Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ελλάδα 22.12.2025 19:06

Υπεγράφη παραγγελία για 23 νέα τρένα - Αλλάζει η σύμβαση του Δημοσίου με την Hellenic Train

Image of Newsroom Newsroom
Υπεγράφη παραγγελία για 23 νέα τρένα - Αλλάζει η σύμβαση του Δημοσίου με την Hellenic Train
Έως το 2027 η παράδοση των νέων τρένων.

Υπεγράφη η παραγγελία 23 νέων τρένων από την Alstom, με αυστηρό χρονοδιάγραμμα παράδοσης έως το 2027, ταυτόχρονα με την αναθεώρηση της σύμβασης του Δημοσίου με την Hellenic Train.

Πρόκειται για τη «μεγαλύτερη ιδιωτική επένδυση που έχει υλοποιηθεί ποτέ στις χερσαίες μεταφορές της χώρας και την πρώτη αγορά νέων τρένων από την προ-ολυμπιακή περίοδο του 2004», σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών.

Η παραγγελία αφορά 23 ηλεκτροκίνητους συρμούς τύπου Coradia Stream, νέας γενιάς, σχεδιασμένους για υπεραστικές και προαστιακές επιβατικές υπηρεσίες. Οι συρμοί διαθέτουν χαμηλό δάπεδο και επιβίβαση χωρίς σκαλιά, αυξημένη χωρητικότητα (335 θέσεις ανά υπεραστικό και 362 ανά προαστιακό συρμό), μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, προσαρμοζόμενο LED φωτισμό, ειδικούς χώρους για ποδήλατα, καρότσια και μεγάλες αποσκευές και ενισχυμένη ηχομόνωση.

Σε επίπεδο ασφάλειας και λειτουργίας, ενσωματώνονται πλήρως τα ευρωπαϊκά συστήματα ETCS για τον έλεγχο κυκλοφορίας και ταχύτητας, καθώς και το TCMS για την κεντρική διαχείριση όλων των κρίσιμων λειτουργιών του συρμού, με συνεχή παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο και δυνατότητα αυτόματων παρεμβάσεων όπου απαιτείται.

Οι συρμοί έχουν μέγιστη ταχύτητα 160 χλμ./ώρα με δυνατότητα αναβάθμισης όπου το δίκτυο επιτρέπει μεγαλύτερες ταχύτητες και παρουσιάζουν έως 10% μειωμένη κατανάλωση ενέργειας.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Από τα 23 νέα τρένα, τα 12 προορίζονται για τον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη και τα 11 για την ενίσχυση των προαστιακών γραμμών Αττικής και Θεσσαλονίκης. Το κόστος επένδυσης για τους νέους συρμούς αντιστοιχεί σε 308.000.000 ευρώ και το αναλαμβάνει αποκλειστικά η Hellenic Train.

Ταυτόχρονα, με βάση την αναθεωρημένη σύμβαση, η εταιρεία αναλαμβάνει την υποχρέωση για ακόμη 20 εκατ. ευρώ που αφορά την ανακαίνιση του υπάρχοντος στόλου και ακόμη 35 εκατ. για υποδομές συντήρησης και συστήματα.

Η αναθεωρημένη σύμβαση με την Hellenic Train «κλειδώνει» συνολικές επενδύσεις 420 εκατ. ευρώ, ενεργοποιεί ρήτρες υπέρ του Δημοσίου για καθυστερήσεις στα δρομολόγια, θεσπίζει νέο πλαίσιο προστασίας επιβατών με διπλασιασμό αποζημιώσεων και αυστηροποιεί τους κανόνες συντήρησης και διαθεσιμότητας στόλου. Επίσης, προβλέπει υποχρεωτική εκπαίδευση προσωπικού καθηκόντων ασφαλείας και ψηφιακή μέτρηση εκτέλεσης έργου μέσω του νέου συστήματος γεωεντοπισμού.

Αυστηρότερες κυρώσεις, αυξημένες αποζημιώσεις

Αυστηρότερο είναι το καθεστώς κυρώσεων στην αναθεωρημένη σύμβαση, ενώ για πρώτη φορά εισάγεται συγκεκριμένο πλαίσιο ποινών για τις καθυστερήσεις των δρομολογίων.

Από 1η Ιανουαρίου του 2026 ενεργοποιείται νέο πλαίσιο ποινών για ακινητοποιήσεις συρμών λόγω βλαβών, με δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης από το Δημόσιο, εφόσον διαταράσσεται άνω του 10% των ετήσιων δρομολογίων. Το δικαίωμα ενεργοποιείται σε περίπτωση διατάραξης των δρομολογίων για τουλάχιστον δύο συνεχόμενες ημέρες ή τουλάχιστον πέντε ημέρες σε διάστημα ενός μήνα. Προβλέπονται ποινές μέχρι 1 εκατ. ευρώ υπέρ του Δημοσίου και αύξηση αποζημιώσεων επιβατών.

Επίσης, με τη νέα σύμβαση θεσπίζεται αυστηρότερο πλαίσιο αποζημιώσεων επιβατών. Οι αποζημιώσεις διπλασιάζονται σε περιπτώσεις σοβαρών συμβάντων κατά την εκτέλεση των δρομολογίων.

Παράλληλα, η παρακολούθηση των δρομολογίων και η καταβολή αποζημίωσης κόστους δεν θα βασίζεται στις έγγραφες αναφορές της Hellenic Train, αλλά θα υπολογίζεται με βάση τις ψηφιακές καταγραφές του νέου συστήματος γεωεντοπισμού που νομοθετήθηκε τον Ιούλιο του 2025 και υλοποιείται από τον ΟΣΕ.

Σε περίπτωση μη τήρησης του χρονοδιαγράμματος δρομολόγησης των νέων τρένων, προβλέπεται εξάμηνο περιθώριο συμμόρφωσης, μετά το οποίο το Δημόσιο μπορεί να καταγγείλει οριστικά τη σύμβαση και να την αναθέσει σε άλλο πάροχο. Αντίστοιχα σε περίπτωση μη έγκαιρης αποκατάστασης της υποδομής, το ελληνικό Δημόσιο θα κληθεί να αποζημιώσει τον πάροχο για ανεκτέλεστα δρομολόγια.

Τα έργα

Σε πλήρη εξέλιξη και εντός χρονοδιαγράμματος βρίσκονται τα έργα υποδομής στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη ο οποίος από το καλοκαίρι του 2026 θα διαθέτει σε διπλή γραμμή 100% σηματοδότηση, 100% τηλεδιοίκηση και 100% ETCS - σύστημα αυτόματης πέδησης τρένων (το τελευταίο δεν περιλαμβανόταν στη σύμβαση 717), επισημαίνει το υπουργείο Μεταφορών.

Τα ίδια συστήματα θα είναι εγκατεστημένα και στο τμήμα Θεσσαλονίκη - Ειδομένη έως τα σύνορα της χώρας, καθώς το έργο παραδίδεται τον Απρίλιο του 2026. Ταυτόχρονα δημοπραττείται πλήρης ανακαίνιση του τμήματος Αχαρνές - Οινόη και προχωρούν τα έργα αποκατάστασης στον Δομοκό.

Με την ολοκλήρωση αυτών των έργων και τα νέα τρένα, το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη θα εκτελείται σε λιγότερο από 3,5 ώρες.

Έως το 2027 θα έχουν ολοκληρωθεί επίσης:

  • Η υπογειοποίηση των Σεπολίων που αυτή τη στιγμή διχοτομεί την Αθήνα με πολλαπλές ισόπεδες διαβάσεις.
  • Οι γραμμές Λάρισας - Βόλου και Παλαιοφάρσαλου - Καλαμπάκας (Έργα Daniel)
  • Ο προαστιακός Δυτικής Αττικής (Λιόσια - Μέγαρα) και ο προαστιακός Δυτικής Θεσσαλονίκης (ΝΣΣ - Αγχίαλος - με δυνατότητα επέκτασης προς Γέφυρα).
  • Η επέκταση προς την Πελοπόννησο θα έχει ενεργοποιηθεί έως τον Ψαθόπυργο (15 χλμ. από την Πάτρα) και τα έργα θα συνεχιστούν προς Ρίο και Πάτρα.
  • Η γραμμή Λουτράκι - Άγιοι Θεόδωροι

Τα έργα που ακολουθούν κατά προτεραιότητα είναι η πλήρης ανάταξη των γραμμών στη Βόρεια Ελλάδα, η υλοποίηση των έργων στο τμήμα Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο και η επέκταση προς την Πάτρα.

Στις αρχές του 2026 ξεκινά η Α’ φάση ανακαίνισης των σταθμών Αθήνας και Θεσσαλονίκης με χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης έως το φθινόπωρο του 2026. Ταυτόχρονα δημοπρατείται η ανακαίνιση των σταθμών του προαστιακού Αττικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης ενώ παραδίδονται 4 νέοι σταθμοί στην Πελοπόννησο.

Με χρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Κλιματικό Ταμείο, συνολικά 35 επιπλέον σιδηροδρομικοί σταθμοί σε όλη τη χώρα θα αναβαθμιστούν τόσο αισθητικά όσο και σε υποδομές προσβασιμότητας για ΑμεΑ.

Η Β’ φάση για τους κεντρικούς Σιδηροδρομικούς Σταθμούς Αθηνών, Θεσσαλονίκης και Πειραιά βρίσκεται σε φάση αρχιτεκτονικών προτάσεων.

«Στον σιδηρόδρομο επιχειρούμε να κάνουμε μια νέα αρχή, διορθώνοντας παθογένειες δεκαετιών. Με την προώθηση των αναγκαίων έργων στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη, με προηγμένα συστήματα ασφαλείας και, βεβαίως, με νέα τρένα», δήλωσε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Κωστής Χατζηδάκης και συμπλήρωσε ότι η υπογραφή της συμφωνίας για τα 23 νέα τρένα αποτελεί σημαντικό βήμα.

«Το γεγονός ότι η παράδοση των πρώτων τρένων έρχεται αμέσως μετά την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων και την εγκατάσταση των νέων συστημάτων ασφαλείας στέλνει ένα σαφές μήνυμα ότι είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε πράξη τη δέσμευσή μας για ένα σύγχρονο, ασφαλή και ευρωπαϊκό σιδηρόδρομο, ο οποίος θα ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη των Ελλήνων πολιτών», πρόσθεσε.

«Σήμερα, μετά από 6 μήνες διαπραγματεύσεων, γυρίζουμε μια νέα σελίδα για τον ελληνικό σιδηρόδρομο. Ο ιταλικός όμιλος Ferrovie dello Stato δεν μένει σε προφορικές δεσμεύσεις, αλλά με τη σημερινή υπογραφή προχωρά στην παραγγελία νέων τρένων για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο και την εκταμίευση 308 εκατομμυρίων ευρώ με αυστηρό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης έως το 2027. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη ξένη επένδυση χερσαίων μεταφορών στην ιστορία της χώρας», επεσήμανε από την πλευράς του ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης.

# TAGS

  • ΤΡΕΝΑ
  • HELLENIC TRAIN
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Η εφορία σαρώνει τραπεζικούς λογαριασμούς - Μπλόκο σε ΑΦΜ από την ΑΑΔΕ

Η εφορία σαρώνει τραπεζικούς λογαριασμούς - Μπλόκο σε ΑΦΜ από την ΑΑΔΕ

Κτηματολόγιο: Πώς εκατομμύρια στρέμματα κινδυνεύουν να περάσουν στο Δημόσιο

Κτηματολόγιο: Πώς εκατομμύρια στρέμματα κινδυνεύουν να περάσουν στο Δημόσιο

«Κλείδωσε» η πρώτη πληρωμή για το επίδομα θέρμανσης

«Κλείδωσε» η πρώτη πληρωμή για το επίδομα θέρμανσης

Έρχονται αλλαγές στα τεκμήρια το 2026 και αυξημένη εφορία για 400.000 ελεύθερους επαγγελματίες

Έρχονται αλλαγές στα τεκμήρια το 2026 και αυξημένη εφορία για 400.000 ελεύθερους επαγγελματίες

Έρχονται το 2026 νέα προγράμματα της ΔΥΠΑ με μηνιαία επιδότηση έως 1.004 ευρώ

Έρχονται το 2026 νέα προγράμματα της ΔΥΠΑ με μηνιαία επιδότηση έως 1.004 ευρώ

Έως 1.700€ επίδομα κατάρτισης από τη ΔΥΠΑ — πώς το παίρνεις

Έως 1.700€ επίδομα κατάρτισης από τη ΔΥΠΑ — πώς το παίρνεις

ΔΕΗ Xmas West Park: η δική μας γιορτινή γειτονιά

ΔΕΗ Xmas West Park: η δική μας γιορτινή γειτονιά

Η Continental εδραιώνει την κυριαρχία της στα Ultra-High-Performance ελαστικά

Η Continental εδραιώνει την κυριαρχία της στα Ultra-High-Performance ελαστικά

100 Χρόνια Καθαρό Νερό

100 Χρόνια Καθαρό Νερό

Νέα προγράμματα COSMOTE BUSINESS GIGAMAX για επιχειρήσεις και επαγγελματίες

Νέα προγράμματα COSMOTE BUSINESS GIGAMAX για επιχειρήσεις και επαγγελματίες

Ένας μεγάλος περίπατος ή πολλοί μικροί; - Τι είναι καλύτερο για την υγεία

Ένας μεγάλος περίπατος ή πολλοί μικροί; - Τι είναι καλύτερο για την υγεία

ΕΦΕΤ: Ανακαλούνται καραμέλες από την ελληνική αγορά

ΕΦΕΤ: Ανακαλούνται καραμέλες από την ελληνική αγορά

Πόσο συχνά πρέπει να πλένετε το χαλάκι του μπάνιου

Πόσο συχνά πρέπει να πλένετε το χαλάκι του μπάνιου

Τι θα συμβεί στο σώμα σας αν προσθέτετε μαύρο πιπέρι στα γεύματά σας κάθε μέρα

Τι θα συμβεί στο σώμα σας αν προσθέτετε μαύρο πιπέρι στα γεύματά σας κάθε μέρα

Ανεβαίνουν τα μπλε τιμολόγια, αλλά έξι στα δέκα νοικοκυριά παραμένουν στα πράσινα

Ανεβαίνουν τα μπλε τιμολόγια, αλλά έξι στα δέκα νοικοκυριά παραμένουν στα πράσινα

Αιολικά: Πάνω από 600.000 θέσεις εργασίας έως το 2030-Καμπανάκι για το έλλειμμα δεξιοτήτων

Αιολικά: Πάνω από 600.000 θέσεις εργασίας έως το 2030-Καμπανάκι για το έλλειμμα δεξιοτήτων

Net billing και έλλειψη ηλεκτρικού χώρου φρενάρουν τις ενεργειακές κοινότητες

Net billing και έλλειψη ηλεκτρικού χώρου φρενάρουν τις ενεργειακές κοινότητες

Optimus Energy: Αντίθετη στην παράταση της 60λεπτης διασυνοριακής ενδοημερήσιας αγοράς

Optimus Energy: Αντίθετη στην παράταση της 60λεπτης διασυνοριακής ενδοημερήσιας αγοράς

Τέλη ΑΠΕ 41,2 εκατ. ευρώ σε ΟΤΑ και νοικοκυριά - 79% από αιολικά, αυξάνονται τα φωτοβολταϊκά

Τέλη ΑΠΕ 41,2 εκατ. ευρώ σε ΟΤΑ και νοικοκυριά - 79% από αιολικά, αυξάνονται τα φωτοβολταϊκά

Έξυπνα δίκτυα ηλεκτρισμού, πράσινα λεωφορεία και ΑΠΕ: Τα έξι ελληνικά έργα που χρηματοδοτεί το Modernisation Fund της ΕΕ

Έξυπνα δίκτυα ηλεκτρισμού, πράσινα λεωφορεία και ΑΠΕ: Τα έξι ελληνικά έργα που χρηματοδοτεί το Modernisation Fund της ΕΕ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Δύο ολόιδια νέα έργα του Banksy εντοπίστηκαν στο Λονδίνο

Entertainment 19:58

Δύο κόσμοι

Ο Πληροφοριοδότης 19:46

Γαλάνη – Τσαλιγοπούλου στο «Στούντιο 4»: «Το σωστό τραγούδι σέβεται τη γλώσσα»

Life 19:43

Οι δηλώσεις Μητσοτάκη - Νετανιάχου - Χριστοδουλίδη

Πολιτική 19:26

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Εθνικής Ασφαλιστικής

Επιχειρήσεις 19:25

Πάνω από 1.000 παραβάσεις για κράνος σε μία εβδομάδα

Ελλάδα 19:24
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τζόκερ: Έγινε η κλήρωση για τα 5,6 εκατ. ευρώ - Οι τυχεροί αριθμοί

Ελλάδα 22:02

Ποιος έκανε καταγγελία στο «ΣΔΟΕ» για τα οικονομικά του Συλλόγου των Τεμπών

Παιχνίδια Εξουσίας 06:03

MasterChef: Επιστρέφει για 10η χρονιά - Δείτε το τρέιλερ

Life 23:36

Βίντεο ντοκουμέντο από τη διακίνηση ναρκωτικών σε σχολεία της Αττικής - Αποκαλυπτικοί οι διάλογοι της σπείρας

Ελλάδα 22:25

Η εφορία σαρώνει τραπεζικούς λογαριασμούς - Μπλόκο σε ΑΦΜ από την ΑΑΔΕ

Οικονομία 06:22
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Δομοκός: Ακινητοποιήθηκε τρένο της Hellenic Train με περίπου 300 επιβάτες

Δομοκός: Ακινητοποιήθηκε τρένο της Hellenic Train με περίπου 300 επιβάτες

Ελλάδα 16.12.2025 21:04
Δωρεά της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για το σύστημα γεωεντοπισμού των τρένων

Δωρεά της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για το σύστημα γεωεντοπισμού των τρένων

Ελλάδα 12.12.2025 16:34
Hellenic Train: Ακινητοποιήθηκε τρένο στη Λάρισα μετά από σύγκρουση με ζώο

Hellenic Train: Ακινητοποιήθηκε τρένο στη Λάρισα μετά από σύγκρουση με ζώο

Ελλάδα 07.12.2025 23:44
Hellenic Train: Βλάβη σε Intercity με 400 επιβάτες - Ακινητοποιήθηκε στους Αγίους Αναργύρους

Hellenic Train: Βλάβη σε Intercity με 400 επιβάτες - Ακινητοποιήθηκε στους Αγίους Αναργύρους

Ελλάδα 04.12.2025 21:04

NETWORK

Ο ΕΣΠΕΝ ζητά πρόσβαση στα δεδομένα της ΑΑΔΕ

Ο ΕΣΠΕΝ ζητά πρόσβαση στα δεδομένα της ΑΑΔΕ

ienergeia.gr 12.22.2025 - 15:39
Συνάντηση ΥΠΕΝ, κ. Σταύρου Παπασταύρου και της Πρέσβεως των ΗΠΑ στην Ελλάδα, κ. Κίμπερλι Γκίλφοϊλ στο ΥΠΕΝ

Συνάντηση ΥΠΕΝ, κ. Σταύρου Παπασταύρου και της Πρέσβεως των ΗΠΑ στην Ελλάδα, κ. Κίμπερλι Γκίλφοϊλ στο ΥΠΕΝ

ienergeia.gr 12.22.2025 - 15:30
Pfizer: «Ημέρα Καινοτομίας & Συνεργασίας 2025» στη Θεσσαλονίκη

Pfizer: «Ημέρα Καινοτομίας & Συνεργασίας 2025» στη Θεσσαλονίκη

healthstat.gr 12.22.2025 - 18:14
ΕΦΕΤ: Ανακαλούνται καραμέλες από την ελληνική αγορά

ΕΦΕΤ: Ανακαλούνται καραμέλες από την ελληνική αγορά

healthstat.gr 12.22.2025 - 19:40
Πόσο συχνά πρέπει να πλένετε το χαλάκι του μπάνιου

Πόσο συχνά πρέπει να πλένετε το χαλάκι του μπάνιου

healthstat.gr 12.22.2025 - 19:12
Ένας μεγάλος περίπατος ή πολλοί μικροί; - Τι είναι καλύτερο για την υγεία

Ένας μεγάλος περίπατος ή πολλοί μικροί; - Τι είναι καλύτερο για την υγεία

healthstat.gr 12.22.2025 - 18:44
ΔΕΣΦΑ και Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του καινοτόμου Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Ενεργειακά Συστήματα και Αειφορία»

ΔΕΣΦΑ και Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του καινοτόμου Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Ενεργειακά Συστήματα και Αειφορία»

ienergeia.gr 12.22.2025 - 15:54
Κεραμουργία Βορείου Ελλάδος: Συνεχίζει την υπεύθυνη πορεία της δημοσιεύοντας τη 2η Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης

Κεραμουργία Βορείου Ελλάδος: Συνεχίζει την υπεύθυνη πορεία της δημοσιεύοντας τη 2η Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης

ienergeia.gr 12.22.2025 - 15:42
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: Ιπποκράτους 2, Αθήνα, 10679, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 3608484
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games