Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ελλάδα 25.11.2024 10:30 UPD 25.11.2024 16:47

Ποιος είναι ο πιο ζημιάρης οδηγός; Εγώ ή ο μπαμπάς μου;

Image of Ελεάνα Κηπουρού Ελεάνα Κηπουρού
Ποιος είναι ο πιο ζημιάρης οδηγός; Εγώ ή ο μπαμπάς μου;
Ένας αγώνας δρόμου μεταξύ ηλικιών, στατιστικών και... παρκαρισμένων αυτοκινήτων!

Μια από τις πιο νοσταλγικές αναμνήσεις των παιδικών μου χρόνων, είναι να ταξιδεύω -πάντα βράδυ ένεκα ζέστης- με τους γονείς μου για το χωριό, εκεί κοντά, στα late 90s. Με τα αδέρφια μου στριμωγμένα δίπλα μου, σε ένα μπλε παλιό Peugeot τιγκαρισμένο με βαλίτσες και ποδήλατα και στο κασετόφωνο να παίζει εναλλάξ Πασχάλης και Νάνα Μούσχουρη -ακόμη ξέρω by heart το παιδί με το ταμπούρλο.

Εκείνα τα καλοκαιρινά βράδια, όταν με έπαιρνε ο ύπνος στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου, με τον μπαμπά μου να οδηγεί και τα φώτα των άλλων αυτοκινήτων να ζωγραφίζουν σκιές στο ταβάνι, ένιωθα απόλυτη ασφάλεια, σαν να μπορούσε να με προστατέψει από οτιδήποτε, απλώς και μόνο επειδή κρατούσε το τιμόνι.

Έχουν περάσεις κάποιες δεκαετίες από εκείνα τα βραδινά ταξίδια για το χωριό, ωστόσο η ίδια αίσθηση παραμένει κάθε φορά που τυχαίνει να βρισκόμαστε στο ίδιο αμάξι. Με εξαίρεση όταν στο τιμόνι βρέθηκα για πρώτη φορά εγώ…

Κάπου εκεί, ο μπαμπάς μου, 65 καλοκαιριών και μ’ έναν αέρα παλιού, βετεράνου οδηγού, με κοίταξε και μου είπε μονολογώντας «Εσείς οι νέοι δεν ξέρετε να οδηγείτε. Για αυτό και καταφέρνετε και τρακάρετε τόσο συχνά».

Έχω πει πολλά στη ζωή μου, αλλά εκείνη τη στιγμή, απλώς άφησα ένα βαθύ αναστεναγμό και είπα: «Μπαμπά, αν θες να ξέρεις, οι millennials είμαστε αρκετά προσεκτικοί. Εσείς είστε που με κάτι παλιά αυτοκίνητα τρακάρετε ακόμα και τα παρκαρισμένα!».

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Οι στατιστικές είναι με το μέρος μου… ή μήπως όχι;

Ας ξεκινήσουμε από τα δεδομένα, γιατί ως μια 36χρονη που σέβεται τον εαυτό της, λατρεύω να αποδεικνύω την ορθότητα των επιχειρημάτων μου και να μην αφήνω τίποτα να πέσει κάτω. Σύμφωνα με την έρευνα για τα τροχαία του 2023 λοιπόν, οι πιο ζημιάρηδες οδηγοί είναι οι νεότεροι, ηλικίας 20-29 ετών, με ποσοστό 14% να έχει ήδη ανταλλάξει αριθμούς σε όχι και τόσο ευχάριστες συνθήκες. Και ναι, ακολουθούν οι δικές μου γενιές, οι 30-39 ετών, με 10,8%. Στην «χρυσή τριάδα» μπαίνουν όμως και οι 80+, με 9,3% γιατί οι παππούδες έχουν ένα δικό τους στιλ: λίγο αναστροφή, λίγο όπισθεν, και τσουπ!

Οι νέοι οδηγοί και τα… καινούργια τους παιχνίδια

Οι οδηγοί ηλικίας 20-29 ετών φέρουν έναν μοναδικό τίτλο: είναι οι μόνοι που τρακάρουν περισσότερο με καινούργια αυτοκίνητα έως 5 ετών, αλλά και με ολοκαίνουργιες μηχανές της ίδιας ηλικιακής κατηγορίας.

4257_graphics_inside_01_age_37260.jpg

Και να σου πω κάτι; Δεν είναι όλοι οι νέοι οδηγοί τόσο άτσαλοι όσο τους κατηγορούν. Αλλά να, τα νέα αυτοκίνητα όσο να ναι τους παρασύρουν. Οδηγεί ο 20αρης ένα αμάξι με 47 συστήματα ασφαλείας, αισθητήρες παντού, κάμερα οπισθοπορείας και λέει «εντάξει, δεν θα γίνει τίποτα». Έτσι, δεν προσέχει και ξαφνικά βρίσκεται να γράφει σημειωματάκι συγγνώμης στον ιδιοκτήτη του παρκαρισμένου αυτοκινήτου που μόλις πήρε αμπάριζα. Ποσοστό 18,2% των ατυχημάτων με νέα αυτοκίνητα το αποδεικνύει περίτρανα.

Ακόμα και σε οχήματα της επόμενης δεκαετίας, ωστόσο τα ποσοστά παραμένουν υψηλά, στο 14,8%. Και όσο μεγαλύτερο το αμάξι, τόσο μεγαλύτερη η πιθανότητα ατυχήματος: τα μοντέλα μήκους άνω των 4,7 μέτρων φέρνουν την… εκτόξευση στο 31,3% των περιπτώσεων.

Το μόνο καλό της υπόθεσης είναι ότι τα περισσότερα τρακαρίσματα, ένα ποσοστό 36,4%, αφορούν παρκαρισμένα οχήματα. Άρα, λιγότεροι τραυματισμοί αλλά και μια σαφής υπενθύμιση ότι με λίγη παραπάνω προσοχή στο παρκάρισμα, όλοι οι δρόμοι μπορούν να γίνουν λίγο πιο ασφαλείς για τους αγαπημένους Gen Z.

Και για τους φίλους της μηχανής, η εικόνα δεν διαφέρει πολύ – οι μηχανές έως 5ετίας συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ποσοστό ατυχημάτων (15,4%). Όμως για να λέμε την αλήθεια, αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο είναι τα κυβικά. Ενώ όλοι νομίζουμε ότι οι μεγάλου κυβισμού μηχανές είναι ο μεγάλος «μπελάς», τα δεδομένα δείχνουν πως η ηλικιακή ομάδα 20-29 ετών τρακάρει περισσότερο με μηχανές 126-400 κυβικών (16,5%). Δηλαδή, οι υποτιθέμενες «μεσαίες και ασφαλείς» μηχανές κρύβουν μάλλον μια παγίδα υπερβολικής σιγουριάς.

Και βέβαια, δεν λείπει το… κλασικό: το άχτι με τα παρκαρισμένα. Ένα 30,1% των τρακαρισμάτων αφορά μηχανές που «αγκαλιάζουν» σταματημένα οχήματα, ενώ ανάμεσα στις λωρίδες γίνεται ο πανικός, με συγκρούσεις σε αλλαγές πορείας και αγνοήσεις αποστάσεων να πρωταγωνιστούν. Άντε τώρα να εξηγήσεις τα στατιστικά στον φίλο μου που επιμένει πως «ελέγχει απόλυτα τη μηχανή του»!

Οι δεκαετίες στα τιμόνια: Καθεμιά με τις… αδυναμίες της

Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο, και τα παιδιά των αγαπημένων 90s τρακάρουν πιο συχνά με καινούργιες μηχανές. Από την άλλη, όταν πιάνουν τιμόνι αυτοκινήτου, η επιλογή τους για οχήματα δεκαετίας φαίνεται να τους κοστίζει, με τις περισσότερες συγκρούσεις να γίνονται με αυτοκίνητα 11-15 ετών.

taxi-driver-looking-scared-before-accident_1_80941.jpg

Οι 40άρηδες, όμως, είναι πιο… διαχρονικοί. Η «γενιά ΠΑΣΟΚ» λοιπόν τρακάρει συχνότερα με αυτοκίνητα 6-10 ετών (12,6%), ενώ οι μηχανές έως 5ετίας τους κρατούν σε χαμηλότερα ποσοστά συγκρούσεων (7,7%).

Και μετά, οι 50άρηδες φαίνεται να παραμένουν πιστοί στην ίδια συνταγή – αυτοκίνητα 6-10 ετών και μηχανές έως 5ετίας – αποδεικνύοντας ότι ίσως σε αυτές τις ηλικίες το όχημα γίνεται περισσότερο «σύντροφος» παρά «παιχνίδι». Οι μπαμπάδες μας, από την άλλη δηλαδή οι 60+, ανήκουν στην κατηγορία που προτιμά να τρακάρει με παλαιότερα οχήματα.

Παρκαρισμένα αυτοκίνητα: Κόκκινο πανί για τους οδηγούς

Όλοι εμείς, οι ταπεινοί Σουμάχερ των ελληνικών δρόμων έχουμε από ότι φαίνεται μια… μυστική αντιπαλότητα με τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Η πρόσκρουση σε παρκαρισμένο όχημα παραμένει η πιο συχνή αιτία ατυχήματος για το 2023, για όλες τις ηλικίες, που οδηγούν αυτοκίνητο και σχεδόν για όλες όταν οδηγούν μηχανή.

Και αν κοιτάξουμε τις αιτίες για τα αυτοκίνητα, η μη τήρηση αποστάσεων έρχεται δεύτερη (για οδηγούς 20-59 ετών), με την κίνηση όπισθεν ή την αναστροφή να ακολουθεί. Στις μηχανές, το θέμα με τις αποστάσεις είναι εξίσου συχνό, καθιστώντας τις καθημερινές μετακινήσεις πολύ πιο επικίνδυνες από όσο πιστεύουμε. Και τελικά, ίσως το μάθημα είναι ότι η ζωή μας στον δρόμο είναι γεμάτη απρόοπτα, αλλά με λίγο παραπάνω προσοχή, τα πάντα μπορούν να πάνε καλύτερα.

4257_graphics_inside_01_bike-copy-2_1be78.jpg

Στο δια ταύτα

Ο μπαμπάς μου λέει ότι οι 65άρηδες έχουν την εμπειρία και τη σύνεση. «Εσύ φταις ή το αμάξι;» τον ρώτησα κάποτε, όταν τον βρήκα να κοιτάει τη γρατζουνιά στον προφυλακτήρα του σαν να ήταν πίνακας του Μονέ, αναλογιζόμενος την αποζημίωση αυτοκινήτου.

Εγώ πάλι ξέρω ότι με λίγη παραπάνω προσοχή, τόσο εγώ όσο και εκείνος μπορούμε να αποφύγουμε τα περιττά τρακαρίσματα. Αλλά, αν με ρωτάς, είμαι σίγουρη πως η κουβέντα θα καταλήξει ξανά στο ότι εγώ φταίω που δεν του δίνω το αμάξι μου να το «τεστάρει» – λες και χρειάζεται άλλο ένα στατιστικό στοιχείο για να τον διαψεύσω!

Αυτό που τελικά έμαθα είναι πως η διαίσθηση μας συχνά μάς ξεγελά ενώ τα στατιστικά αποκαλύπτουν την πραγματική ιστορία. Εκεί που πίστευα ότι τα παλιά αυτοκίνητα είναι τα «ύποπτα», τα ολοκαίνουργια μοντέλα με τα εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας πρωταγωνιστούν στα ατυχήματα. Ίσως τελικά να τα εμπιστευόμαστε τόσο που ξεχνάμε να προσέξουμε εμείς οι ίδιοι.

Και ξέρεις τι άλλο κατάλαβα; Τα περισσότερα τρακαρίσματα δεν είναι οι τρομακτικές εικόνες που φανταζόμαστε, αλλά μικρές, καθημερινές γκάφες – ένα παρκαρισμένο που δεν είδαμε, μια απρόσεκτη όπισθεν. Κι αυτό είναι παρήγορο, γιατί με λίγη προσοχή και μια καλή ασφάλεια αυτοκινήτου ή μηχανής, όλα μπορούν να γίνουν πολύ πιο εύκολα και σίγουρα. Δε συμφωνείς;

# TAGS

  • Hellas Direct
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
  • ΜΗΧΑΝΗ
  • ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΑ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Η «μεγαλύτερη χρηματοδότηση του ΕΣΥ» δεν απαντά στα πραγματικά προβλήματα

Η «μεγαλύτερη χρηματοδότηση του ΕΣΥ» δεν απαντά στα πραγματικά προβλήματα

Χριστούγεννα με ασφάλεια - Όλα όσα πρέπει να προσέξετε

Χριστούγεννα με ασφάλεια - Όλα όσα πρέπει να προσέξετε

Βιταμίνη Κ - Τα οφέλη της για οστά και καρδιά

Βιταμίνη Κ - Τα οφέλη της για οστά και καρδιά

Ψαρόσουπα βελουτέ - Εύκολη και νόστιμη συνταγή

Ψαρόσουπα βελουτέ - Εύκολη και νόστιμη συνταγή

Πορτοκαλί τιμολόγια: Καμπανάκι από τους προμηθευτές για την ετοιμότητα του μετρητικού συστήματος

Πορτοκαλί τιμολόγια: Καμπανάκι από τους προμηθευτές για την ετοιμότητα του μετρητικού συστήματος

WindEurope: Κλειδί για τις ΑΠΕ τα δίκτυα – Έως 1,6 τρισ. ευρώ το όφελος ως το 2050

WindEurope: Κλειδί για τις ΑΠΕ τα δίκτυα – Έως 1,6 τρισ. ευρώ το όφελος ως το 2050

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Αποκτούν προσωπικό αριθμό τα ακίνητα - Έρχεται και ο νέος δημοτικός «ΕΝΦΙΑ»

Οικονομία 10:23

Αστυνομικοί της Τροχαίας έπαιρναν από «φακελάκι» μέχρι... τούβλα για να σβήνουν πρόστιμα

Ελλάδα 10:08

Μετρό: Ποιοι σταθμοί θα κλείνουν νωρίτερα μέχρι και αύριο

Ελλάδα 10:08

Τι θα αλλάξει το 2026 στο IRIS: Οι «επικίνδυνες» συναλλαγές που φέρνουν ελέγχους

Οικονομία 10:05

Νέα δημοσκόπηση: ΟΠΕΚΕΠΕ και αγρότες βυθίζουν την ΝΔ

Πολιτική 10:03

Λιάγκας για τραγουδιστή που κατηγορείται για σεξουαλική κακοποίηση: «Είναι πολύ μεγάλο όνομα»

Life 09:45
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ζερόμ Καλούτα κανείς δεν θα σου χαρίσει τίποτα γιατί κανείς δεν σου χρωστάει τίποτα

Entertainment 11:02

Πίτερ Γκριν: Νεκρός στο διαμέρισμά του ο «Ζεντ» του Pulp Fiction

Life 10:47

Η σοφή προτροπή του Χάρη Δούκα

Ο Πληροφοριοδότης 13:11

Τέμπη: Με τρεις μήνες καθυστέρηση αναμένονται τις επόμενες ημέρες τα πορίσματα για την πυρασφάλεια των βαγονιών

Ελλάδα 13:17

Τα Τέμπη εμπνέουν τους αγρότες: «Η κοινωνία να πατήσει πάνω μας για να βγούμε όλοι από το αδιέξοδο»

Ελλάδα 15:51
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Προς ανατροπή της απαγόρευσης κινητήρων εσωτερικής καύσης στα αυτοκίνητα

Προς ανατροπή της απαγόρευσης κινητήρων εσωτερικής καύσης στα αυτοκίνητα

Auto - Moto 11.12.2025 22:35
Έχεις αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο; Να, τι πρέπει να ξέρεις

Έχεις αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο; Να, τι πρέπει να ξέρεις

Auto - Moto 11.12.2025 12:15
Τραγωδία στη Γλυφάδα: Νεκρός οδηγός μηχανής μετά από σύγκρουση με ΙΧ

Τραγωδία στη Γλυφάδα: Νεκρός οδηγός μηχανής μετά από σύγκρουση με ΙΧ

Ελλάδα 11.12.2025 06:44
Καλύτερο βαν της χρονιάς το Kia PV5 Cargo

Καλύτερο βαν της χρονιάς το Kia PV5 Cargo

Auto - Moto 10.12.2025 15:12

NETWORK

Ξεκίνησε ο διαγωνισμός για τις έρευνες βυθού της ηλεκτρικής διασύνδεσης Ελλάδας-Ιταλίας GRITA 2

Ξεκίνησε ο διαγωνισμός για τις έρευνες βυθού της ηλεκτρικής διασύνδεσης Ελλάδας-Ιταλίας GRITA 2

ienergeia.gr 12.15.2025 - 09:18
Χριστούγεννα με ασφάλεια - Όλα όσα πρέπει να προσέξετε

Χριστούγεννα με ασφάλεια - Όλα όσα πρέπει να προσέξετε

healthstat.gr 12.15.2025 - 06:20
Ψαρόσουπα βελουτέ - Εύκολη και νόστιμη συνταγή

Ψαρόσουπα βελουτέ - Εύκολη και νόστιμη συνταγή

healthstat.gr 12.15.2025 - 06:31
Η Πέτη Πέρκα στη Βουλή: Προϋπολογισμός βγαλμένος από άλλη δεκαετία, σαν να μην υπάρχει κλιματική κρίση - Ο πλανήτης δεν αντέχει άλλη αναβολή

Η Πέτη Πέρκα στη Βουλή: Προϋπολογισμός βγαλμένος από άλλη δεκαετία, σαν να μην υπάρχει κλιματική κρίση - Ο πλανήτης δεν αντέχει άλλη αναβολή

ienergeia.gr 12.15.2025 - 08:34
ΥΠΑΑΤ: 96 εκατ. ευρώ για μείωση αποτυπώματος άνθρακα σε αρόσιμες καλλιέργειες

ΥΠΑΑΤ: 96 εκατ. ευρώ για μείωση αποτυπώματος άνθρακα σε αρόσιμες καλλιέργειες

ienergeia.gr 12.15.2025 - 10:27
Βιταμίνη Κ - Τα οφέλη της για οστά και καρδιά

Βιταμίνη Κ - Τα οφέλη της για οστά και καρδιά

healthstat.gr 12.15.2025 - 06:11
Η «μεγαλύτερη χρηματοδότηση του ΕΣΥ» δεν απαντά στα πραγματικά προβλήματα

Η «μεγαλύτερη χρηματοδότηση του ΕΣΥ» δεν απαντά στα πραγματικά προβλήματα

healthstat.gr 12.15.2025 - 06:00
Παπασταύρου: Ο φετινός Προϋπολογισμός είναι εφαλτήριο για ένα νέο κεφάλαιο οικονομικής προόδου, ενεργειακής αυτονομίας και γεωπολιτικής ισχύος

Παπασταύρου: Ο φετινός Προϋπολογισμός είναι εφαλτήριο για ένα νέο κεφάλαιο οικονομικής προόδου, ενεργειακής αυτονομίας και γεωπολιτικής ισχύος

ienergeia.gr 12.15.2025 - 09:58
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: Ιπποκράτους 2, Αθήνα, 10679, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 3608484
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games