Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Δημόσιο 30.05.2015 14:59

Σε βαθιά κρίση ο τομέας των μέσων μαζικής μεταφοράς

Image of Σωτήρης Μπέσκος Σωτήρης Μπέσκος
Σε βαθιά κρίση ο τομέας των μέσων μαζικής μεταφοράς Σε βαθιά κρίση ο τομέας των μέσων μαζικής μεταφοράς
Σε βαθιά κρίση ο τομέας των μέσων μαζικής μεταφοράς Σε βαθιά κρίση βρίσκεται ο τομέας των μέσων μαζικής μεταφοράς, αφού η οικονομική ύφεση και τα παρεπόμενά της χτύπησαν και τη δική τους πόρτα. Οι εργαζόμενοι κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, κάνοντας λόγο για βαθιά συρρίκνωση στον τομέα των συγκοινωνιών λόγω υποχρηματοδότησης και έλλειψης προσωπικού.

«Οι ελλείψεις προσωπικού, η παλαιότητα του στόλου, η θλιβερή συντήρησή του λόγω της υποχρηματοδότησης, οι ελλείψεις βασικών ανταλλακτικών είναι κύρια προβλήματα τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα να φέρνουν συρρίκνωση στον τομέα των συγκοινωνιών» δηλώνουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ εργαζόμενοι στα μέσα μεταφοράς.

«Η προσπάθεια των προηγούμενων κυβερνήσεων να απαξιώσουν κρίσιμους τομείς του δημόσιου τομέα, όπως τα μέσα μαζικής μεταφοράς και η ΥΠΑ, είχε προφανείς στόχους» επισημαίνει, από την πλευρά του, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης. Σχολιάζει πως «δεν είναι τυχαία η έλλειψη προσωπικού στους πιο κρίσιμους κλάδους κάθε δημόσιου φορέα. Δεν είναι τυχαία η επιμελής απαξίωση του εξοπλισμού και η έλλειψη συντηρήσεως σε όλους τους τομείς», ενώ ταυτόχρονα «έχουν σπαταληθεί εκατομμύρια ευρώ σε μελέτες συμβούλων».

Ωστόσο, διαμηνύει ότι η κυβέρνηση σε συνεργασία με τους εργαζόμενους θα σταματήσουν την απαξίωση παρά τις οικονομικές δυσκολίες. «Θα δοθεί και θα κερδηθεί η μάχη της ελληνικής κοινωνίας και των υγιών παραγωγικών δυνάμεων για μια ζωντανή και αποτελεσματική δημόσια διοίκηση, για δημόσιους φορείς που θα υπηρετούν την κοινωνία και τον πολίτη, για δημόσιες αξιόπιστες συγκοινωνίες, για το ξεπέρασμα στρεβλών καταστάσεων του παρελθόντος, για τον εξορθολογισμό των διαδικασιών, για την οριστική ανατροπή και διάλυση πολιτικών καταστάσεων που οδήγησαν στο φθηνό ξεπούλημα κρίσιμων τομέων του δημοσίου και των συγκοινωνιών» λέει χαρακτηριστικά.

Η κατάσταση στις οδικές συγκοινωνίες

Σε ό,τι αφορά ειδικά τις Οδικές Συγκοινωνίες (λεωφορεία και τρόλεϊ), σύμφωνα με την έρευνα του ΑΠΕ-ΜΠΕ και τον πρόεδρο του Σωματείου Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ-ΟΣΥ (Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών - Οδικές Συγκοινωνίες) Απόστολο Ραυτόπουλο, ο σημερινός στόλος αποτελείται από 2.505 λεωφορεία και τρόλεϊ. Μεταξύ αυτών, τα 2.139 λεωφορεία έχουν μέσο όρο ηλικίας 11,8 έτη και τα 366 τρόλεϊ έχουν μέσο όρο ηλικίας 12,7 έτη. Έως το 2016 θα πρέπει να αποσυρθούν 260 λεωφορεία, λόγω ηλικίας (προέλευση 1996) και λόγω ασυμβίβαστου με την περιβαλλοντική νομοθεσία, ενώ μέχρι το 2020 ο αριθμός απόσυρσης θα φθάσει περίπου τα 960 οχήματα. Την ίδια στιγμή -όπως λέει στο ΑΠΕ ΜΠΕ ο κ. Ραυτόπουλος- 800 λεωφορεία «είναι σε αχρηστία, καθηλωμένα στα αμαξοστάσια λόγω έλλειψης ανταλλακτικών, λάστιχων κ.λπ. Εάν αύριο το πρωί έρθουν λάστιχα, την επόμενη μέρα τα 400 λεωφορεία θα είναι και πάλι στο δρόμο».

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Μοιραία, οι Οδικές Συγκοινωνίες λειτουργούν καθημερινά με τον κίνδυνο να μην εκτελεσθεί το προγραμματισμένο έργο στα δρομολόγια λεωφορείων και τρόλεϊ. Κι αυτό, λόγω του παλαιού στόλου αλλά και της έλλειψης ρευστότητας. Όπως σημειώνει ο πρόεδρος του Σωματείου Τεχνικών, υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στη συντήρηση λεωφορείων και τρόλεϊ της εταιρείας, όχι μόνο λόγω της έλλειψης ανταλλακτικών -που είναι αποτέλεσμα της υποχρηματοδότησης καθώς δεν μπορούν να πληρωθούν οι προμηθευτές- αλλά και της έλλειψης τεχνικού προσωπικού, το οποίο αποχώρησε με συνταξιοδοτήσεις τα τελευταία 4 χρόνια.

Δεδομένης της οικονομικής κατάστασης, οι συγκοινωνιακές εταιρείες αδυνατούν να προχωρήσουν στην προμήθεια οχημάτων, το κόστος των οποίων αναμένεται να ξεπεράσει τα 80 εκατ. ευρώ και γι΄ αυτό προσπαθούν να εντάξουν την προμήθειά τους στο ΕΣΠΑ της περιόδου 2014-2020.

Σε ό,τι αφορά το προσωπικό, η δύναμή του «είναι η χαμηλότερη σε σχέση με τα προηγούμενα δέκα χρόνια. Κάνουμε έκκληση προς την κυβέρνηση να παρέμβει σε τέσσερις άξονες: στην υποχρηματοδότηση των συγκοινωνιακών φορέων, στην πρόσληψη προσωπικού, στην άμεση χρηματοδότηση για αγορά ανταλλακτικών και τέλος στην επιστροφή των μεταταγμένων από άλλες υπηρεσίες προς τον ΟΣΥ, ώστε να έχουμε βιώσιμη εταιρεία, λεωφορεία και τρόλεϊ που να εξυπηρετούν καθημερινά τους πολίτες» λέει ο κ. Ραυτόπουλος.

Ένα άλλο ζήτημα, που απασχολεί τόσο τους εργαζόμενους όσο και τη διοίκηση του ΟΣΥ, είναι τα περιστατικά με λεωφορεία που πιάνουν φωτιά, τα οποία αποδίδονται και αυτά στην έλλειψη ανταλλακτικών και τεχνικών.

Σταθερές συγκοινωνίες

Προβλήματα εμφανίζονται και στους συρμούς ηλεκτρικού, τραμ και μετρό, όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι. Κάνουν λόγο για ακινητοποιημένους συρμούς του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου λόγω έλλειψης κονδυλίων για αγορά ανταλλακτικών και ζητούν την απόσυρση των συρμών νέας γενιάς του μετρό. Όπως τονίζουν «παρουσιάζονται προβλήματα, τα οποία πέραν της αναστάτωσης των δρομολογίων, θέτουν σε κίνδυνο αυτό που λέγεται "ασφάλεια σιδηροδρόμου"για το προσωπικό, τους επιβάτες, τον εξοπλισμό». Την ίδια στιγμή, δεν παραλείπουν να αναφερθούν στις σοβαρές ελλείψεις προσωπικού σε όλους τους τομείς -δηλαδή σε οδηγούς, τεχνικούς, σταθμάρχες στα εκδοτήρια εισιτηρίων-, κάνοντας μάλιστα λόγο για «οριακή κατάσταση».

Οι εργαζόμενοι στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο επισημαίνουν ότι έχουν ακινητοποιηθεί πολλοί συρμοί του ηλεκτρικού που είχαν αγοραστεί πριν από 12 χρόνια και τα δρομολόγια καλύπτονται από τρένα που είχαν αγοραστεί πριν από 30 χρόνια.

Ο πρόεδρος του Σωματείου Οδηγών Τραμ, Χρήστος Καντζάς, δηλώνει ότι «βρίσκονται σε αχρηστία τρεις συρμοί λόγω έλλειψης βασικών ανταλλακτικών, αν και οι εργαζόμενοι δίνουν την ψυχή τους για να λειτουργούν οι συγκοινωνίες» και μιλά για συστηματική απαξίωση από όλες τις κυβερνήσεις και τις διοικήσεις.

Ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών, Σπύρος Ρεβύθης, σημειώνει ότι η έλλειψη συντήρησης του στόλου και η έλλειψη προσωπικού συνιστούν βασικά ζητήματα λειτουργίας των μετρό. Όπως λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, τα μισά από τα εκδοτήρια στους σταθμούς του μετρό είναι κλειστά λόγω έλλειψης προσωπικού (συνταξιοδοτήσεις, απολύσεις εργαζομένων), ενώ υπάρχουν και καθυστερήσεις στα δρομολόγια. «Υπάρχει συστηματική απαξίωση από όλες τις κυβερνήσεις» λέει χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η κατάσταση αυτή ξεκίνησε το 2010 με τις απολύσεις των εργαζομένων (270 στον αριθμό) και συνεχίστηκε με τις συνταξιοδοτήσεις του προσωπικού. «Οι εργαζόμενοι στο μετρό επανδρώνουν και τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, διότι αρκετοί έχουν συνταξιοδοτηθεί λόγω ηλικίας» σημειώνει και προσθέτει ότι για να μπορέσουν να λειτουργήσουν σωστά τα μέσα σταθερής τροχιάς χρειάζονται 400 άτομα.

«Οι συρμοί της γραμμής 1 τελευταίας παραλαβής είναι παροπλισμένοι γιατί δεν υπάρχουν τα κατάλληλα ανταλλακτικά για να βγουν σε λειτουργία» αναφέρει ο πρόεδρος των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ, Χρ. Κούκης και προσθέτει ότι τα τρένα του μετρό που κινούνται με κατεύθυνση το αεροδρόμιο είναι τέσσερα και εκτελούν δρομολόγια κάθε μισή ώρα γιατί δεν έχει υπάρξει πρόβλεψη για περισσότερα.

Σε ό,τι αφορά ειδικά τη νέα γενιά συρμών που απέκτησε η Αττικό Μετρό, συνάπτοντας σύμβαση 155 εκατ. ευρώ με την κοινοπραξία Hanwha-Rotem, οι εργαζόμενοι στο μετρό υποστηρίζουν ότι οι συρμοί παρουσιάζουν δυσλειτουργίες, οι οποίες εντοπίζονται στις οθόνες ελέγχου αποβίβασης - επιβίβασης επιβατών στις καμπίνες ηλεκτροδήγησης στους συρμούς του ηλεκτρικού.

# TAGS

  • ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Η «δύναμη» της βιταμίνης Α - Γιατί είναι σημαντική

Η «δύναμη» της βιταμίνης Α - Γιατί είναι σημαντική

Πόσο καιρό διατηρούνται τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες

Πόσο καιρό διατηρούνται τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες

Χορτοφαγική και vegan διατροφή στα παιδιά - Πόσο ασφαλής είναι

Χορτοφαγική και vegan διατροφή στα παιδιά - Πόσο ασφαλής είναι

Βελούδινη σούπα με κουνουπίδι χωρίς κρέμα γάλακτος - Η συνταγή

Βελούδινη σούπα με κουνουπίδι χωρίς κρέμα γάλακτος - Η συνταγή

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΣΥΡΙΖΑ: Φωνάζει ο αρχηγός των γαλάζιων ακρίδων, για να φοβηθούν οι αγρότες

Πολιτική 12:30

Ζελένσκι: Ζητά «αξιοπρεπή» ειρήνη ενόψει της συνάντησης Αμερικανών, Ευρωπαίων και Ουκρανών στο Βερολίνο

Διεθνή 12:21

Άρης - Ολυμπιακός: Τι ώρα και σε ποιο κανάλι το ντέρμπι της 14ης αγωνιστικής της Super League

Αθλητισμός 12:13

Μακελειό στην Αυστραλία: Η στιγμή που πολίτης αφοπλίζει έναν από τους δύο δράστες (Βίντεο)

Διεθνή 12:02

Κόντρα Πολάκη - Παπαθανάση στη Βουλή για τον Πιερρακάκη: «Θα γίνει πιο μισητός και από τον Ντάισελμπλουμ»

Πολιτική 11:45

Ζωή Κωνσταντοπούλου: Στο μπλόκο των αγροτών της Νίκαιας θα βρεθεί το μεσημέρι

Πολιτική 11:36
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ο Σιακαντάρης και η παρουσίαση του βιβλίου Τσίπρα

Ο Πληροφοριοδότης 13:06

Κρήτη: Πληθαίνουν τα ερωτήματα για την εξαφάνιση του 33χρονου γιατρού - «Δεν ήταν καλά», λέει ο πατέρας του

Ελλάδα 16:10

Ο Παύλος Μαρινάκης στέλνει μηνύματα για τον ρόλο της νέας γενιάς

Ο Πληροφοριοδότης 13:03

Η υπεράσπιση του 2015 - 19 και η αντιδεξιά ρητορική

Ο Πληροφοριοδότης 18:15

Η Toyota αποκαλύπτει το νέο Hilux - Πότε έρχεται στην Ελλάδα

Auto - Moto 13:36
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Κληρονομιές: Πώς το «φρένο» στις αποποιήσεις θα φέρει περισσότερα έσοδα στο Δημόσιο

Κληρονομιές: Πώς το «φρένο» στις αποποιήσεις θα φέρει περισσότερα έσοδα στο Δημόσιο

Οικονομία 14.12.2025 07:18
Μόνο με απολυτήριο λυκείου γίνεσαι μόνιμος στα Δικαστήρια της χώρας

Μόνο με απολυτήριο λυκείου γίνεσαι μόνιμος στα Δικαστήρια της χώρας

Οικονομία 12.12.2025 13:30
ΑΣΕΠ 8Κ2024: Βγήκαν τα προσωρινά αποτελέσματα για τις 2.217 μόνιμες θέσεις στο δημόσιο

ΑΣΕΠ 8Κ2024: Βγήκαν τα προσωρινά αποτελέσματα για τις 2.217 μόνιμες θέσεις στο δημόσιο

Οικονομία 12.12.2025 12:48
ΑΣΕΠ: Νέα προκήρυξη για 150 προσλήψεις στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία

ΑΣΕΠ: Νέα προκήρυξη για 150 προσλήψεις στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία

Οικονομία 12.12.2025 11:35

NETWORK

Πέτη Πέρκα: Η κυβέρνηση θέλει να τα ξεπουλήσει όλα - «Πάρτι» δισεκατομμυρίων με τις Συμβάσεις Παραχώρησης

Πέτη Πέρκα: Η κυβέρνηση θέλει να τα ξεπουλήσει όλα - «Πάρτι» δισεκατομμυρίων με τις Συμβάσεις Παραχώρησης

ienergeia.gr 12.12.2025 - 13:58
Πόσο καιρό διατηρούνται τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες

Πόσο καιρό διατηρούνται τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες

healthstat.gr 12.14.2025 - 06:11
Η «δύναμη» της βιταμίνης Α - Γιατί είναι σημαντική

Η «δύναμη» της βιταμίνης Α - Γιατί είναι σημαντική

healthstat.gr 12.14.2025 - 06:20
Βελούδινη σούπα με κουνουπίδι χωρίς κρέμα γάλακτος - Η συνταγή

Βελούδινη σούπα με κουνουπίδι χωρίς κρέμα γάλακτος - Η συνταγή

healthstat.gr 12.14.2025 - 06:33
Χορτοφαγική και vegan διατροφή στα παιδιά - Πόσο ασφαλής είναι

Χορτοφαγική και vegan διατροφή στα παιδιά - Πόσο ασφαλής είναι

healthstat.gr 12.14.2025 - 06:00
ΑΠΘ: Πρώτη επιτυχημένη εφαρμογή εισαγωγής ανακυκλωμένου πλαστικού σε ασφαλτοτάπητες

ΑΠΘ: Πρώτη επιτυχημένη εφαρμογή εισαγωγής ανακυκλωμένου πλαστικού σε ασφαλτοτάπητες

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:44
Χρ.Δήμας για “Route 2025”: Ενεργειακή αυτονομία του ΔΑΑ και αναβάθμιση της Ελλάδας στις βιώσιμες αερομεταφορές

Χρ.Δήμας για “Route 2025”: Ενεργειακή αυτονομία του ΔΑΑ και αναβάθμιση της Ελλάδας στις βιώσιμες αερομεταφορές

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:18
Σ. Αρναούτογλου: Με ΗΠΑ και Κίνα να αποδυναμώνουν τη Συμφωνία του Παρισιού, η Ευρώπη καλείται να ηγηθεί σε μια κρίση που δεν γνωρίζει σύνορα

Σ. Αρναούτογλου: Με ΗΠΑ και Κίνα να αποδυναμώνουν τη Συμφωνία του Παρισιού, η Ευρώπη καλείται να ηγηθεί σε μια κρίση που δεν γνωρίζει σύνορα

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:02
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: Ιπποκράτους 2, Αθήνα, 10679, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 3608484
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games