Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου επιστρέφει με το «The 2Night Show» απόψε, Τετάρτη 12 Μαρτίου στις 24:00 με λαμπερούς καλεσμένους. Αρχικά, ο παρουσιαστής υποδέχεται τον Βασίλη Μίχα. Ο ηθοποιός, που φέτος, μετά από τρία χρόνια, ολοκληρώνει τη συνεργασία του στη σειρά «Η Γη της Ελιάς», μιλά για το νέο επαγγελματικό του βήμα στον δεύτερο κύκλο της σειράς «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη, σε σκηνοθεσία του Σταμάτη Πατρώνη.
Αποκαλύπτει επίσης αν πέρασε από casting για να πάρει τον ρόλο του και πώς του φαίνεται, που πλέον θα παίζει σε κωμωδία. Στη συνέχεια, μιλάει για την περίοδο που ήταν φαντάρος και την δύσκολη εκπαίδευση, που πέρασε για να μπει στους Εύζωνες. Παράλληλα, ο Βασίλης Μίχας αναφέρεται με αγάπη και θαυμασμό στην οικογένειά του και περιγράφει την περίοδο του κορωνοϊού, που δούλευε μαζί με τον πατέρα του στην οικοδομή.
Ο ηθοποιός μιλά για την Αλβανία και αποκαλύπτει γιατί ταξίδεψε εκεί και πώς ένιωσε όταν επισκέφτηκε τα πάτρια εδάφη. Μιλά για τις αναμνήσεις του από τα χρόνια που έκανε modeling, τις χώρες στις οποίες έχει εργαστεί αλλά και το περιστατικό με τον Κινέζο ταξιτζή που τον δάγκωσε και βρέθηκαν μαζί στο κρατητήριο. Τέλος, αναφέρεται στη συνεργασία του με τον Βασίλη Κεκάτο στην ταινία «Your wildest days» και τα όνειρα του, που δεν σταματάει να κυνηγάει.
Επόμενη καλεσμένη του Γρηγόρη Αρναούτογλου είναι η Νίνα Καλούτσα. Η ειδικός φωνής και δημόσιας ομιλίας μιλάει για τις σπουδές Όπερας στη Μόσχα, για την πορεία της ως τραγουδίστρια, αλλά και για τη στροφή στην τοποθέτηση και τη βελτίωση της φωνής.
Αποκαλύπτει ποιο είναι το πρώτο πράγμα που εξετάζουμε όταν θέλουμε να διορθώσουμε τη φωνή μας, γιατί δεν μας αρέσει όταν την ακούμε ηχογραφημένη και τι ρόλο παίζουν οι συχνότητες. Έπειτα, αναφέρεται στις φωνές διάσημων Ελλήνων και Ελληνίδων και μας μαθαίνει πότε μία φωνή είναι ψεύτικη και ποιοι δεν καταφέρνουν να βελτιώσουν τη φωνή τους. Τέλος, μιλάει για το βιβλίο της με τίτλο «Το Λεξιλόγιο της Επιτυχίας», καθώς και για το σεμινάριο «Applause», που θα διεξαχθεί στις 5 και 6 Απριλίου στον Δήμο Ελληνικού - Αργυρούπολης.































