Οι πωλήσεις της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 256,4 εκατ. ευρώ . Ανοδικά κινήθηκαν τα καθαρά κέρδη της εταιρείας το 2024. Συγκεκριμένα, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 34,55 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση σε σύγκριση με τα 32,27 εκατ. ευρώ του 2023. Αντιθέτως, πτωτικά κινήθηκαν τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA), τα οποία ανήλθαν σε 42,60 εκατ. ευρώ έναντι 45,12 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση. Μείωση σημειώθηκε και στα κέρδη προ φόρων, τα οποία ανήλθαν σε 37,57 εκατ. ευρώ από 40,30 εκατ. ευρώ το 2023. Την ίδια στιγμή, τα μικτά κέρδη παρουσίασαν άνοδο, φτάνοντας τα 76,13 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με 72,47 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος.
Στην εγχώρια αγορά παγωτού, οι πωλήσεις παρουσίασαν σημαντική άνοδο σε αξία, με ετήσια μεταβολή +13,4%. Ωστόσο, το μερίδιο αγοράς των παγωτών ΚΡΙ-ΚΡΙ παρουσίασε οριακή μείωση, κατά 0,4 ποσοστιαίες μονάδες σε αξία (14,0%) και κατά 1,1 ποσοστιαίες μονάδες σε όγκο (11,6%), σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen για την περίοδο Ιανουάριος–Δεκέμβριος 2024. Σε ένα πληθωριστικό περιβάλλον που ενισχύει τη διείσδυση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, η εταιρεία επιδιώκει να αντισταθμίσει τις απώλειες μέσω της ενίσχυσης του εμπορικού της δικτύου.
Στον κλάδο του γιαουρτιού στην ελληνική αγορά, η ΚΡΙ-ΚΡΙ κατέγραψε στασιμότητα, με τις πωλήσεις να διαμορφώνονται στα 76 εκατ. ευρώ. Η οικονομική συγκυρία του 2024, με σημαντικές πιέσεις στα διαθέσιμα εισοδήματα των καταναλωτών, επηρέασε τη συνολική αγορά, η οποία σημείωσε οριακή άνοδο σε αξία κατά 0,8% και αύξηση σε όγκο κατά 4,4% (στοιχεία Circana, Ιανουάριος–Δεκέμβριος 2024).
Παρά τη σχετική επιβράδυνση της στροφής προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, η αγορά βρίσκεται σε φάση αναδιάταξης όσον αφορά τις προϊοντικές κατηγορίες και τις καταναλωτικές προτιμήσεις. Τα επώνυμα γιαούρτια της ΚΡΙ-ΚΡΙ απώλεσαν μερίδιο αγοράς κατά 1,2 ποσοστιαίες μονάδες σε αξία την ίδια περίοδο. Αντίθετα, η διεθνής δραστηριότητα της εταιρείας παρουσίασε εντυπωσιακή άνοδο, με τις πωλήσεις γιαουρτιού στο εξωτερικό να αυξάνονται κατά 32,5% σε αξία. Σημαντική ώθηση παρείχαν οι βασικές αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου (+43%) και της Ιταλίας (+17%), ενώ νέες δυνατότητες ανάπτυξης δημιουργούνται με την είσοδο σε αγορές όπως η Γαλλία.






























