Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Οικονομία 07.06.2022 09:03 UPD 07.06.2022 09:18

Η απόφαση για το επίδομα ρεύματος: Πότε ανοίγουν οι αιτήσεις για το Power Pass

Image of Σοφία Ραχμάνη Σοφία Ραχμάνη
Η απόφαση για το επίδομα ρεύματος: Πότε ανοίγουν οι αιτήσεις για το Power Pass
Google Preferred Source Badge

Πρόσθεσε το Dnews στα αγαπημένα σου στη Google

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η ΚΥΑ σχετικά με το επίδομα ρεύματος, στις 14 Ιουνίου ανοίγει το Power pass μέχρι 30 Ιουνίου 2022 οι αιτήσεις.

Σύμφωνα με το άρθρο 36 του ν. 4936/2022 (Α' 105), παρέχεται έκτακτη οικονομική ενίσχυση από τον κρατικό προϋπολογισμό για την κάλυψη μέρους της αύξησης του κόστους κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος σε λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος οικιακών καταναλωτών του εσωτερικού, που έχουν εκδοθεί κατά τη χρονική περίοδο από 1ης Δεκεμβρίου 2021 έως 31η Μαΐου 2022, εφεξής οριζόμενης ως «περίοδος αναφοράς».

Δικαιούχοι, διαδικασία, χρονική διάρκεια και περιεχόμενο της αίτησης για τη λήψη της έκτακτης Οικονομικής Ενίσχυσης

Απαραίτητη προϋπόθεση για να λάβει ο δικαιούχος την οικονομική ενίσχυση είναι να υποβάλει αίτηση σε ειδική εφαρμογή της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr - ΕΨΠ) που δημιουργείται από την ΚτΠ Μ.Α.Ε., σε συνεργασία με την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ)

Η έναρξη της λειτουργίας της εφαρμογής πραγματοποιείται μετά την 14η Ιουνίου 2022. Η υποβολή της αίτησης γα την λήψη της οικονομικής ενίσχυσης πραγματοποιείται μέχρι την 30η Ιουνίου 2022.

Η πληρωμή των δικαιούχων πραγματοποιείται μετά την ολοκλήρωση της υποβολής και εξέτασης των αιτήσεων.

Η οικονομική ενίσχυση παρέχεται σε φυσικά πρόσωπα, φορολογικούς κατοίκους Ελλάδος, με ετήσιο καθαρό οικογενειακό εισόδημα μετά την αφαίρεση των φόρων, φορολογικού έτους 2020, έως τις σαράντα πέντε χιλιάδες (45.000) ευρώ. Αν ο υπόχρεος υποβάλει για πρώτη φορά φορολογική δήλωση για το φορολογικό έτος 2021, λαμβάνεται υπόψη το καθαρό οικογενειακό εισόδημα μετά φόρων, φορολογικού έτους 2021.

Τα στοιχεία εισοδήματος του φορολογικού έτους 2020, λαμβάνονται υπόψη, όπως έχουν δηλωθεί έως την 1η Μαΐου 2022. Τα στοιχεία φορολογικής κατοικίας, καθώς και του εισοδήματος φορολογικού έτους 2021, λαμβάνονται υπόψη, όπως έχουν δηλωθεί, μέχρι τη στιγμή της αίτησης για τη λήψη της οικονομικής ενίσχυσης κάθε δικαιούχου.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Το εισόδημα μετά την αφαίρεση των φόρων υπολογίζεται ως το φορολογητέο εισόδημα μετά την αφαίρεση του αναλογούντος φόρου. Το οικογενειακό εισόδημα υπολογίζεται ως το άθροισμα του εισοδήματος του υπόχρεου και της συζύγου ή Μέλος Συμφώνου Συμβίωσης (ΜΣΣ), σύμφωνα με τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος του φορολογικού έτους που λαμβάνεται υπόψη σύμφωνα με την ανωτέρω παράγραφο. Ο αιτών πρέπει να είναι φορολογικός κάτοικος Ελλάδος κατά την 1η Μαΐου 2022.

Απαραίτητη προϋπόθεση για τη λήψη της οικονομικής ενίσχυσης είναι ο δικαιούχος να έχει υποβάλει φορολογική δήλωση εισοδήματος φορολογικού έτους 2020 έως την 1η Μαΐου 2022, εφόσον υποχρεούται από τον νόμο και εάν υποχρεούται να υποβάλει για πρώτη φορά δήλωση εισοδήματος για το φορολογικό έτος 2021, να έχει υποβάλει φορολογική δήλωση φορολογικού έτους 2021, πριν την υποβολή της αίτησης για τη λήψη της οικονομικής ενίσχυσης. Στην τελευταία περίπτωση, ο φορολογούμενος επιβεβαιώνει κατά την υποβολή της αίτησης ότι είναι υπόχρεος σε υποβολή δήλωσης για πρώτη φορά το φορολογικό έτος 2021.

Δικαιούχοι της ενίσχυσης είναι οι οικιακοί καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας, οι οποίοι είναι συμβεβλημένοι σε κυμαινόμενα τιμολόγια προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας που αναπροσαρμόζονται με βάση τη χονδρεμπορική τιμή αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας. Η ενίσχυση αφορά στον λογαριασμό κατανάλωσης της κύριας κατοικίας των δικαιούχων, καθώς και της μισθωμένης κατοικίας εξαρτώμενων παιδιών του νοικοκυριού που σπουδάζουν στο εσωτερικό.

Για την λήψη της οικονομικής ενίσχυσης, κάθε αριθμός παροχής ρεύματος, για κάθε μήνα, δηλώνεται από έναν μόνο δικαιούχο.

Σε περίπτωση που ένας αριθμός παροχής ρεύματος για κάποιον μήνα τυχόν δηλωθεί από δύο η περισσότερους δικαιούχους, ακολουθείται η διαδικασία καταμερισμού της ενίσχυσης ανά δικαιούχο που περιγράφεται στο άρθρο 3 της απόφασης

Ο δικαιούχος, αφότου αυθεντικοποιηθεί με τους προσωπικούς κωδικούς του - διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet), σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α' 184), εισέρχεται στην εφαρμογή και αιτείται τη λήψη της οικονομικής ενίσχυσης

(α) για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος οικιακών παροχών του εσωτερικού που αφορούν κύρια κατοικία του δικαιούχου και
(β) για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος οικιακών παροχών του εσωτερικού που αφορούν μισθωμένη κατοικία εξαρ-τώμενων παιδιών της οικογένειας που σπουδάζουν στο εσωτερικό.

DEI2

Για την κάθε περίπτωση ακολουθείται η ακόλουθη διαδικασία:

α) για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος οικιακών παροχών του εσωτερικού που αφορούν κύρια κατοικία του δικαιούχου:

Σε περίπτωση φυσικών προσώπων ή μελών του νοικοκυριού που διαμένουν στην ίδια κύρια οικία κατά την περίοδο αναφοράς, η υποβολή της αίτησης για την λήψη της οικονομικής ενίσχυσης, γίνεται από ένα εκ των μελών.

Επιπλέον σε περίπτωση υποχρέωσης υποβολής κοινής φορολογικής δήλωσης φορολογικού έτους 2021 από τους δύο συζύγους που δεν βρίσκονται σε διάσταση, με βάση τα στοιχεία Μητρώου φορολογουμένων της ΑΑΔΕ, όπως έχουν διαμορφωθεί την 1η Μαΐου 2022, η αίτηση οικονομικής ενίσχυσης υποβάλλεται από τον έναν εκ των δύο συζύγων και σε περίπτωση αίτησης του άλλου συζύγου, αυτή απορρίπτεται αυτόματα από την εφαρμογή.

Ο αιτών καλείται να επιβεβαιώσει ή να επικαιροποιήσει τα στοιχεία κύριας κατοικίας του για την περίοδο αναφοράς. Πιο συγκεκριμένα ακολουθούνται τα ακόλουθα βήματα:

(i. Αντλούνται από τα στοιχεία της τελευταίας οριστικά υποβληθείσας δήλωσης φορολογίας εισοδήματος, ήτοι του φορολογικού έτους 2021 σε περίπτωση που έχει υποβληθεί, ή φορολογικού έτους 2020 σε περίπτωση που δεν έχει ακόμη υποβληθεί η δήλωση του φορολογικού έτους 2021, όλα τα στοιχεία που αφορούν την κύρια κατοικία από τον Πίνακα 5 της φορολογικής δήλωσης (διεύθυνση- οδοί που περικλείουν το τετράγωνο-αριθμό παροχής ρεύματος και όλοι οι κωδικοί σχετιζόμενοι με την κύρια κατοικία ήτοι 208, 204, 808, 203, 240, 211, 212, 231, 213, 214 και 215).

(ii. Σε περίπτωση που η κύρια κατοικία του δικαιούχου παραμένει η ίδια με την ανωτέρω, για το διάστημα από 1η Δεκεμβρίου 2021 έως 1η Μαΐου 2022, ο δικαιούχος επιβεβαιώνει ότι τα ανωτέρω στοιχεία κύριας κατοικίας ισχύουν για ολόκληρο το ανωτέρω διάστημα.

(iii. Σε περίπτωση που ο δικαιούχος έχει αλλάξει κύρια κατοικία σε σχέση με την ανωτέρω, κατά το διάστημα 1η Δεκεμβρίου 2021 έως 1η Μαΐου 2022, συμπληρώνει τα αντίστοιχα πλήρη στοιχεία για την κύρια κατοικία που διέμενε την 1η Δεκεμβρίου 2021, την 1η Ιανουαρίου 2022, την 1η Φεβρουαρίου 2022, την 1η Μαρτίου 2022, την 1η Απριλίου 2022 και την 1η Μαΐου 2022.

Η μεταβολή των στοιχείων της κύριας κατοικίας αποτελεί υπεύθυνη δήλωση προς τη φορολογική αρχή και προ-συμπληρώνεται στα στοιχεία της δήλωσης εισοδήματος του φορολογικού έτους 2022. Σε περίπτωση που έχει υποβληθεί οριστικά δήλωση εισοδήματος για το φορολογικό έτος 2021, ειδικά τα στοιχεία κύριας κατοικίας για την 1η Δεκεμβρίου 2021 δεν μπορούν να μεταβληθούν από τον ωφελούμενο.

β) για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος οικιακών παροχών τους εσωτερικού που αφορούν μισθωμένη κατοικία εξαρτώμενων παιδιών της οικογένειας που σπουδάζουν στο εσωτερικό:

Η υποβολή της αίτησης οικονομικής ενίσχυσης γίνεται από έναν εκ των γονέων ή κηδεμόνων και ο οποίος δηλώνει στον Πίνακα 6 της φορολογικής δήλωσης ενοίκιο που πληρώνει για κατοικία παιδιού της οικογένειας που σπουδάζει στο εσωτερικό. Για την υποβολή αίτησης οικονομικής ενίσχυσης για μισθωμένη κατοικία εξαρτώμενου παιδιού της οικογένειας που σπουδάζει στο εσωτερικό, θα πρέπει προηγουμένως απαραιτήτως ο γονέας ή κηδεμόνας να έχει υποβάλει οριστικά δήλωση φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2021 και να έχει δηλώσει στον Πίνακα 6 της φορολογικής δήλωσης ενοίκιο που πληρώθηκε για κατοικία παιδιού της οικογένειας που σπουδάζει στο εσωτερικό και τον αντίστοιχο αριθμό παροχής ρεύματος.

Σε περίπτωση υποχρέωσης υποβολής κοινής φορολογικής δήλωσης φορολογικού έτους 2021 από τους δύο συζύγους που δεν βρίσκονται σε διάσταση, με βάση τα στοιχεία Μητρώου φορολογουμένων της ΑΑΔΕ, όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί την 1η Μαΐου 2022, η αίτηση οικονομικής ενίσχυσης υποβάλλεται από τον έναν εκ των δύο συζύγων και σε περίπτωση αίτησης του άλλου συζύγου, αυτή απορρίπτεται αυτόματα από την εφαρμογή.

Ο αιτών καλείται να επιβεβαιώσει ή να επικαιροποιήσει τα στοιχεία της μισθωμένης κατοικίας εξαρτώμενων παιδιών της οικογένειας που σπουδάζουν στο εσωτερικό για το διάστημα Δεκέμβριος 2021-Μάϊος 2022.

DEI3

Πιο συγκεκριμένα ακολουθούνται τα ακόλουθα βήματα:

(i. Αντλούνται από τα στοιχεία της οριστικά υποβληθεί-σας δήλωσης φορολογίας εισοδήματος του φορολογικού έτους 2021, τα στοιχεία της κατοικίας που αφορούν ενοίκιο που πληρώθηκε για κατοικία παιδιών της οικογένειας που σπουδάζουν στο εσωτερικό του Πίνακα 6 της φορολογικής δήλωσης (Ονοματεπώνυμο ή Επωνυμία Ιδιοκτήτη, ΑΦΜ Ιδιοκτήτη, Αριθμός δήλωσης μίσθωσης και Αριθμός Παροχής ρεύματος).

(ii. Σε περίπτωση που η μισθωμένη κατοικία του παιδιού παραμένει η ίδια με την ανωτέρω, για το διάστημα από 1η Δεκεμβρίου 2021 έως 1η Μαΐου 2022, ο δικαιούχος επιβεβαιώνει ότι τα ανωτέρω στοιχεία ισχύουν για ολόκληρο το ανωτέρω διάστημα.

(iii. Σε περίπτωση που η μισθωμένη κατοικία του παιδιού έχει αλλάξει σε σχέση με την ανωτέρω κατά το διάστημα 1η Δεκεμβρίου 2021 έως 1η Μαΐου 2022, ο δικαιούχος συμπληρώνει τα αντίστοιχα στοιχεία για την μισθωμένη κατοικία που διέμενε το παιδί, την 1η Δεκεμβρίου 2021, την 1η Ιανουαρίου 2022, την 1η Φεβρουαρίου 2022, την 1η Μαρτίου 2022, την 1η Απριλίου 2022 και την 1η Μαΐου 2022.

Η μεταβολή των στοιχείων της μισθωμένης κατοικίας του παιδιού αποτελεί υπεύθυνη δήλωση προς τη φορολογική αρχή και προ-συμπληρώνεται στα στοιχεία της φορολογικής δήλωσης του φορολογικού έτους 2022.

Σε περίπτωση που ο γονέας ή κηδεμόνας δηλώνει στον Πίνακα 6 της δήλωσης εισοδήματος φορολογικού έτους 2021 άνω της μίας κατοικίας με αντίστοιχο αριθμό παροχής ρεύματος παιδιών της οικογένειας που σπουδάζουν στο εσωτερικό, δύναται να ακολουθείται η ανωτέρω διαδικασία για την δεύτερη ή και τρίτη κατοικία που είναι συμπληρωμένες στον Πίνακα 6. Μπορούν να δηλωθούν από τον γονέα ή κηδεμόνα έως τρεις περιπτώσεις σύμφωνα με την ανωτέρω διαδικασία.

Κατόπιν επικαιροποίησης των στοιχείων κύριας κατοικίας ή/και μισθωμένης κατοικίας παιδιών που φοιτούν στο εσωτερικό, ο αιτών συμπληρώνει και επικαιροποιεί τα στοιχεία επικοινωνίας του και, ειδικότερα, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου και τον αριθμό του προσωπικού τραπεζικού λογαριασμού του. Επιπλέον, ο αιτών θα πρέπει να συ-ναινέσει για την μεταβίβαση των αναγκαίων στοιχείων λογαριασμών Ηλεκτρικής Ενέργειας από τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας προς την ΚτΠ Μ.Α.Ε., για την επεξεργασία και υπολογισμό της επιδότησης. Τέλος ο αιτών οριστικοποιεί την αίτηση για την λήψη της οικονομικής ενίσχυσης.

Δίνεται η δυνατότητα για την μεταβολή των στοιχείων της αίτησης ή την ακύρωση της αίτησης μέχρι την λήξη της περιόδου υποβολής των αιτήσεων.

Τρόπος υπολογισμού της οικονομικής ενίσχυσης

Για τον υπολογισμό του ποσού της ενίσχυσης ανά δικαιούχο, αρχικά υπολογίζεται το ποσό της ενίσχυσης για κάθε λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος οικιακών παροχών του εσωτερικού που έχει εκδοθεί την περίοδο μεταξύ 1ης Δεκεμβρίου 2021 έως 31η Μαΐου 2022.

Το ποσό της ενίσχυσης ανά λογαριασμό ρεύματος υπολογίζεται ως ποσοστό εξήντα τοις εκατό (60%) επί του θετικού υπολοίπου που προκύπτει μετά την αφαίρεση από το ποσό της ρήτρας αναπροσαρμογής του λογαριασμού των ποσών έκπτωσης
α) που έχει χορηγηθεί από τον ειδικό λογαριασμό με την ονομασία «Ταμείο Ενεργειακής Μετάβασης» του άρθρου εξηκοστού πρώτου του ν. 4839/2021 και
β) που έχει ήδη χορηγηθεί από τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας επί της κατανάλωσης ενέργειας του λογαριασμού.

Σε περίπτωση που ο λογαριασμός δεν αφορά κυμαινόμενο τιμολόγιο προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας που αναπροσαρμόζεται με βάση τη χονδρεμπορική τιμή αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, ο αιτών δεν δικαιούται τη λήψη ενίσχυσης.

Επίσης, σε περίπτωση που ο λογαριασμός δεν αφορά σε παροχή οικιακής χρήσης, ο αιτών δεν δικαιούται τη λήψη ενίσχυσης.

Για τους σκοπούς της παρούσας απόφαση, για κυμαινόμενα τιμολόγια προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας που αναπροσαρμόζονται με βάση τη χονδρεμπορική τιμή αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, τα οποία δεν αναγράφουν ξεχωριστά στις χρεώσεις τους το ποσό που αντιστοιχεί στη ρήτρα αναπροσαρμογής, το ποσό τη ρήτρας αναπροσαρμογής υπολογίζεται τεκμαρτά από τον προμηθευτή ενέργειας, ως το ποσό που προκύπτει μετά την αφαίρεση από το ποσό της χρέωσης προμήθειας ενέργειας με βάση την κατανάλωση, τεκμαρτού ποσού χρέωσης ενέργειας για το οποίο λαμβάνεται υπόψη η τιμή 120 ευρώ ανά MWh.

Ως εκπτώσεις που έχουν χορηγηθεί από τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας, λαμβάνονται κάθε μορφής εκπτώσεις το ύψος των οποίων εξαρτάται από την κατανάλωση ενέργειας του λογαριασμού, συμπεριλαμβανομένων εκπτώσεων συνέπειας.

Εξαιρούνται οι εκπτώσεις σταθερού ύψους που δεν υπολογίζονται επί την ενέργειας που καταναλώθηκε.

Όλοι οι προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας και οι διαχειριστές ηλεκτρικής ενέργειας υποχρεούνται να διαβιβάσουν στην ΚτΠ Μ.Α.Ε. τα δεδομένα που απαιτούνται για την εφαρμογή του παρόντος. Η ΚτΠ Μ.Α.Ε. δικαιούται να χρησιμοποιήσει τα δεδομένα αυτά αποκλειστικά και μόνο για τις ανάγκες του παρόντος. Τα δεδομένα που διαβιβάζουν οι προμηθευτές ανά λογαριασμό που εκ-δόθηκε κατά την περίοδο αναφοράς παρατίθενται στο Παράρτημα 1 της απόφασης.

Κατόπιν του υπολογισμού του ποσού της ενίσχυσης ανά λογαριασμό, πραγματοποιείται αντιστοίχηση του αριθμού παροχής ρεύματος κάθε λογαριασμού με τις αιτήσεις που έχουν υποβάλει οι δικαιούχοι, αναφορικά με τον αριθμό παροχής ρεύματος της κύριας κατοικίας τους και τον αριθμό παροχής ρεύματος μισθωμένων κατοικιών των παιδιών που φοιτούν στο εσωτερικό. Κατόπιν ακολουθείται ο ακόλουθος καταμερισμός του ποσού της ενίσχυσης ανά δικαιούχο, για κάθε μήνα της περιόδου αναφοράς:

α) Σε περίπτωση που μία παροχή για τον συγκεκριμένο μήνα έχει δηλωθεί από ένα μοναδικό φυσικό πρόσωπο, το φυσικό πρόσωπο αυτό είναι ο δικαιούχος και λαμβάνει το σύνολο του ποσού της ενίσχυσης των λογαριασμών για την παροχή αυτή που έχουν εκδοθεί εντός του μηνός.

β) Σε περίπτωση που μία παροχή για τον συγκεκριμένο μήνα έχει δηλωθεί από δύο ή περισσότερα φυσικά πρόσωπα, ελέγχεται ο ΑΦΜ του υπόχρεου στο οποίο εκδίδεται κάθε λογαριασμός από τον προμηθευτή ενέργειας τον εν λόγω μήνα. Δικαιούχος είναι το φυσικό πρόσωπο που διαθέτει τον ΑΦΜ στον οποίο εκ-δίδεται ο λογαριασμός και λαμβάνει την ενίσχυση για τον εν λόγω λογαριασμό. Σε περίπτωση που ο ΑΦΜ στον οποίο εκδίδεται ο λογαριασμός δεν αντιστοιχεί σε κανέναν από τους αιτούντες, το ποσό της ενίσχυσης για τον εν λόγω λογαριασμό επιμερίζεται ισόποσα στους αιτούντες.

Η οικονομική ενίσχυση χορηγείται σε δικαιούχους οι οποίοι επιβαρύνθηκαν με συνολική αύξηση των λογαριασμών ρεύματος που έχουν εκδοθεί εντός της χρονικής περιόδου αναφοράς, σύμφωνα με τον ανωτέρω υπολογισμό, για ποσό άνω των τριάντα (30) ευρώ και δεν μπορεί να υπερβαίνει τα εξακόσια (600) ευρώ ανά δικαιούχο.

Το ως άνω ποσό της οικονομικής ενίσχυσης είναι αφορολόγητο, ανεκχώρητο και ακατάσχετο στα χέρια του Δημοσίου ή τρίτων, κατά παρέκκλιση κάθε γενικής και ειδικής διάταξης, δεν υπόκεινται σε οποιαδήποτε κράτηση, τέλος ή εισφορά συμπεριλαμβανομένης και της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης του άρθρου 43Α του ν. 4172/2013 (Α' 167), δεν δεσμεύεται και δεν συμψηφίζεται με βεβαιωμένα χρέη προς τη φορολογική διοίκηση και το Δημόσιο εν γένει, τους δήμους, τις περιφέρειες, τα ασφαλιστικά ταμεία ή τα πιστωτικά ιδρύματα και δεν υπολογίζεται στα εισοδηματικά όρια για την καταβολή οποιασδήποτε παροχής κοινωνικού ή προνοιακού χαρακτήρα.

DEI4

Διαδικασία χορήγησης της οικονομικής ενίσχυσης και ενημέρωση δικαιούχων

Το ποσό της οικονομικής ενίσχυσης πιστώνεται στον τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου που έχει δηλώσει στην αίτηση του άρθρου 2, από την ανώνυμη εταιρεία του Ελληνικού Δημοσίου «Κοινωνία της Πληροφορίας Μονοπρόσωπη Α.Ε».(ΚτΠ Μ.Α.Ε.).

Μετά την ολοκλήρωση του υπολογισμού του ποσού της ενίσχυσης ανά δικαιούχο, η Κ.τ.Π. Μ.Α.Ε. διαβιβάζει εγκριτική απόφαση στο πιστωτικό ίδρυμα ή τον χρηματοπιστωτικό οργανισμό, τηρουμένων των κατάλληλων τεχνικών και οργανωτικών μέτρων, το όνομα, το επώνυμο, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του δικαιούχου και τον αριθμό του προσωπικού τραπεζικού λογαριασμού του για τον σκοπό της πίστωσης του ποσού της οικονομικής ενίσχυσης, και εν συνεχεία εμβάζει, στο πιστωτικό ίδρυμα ή τον χρηματοπιστωτικό οργανισμό το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στον δικαιούχο.

Κατόπιν της διενέργειας των πληρωμών των ενισχύσεων η Κ.τ.Π. Μ.Α.Ε. αποστέλλει αυτοματοποιημένο μήνυμα στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικαιούχου που έχει δηλωθεί στην αίτηση για τη λήψη της οικονομικής ενίσχυσης, με το ποσό της ενίσχυσης που του καταβλήθηκε ή ενημέρωση σε περίπτωση απόρριψη της αίτησης.

Δείτε το ΦΕΚ ΕΔΩ

Google Preferred Source Badge

Πρόσθεσε το Dnews στα αγαπημένα σου στη Google

# TAGS

  • ΕΠΙΔΟΜΑ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
  • POWER PASS
  • ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ
  • ΑΙΤΗΣΕΙΣ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Χρυσή Αυγή: Οι 14 λέξεις που ακούστηκαν από τα μεγάφωνα και έγραψαν Ιστορία - Έξι χρόνια από την ιστορική απόφαση

Χρυσή Αυγή: Οι 14 λέξεις που ακούστηκαν από τα μεγάφωνα και έγραψαν Ιστορία - Έξι χρόνια από την ιστορική απόφαση

Η ΝΔ αντιμέτωπη με διαρροές προς το κέντρο και προς τα δεξιά - Η «σφραγίδα» του «γαλάζιου» εμφύλιου μπήκε στο Γκάζι

Η ΝΔ αντιμέτωπη με διαρροές προς το κέντρο και προς τα δεξιά - Η «σφραγίδα» του «γαλάζιου» εμφύλιου μπήκε στο Γκάζι

Σε κατάσταση εκλογικού «συναγερμού» η ΕΛΑΣ - Από το «άυλο» στο «κανονικό» κόμμα

Σε κατάσταση εκλογικού «συναγερμού» η ΕΛΑΣ - Από το «άυλο» στο «κανονικό» κόμμα

Συντάξεις 2027: Αυξήσεις από 14 ευρώ μικτά - Η ακρίβεια ροκανίζει το εισόδημα

Συντάξεις 2027: Αυξήσεις από 14 ευρώ μικτά - Η ακρίβεια ροκανίζει το εισόδημα

Αγώνας δρόμου για τους φορολογικούς ελέγχους - Ποιοι φάκελοι παραγράφονται στο τέλος του 2026

Αγώνας δρόμου για τους φορολογικούς ελέγχους - Ποιοι φάκελοι παραγράφονται στο τέλος του 2026

Οι «Οργανούληδες» προσκαλούν τα παιδιά σε ένα συναρπαστικό ταξίδι γνωριμίας με το σώμα τους

Οι «Οργανούληδες» προσκαλούν τα παιδιά σε ένα συναρπαστικό ταξίδι γνωριμίας με το σώμα τους

Ανώτερες Επαγγελματικές Σπουδές: Πώς να μετατρέψεις αυτό που αγαπάς σε καριέρα

Ανώτερες Επαγγελματικές Σπουδές: Πώς να μετατρέψεις αυτό που αγαπάς σε καριέρα

To «Allwyn x McLaren Racing: Live in Athens» έφερε τη Formula 1 στην Ελλάδα

To «Allwyn x McLaren Racing: Live in Athens» έφερε τη Formula 1 στην Ελλάδα

Ξέρεις να κάνεις τα πάντα από το κινητό σου, βάλε τώρα και τα οικονομικά σου στο παιχνίδι

Ξέρεις να κάνεις τα πάντα από το κινητό σου, βάλε τώρα και τα οικονομικά σου στο παιχνίδι

Toyota Hellas: Το μέλλον της κινητικότητας δεν αφορά μόνο τα οχήματα

Toyota Hellas: Το μέλλον της κινητικότητας δεν αφορά μόνο τα οχήματα

Ozempic και φάρμακα GLP-1: Τελικά μειώνουν ή αυξάνουν τον κίνδυνο του καρκίνου;

Ozempic και φάρμακα GLP-1: Τελικά μειώνουν ή αυξάνουν τον κίνδυνο του καρκίνου;

ΙΣΑ: 318 καταγγελίες για ιατρεία μετά τον θάνατο του Μαζωνάκη μόνο στην Αθήνα

ΙΣΑ: 318 καταγγελίες για ιατρεία μετά τον θάνατο του Μαζωνάκη μόνο στην Αθήνα

Μπορούν τα άτομα με διαβήτη να τρώνε αποξηραμένα φρούτα;

Μπορούν τα άτομα με διαβήτη να τρώνε αποξηραμένα φρούτα;

Πώς θα καθαρίσετε τα ασημένια κοσμήματα που έχουν μαυρίσει

Πώς θα καθαρίσετε τα ασημένια κοσμήματα που έχουν μαυρίσει

Στρατηγικός διάλογος για τα διυλιστήρια- Το στοίχημα της επάρκειας και η θέση της Ελλάδας

Στρατηγικός διάλογος για τα διυλιστήρια- Το στοίχημα της επάρκειας και η θέση της Ελλάδας

Ενεργειακό κόστος: Ικανοποίηση στη βιομηχανία για τα 95 εκατ. -Τι θα πάρουν οι επιχειρήσεις και τι ζητά ο ΣΕΒ

Ενεργειακό κόστος: Ικανοποίηση στη βιομηχανία για τα 95 εκατ. -Τι θα πάρουν οι επιχειρήσεις και τι ζητά ο ΣΕΒ

Ο νο.1 μύθος στη θέρμανση: Γιατί το να απομονώνεις τα δωμάτια που δεν χρησιμοποιείς μπορεί τελικά να κοστίζει ακριβότερα

Ο νο.1 μύθος στη θέρμανση: Γιατί το να απομονώνεις τα δωμάτια που δεν χρησιμοποιείς μπορεί τελικά να κοστίζει ακριβότερα

10 κοινά προβλήματα του θερμοσίφωνα και πώς να τα λύσετε

10 κοινά προβλήματα του θερμοσίφωνα και πώς να τα λύσετε

Πόσο αντέχει ένα power bank, γιατί χαλάει πιο γρήγορα από τους φορτιστές

Πόσο αντέχει ένα power bank, γιατί χαλάει πιο γρήγορα από τους φορτιστές

Ηλεκτρισμός: Σε νέα άνοδο η χονδρική στην Ελλάδα- Στο «κόκκινο» οι ευρωπαϊκές αγορές

Ηλεκτρισμός: Σε νέα άνοδο η χονδρική στην Ελλάδα- Στο «κόκκινο» οι ευρωπαϊκές αγορές

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πολάκης κατά Πατούλη για διαχείριση χρημάτων στην Περιφέρεια Αττικής και στον ΕΣΔΝΑ

Πολιτική 22:57

Λάκης Λαζόπουλος: «Πιστεύω ότι ο Μαζωνάκης έφυγε νεκρός από την Καρνεάδου»

Life 22:53

Πέδρο Σάντσεθ: Όλη μου την αγάπη στην οικογένεια της Μαρικάρμεν

Διεθνή 22:45

Έχει 2,2 εκατ. δολάρια στα 37 του αλλά φοβάται να παραιτηθεί – «Η δουλειά με εξαντλεί»

Life 22:41

Μάρκο Ρούμπιο: «Πρώτα η Αμερική» με φόντο την Ακρόπολη - Οι αναλύσεις Reuters, WP και AP

Διεθνή 22:40

Πετρέλαιο θέρμανσης: Κατατέθηκε η τροπολογία για την επιδότηση

Οικονομία 22:24
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ρούμπιο για καλώδιο: «Ευαίσθητα ζητήματα πρέπει να αντιμετωπιστούν μέσω διπλωματίας» - Όλες οι εξελίξεις

Πολιτική 09:01

Ολοκληρώθηκε η επίσκεψη Ρούμπιο στην Αθήνα: Πυλώνας σταθερότητας η Ελλάδα - Ο διάλογος με Μητσοτάκη

Πολιτική 20:27

Σε κατάσταση εκλογικού «συναγερμού» η ΕΛΑΣ - Από το «άυλο» στο «κανονικό» κόμμα

Πολιτική 05:57

Κλειστοί δρόμοι σήμερα στην Αθήνα - Τι θα γίνει με το Μετρό - Πομπή 32 οχημάτων με τον Ρούμπιο

Ελλάδα 06:15

Συντάξεις 2027: Αυξήσεις από 14 ευρώ μικτά - Η ακρίβεια ροκανίζει το εισόδημα

Οικονομία 06:03
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

Σχετικά Άρθρα

Γαλλία: 17.000 γυναίκες θύματα πλατφόρμας με κλεμμένες γυμνές φωτογραφίες - Δύο συλλήψεις

Γαλλία: 17.000 γυναίκες θύματα πλατφόρμας με κλεμμένες γυμνές φωτογραφίες - Δύο συλλήψεις

Διεθνή 07.10.2026 19:10
Νέα ψηφιακή πλατφόρμα για ερωτήματα, αναφορές και καταγγελίες στον e-ΕΦΚΑ από 12 Οκτωβρίου

Νέα ψηφιακή πλατφόρμα για ερωτήματα, αναφορές και καταγγελίες στον e-ΕΦΚΑ από 12 Οκτωβρίου

Ελλάδα 07.10.2026 11:33
Επίδομα παιδιού Α21: Άνοιξε ξανά η πλατφόρμα - Έκτακτη πληρωμή στις 9 Οκτωβρίου

Επίδομα παιδιού Α21: Άνοιξε ξανά η πλατφόρμα - Έκτακτη πληρωμή στις 9 Οκτωβρίου

Οικονομία 05.10.2026 09:50
Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας 2026Β: Ξεκινούν οι αιτήσεις - Οι ημερομηνίες των εξετάσεων

Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας 2026Β: Ξεκινούν οι αιτήσεις - Οι ημερομηνίες των εξετάσεων

Παιδεία 03.10.2026 04:01

NETWORK

Νέα Αριστερά για Ξινό Νερό: Θα εφαρμοστεί το καθεστώς προστασίας του Βέρνον–Βίτσι στο φωτοβολταϊκό των 60 MW με μπαταρίες;

Νέα Αριστερά για Ξινό Νερό: Θα εφαρμοστεί το καθεστώς προστασίας του Βέρνον–Βίτσι στο φωτοβολταϊκό των 60 MW με μπαταρίες;

ienergeia.gr 10.07.2026 - 12:40
ΙΣΑ: 318 καταγγελίες για ιατρεία μετά τον θάνατο του Μαζωνάκη μόνο στην Αθήνα

ΙΣΑ: 318 καταγγελίες για ιατρεία μετά τον θάνατο του Μαζωνάκη μόνο στην Αθήνα

healthstat.gr 10.07.2026 - 15:01
Μπορούν τα άτομα με διαβήτη να τρώνε αποξηραμένα φρούτα;

Μπορούν τα άτομα με διαβήτη να τρώνε αποξηραμένα φρούτα;

healthstat.gr 10.07.2026 - 16:28
Ozempic και φάρμακα GLP-1: Τελικά μειώνουν ή αυξάνουν τον κίνδυνο του καρκίνου;

Ozempic και φάρμακα GLP-1: Τελικά μειώνουν ή αυξάνουν τον κίνδυνο του καρκίνου;

healthstat.gr 10.07.2026 - 15:42
Τιμολόγιο Αναφοράς και Χρεώσεις Προμήθειας Προμηθευτή Καθολικής Υπηρεσίας για τον μήνα Οκτώβριο 2026

Τιμολόγιο Αναφοράς και Χρεώσεις Προμήθειας Προμηθευτή Καθολικής Υπηρεσίας για τον μήνα Οκτώβριο 2026

ienergeia.gr 10.07.2026 - 11:05
Πώς θα καθαρίσετε τα ασημένια κοσμήματα που έχουν μαυρίσει

Πώς θα καθαρίσετε τα ασημένια κοσμήματα που έχουν μαυρίσει

healthstat.gr 10.07.2026 - 14:18
METLEN: Εξετάζει την εισαγωγή της ΜΕΤΚΑ στο Χρηματιστήριο Αθηνών

METLEN: Εξετάζει την εισαγωγή της ΜΕΤΚΑ στο Χρηματιστήριο Αθηνών

ienergeia.gr 10.07.2026 - 11:41
Μάρκο Ρούμπιο: Σημαντική, ιστορική και θεμελιώδης η συμμαχία με την Ελλάδα, πηγή σταθερότητας σε έναν ασταθή κόσμο

Μάρκο Ρούμπιο: Σημαντική, ιστορική και θεμελιώδης η συμμαχία με την Ελλάδα, πηγή σταθερότητας σε έναν ασταθή κόσμο

ienergeia.gr 10.07.2026 - 12:12
Dnews
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: Ιπποκράτους 2, Αθήνα, 10679, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 3608484
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2026 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games