Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Οικονομία 06.04.2016 10:21

Για παρεμβάσεις ώστε να μην εισάγονται μεταχειρισμένα ΙΧ μιλά ο ΣΕΕΑΕ

Image of Σωτήρης Μπέσκος Σωτήρης Μπέσκος
Για παρεμβάσεις ώστε να μην εισάγονται μεταχειρισμένα ΙΧ μιλά ο ΣΕΕΑΕ Για παρεμβάσεις ώστε να μην εισάγονται μεταχειρισμένα ΙΧ μιλά ο ΣΕΕΑΕ
Στην «αντεπίθεση» πέρασε ο Σύνδεσμος Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) για το «μπλοκάρισμα» της παράτασης εκτελωνισμού των εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ που πληρούν την οδηγία Euro 5 με χαμηλό συντελεστή στο Τέλος Ταξινόμησης εκτιμώντας πως υπήρξαν οργανωμένες παρεμβάσεις προς στελέχη του οικονομικού επιτελείου.

Παράλληλα ο ΣΕΕΑΕ απαντά στον χαρακτηρισμό «σκουπίδια» του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) για τα ΙΧ που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 5.

Ειδικότερα σε σχετική ανακοίνωση του ΣΕΕΑΕ αναγράφεται χαρακτηριστικά πως: «Από 1ης Σεπτεμβρίου 2015 η αντιρρυπαντική οδηγία ΕURO 5 αντικαταστάθηκε από την νέα οδηγία EURO 6, με αποτέλεσμα όλα τα καινούργια αυτοκίνητα (η οδηγία αφορά μόνο στα καινούργια αυτοκίνητα και όχι στα μεταχειρισμένα) που πρόκειται να ταξινομηθούν στις χώρες της ΕΕ να πρέπει να πληρούν τις προδιαγραφές της νέας οδηγίας EURO 6.

Στην Ελλάδα – δυστυχώς - έχουμε κληρονομήσει από τις παλαιότερες κυβερνήσεις ένα στρεβλωμένο νομοθετικό καθεστώς, προκλητικά αντικοινοτικό, το οποίο πολλές φορές έχει καταδικαστεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο (ΔΕΚ).

Στην Ελλάδα προκειμένου να ευνοηθούν αποκλειστικά και μόνο οι πωλήσεις των καινούργιων εισαγομένων οχημάτων και να πλουτίσουν οι 10 τον αριθμό εισαγωγικοί επιχειρηματικοί όμιλοι ή οι θυγατρικές των πολυεθνικών κατασκευαστριών εταιριών στην Ελλάδα, οι εκάστοτε κυβερνήσεις έχουν τιμωρήσει την εισαγωγή των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων επιβάλλοντας σε αυτά υπέρμετρη δασμοφορολογική μεταχείριση συνδέοντας την εκάστοτε οδηγία αντιρρυπαντικότητας (που αφορούσε μόνο τα καινουργή οχήματα) με υπέρμετρους φόρους (ειδικό τέλος ταξινόμησης) στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα (γεγονός απροκάλυπτα αντικοινοτικό) έτσι ώστε η απόκτησή τους να καθίσταται ασύμφορη οικονομικά.

Ωστόσο ακόμη και στο πλαίσιο αυτής της δυσμενούς φορολογικής μεταχείρισης οσάκις άλλαζε η αντιρρυπαντική οδηγία εδίδετο μια χρονική παράταση τουλάχιστον 36 μηνών για τα εισαγόμενα αυτοκίνητα της προηγούμενης οδηγίας έτσι ώστε να υπάρχει χρόνος να δημιουργηθεί πάρκο μεταχειρισμένων αυτοκινήτων διότι διαφορετικά η εισαγωγή από άλλες χώρες της ΕΕ εκτός από προβληματική θα ήταν και εντελώς απαγορευτική.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Ως είθισται κατά τις περιόδους αλλαγής της οδηγίας, ο σύνδεσμός μας υπέβαλε προς το υπουργείο Οικονομικών σχετικό αίτημα για την παράταση του εκτελωνισμού των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με το φορολογικό καθεστώς που ίσχυε έως και τις 31η Μαρτίου 2016.

Ενώ η κυβέρνηση εξέταζε με σοβαρότητα το αίτημα μας άρχισαν οι οργανωμένες παρεμβάσεις των μεγαλοεισαγωγέων.

Μέσω άρθρου του σε Κυριακάτικη εφημερίδα ο πρόεδρος του ΣΕΑΑ κ. Γ. Βασιλάκης επιχειρηματολόγησε (με εντελώς εσφαλμένο τρόπο) και προσπάθησε να «εξηγήσει» προς πάσα κατεύθυνση γιατί δεν πρέπει να παραταθεί ο εκτελωνισμός των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που πληρούν την οδηγία ρύπων EURO 5 με χαμηλό Τ.Τ. καθώς κάτι τέτοιο – ανέφερε - θα καταστρέψει την αγορά και θα «μετατρέψει» την Ελλάδα σε «σκουπιδότοπο».

Παρέλειψε βεβαίως να αναφέρει ότι λίγους μήνες πριν πωλούσε καινούργια αυτοκίνητα που πληρούσαν την οδηγία ρύπων EURO 5 εξομοιώνοντας και τα καινούργια αυτοκίνητα που πώλησε πολύ πρόσφατα με «σκουπίδια».

Επίσης ο κ. Βασιλάκης ξεχνάει ότι τα αντίστοιχα εγχώρια μεταχειρισμένα που πληρούν την ίδια οδηγία ή και παλαιότερες πωλούνται χωρίς κανένα πρόβλημα και χωρίς τους αντίστοιχους περιορισμούς.

Είναι και αυτά σκουπίδια; Αν ναι κατά την λογική του θα πρέπει να απαγορευθεί εντελώς η πώληση και η κυκλοφορία τους στην Ελληνική επικράτεια.

Είναι αυτονόητο ότι έχει φτάσει ο καιρός να σταματήσει αυτή η στερεότυπη επανάληψη που χαρακτηρίζει συλλήβδην ως σκουπίδι ό,τι δεν είναι καινούργιο δηλαδή ό,τι δεν πωλείται από τους 10 εισαγωγείς που μονοπωλούν την αγορά του αυτοκινήτου στην Ελλάδα.

Να μας πει ο Κος Βασιλάκης γιατί άραγε όποτε αλλάζει η οδηγία ρύπων στα καινούργια αυτοκίνητα θα πρέπει τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα να πληρώνουν υψηλούς φόρους ; Μήπως για να μην έχουν οι καταναλωτές την επιλογή ενός φθηνότερου ασφαλούς και αξιόπιστου αυτοκινήτου;

Ο κ. Βασιλάκης προσπαθεί να πιέσει την κυβέρνηση να «μπλοκάρει» την παράταση εκτελωνισμού των εισαγόμενων μεταχειρισμένων Ι.Χ. που πληρούν την οδηγία EURO 5 με χαμηλό Τ.Τ. αλλά κανείς δεν πρέπει να ξεχνά πως η Ελλάδα έχει καταδικαστεί από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για άνιση φορολογική μεταχείριση του Εισαγόμενου μεταχειρισμένου προς το εγχώριο μεταχειρισμένο και επίσης ότι η αλλαγή των αντιρρυπαντικών οδηγιών αφορά αποκλειστικά και μόνο το καινούργιο αυτοκίνητο και σε καμία χώρα της Ε.Ε. το μεταχειρισμένο είτε είναι εγχώριο είτε εισαγόμενο δεν υπόκειται σε κανένα περιορισμό και σε καμία επιπλέον φορολογική επιβάρυνση.

Είναι επίσης γνωστό σ’ όλη την Ε.Ε ότι οι πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αποτελούν μια τεράστια αγορά ισάξια εκείνης των καινούργιων αυτοκινήτων η οποία προσφέρει τα μέγιστα στο ΑΕΠ.

Είναι σίγουρο ότι εφόσον εξορθολογιστεί η Ελλάδα με την κοινοτική νομοθεσία, η αύξηση της εισαγωγής των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα οδηγήσει στην κατακόρυφη αύξηση δημοσίων εσόδων από δασμούς / φόρους ταξινόμησης, ΦΠΑ κλπ.

Είναι ανεπίτρεπτο στην παρούσα δυσμενή για τους έλληνες οικονομική συγκυρία η ελληνική κυβέρνηση να οδηγεί στον αφανισμό τις επιχειρήσεις εμπορίας αυτοκινήτων στην Ελλάδα ωφελώντας απροκάλυπτα τα έσοδα και τα υπερκέρδη των 10 γνωστών εισαγωγικών επιχειρηματικών ομίλων.

Είναι ανεπίτρεπτο και δεν συνάδει στην λογική και στην φιλοσοφία μίας φιλολαϊκής και αριστερής κυβέρνησης να υιοθετεί μέτρα που πλήττουν τον έλληνα πολίτη / μικρομεσαίο καταναλωτή στερώντας του το δικαίωμα να απολαύσει ένα εισαγόμενο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας σε άριστη κατάσταση και σε πολύ καλή τιμή και οδηγώντας τον μέσω της τεχνητής αυτής νομοθετικής ρύθμισης (η οποία είναι επιπλέον και αντίθετη προς την κοινοτική νομοθεσία) στην αγορά μόνο καινούργιου αυτοκινήτου η οποία – στην παρούσα φάση - είναι αδύνατη.

Ο εμπορικός κλάδος που ασχολείται με την εισαγωγή και εμπορία μεταχειρισμένου αυτοκινήτου στην Ελλάδα αλλά και οι έλληνες καταναλωτές αναμένουν από την κυβέρνηση να μην καμφθεί, να μην πειστεί και να μην υιοθετήσει τις θέσεις των πλουτοκρατών μεγαλοεισαγωγέων και οδηγήσει την αγορά σε ανταγωνιστική στρέβλωση και μονοπωλιακό καθεστώς υπέρ των καινούργιων αυτοκινήτων.

Ο εμπορικός κλάδος της χώρας και οι έλληνες μικρομεσαίοι καταναλωτές αναμένουν από την κυβέρνηση να υιοθετήσει την παράταση της εφαρμογής της οδηγίας ΕURO 5 για τους επόμενους 36 μήνες και να εξορθολογίσει επιτέλους (νομοθετικά) την αγορά του αυτοκινήτου την Ελλάδα»

# TAGS

  • ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ
  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
  • ΙΧ
  • ΣΕΕΑΕ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Είναι αλήθεια ότι ένα ποτήρι κρασί την ημέρα κάνει καλό στην καρδιά;

Είναι αλήθεια ότι ένα ποτήρι κρασί την ημέρα κάνει καλό στην καρδιά;

Προειδοποίηση NHS: Πότε ο μυϊκός πόνος μπορεί να είναι σημάδι σοβαρής πάθησης

Προειδοποίηση NHS: Πότε ο μυϊκός πόνος μπορεί να είναι σημάδι σοβαρής πάθησης

Ψυχολόγος: Οι 2 ερωτήσεις στις οποίες κάθε καλός σύντροφος μπορεί να απαντήσει

Ψυχολόγος: Οι 2 ερωτήσεις στις οποίες κάθε καλός σύντροφος μπορεί να απαντήσει

5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

5 λόγοι που πεινάτε αμέσως μετά από ένα γεύμα

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος για την πατρότητα: «Είμαι σίγουρος, έχω κάνει όλα τα στραβά»

Life 20:39

Μανουσάκης (ΑΔΜΗΕ): Έρχονται μεγάλες επενδύσεις στα συστήματα μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας

Οικονομία 20:39

Εγκλώβισαν το άγαλμα του Παβαρότι - Έφτιαξαν παγοδρόμιο γύρω του (Βίντεο)

Διεθνή 20:10

Τραγωδία στην Χαλκιδική: Νεκρός 79χρονος που καταπλακώθηκε από κορμό δέντρου

Ελλάδα 20:08

«Ενώπιος Ενωπίω» 4/12: Ο Νίκος Χατζηνικολάου υποδέχεται τον Κωνσταντίνο Αργυρό

Life 20:05

Η ΑΙ φωτογραφία που άναψε φωτιές – Στα γυρίσματα του «Κωνσταντίνου και Ελένης»

Life 19:57
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Λάρισα: Καταγγελία για αστυνομική βία στη Νίκαια - «Παρακαλούσαμε να σταματήσουν το χτύπημα με τα γκλομπ»

Ελλάδα 22:02

Κάρμεν Ρουγγέρη: Αποκάλυψε τον λόγο που άργησε να κάνει παιδιά με τον σύζυγό της (βίντεο)

Life 22:54

Maestro: Το spoiler του Ορέστη Χαλκιά για την τέταρτη σεζόν (βίντεο)

Life 23:40

Δημήτρης Σκουλός: Ο λόγος που δεν ανεβάζει ποτέ φωτογραφίες με τις κόρες του

Life 21:21

Λένα Μαντά: Συγκλονίζει για τις τελευταίες στιγμές με τον σύζυγό της - «Άκουσα την καρδιά του» (βίντεο)

Life 23:55
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Μερική λύση για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο: Οι παρεμβάσεις αφήνουν χιλιάδες εκτός

Μερική λύση για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο: Οι παρεμβάσεις αφήνουν χιλιάδες εκτός

Οικονομία 16.11.2025 08:38
Τροχαίο στο Χαλάνδρι: Αναποδογύρισε αυτοκίνητο, μια τραυματίας

Τροχαίο στο Χαλάνδρι: Αναποδογύρισε αυτοκίνητο, μια τραυματίας

Ελλάδα 14.11.2025 15:55
Πιερρακάκης: Τρεις παρεμβάσεις για τη στήριξη της παραμεθορίου

Πιερρακάκης: Τρεις παρεμβάσεις για τη στήριξη της παραμεθορίου

Οικονομία 07.11.2025 15:49
Τριήμερο Μεταχειρισμένων από την Ayvens: Αξιοπιστία, ποιότητα και εγγύηση σε κάθε επιλογή

Τριήμερο Μεταχειρισμένων από την Ayvens: Αξιοπιστία, ποιότητα και εγγύηση σε κάθε επιλογή

Auto - Moto 13.10.2025 12:55

NETWORK

Είναι αλήθεια ότι ένα ποτήρι κρασί την ημέρα κάνει καλό στην καρδιά;

Είναι αλήθεια ότι ένα ποτήρι κρασί την ημέρα κάνει καλό στην καρδιά;

healthstat.gr 12.01.2025 - 19:29
Η καμπάνια της Gilead Sciences για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS

Η καμπάνια της Gilead Sciences για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS

healthstat.gr 12.01.2025 - 18:39
Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:44
Προειδοποίηση NHS: Πότε ο μυϊκός πόνος μπορεί να είναι σημάδι σοβαρής πάθησης

Προειδοποίηση NHS: Πότε ο μυϊκός πόνος μπορεί να είναι σημάδι σοβαρής πάθησης

healthstat.gr 12.01.2025 - 19:58
ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:40
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:42
Ψυχολόγος: Οι 2 ερωτήσεις στις οποίες κάθε καλός σύντροφος μπορεί να απαντήσει

Ψυχολόγος: Οι 2 ερωτήσεις στις οποίες κάθε καλός σύντροφος μπορεί να απαντήσει

healthstat.gr 12.01.2025 - 18:37
ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:03
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games