Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Επιχειρήσεις 09.04.2025 23:09 UPD 09.04.2025 23:13

Πολλαπλές διακρίσεις για τη Stoiximan στα Sports Marketing Awards 2025

Image of Newsroom Newsroom
Πολλαπλές διακρίσεις για τη Stoiximan στα Sports Marketing Awards 2025
Απέσπασε 23 βραβεία, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική της υπεροχή στον χώρο του αθλητικού μάρκετινγκ.

Η Stoiximan αναδείχθηκε σε έναν από τους μεγάλους πρωταγωνιστές των Sports Marketing Awards 2025, κατακτώντας συνολικά 23 βραβεία –1 Platinum, 9 Gold, 4 Silver και 8 Bronze – καθώς και το Grand Award, την ανώτατη διάκριση του θεσμού. Η πολυεπίπεδη αυτή αναγνώριση επιβεβαιώνει τη διαχρονική πρωτοπορία της εταιρείας και τη στρατηγική της προσέγγιση στον χώρο του αθλητισμού, με συνέπεια, όραμα και βαθιά προσήλωση στις αξίες που πρεσβεύει.

Ο θεσμός των Sports Marketing Awards, που πραγματοποιήθηκε φέτος για 8η συνεχή χρονιά, αναδεικνύει τις βέλτιστες πρακτικές και τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές καμπάνιες στον χώρο του αθλητικού marketing. Ανάμεσα σε εκατοντάδες συμμετοχές, με υψηλό επίπεδο και έντονο ανταγωνισμό, η Stoiximan ξεχώρισε για τις ολοκληρωμένες ενέργειες και τις στρατηγικές συνεργασίες που υλοποιεί στους τομείς του marketing, των χορηγιών και της επικοινωνίας.

Αναδεικνύοντας τη δύναμη των συνεργειών και την αξία της προσφοράς, τόσο εντός όσο και εκτός αγωνιστικών χώρων, η Stoiximan συνεχίζει με συνέπεια να επενδύει στον ελληνικό και διεθνή αθλητισμό. Η φετινή της βράβευση αντανακλά τον πολυδιάστατο και καινοτόμο τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει το sports marketing, αξιοποιώντας στρατηγικές για την επικοινωνία των χορηγιών, τεχνολογικές λύσεις, κοινωνικές πρωτοβουλίες και ψηφιακές εμπειρίες που ενισχύουν ουσιαστικά τη σύνδεση με το κοινό του αθλητισμού.

Συγκεκριμένα, η Stoiximan απέσπασε 9 Gold βραβεία, ορισμένα εκ των οποίων συγκαταλέγονται στις πλέον σημαντικές διακρίσεις της φετινής διοργάνωσης. Ξεχωρίζει το Gold στην κατηγορία “Best Sports-Related CSR Campaign” για το πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας “Wheels of Change”, μια πρωτοβουλία με έντονο κοινωνικό αποτύπωμα. Παράλληλα, η στρατηγική χορηγία της στο UEFA Euro 2024 βραβεύτηκε στην κατηγορία “Best Integration Strategy”, ενώ η ολοκληρωμένη πλατφόρμα εμπειριών “Stoiximan Nation”, σχεδιασμένη για να αναδεικνύει το πλούσιο και πολυεπίπεδο χορηγικό οικοσύστημα της εταιρείας, διακρίθηκε στην κατηγορία “Best Sports Strategy for Customer Loyalty”, επιβεβαιώνοντας την επιτυχημένη ενίσχυση της σχέσης της Stoiximan με το κοινό της.

Μέσα από συνεργασίες με κορυφαίους συλλόγους -Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, ΠΑΟΚ-, μεγάλες διοργανώσεις Stoiximan Super League και Europa & Conference League- αλλά και εμβληματικούς ambassadors όπως ο Γιάννης Αντετοκούνμπο και ο Λευτέρης Πετρούνιας, η Stoiximan μετατρέπει κάθε χορηγία σε ζωντανή εμπειρία – επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως το κορυφαίο sports brand σε Ελλάδα και Κύπρο.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Επιπλέον, η χορηγική πρωτοβουλία της Stoiximan Belle Équipe, η οποία απαρτίζεται από 18 διακεκριμένους αθλητές και αθλήτριες, καθώς και τις Εθνικές Ομάδες Πόλο Ανδρών και Γυναικών και αποτέλεσε τον κορμό της στήριξης της Stoiximan ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024, διακρίθηκε με δύο Gold βραβείο στην κατηγορία “Best Sports Related Commercial or Promotional Video” και στην “Best Sponsorship Program / Strategy for Sportsman or Sportswoman”, αναγνωρίζοντας τη στρατηγική και ουσιαστική συμβολή της εταιρείας στον ατομικό και ομαδικό αθλητισμό.

Η Stoiximan ξεχώρισε και για τις ενέργειές της στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ και της δημιουργίας περιεχομένου, αποσπώντας Gold βραβείο στην κατηγορία “Best Use of Performance Marketing” για την καμπάνια Sponsorships campaign PGMT & Paid Social. Αντίστοιχη διάκριση ήρθε και για το πρωτότυπο podcast “El Sombrero Stories”, το οποίο αναδείχθηκε Best Sports Podcast. Παράλληλα, η διαχρονική στήριξη της εταιρείας στο ελληνικό ποδόσφαιρο τιμήθηκε με Gold στην κατηγορία “Best Sponsorship Program / Strategy for Team Sports”, ενώ η συνολική της χορηγική στρατηγική απέσπασε Gold βραβείο στην κατηγορία “Best Sports Strategy for Branding”, μέσω του ολοκληρωμένου πλάνου Stoiximan Sponsorships Plan.

Ακόμη, η Stoiximan κατέκτησε 4 Silver βραβεία, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της παρουσία και την καινοτομία σε ποικίλους τομείς του αθλητικού μάρκετινγκ. Η στρατηγική της στο TikTok τιμήθηκε στην κατηγορία “Best Presence on TikTok”, αναδεικνύοντας τη δημιουργική και αυθεντική προσέγγισή της στην πλατφόρμα. Το πρόγραμμα “Stoiximan Nation” διακρίθηκε για ακόμη μία φορά, αυτή τη φορά με Silver βραβείο στην κατηγορία “Best Sports Strategy for Product / Service Launch”. Αντίστοιχα, η καμπάνια Sponsored Clubs Campaign ξεχώρισε στην κατηγορία “Best Sports Related Commercial or Promotional Video”, ενώ το Viber chatbot “Stoiximan Top Scorer” απέσπασε βραβείο στην κατηγορία “Best Use of Technology”, για την καινοτόμα αξιοποίησή του στην αλληλεπίδραση με το φίλαθλο κοινό.

Στις Bronze διακρίσεις, η Stoiximan αναγνωρίστηκε για πρωτοβουλίες που συνδέουν τον αθλητισμό με την εμπορική στρατηγική, τη χορηγία και την προώθηση της υπευθυνότητας. Το πρόγραμμα Stoiximan Super League Sponsorship βραβεύτηκε διπλά – τόσο στην κατηγορία “Best Integration Strategy”, όσο και στην “Best Sponsorship Program / Strategy for Sports Organization / Event”. Παράλληλα, η συνολική παρουσία της εταιρείας στο UEFA Euro 2024 απέσπασε δύο ακόμη Bronze βραβεία, στις κατηγορίες “Best New Sponsorship” και “Best Sponsorship Integration”.

Η καμπάνια του Ολυμπιακού για το UEFA Conference League τιμήθηκε στην κατηγορία “Best Real-Time Response / Occasion-based Marketing”, ενώ η μακροχρόνια στήριξη του συλλόγου αναγνωρίστηκε στην “Best Sponsorship Program / Strategy for Sports Club”. Το Stoiximan Nation απέσπασε ακόμη μία διάκριση στην κατηγορία “Best Sports Strategy for Sales”, ενώ η καμπάνια υπεύθυνου στοιχηματισμού της Stoiximan βραβεύτηκε στην κατηγορία “Best Sports Related Commercial or Promotional Video”, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή δέσμευση της εταιρείας στην προώθηση του υπεύθυνου παιχνιδιού.

Ο Κώστας Διορέλης, Commercial Director της Stoiximan, ανέφερε σχετικά: ”Όλη η ομάδα της Stoiximan είναι ιδιαίτερα περήφανη για την κατάκτηση του Grand Award. Πρόκειται για μία κορυφαία αναγνώριση που επισφραγίζει τη συνολική μας πορεία και τη στρατηγική μας επιλογή να επενδύουμε σταθερά στον αθλητισμό. Η συγκεκριμένη βράβευση, μαζί με τα 22 επιμέρους βραβεία στα φετινά Sports Marketing Awards, επιβεβαιώνει την προσήλωσή μας στην καινοτομία, την ποιότητα και την υλοποίηση ενεργειών με ουσιαστικό αποτύπωμα. Η Stoiximan, με ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο δράσεων υψηλού επιπέδου και με σταθερή παρουσία δίπλα σε ομάδες και αθλητές, έχει καταφέρει να αναδειχθεί σε βασικό πυλώνα στήριξης του ελληνικού αθλητισμού, αποτελώντας ένα brand άρρηκτα συνδεδεμένο με την πρόοδο και την ανάπτυξή του. Ευχαριστούμε θερμά τους κριτές για την εμπιστοσύνη, τους συνεργάτες μας για τη συνεργασία, και φυσικά την ομάδα μας, που με πάθος, συνέπεια και επαγγελματισμό διαμορφώνει καθημερινά το αποτύπωμα της Stoiximan”.

Η φετινή αναγνώριση στα Sports Marketing Awards 2025 δεν είναι απλώς μια επιβράβευση για τις ενέργειες της χρονιάς, αλλά και μια επιβεβαίωση της μακροπρόθεσμης στρατηγικής που ακολουθεί η Stoiximan, με έμφαση στην υπευθυνότητα, τη βιωσιμότητα και την ουσιαστική σύνδεση με την αθλητική κοινότητα.

# TAGS

  • STOIXIMAN
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ο Τζορτζ Κλούνεϊ το φυσάει και δεν κρυώνει - Ο ρόλος που έχασε από τον Μπραντ Πιτ

Entertainment 17:08

Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Επιχειρήσεις 17:07

Formula 1: Θρίαμβος για τον Μαξ Φερστάπεν στο 23ο Grand Prix στο Κατάρ

Life 17:03

Αμμουδιά Πρεβέζης: Σε εξέλιξη έρευνες για τον αγνοούμενο 62χρονο ψαρά

Ελλάδα 17:01

Συνάντηση Μακρόν - Ζελένσκι: «Πολλά εξαρτώνται τώρα από τις ενέργειες κάθε ηγέτη»

Διεθνή 17:01

Νέα Αριστερά: Παντελώς αποκομμένη η κυβέρνηση από την πραγματικότητα που βιώνουν οι αγρότες

Πολιτική 16:59
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Είναι γελοίο, δυστυχώς ζούμε στην Ελλάδα»: Οργή από δικαιούχους για την επιστροφή ενοικίου

Οικονομία 17:53

Μπλόκα αγροτών: «Σπάσαμε τον τσαμπουκά της κυβέρνησης» - Αύριο νέα συνέλευση

Ελλάδα 20:02

Μπλόκα αγροτών: Σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις - Πού είναι κλειστή η εθνική οδός

Ελλάδα 18:18

Πώς συνέβη το θανατηφόρο τροχαίο στη Λούτσα: Ο 24χρονος είχε έρθει Ελλάδα για την ορκωμοσία της κοπέλας του

Ελλάδα 19:09

Σίσσυ Χρηστίδου: «Ανατρίχιασα όταν το είπε» - Η on air συγκίνησή της για τον διάλογο με ηλικιωμένο

Life 18:12
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ: Το ντέρμπι της 10ης αγωνιστικής της Stoiximan Super League έρχεται στην COSMOTE TV

Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ: Το ντέρμπι της 10ης αγωνιστικής της Stoiximan Super League έρχεται στην COSMOTE TV

Life 07.11.2025 16:47
Ένας θρύλος στο πλευρό της Stoiximan: Ο Θοδωρής Παπαλουκάς γίνεται CSR Ambassador της Stoiximan

Ένας θρύλος στο πλευρό της Stoiximan: Ο Θοδωρής Παπαλουκάς γίνεται CSR Ambassador της Stoiximan

Επιχειρήσεις 06.11.2025 16:55
Νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Stoiximan ο Νίκος Φλίγκος

Νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Stoiximan ο Νίκος Φλίγκος

Επιχειρήσεις 01.07.2025 20:20
Τα 8 υπέροχα χρόνια του ΠΑΟΚ και της Stoiximan, σε ένα video!

Τα 8 υπέροχα χρόνια του ΠΑΟΚ και της Stoiximan, σε ένα video!

Αθλητισμός 26.06.2025 01:20

NETWORK

ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:40
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:42
Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:44
ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:03
Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:23
Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

healthstat.gr 12.01.2025 - 15:57
Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:35
ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:45
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games