Υπήρξαν πολλές αντιδράσεις προς το τηλεφωνικό κέντρο της τράπεζας, καθώς χιλιάδες συνδρομητές πελάτες προσπαθούσαν να μάθουν περί τίνος πρόκειται. Στο διαδίκτυο πολλοί εξέφραζαν την απορία και την οργή τους για το συμβάν.
Ο Άδωνις Γεωργιάδης εμφανίστηκε καθησυχαστικός τονίζοντας ότι θα επιστραφούν άμεσα αυτά τα χρήματα στους λογαριασμούς των πελατών της τράπεζας.
«Ως προς αυτό, ερευνήθηκε και από εμένα και από τις υπηρεσίες μας. Επρόκειτο περί λάθους του συστήματος θα υπάρξει αντιλογισμός του ποσού άμεσα σε όσους υπήρξε χρέωση και δεν θα υπάρχει καμμία νέα επιπλέον χρέωση».
{https://twitter.com/AdonisGeorgiadi/status/1212649874325463040?s=20}