Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ελλάδα 25.11.2024 10:30 UPD 25.11.2024 16:47

Ποιος είναι ο πιο ζημιάρης οδηγός; Εγώ ή ο μπαμπάς μου;

Image of Ελεάνα Κηπουρού Ελεάνα Κηπουρού
Ποιος είναι ο πιο ζημιάρης οδηγός; Εγώ ή ο μπαμπάς μου;
Ένας αγώνας δρόμου μεταξύ ηλικιών, στατιστικών και... παρκαρισμένων αυτοκινήτων!

Μια από τις πιο νοσταλγικές αναμνήσεις των παιδικών μου χρόνων, είναι να ταξιδεύω -πάντα βράδυ ένεκα ζέστης- με τους γονείς μου για το χωριό, εκεί κοντά, στα late 90s. Με τα αδέρφια μου στριμωγμένα δίπλα μου, σε ένα μπλε παλιό Peugeot τιγκαρισμένο με βαλίτσες και ποδήλατα και στο κασετόφωνο να παίζει εναλλάξ Πασχάλης και Νάνα Μούσχουρη -ακόμη ξέρω by heart το παιδί με το ταμπούρλο.

Εκείνα τα καλοκαιρινά βράδια, όταν με έπαιρνε ο ύπνος στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου, με τον μπαμπά μου να οδηγεί και τα φώτα των άλλων αυτοκινήτων να ζωγραφίζουν σκιές στο ταβάνι, ένιωθα απόλυτη ασφάλεια, σαν να μπορούσε να με προστατέψει από οτιδήποτε, απλώς και μόνο επειδή κρατούσε το τιμόνι.

Έχουν περάσεις κάποιες δεκαετίες από εκείνα τα βραδινά ταξίδια για το χωριό, ωστόσο η ίδια αίσθηση παραμένει κάθε φορά που τυχαίνει να βρισκόμαστε στο ίδιο αμάξι. Με εξαίρεση όταν στο τιμόνι βρέθηκα για πρώτη φορά εγώ…

Κάπου εκεί, ο μπαμπάς μου, 65 καλοκαιριών και μ’ έναν αέρα παλιού, βετεράνου οδηγού, με κοίταξε και μου είπε μονολογώντας «Εσείς οι νέοι δεν ξέρετε να οδηγείτε. Για αυτό και καταφέρνετε και τρακάρετε τόσο συχνά».

Έχω πει πολλά στη ζωή μου, αλλά εκείνη τη στιγμή, απλώς άφησα ένα βαθύ αναστεναγμό και είπα: «Μπαμπά, αν θες να ξέρεις, οι millennials είμαστε αρκετά προσεκτικοί. Εσείς είστε που με κάτι παλιά αυτοκίνητα τρακάρετε ακόμα και τα παρκαρισμένα!».

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Οι στατιστικές είναι με το μέρος μου… ή μήπως όχι;

Ας ξεκινήσουμε από τα δεδομένα, γιατί ως μια 36χρονη που σέβεται τον εαυτό της, λατρεύω να αποδεικνύω την ορθότητα των επιχειρημάτων μου και να μην αφήνω τίποτα να πέσει κάτω. Σύμφωνα με την έρευνα για τα τροχαία του 2023 λοιπόν, οι πιο ζημιάρηδες οδηγοί είναι οι νεότεροι, ηλικίας 20-29 ετών, με ποσοστό 14% να έχει ήδη ανταλλάξει αριθμούς σε όχι και τόσο ευχάριστες συνθήκες. Και ναι, ακολουθούν οι δικές μου γενιές, οι 30-39 ετών, με 10,8%. Στην «χρυσή τριάδα» μπαίνουν όμως και οι 80+, με 9,3% γιατί οι παππούδες έχουν ένα δικό τους στιλ: λίγο αναστροφή, λίγο όπισθεν, και τσουπ!

Οι νέοι οδηγοί και τα… καινούργια τους παιχνίδια

Οι οδηγοί ηλικίας 20-29 ετών φέρουν έναν μοναδικό τίτλο: είναι οι μόνοι που τρακάρουν περισσότερο με καινούργια αυτοκίνητα έως 5 ετών, αλλά και με ολοκαίνουργιες μηχανές της ίδιας ηλικιακής κατηγορίας.

4257_graphics_inside_01_age_37260.jpg

Και να σου πω κάτι; Δεν είναι όλοι οι νέοι οδηγοί τόσο άτσαλοι όσο τους κατηγορούν. Αλλά να, τα νέα αυτοκίνητα όσο να ναι τους παρασύρουν. Οδηγεί ο 20αρης ένα αμάξι με 47 συστήματα ασφαλείας, αισθητήρες παντού, κάμερα οπισθοπορείας και λέει «εντάξει, δεν θα γίνει τίποτα». Έτσι, δεν προσέχει και ξαφνικά βρίσκεται να γράφει σημειωματάκι συγγνώμης στον ιδιοκτήτη του παρκαρισμένου αυτοκινήτου που μόλις πήρε αμπάριζα. Ποσοστό 18,2% των ατυχημάτων με νέα αυτοκίνητα το αποδεικνύει περίτρανα.

Ακόμα και σε οχήματα της επόμενης δεκαετίας, ωστόσο τα ποσοστά παραμένουν υψηλά, στο 14,8%. Και όσο μεγαλύτερο το αμάξι, τόσο μεγαλύτερη η πιθανότητα ατυχήματος: τα μοντέλα μήκους άνω των 4,7 μέτρων φέρνουν την… εκτόξευση στο 31,3% των περιπτώσεων.

Το μόνο καλό της υπόθεσης είναι ότι τα περισσότερα τρακαρίσματα, ένα ποσοστό 36,4%, αφορούν παρκαρισμένα οχήματα. Άρα, λιγότεροι τραυματισμοί αλλά και μια σαφής υπενθύμιση ότι με λίγη παραπάνω προσοχή στο παρκάρισμα, όλοι οι δρόμοι μπορούν να γίνουν λίγο πιο ασφαλείς για τους αγαπημένους Gen Z.

Και για τους φίλους της μηχανής, η εικόνα δεν διαφέρει πολύ – οι μηχανές έως 5ετίας συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ποσοστό ατυχημάτων (15,4%). Όμως για να λέμε την αλήθεια, αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο είναι τα κυβικά. Ενώ όλοι νομίζουμε ότι οι μεγάλου κυβισμού μηχανές είναι ο μεγάλος «μπελάς», τα δεδομένα δείχνουν πως η ηλικιακή ομάδα 20-29 ετών τρακάρει περισσότερο με μηχανές 126-400 κυβικών (16,5%). Δηλαδή, οι υποτιθέμενες «μεσαίες και ασφαλείς» μηχανές κρύβουν μάλλον μια παγίδα υπερβολικής σιγουριάς.

Και βέβαια, δεν λείπει το… κλασικό: το άχτι με τα παρκαρισμένα. Ένα 30,1% των τρακαρισμάτων αφορά μηχανές που «αγκαλιάζουν» σταματημένα οχήματα, ενώ ανάμεσα στις λωρίδες γίνεται ο πανικός, με συγκρούσεις σε αλλαγές πορείας και αγνοήσεις αποστάσεων να πρωταγωνιστούν. Άντε τώρα να εξηγήσεις τα στατιστικά στον φίλο μου που επιμένει πως «ελέγχει απόλυτα τη μηχανή του»!

Οι δεκαετίες στα τιμόνια: Καθεμιά με τις… αδυναμίες της

Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο, και τα παιδιά των αγαπημένων 90s τρακάρουν πιο συχνά με καινούργιες μηχανές. Από την άλλη, όταν πιάνουν τιμόνι αυτοκινήτου, η επιλογή τους για οχήματα δεκαετίας φαίνεται να τους κοστίζει, με τις περισσότερες συγκρούσεις να γίνονται με αυτοκίνητα 11-15 ετών.

taxi-driver-looking-scared-before-accident_1_80941.jpg

Οι 40άρηδες, όμως, είναι πιο… διαχρονικοί. Η «γενιά ΠΑΣΟΚ» λοιπόν τρακάρει συχνότερα με αυτοκίνητα 6-10 ετών (12,6%), ενώ οι μηχανές έως 5ετίας τους κρατούν σε χαμηλότερα ποσοστά συγκρούσεων (7,7%).

Και μετά, οι 50άρηδες φαίνεται να παραμένουν πιστοί στην ίδια συνταγή – αυτοκίνητα 6-10 ετών και μηχανές έως 5ετίας – αποδεικνύοντας ότι ίσως σε αυτές τις ηλικίες το όχημα γίνεται περισσότερο «σύντροφος» παρά «παιχνίδι». Οι μπαμπάδες μας, από την άλλη δηλαδή οι 60+, ανήκουν στην κατηγορία που προτιμά να τρακάρει με παλαιότερα οχήματα.

Παρκαρισμένα αυτοκίνητα: Κόκκινο πανί για τους οδηγούς

Όλοι εμείς, οι ταπεινοί Σουμάχερ των ελληνικών δρόμων έχουμε από ότι φαίνεται μια… μυστική αντιπαλότητα με τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Η πρόσκρουση σε παρκαρισμένο όχημα παραμένει η πιο συχνή αιτία ατυχήματος για το 2023, για όλες τις ηλικίες, που οδηγούν αυτοκίνητο και σχεδόν για όλες όταν οδηγούν μηχανή.

Και αν κοιτάξουμε τις αιτίες για τα αυτοκίνητα, η μη τήρηση αποστάσεων έρχεται δεύτερη (για οδηγούς 20-59 ετών), με την κίνηση όπισθεν ή την αναστροφή να ακολουθεί. Στις μηχανές, το θέμα με τις αποστάσεις είναι εξίσου συχνό, καθιστώντας τις καθημερινές μετακινήσεις πολύ πιο επικίνδυνες από όσο πιστεύουμε. Και τελικά, ίσως το μάθημα είναι ότι η ζωή μας στον δρόμο είναι γεμάτη απρόοπτα, αλλά με λίγο παραπάνω προσοχή, τα πάντα μπορούν να πάνε καλύτερα.

4257_graphics_inside_01_bike-copy-2_1be78.jpg

Στο δια ταύτα

Ο μπαμπάς μου λέει ότι οι 65άρηδες έχουν την εμπειρία και τη σύνεση. «Εσύ φταις ή το αμάξι;» τον ρώτησα κάποτε, όταν τον βρήκα να κοιτάει τη γρατζουνιά στον προφυλακτήρα του σαν να ήταν πίνακας του Μονέ, αναλογιζόμενος την αποζημίωση αυτοκινήτου.

Εγώ πάλι ξέρω ότι με λίγη παραπάνω προσοχή, τόσο εγώ όσο και εκείνος μπορούμε να αποφύγουμε τα περιττά τρακαρίσματα. Αλλά, αν με ρωτάς, είμαι σίγουρη πως η κουβέντα θα καταλήξει ξανά στο ότι εγώ φταίω που δεν του δίνω το αμάξι μου να το «τεστάρει» – λες και χρειάζεται άλλο ένα στατιστικό στοιχείο για να τον διαψεύσω!

Αυτό που τελικά έμαθα είναι πως η διαίσθηση μας συχνά μάς ξεγελά ενώ τα στατιστικά αποκαλύπτουν την πραγματική ιστορία. Εκεί που πίστευα ότι τα παλιά αυτοκίνητα είναι τα «ύποπτα», τα ολοκαίνουργια μοντέλα με τα εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας πρωταγωνιστούν στα ατυχήματα. Ίσως τελικά να τα εμπιστευόμαστε τόσο που ξεχνάμε να προσέξουμε εμείς οι ίδιοι.

Και ξέρεις τι άλλο κατάλαβα; Τα περισσότερα τρακαρίσματα δεν είναι οι τρομακτικές εικόνες που φανταζόμαστε, αλλά μικρές, καθημερινές γκάφες – ένα παρκαρισμένο που δεν είδαμε, μια απρόσεκτη όπισθεν. Κι αυτό είναι παρήγορο, γιατί με λίγη προσοχή και μια καλή ασφάλεια αυτοκινήτου ή μηχανής, όλα μπορούν να γίνουν πολύ πιο εύκολα και σίγουρα. Δε συμφωνείς;

# TAGS

  • Hellas Direct
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
  • ΜΗΧΑΝΗ
  • ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΑ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
ΣΑΕΚ ΑΛΦΑ: Christmas Bazaar Αγάπης για την Παιδόπολη «Άγιος Ανδρέας»

ΣΑΕΚ ΑΛΦΑ: Christmas Bazaar Αγάπης για την Παιδόπολη «Άγιος Ανδρέας»

Μία ευχή γίνεται δύο εφέτος τα Χριστούγεννα με τα Ευχοστολίδια

Μία ευχή γίνεται δύο εφέτος τα Χριστούγεννα με τα Ευχοστολίδια

35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Οι αγρότες που έβλεπαν τα εκατομμύρια να περνούν

Οι αγρότες που έβλεπαν τα εκατομμύρια να περνούν

Εγκύκλιος ΕΦΚΑ: Τι σημαίνει για τις επιχειρήσεις η απαλλαγή εισφορών σε νυχτερινά, υπερωρίες και Κυριακές

Εγκύκλιος ΕΦΚΑ: Τι σημαίνει για τις επιχειρήσεις η απαλλαγή εισφορών σε νυχτερινά, υπερωρίες και Κυριακές

Διαφθορά στις Βρυξέλλες: Εκείνοι που μας κούναγαν το δάχτυλo...

Διαφθορά στις Βρυξέλλες: Εκείνοι που μας κούναγαν το δάχτυλo...

Το νέο πολιτικό τοπίο - Οι «μετασεισμοί» στην ευρύτερη κεντροαριστερά και οι απαντήσεις Φάμελλου και Χαρίτση

Το νέο πολιτικό τοπίο - Οι «μετασεισμοί» στην ευρύτερη κεντροαριστερά και οι απαντήσεις Φάμελλου και Χαρίτση

Μπλόκα αγροτών: Γαλάζιοι μπροστάρηδες σε σκληρά μπλόκα - Πιέσεις από βουλευτές για τον ΟΠΕΚΕΠΕ

Μπλόκα αγροτών: Γαλάζιοι μπροστάρηδες σε σκληρά μπλόκα - Πιέσεις από βουλευτές για τον ΟΠΕΚΕΠΕ

ΕΛΣΤΑΤ: Οι τρεις πιο συνηθισμένες αιτίες που μπαίνουν οι Έλληνες στο νοσοκομείο

ΕΛΣΤΑΤ: Οι τρεις πιο συνηθισμένες αιτίες που μπαίνουν οι Έλληνες στο νοσοκομείο

Εικονικές συνταγογραφήσεις: Πώς έφτασε ο ΕΟΠΥΥ στην εξάρθρωση του κυκλώματος

Εικονικές συνταγογραφήσεις: Πώς έφτασε ο ΕΟΠΥΥ στην εξάρθρωση του κυκλώματος

ΕΦΕΤ: Ανακαλούνται δημοφιλή σοκολατάκια Kinder

ΕΦΕΤ: Ανακαλούνται δημοφιλή σοκολατάκια Kinder

Ο ΙΣΑ ζητά από τον ΕΟΠΥΥ να πληρωθεί σε δόσεις το clawback Σεπτεμβρίου

Ο ΙΣΑ ζητά από τον ΕΟΠΥΥ να πληρωθεί σε δόσεις το clawback Σεπτεμβρίου

Επενδυτικό άλμα 1 δισ. ευρώ από την enaon – Ποιοι παράγοντες θα καθορίσουν τα τέλη χρήσης από το 2027

Επενδυτικό άλμα 1 δισ. ευρώ από την enaon – Ποιοι παράγοντες θα καθορίσουν τα τέλη χρήσης από το 2027

Η κρυφή ενεργειακή κρίση της ΤΝ και το παράθυρο ευκαιρίας για την Ελλάδα

Η κρυφή ενεργειακή κρίση της ΤΝ και το παράθυρο ευκαιρίας για την Ελλάδα

Τελευταία ευκαιρία για το επίδομα θέρμανσης- Πάνω από 1,1 εκατ. οι αιτήσεις

Τελευταία ευκαιρία για το επίδομα θέρμανσης- Πάνω από 1,1 εκατ. οι αιτήσεις

Ενεργειακό κόστος: Προ των πυλών οι ανακοινώσεις για τα μέτρα στήριξης της βιομηχανίας- Στα σκαριά και πρόσθετες παρεμβάσεις

Ενεργειακό κόστος: Προ των πυλών οι ανακοινώσεις για τα μέτρα στήριξης της βιομηχανίας- Στα σκαριά και πρόσθετες παρεμβάσεις

Τιμολόγια ρεύματος: Ελκυστικά παραμένουν τα μπλε και τον Δεκέμβριο - 11 προγράμματα κάτω από 10 λεπτά/KWh

Τιμολόγια ρεύματος: Ελκυστικά παραμένουν τα μπλε και τον Δεκέμβριο - 11 προγράμματα κάτω από 10 λεπτά/KWh

Η Ελλάδα στις έξι ευρωπαϊκές αγορές με φθηνότερα σταθερά τιμολόγια από τα κυμαινόμενα

Η Ελλάδα στις έξι ευρωπαϊκές αγορές με φθηνότερα σταθερά τιμολόγια από τα κυμαινόμενα

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ο Μητσοτάκης φοβάται τους βουλευτές του

Ο Πληροφοριοδότης 08:14

Στόχος η μη επανεκλογή του Οδυσσέα

Ο Πληροφοριοδότης 08:12

Ποια ζώδια θα δουν οικονομική άνθηση το 2026

Life 05:50

Η κακοκαιρία βρήκε «αδύναμη» την Αττική - Κλειστή η Λεωφόρος Αθηνών στο Δαφνί

Ελλάδα 05:30

Πόσες φορές την εβδομάδα να κάνω βάρη για να δω αποτελέσματα

Υγεία 05:24

Η μικρή «Αυστρία» της Ελλάδας βρίσκεται σε ένα ορεινό χωριό

Ελλάδα 05:22
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κράτος σε παράλυση λόγω κακοκαιρίας: Στη λάσπη Νέα Πέραμος και Μάνδρα, εγκλωβισμένοι σε σπίτια και ΙΧ

Ελλάδα 11:05

Κωνσταντίνος Αργυρός για Αλεξάνδρα Νίκα: «Είναι η πιο όμορφη και τόσο έξυπνη»

Life 08:32

ΟΠΕΚΑ: Διπλή πληρωμή για το Επίδομα Παιδιού Α21

Οικονομία 11:33

Ολική απαγόρευση κυκλοφορίας στη Μάνδρα: «Σε λίγα δευτερόλεπτα μπορεί να κατέβει πάλι ποτάμι»

Ελλάδα 08:23

Κουίζ: Ποιοι ήξεραν ότι θα καθίσουν στον εξώστη;

Ο Πληροφοριοδότης 09:05
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

«Έκοψαν» κλήση στη Βάνα Μπάρμπα για παράνομο παρκάρισμα στο Καλλιμάρμαρο

«Έκοψαν» κλήση στη Βάνα Μπάρμπα για παράνομο παρκάρισμα στο Καλλιμάρμαρο

Life 03.12.2025 15:41
Θεσσαλονίκη: Κακουργηματική δίωξη στον 16χρονο για την καταδίωξη με κλεμμένη μηχανή

Θεσσαλονίκη: Κακουργηματική δίωξη στον 16χρονο για την καταδίωξη με κλεμμένη μηχανή

Ελλάδα 02.12.2025 15:07
Honda: Αναπτύσσει πρωτοβουλίες για εναλλακτικά υλικά βασισμένα σε βιολογική μηχανική και ανακύκλωση

Honda: Αναπτύσσει πρωτοβουλίες για εναλλακτικά υλικά βασισμένα σε βιολογική μηχανική και ανακύκλωση

Auto - Moto 29.11.2025 18:27
Ducati: Η πρώτη Monster πέμπτης γενιάς βγήκε από τη γραμμή παραγωγής

Ducati: Η πρώτη Monster πέμπτης γενιάς βγήκε από τη γραμμή παραγωγής

Auto - Moto 28.11.2025 19:19

NETWORK

Digital Detox το Σαββατοκύριακο: Πώς να ανανεωθείτε

Digital Detox το Σαββατοκύριακο: Πώς να ανανεωθείτε

healthstat.gr 12.06.2025 - 06:19
Θεοχάρης για IMEC: Η Ελλάδα έρχεται στο τραπέζι των συζητήσεων με πλεονεκτήματα

Θεοχάρης για IMEC: Η Ελλάδα έρχεται στο τραπέζι των συζητήσεων με πλεονεκτήματα

ienergeia.gr 12.05.2025 - 15:26
Οι πρωινές διατάσεις στο σπίτι βελτιώνουν την υγεία και την ενέργειά σας

Οι πρωινές διατάσεις στο σπίτι βελτιώνουν την υγεία και την ενέργειά σας

healthstat.gr 12.06.2025 - 06:10
Νερό με λεμόνι - Τα πραγματικά οφέλη και όσα πρέπει να προσέξετε

Νερό με λεμόνι - Τα πραγματικά οφέλη και όσα πρέπει να προσέξετε

healthstat.gr 12.06.2025 - 06:30
Β. Πούτιν και Ν. Μόντι επιδιώκουν να ενισχύσουν τους δεσμούς Ρωσίας- Ινδίας

Β. Πούτιν και Ν. Μόντι επιδιώκουν να ενισχύσουν τους δεσμούς Ρωσίας- Ινδίας

ienergeia.gr 12.05.2025 - 14:40
Κίνδυνος θάνατος η εργασία στο Παίδων Αγία Σοφία

Κίνδυνος θάνατος η εργασία στο Παίδων Αγία Σοφία

healthstat.gr 12.06.2025 - 06:00
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η 5η Διάσκεψη για το Πράσινο από ΕΚΠΑ-ΚΕΔΕ

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η 5η Διάσκεψη για το Πράσινο από ΕΚΠΑ-ΚΕΔΕ

ienergeia.gr 12.05.2025 - 15:48
ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Οι Δήμοι της Αττικής συνεχίζουν να πληρώνουν ακριβά την αδιαφάνεια και την κακοδιαχείριση του ΕΔΣΝΑ

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Οι Δήμοι της Αττικής συνεχίζουν να πληρώνουν ακριβά την αδιαφάνεια και την κακοδιαχείριση του ΕΔΣΝΑ

ienergeia.gr 12.05.2025 - 13:53
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games