Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Auto - Moto 25.10.2024 12:01

Νέο Bigster: Η Dacia ανεβάζει τον πήχη

Image of Newsroom Newsroom
Νέο Bigster: Η Dacia ανεβάζει τον πήχη
Όπως ανακοινώθηκε και στο στρατηγικό πλάνο Renaulution τον Ιανουάριο του 2021, η Dacia στοχεύει στην κατάκτηση του segment C.

Όντας ήδη η κορυφαία μάρκα του segment Β στην Ευρώπη, η Dacia μπαίνει στην κατηγορία των C-SUV με το Bigster, ένα ολοκαίνουργιο όχημα που εκφράζει σαφώς τις αξίες της Dacia: Ουσιαστικό αλλά και cool, eco-smart, στιβαρό και περιπετειώδες.

DESIGN: Η DACIA ΚΡΑΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ της ΜΕ ΤΟ νέο BIGSTER

Οι αξίες της Dacia είναι συναφείς με τις απαιτήσεις των πελατών στα C-SUV. Οι γενναιόδωρες διαστάσεις ενισχύονται από τα έντονα γεωμετρικά σχήματα και τους όγκους των οποίων οι απλές γραμμές παραπέμπουν κατευθείαν στην ουσία. Τα φαρδιά φτερά και η θέση των εμπρός και πίσω φωτιστικών σωμάτων που είναι ακροβολισμένα στις 4 γωνίες του αμαξώματος, ενισχύουν τη δυναμική παρουσία του Bigster στο δρόμο.

Rvl06-E3-Journey-FS-78ArGIndigoBlueSemiDiam19RoulingPontMer-Norvege-Immat-16-9_502d8.jpg

Το εντυπωσιακό παρουσιαστικό του νέου Bigster και η εικόνα στιβαρότητας, ενισχύονται ακόμα περισσότερο από το συμπαγές, κατακόρυφο εμπρός μέρος που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέρνα SUV. Το μπροστινό μέρος είναι επίσης συμβατό με τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Dacia, με μια φαρδιά, γυαλιστερή μαύρη γρίλια και το εμβληματικό σήμα «Dacia link» στο κέντρο της. Το σμιλευμένο σχήμα του οριζόντιου καπό έχει σχεδιαστεί ώστε να παρέχει στον οδηγό ανεμπόδιστη ορατότητα του δρόμου μπροστά.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Το στυλ του νέου Bigster αντικατοπτρίζει τα ‘ουσιώδη’, χωρίς όμως να ξεχνά και την ‘cool’ αύρα, η οποία συγκαταλέγεται και αυτή στις αξίες της μάρκας και στις προσδοκίες των πελατών της κατηγορίας C-SUV.

Rvl10-E3-Journey-FS-FemmeDrivingTopShotToitOuvert-Norvege-16-9_7ceb7.jpg

Η Dacia είναι μία ‘cool’ μάρκα με το δικό της τρόπο. Τα χαρακτηριστικά γραφικά σχέδια, προσθέτουν μια πινελιά casual κομψότητας στο μπροστινό μέρος και στις πόρτες, καθώς και πάνω από την πίσω πινακίδα κυκλοφορίας. Και αντί να ακολουθήσουν την τάση με γυαλιστερό μαύρο, οι σχεδιαστές της Dacia επέλεξαν έναν συνδυασμό γυαλιστερού και ματ μαύρου, δημιουργώντας μία πιο στιβαρή και ανθεκτική βαφή.

Νέο Bigster: στιβαρό, ‘cool’ και φιλικό με το περιβάλλον (eco-smart). Η μπροστινή και πίσω ποδιά, είναι βαμμένες από την κατασκευή τους, λύση που τις κάνει ακόμα πιο ανθεκτικές. Τα προστατευτικά που καλύπτουν περιφερειακά το αμάξωμα – στα πλαϊνά, τους θόλους των τροχών και το κάτω μέρος των προφυλακτήρων – είναι κατασκευασμένα από ένα υλικό που ονομάζεται Starkle®. Η Dacia χρησιμοποιεί αυτό το υλικό επιχειρώντας μια πιο βιώσιμη προσέγγιση. Εξελίχθηκε από τους μηχανικούς της μάρκας και είναι αποτελούμενο από ανακυκλωμένα υλικά, το Starkle® χρησιμοποιείται σε μη επεξεργασμένη (άβαφη) μορφή.

Στο εσωτερικό του νέου Bigster, οι σχεδιαστές έδωσαν μεγάλη βάση στα ουσιώδη: χώροι, εργονομία και άνεση. Το, ψηλά τοποθετημένο, κάθετο ταμπλό αυξάνει το διαθέσιμο χώρο για τους εμπρός επιβάτες.

Rvl13a-E3-Journey-FS-PdBLateraleCotePassager-Crepuscule-Norvege-16-9_fd484.jpg

Για λόγους απλούστευσης και αποτελεσματικότητας, οι πληροφορίες οδήγησης συγκεντρώνονται στον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10’’, ενώ οι πληροφορίες που σχετίζονται με το σύστημα πολυμέσων, εμφανίζονται στην κεντρική οθόνη αφής των 10,1''. Τις δύο οθόνες ενώνει αισθητικά μια κομψή πράσινη λωρίδα, που ταιριάζει αρμονικά με το ταμπλό.

Τέλος, η υπογραφή του γνωστού «Υ» της Dacia τονίζει την αισθητική σχέση του εσωτερικού με την εξωτερική σχεδίαση του νέου Bigster:

  • Εσωτερικά, στους αεραγωγούς σχήματος Y, και στην επένδυση των χειρολαβών στις πόρτες.
  • Εξωτερικά, η φωτιστική υπογραφή σχήματος Y στα μπροστινά και στα LED πίσω φωτιστικά σώματα.

ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ Αλλά ΚΑΙ COOL: Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΧΕΣΗ ‘VALUE FOR MONEY’ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ C-SUV

ΑΣΥΓΚΡΙΤΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ

Το νέο Bigster είναι ένα από τα πιο ευρύχωρα αυτοκίνητα στην κατηγορία των C-SUV, ικανοποιώντας έτσι μία θεμελιώδη απαίτηση των πελατών στο συγκεκριμένο segment.

Το εσωτερικό ύψος είναι κορυφαίο στην κατηγορία του, τόσο για τους εμπρός όσο και τους πίσω επιβάτες, εξασφαλίζοντάς τους μία μοναδική αίσθηση ευρυχωρίας. Οι επιβάτες στο πίσω κάθισμα έχουν στη διάθεσή τους το μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατά τους στην κατηγορία, ώστε να απολαμβάνουν ένα εξαιρετικό επίπεδο άνεσης στο ταξίδι τους.

Το νέο Bigster προσφέρει επίσης και το κορυφαίο σε διαστάσεις και χωρητικότητα πορτμπαγκάζ, με μέγεθος που φτάνει τα 667 λίτρα VDA, κάτω από την πίσω εταζέρα. Το μήκος και το ύψος του χώρου αποσκευών θέτουν νέα πρότυπα στην αγορά των C-SUV.

Rvl15aBis-E3-Journey-FS-FromInside-CoffreOuvert-Styl-Ponton-Norvege-ARPP-16-9_2bb00.jpg

ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ

Το ασύμμετρα (40/20/40) αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να μεταφέρει αντικείμενα μεγάλου μήκους, χωρίς όμως να θυσιάζει στο ελάχιστο την άνεση των επιβατών. Όταν πίσω κάθονται μόνο δύο επιβάτες, η άνεση μπορεί να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο, με την αναδίπλωση του κεντρικού τμήματος της πλάτης του καθίσματος, το οποίο στη συνέχεια σχηματίζει ένα υποβραχιόνιο που περιλαμβάνει δύο ποτηροθήκες και μια θήκη για κινητό τηλέφωνο. Με τις πλάτες διπλωμένες, το Bigster προσφέρει ένα εντελώς επίπεδο δάπεδο με εξαιρετικό μέγιστο μήκος φόρτωσης, που φτάνει μέχρι τα 2,7 μέτρα.

Η λειτουργία ‘Easy Fold’ διευκολύνει στην αναδίπλωση των καθισμάτων από το χώρο του πορτμπαγκάζ, με τη χρήση δύο μοχλών δεξιά και αριστερά.

Ένα ανθεκτικό, εύκολο στο καθάρισμα, λαστιχένιο κάλυμμα, παρέχει ιδανική προστασία για το δάπεδο του χώρου φόρτωσης. Όταν δεν χρησιμοποιείται, το χαλάκι αυτό μπορεί εύκολα να τυλιχτεί για αποθήκευση.

Το νέο Bigster διαθέτει επίσης και το σύστημα YouClip, που περιλαμβάνει μία πληθώρα από χρήσιμα αξεσουάρ. Ένα απλό και έξυπνο σύστημα για την στερέωση μιας μεγάλης γκάμας αξεσουάρ σε κύρια σημεία μέσα στην καμπίνα επιβατών, με πρακτικό και σίγουρο τρόπο.

ECO SMART: ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΣΜΕΝΑ ΚΙΝΗΤΗΡΙΑ ΣΥΝΟΛΑ, ΒΙΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ - ΤΟ νέο BIGSTER ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ

ΝΕΑ ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΣΜΕΝΑ ΚΙΝΗΤΗΡΙΑ ΣΥΝΟΛΑ

Νέο Bigster HYBRID 155. Το Dacia Bigster είναι το πρώτο μοντέλο του Renault Group που κινείται από το ολοκαίνουργιο σύστημα κίνησης HYBRID 155, συνδυάζοντας έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 107 ίππων, δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ηλεκτροκινητήρα 50ίππων και έναν κινητήρα μίζα/γεννήτρια υψηλής τάσης), μια μπαταρία 1,4 kWh (230V), και αυτόματο ηλεκτρικό κιβώτιο ταχυτήτων. Διαθέτει τέσσερις ταχύτητες για τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως και άλλες δύο για τους ηλεκτροκινητήρες. Αυτή η συνδυασμένη τεχνολογία υιοθετήθηκε χάρη στην απουσία του συμπλέκτη.

Rvl18-E3-Journey-FS-BleuIndigoSemiDiam19-DetailAr-CoffreOuvert-HommeBagages-Norvege-Immat-16-9_f2dd2.jpg

Το σύστημα κίνησης HYBRID 155 ολοκληρώνει τη γκάμα HYBRID 140 που διατίθεται στο νέο Duster και το Jogger. Αποδίδει περισσότερη ισχύ (15 παραπάνω ίππους), περισσότερη ροπή (20Nm παραπάνω, με μέγιστη τιμή τα 170Nm μόνο για τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως), και αυξημένη ικανότητα ρυμούλκησης (250κιλά παραπάνω, με μέγιστη τιμή περίπου έναν τόνο). Η οικονομία έχει επίσης βελτιωθεί, με μείωση κατά 6% στην κατανάλωση καυσίμου, και τις εκπομπές ρύπων, χάρη κυρίως στη βελτιστοποιημένη διαχείριση της λειτουργίας του κινητήρα.

Συνδυάζοντας το αναγεννητικό φρενάρισμα με την μεγάλη ικανότητα ανάκτησης ενέργειας της μπαταρίας, και την αποτελεσματικότητα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, το Bigster μπορεί να κινηθεί ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, έως και στο 80% του χρόνου κυκλοφορίας του στην πόλη. Επιπλέον, το αυτοκίνητο ξεκινά πάντα ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο.

Νέο Bigster TCe 140. Διαθέσιμο για πρώτη φορά στη γκάμα της Dacia, κινητήριο σύνολο σε τέτοιο επίπεδο ισχύος, πρόκειται για τον κινητήρα που βασίζεται στον TCe 130 ο οποίος διατίθεται και στο νέο Duster. Αυτό το πρώτο επίπεδο ηλεκτροκίνησης συνδυάζει έναν νέας γενιάς 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρου, που λειτουργεί βάσει του κύκλου Miller (βελτιστοποιημένη απόδοση και μειωμένες θερμικές απώλειες), και Mild Hybrid σύστημα 48V, με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Νέο Bigster ECO-G 140. Η Dacia είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στις πωλήσεις οχημάτων υγραερίου στην Ευρώπη, και ο μόνος κατασκευαστής που προσφέρει μια επιλογή κινητήρων διπλού καυσίμου (βενζίνης/LPG), σε όλα τα μοντέλα εσωτερικής καύσης της, που τα ονομάζει ECO-G. Με το νέο Bigster, η Dacia ανοίγει νέους δρόμους, με ένα σύστημα κίνησης που συνδυάζει το διπλό καύσιμο με ένα σύστημα Mild Hybrid 48 V. Το ήπιο υβριδικό σύστημα υποστηρίζει τον 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,2 λίτρου, χρησιμοποιώντας ως καύσιμο είτε τη βενζίνη είτε το υγραέριο, κατά τις φάσεις εκκίνησης και επιτάχυνσης, για βελτιωμένη οδηγική απόλαυση και απόδοση.

Λειτουργώντας με υγραέριο, το νέο Bigster ECO-G 140 εκπέμπει κατά μέσο όρο 10% λιγότερο CO2 από έναν αντίστοιχο μη υβριδικό βενζινοκινητήρα. Με δύο ρεζερβουάρ που περιέχουν συνολικά 99 λίτρα καυσίμου (50 λίτρα βενζίνη και 49 λίτρα υγραέριο), το μοντέλο επιτυγχάνει αυτονομία που φτάνει έως και τα 1.450χλμ. Τοποθετημένο κάτω από το πάτωμα του πορτμπαγκάζ, το ρεζερβουάρ του υγραερίου δεν επηρεάζει καθόλου το χώρο φόρτωσης. Ένας διακόπτης στο ταμπλό επιτρέπει τη γρήγορη και απρόσκοπτη μετάβαση από τον έναν τύπο καυσίμου στον άλλο.

Νέο Bigster TCe 130 4x4. Το νέο Bigster είναι κατασκευασμένο με στόχο να ξεφύγει από τα τετριμμένα, καθώς διαθέτει ένα σύστημα τετρακίνησης που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 ταχυτήτων, και ένα Mild Hybrid σύστημα 48V για μεγιστοποίηση της απόδοσης. Αυτό το υβριδικό σύστημα λειτουργεί υποβοηθητικά στον 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,2 λίτρου κατά την εκκίνηση και την επιτάχυνση, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2, ενώ παρέχει βελτιωμένη οδηγική απόλαυση.

ΒΙΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ

Ως μέρος της οικολογικής της (Eco Smart) προσέγγισης, η Dacia πέτυχε να χρησιμοποιήσει μεγαλύτερο ποσοστό βιώσιμων υλικών στο νέο Bigster. Συνολικά, στο Bigster σχεδόν το 20% των πλαστικών που έχει χρησιμοποιηθεί είναι προϊόν ανακύκλωσης, ποσοστό μεγαλύτερο από το συνηθισμένο στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Το νέο Bigster χρησιμοποιεί το Starkle®, ένα υλικό που ανακαλύφθηκε από τους μηχανικούς της Dacia, και χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο νέο Duster. Το Starkle® περιέχει έως και 20% ανακυκλωμένο πολυπροπυλένιο. Χρησιμοποιείται χωρίς επεξεργασία και χωρίς βαφή, και έχει μικρότερο αποτύπωμα άνθρακα κατά την παραγωγή του. Το κάτω μέρος του αμαξώματος και το προστατευτικό των θόλων, καθώς και τα μέρη του μπροστινού και του πίσω προφυλακτήρα είναι κατασκευασμένα από Starkle®, υλικό ξεχωρίζει από τη σαγρέ επιφάνειά του.

ΣΤΙΒΑΡΟ ΚΑΙ ΥΠΑΙΘΡΙΟ: ένα SUV ‘DACIA STYLE’, ΓΙΑ την κατηγορία c

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΕΣΟΥΑΡ

Οι έξυπνες, αρθρωτές μπάρες οροφής της Dacia είναι στάνταρ στο νέο Bigster Extreme. Οι μπάρες οροφής είναι διαμήκεις στην τυπική τους θέση, αλλά μπορούν να επανατοποθετηθούν γρήγορα και σε εγκάρσια θέση. Με αυτό τον τρόπο, ο πελάτης δεν χρειάζεται να αγοράσει συμβατικές μπάρες οροφής, και να πρέπει να τις συναρμολογεί και να τις αποσυναρμολογεί κάθε φορά. Όλες οι υπόλοιπες εκδόσεις του Bigster διατίθενται με στάνταρ σταθερές διαμήκεις μπάρες οροφής.

Απολαύστε την ύπαιθρο από την καμπίνα επιβατών, χάρη στην πανοραμική ανοιγόμενη ηλιοροφή: πρώτη φορά για τη Dacia.

Η πρώτη πανοραμική ανοιγόμενη ηλιοροφή της Dacia έχει μήκος 120cm, είναι σχεδιασμένη να ανοίγει κατά 35cm, με λειτουργία tilt-and-turn. Αφήνει το φυσικό φως να πλημμυρίσει το εσωτερικό, και διατίθεται στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης Extreme, και προαιρετικά στην έκδοση Journey.

Αποτελεσματικό σύστημα 4x4

Το νέο Bigster TCe 130 4x4 διαθέτει σύστημα 4κίνησης με πέντε επιλογές, ανάλογα με το είδος του εδάφους:

  • AUTO: η ροπή κατανέμεται αυτόματα μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα, ανάλογα με το βαθμό πρόσφυσης και την ταχύτητα.
  • SNOW: βελτιστοποιεί την πρόσφυση σε ολισθηρούς δρόμους με συγκεκριμένες ρυθμίσεις για τις λειτουργίες του ESC και του traction control.
  • MUD/SAND: για οδήγηση σε σαθρό έδαφος, όπως λασπώδεις ή αμμώδεις διαδρομές
  • OFF-ROAD: εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατότητα κίνησης εκτός δρόμου, και είναι ιδανική επιλογή για σκληρά και πετρώδη εδάφη. Αυτή η λειτουργία κατανέμει τη ροπή αυτόματα και αποτελεσματικά μεταξύ των μπροστινών και των πίσω τροχών ανάλογα με το βαθμό πρόσφυσης και την ταχύτητα.
  • ECO: βελτιστοποιεί την κατανάλωση καυσίμου ρυθμίζοντας τον κλιματισμό και την ισχύ του οχήματος. Ρυθμίζει την κατανομή της ροπής του κινητήρα, μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα, για να περιορίσει την κατανάλωση καυσίμου, ενώ προσαρμόζεται στις συνθήκες πρόσφυσης.

# TAGS

  • DACIA
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Stand-up comedy: Το νέο «φάρμακο» για τις ψυχικές παθήσεις

Stand-up comedy: Το νέο «φάρμακο» για τις ψυχικές παθήσεις

Χριστούγεννα με ασφάλεια - Όλα όσα πρέπει να προσέξετε

Χριστούγεννα με ασφάλεια - Όλα όσα πρέπει να προσέξετε

Βιταμίνη Κ - Τα οφέλη της για οστά και καρδιά

Βιταμίνη Κ - Τα οφέλη της για οστά και καρδιά

Ψαρόσουπα βελουτέ - Εύκολη και νόστιμη συνταγή

Ψαρόσουπα βελουτέ - Εύκολη και νόστιμη συνταγή

Πορτοκαλί τιμολόγια: Καμπανάκι από τους προμηθευτές για την ετοιμότητα του μετρητικού συστήματος

Πορτοκαλί τιμολόγια: Καμπανάκι από τους προμηθευτές για την ετοιμότητα του μετρητικού συστήματος

WindEurope: Κλειδί για τις ΑΠΕ τα δίκτυα – Έως 1,6 τρισ. ευρώ το όφελος ως το 2050

WindEurope: Κλειδί για τις ΑΠΕ τα δίκτυα – Έως 1,6 τρισ. ευρώ το όφελος ως το 2050

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Απώλεια δυναμικής στις κατασκευές στο τρίτο τρίμηνο 2025

Οικονομία 12:38

Υποχωρεί η ζήτηση για προσωπικό εν μέσω ανόδου του μισθολογικού κόστους

Οικονομία 12:35

Πορτοκαλί τιμολόγια: Μπέρδεμα στην αγορά πριν το 2026

Οικονομία 12:33

Αύξηση εισοδημάτων, αλλά και αρνητική αποταμίευση στο δεύτερο τρίμηνο του 2025

Οικονομία 12:33

Ποια μέρα ξεκινούν οι κακοκαιρίες - Τι αναφέρει ο Κολυδάς για τα Χριστούγεννα

Ελλάδα 12:27

Τι ώρα κλείνουν τα καταστήματα σήμερα - Αλλαγές στο ωράριο από αύριο

Ελλάδα 12:23
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τα Τέμπη εμπνέουν τους αγρότες: «Η κοινωνία να πατήσει πάνω μας για να βγούμε όλοι από το αδιέξοδο»

Ελλάδα 15:51

Τέμπη: Με τρεις μήνες καθυστέρηση αναμένονται τις επόμενες ημέρες τα πορίσματα για την πυρασφάλεια των βαγονιών

Ελλάδα 13:17

Η σοφή προτροπή του Χάρη Δούκα

Ο Πληροφοριοδότης 13:11

«Βόμβα» στον αέρα: Έρχεται «σοβαρή καταγγελία» για γνωστό τραγουδιστή και σεξουαλική κακοποίηση

Life 18:30

Πρ. Παυλόπουλος για υποκλοπές: «Πληγή που δεν έχει κλείσει - Ως πολίτη με βασανίζει»

Πολιτική 14:03
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Ποιο αυτοκίνητο προηγείται σε πωλήσεις στην Ευρώπη;

Ποιο αυτοκίνητο προηγείται σε πωλήσεις στην Ευρώπη;

Auto - Moto 28.11.2025 11:41
Το νέο Dacia Bigster mild hybrid G-140 μια μοναδική πρόταση στην κατηγορία C-SUV

Το νέο Dacia Bigster mild hybrid G-140 μια μοναδική πρόταση στην κατηγορία C-SUV

Auto - Moto 28.10.2025 18:20
Διπλός θρίαμβος για τη Dacia Sandriders στο Ράλι Μαρόκου

Διπλός θρίαμβος για τη Dacia Sandriders στο Ράλι Μαρόκου

Auto - Moto 23.10.2025 15:06
Αυτό το Dacia αλλάζει τα δεδομένα!

Αυτό το Dacia αλλάζει τα δεδομένα!

Auto - Moto 08.10.2025 11:21

NETWORK

Η ελίν χορηγός τριών αθλητών της Εθνικής Ομάδας Ξίφους Νέων Ανδρών

Η ελίν χορηγός τριών αθλητών της Εθνικής Ομάδας Ξίφους Νέων Ανδρών

ienergeia.gr 12.15.2025 - 11:43
Η Motivair της Schneider Electric ανακοινώνει νέα σειρά CDU για την κάλυψη των αυξανόμενων απαιτήσεων HPC και AI Workloads

Η Motivair της Schneider Electric ανακοινώνει νέα σειρά CDU για την κάλυψη των αυξανόμενων απαιτήσεων HPC και AI Workloads

ienergeia.gr 12.15.2025 - 12:33
Facelift: Αποκατάσταση με φυσικό αποτέλεσμα, χωρίς υπερβολές

Facelift: Αποκατάσταση με φυσικό αποτέλεσμα, χωρίς υπερβολές

healthstat.gr 12.15.2025 - 10:51
ΥΠΑΑΤ: 96 εκατ. ευρώ για μείωση αποτυπώματος άνθρακα σε αρόσιμες καλλιέργειες

ΥΠΑΑΤ: 96 εκατ. ευρώ για μείωση αποτυπώματος άνθρακα σε αρόσιμες καλλιέργειες

ienergeia.gr 12.15.2025 - 10:27
Αγωνιστές GLP-1 και καρκίνος: Τι δείχνουν τα νεότερα επιστημονικά δεδομένα

Αγωνιστές GLP-1 και καρκίνος: Τι δείχνουν τα νεότερα επιστημονικά δεδομένα

healthstat.gr 12.15.2025 - 12:27
Παπασταύρου: Ο φετινός Προϋπολογισμός είναι εφαλτήριο για ένα νέο κεφάλαιο οικονομικής προόδου, ενεργειακής αυτονομίας και γεωπολιτικής ισχύος

Παπασταύρου: Ο φετινός Προϋπολογισμός είναι εφαλτήριο για ένα νέο κεφάλαιο οικονομικής προόδου, ενεργειακής αυτονομίας και γεωπολιτικής ισχύος

ienergeia.gr 12.15.2025 - 09:58
Johnson & Johnson: Καλείται να αποζημιώσει με 40 εκατ. δολάρια δύο γυναίκες για το «καρκινογόνο» ταλκ της

Johnson & Johnson: Καλείται να αποζημιώσει με 40 εκατ. δολάρια δύο γυναίκες για το «καρκινογόνο» ταλκ της

healthstat.gr 12.15.2025 - 11:56
Chiesi Hellas: Τρίτη διαδοχική πιστοποίηση B Corp

Chiesi Hellas: Τρίτη διαδοχική πιστοποίηση B Corp

healthstat.gr 12.15.2025 - 11:16
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: Ιπποκράτους 2, Αθήνα, 10679, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 3608484
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games