας και να κάνουμε τις σχετικές βελτιωτικές κινήσεις κυρίως σε επίπεδο επιμόρφωσης εκπαιδευτικών.

Ένα από τα ευρήματα που προβληματίζουν είναι το τίμημα που πλήρωσε η εκπαίδευση υπό το βάρος της πανδημίας. Μάλιστα ακόμα και το πρότυπο εκπαιδευτικό σύστημα της Φιλανδίας δεν έμεινε ανεπηρέαστο. Οι επιδόσεις στην κατανόηση κειμένου και στα μαθηματικά μειώθηκαν στην πλειονότητα των εκπαιδευτικών συστημάτων μεταξύ 2018 και 2022, με τις ανεπτυγμένες οικονομίες να έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο. Ποια είναι η δική σας άποψη επ΄ αυτού; Πώς θα αντιστραφεί ο αρνητικός αντίκτυπος και πώς οι Έλληνες μαθητές θα κερδίσουν το χαμένο μαθησιακό έδαφος;

Πράγματι από τα αποτελέσματα του PISA καταγράφηκε διεθνώς, αυτό που όλοι περιμέναμε, ο αντίκτυπος της πανδημίας στο εκπαιδευτικό γίγνεσθαι. Μάλιστα κάποια στιγμή στο Governing Board του ΟΟΣΑ προβληματιστήκαμε για τη μορφή της έκθεσης των αποτελεσμάτων του PISA 2022 και τη συγκρισιμότητά της με τους προηγούμενους κύκλους. Επί της ουσίας τώρα, τόσο οι διεθνείς έρευνες όσο και οι εθνικές (στις χώρες που γίνονται συστηματικά) έδειξαν ότι η post-covid εποχή βρίσκει τους μαθητές με μαθησιακά, και όχι μόνο, κενά. Αναμενόμενο. Οσο καλές διαδικτυακές πλατφόρμες κι αν χρησιμοποιήθηκαν, η δια ζώσης εκπαίδευση δεν μπορεί να αντικατασταθεί με τίποτα στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση τουλάχιστον. Στην Ελλάδα όταν άνοιξαν τα σχολεία δόθηκαν από το ΙΕΠ οδηγίες στους εκπαιδευτικούς τόσο για να διαγνώσουν τις μαθησιακές αδυναμίες των μαθητών και να τις αντιμετωπίσουν, όσο και για να προσέξουν τις συναισθηματικές και κοινωνικές συνέπειες που προκλήθηκαν από τα κλειστά σχολεία. Προφανώς αυτά δεν αρκούν. Αν η παγκόσμια εκπαιδευτική κοινότητα συνεργαστεί θα βρεθούν από κοινού καινοτόμες λύσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές έτσι ώστε κάθε μαθητής να προοδεύσει και να κατακτήσει το ευζην στην post-covid εποχή.

# TAGS

  • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ
  • ΜΑΘΗΤΕΣ
  • ΣΧΟΛΕΙΑ
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
  • PISA
  • ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Δούκας για Βασιλίσσης Όλγας: Το έργο έχει… στοιχειώσει - Κάποιοι δεν θέλουν να τελειώσει (Βίντεο)

Ελλάδα 18:19

Η LG ανακοινώνει οργανωτικές αλλαγές το 2026

Επιχειρήσεις 18:17

«Παρά Πέντε» 20 χρόνια μετά: Οι πρωταγωνιστές βαθμολογούν το reunion (Βίντεο)

Life 18:16

Το ArGOODaki των Goody’s Burger House κάνει «πετάλι» προς ένα ισότιμο μέλλον για τα παιδιά

Επιχειρήσεις 18:10

Μαξίμου για λειψυδρία: Ξανά στο προσκήνιο η ατομική ευθύνη - «Κρίσιμη η ανταπόκριση των πολιτών»

Πολιτική 18:09

Μουντιάλ 2026 - FIFA: Το πρόγραμμα των αγώνων - Πότε θα ανακοινωθεί

Αθλητισμός 18:07
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μπλόκα αγροτών: «Σπάσαμε τον τσαμπουκά της κυβέρνησης» - Αύριο νέα συνέλευση

Ελλάδα 20:02

Πώς συνέβη το θανατηφόρο τροχαίο στη Λούτσα: Ο 24χρονος είχε έρθει Ελλάδα για την ορκωμοσία της κοπέλας του

Ελλάδα 19:09

Λάρισα: Καταγγελία για αστυνομική βία στη Νίκαια - «Παρακαλούσαμε να σταματήσουν το χτύπημα με τα γκλομπ»

Ελλάδα 22:02

Κάρμεν Ρουγγέρη: Αποκάλυψε τον λόγο που άργησε να κάνει παιδιά με τον σύζυγό της (βίντεο)

Life 22:54

Κόρη τραυματία αγρότη: «Οι αστυνομικοί έσπασαν τα πλευρά του πατέρα μου»

Ελλάδα 20:36
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Μουσικά Σχολεία: Μετά από 17 χρόνια εξοπλίζονται με όργανα

Μουσικά Σχολεία: Μετά από 17 χρόνια εξοπλίζονται με όργανα

Παιδεία 01.12.2025 16:57
Οι εμβόλιμες αργίες με κλειστά σχολεία πριν τα Χριστούγεννα 2025 - Ποιοι κερδίζουν τριήμερο

Οι εμβόλιμες αργίες με κλειστά σχολεία πριν τα Χριστούγεννα 2025 - Ποιοι κερδίζουν τριήμερο

Παιδεία 01.12.2025 15:17
Καθημερινές στάσεις εργασίας στα σχολεία μέχρι τα Χριστούγεννα 2025

Καθημερινές στάσεις εργασίας στα σχολεία μέχρι τα Χριστούγεννα 2025

Παιδεία 01.12.2025 13:18
Χριστούγεννα 2025: Πότε το κουδούνι που φέρνει κλειστά σχολεία και πότε η επιστροφή στα θρανία

Χριστούγεννα 2025: Πότε το κουδούνι που φέρνει κλειστά σχολεία και πότε η επιστροφή στα θρανία

Παιδεία 01.12.2025 11:45

NETWORK

Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:44
ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:40
Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:35
ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:03
ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:45
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:42
5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

healthstat.gr 12.01.2025 - 17:58
Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:23
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games