Αξιολογηση Εκπαιδευτικων 2013

Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών στο τελικο στάδιο το Προεδρικο διάταγμα Τις επόμενες ημέρες θα πραγματοποιηθεί η αξιολόγηση 180.000 εκπαιδευτικών. Σύμφωνα με σημερινο δημοσιευμα της εφημερίδας το Έθνος, το σχέδιο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών βρίσκεται στο τελικο στάδιο. Την επόμενη εβδομάδα το σχέδιο για την αξιολογηση των εκπαιδευτικών θα δοθεί προς διαβουλευση στους φορείς της εκπαιδευσης. Μέχρι τις 10 Μαρτίου 2013 το Προεδρικο διάταγμα θα είναι έτοιμο για να αποσταλεί προς υπογραφή στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Δείτε τι προβλέπει για την αξιολόγηση το Προεδρικο διάταγμα εδω Με τα μέχρι τώρα γνωστά στοιχεία φαίνεται ότι οι εκπαιδευτικοί θα αξιολογούνται κάθε ένα ή δύο χρόνια από τον διευθυντή του σχολείου ως προς το υπηρεσιακό τους έργο και κάθε τέσσερα χρόνια για το παιδαγωγικό/διδακτικό τους έργο από σχολικό σύμβουλο. Σύμφωνα με οσα εχουν γινει γνωστα μεχρι στιγμης, ο σχολικός σύμβουλος και ο διευθυντής θα αξιολογούν και θα κρίνουν το έργο των εκπαιδευτικών. Στην περίπτωση που στην αξιολόγηση κριθεί ότι υπάρχουν προβλήματα θα περνούν σεμινάριο επιμόρφωσης. Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικων θα γίνεται τουλάχιστον ανά διετία, ως προς την υπηρεσιακή του συνέπεια και επάρκεια, από τον διευθυντή του σχολείου όπου εργάζεται. Ανά τετραετία θα πρέπει να αξιολογουνται από τον σχολικό σύμβουλο, για να διευκολύνεται και να διαπιστώνεται η πορεία της επαγγελματικής του ανάπτυξης, αλλά και για να διευκολύνονται οι διαδικασίες του εκπαιδευτικού συστήματος, όπως είναι, για παράδειγμα, η επιλογή στελεχών. Οσον αφορά στη σύνδεση της αξιολόγησης με την επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών - Οι εκπαιδευτικοί των οποίων το έργο αξιολογείται ως «επαρκές» είναι προακτέοι. - Οι εκπαιδευτικοί το έργο των οποίων έχει αξιολογηθεί ως «ελλιπές» σε κάποιο πεδίο, παρακολουθούν ενισχυτικό/διαμορφωτικό πρόγραμμα επιμόρφωσης και η αξιολόγησή τους στο συγκεκριμένο πεδίο επαναλαμβάνεται το επόμενο έτος. - Η αξιολόγηση του έργου του εκπαιδευτικού ως «πολύ καλό» και/ή «εξαιρετικό» χρησιμοποιείται, εφόσον οι ίδιοι το επιθυμούν, κατά την κρίση της υποψηφιότητάς τους στην κατάληψη θέσης ευθύνης. Ενδεχομένως και υπό προϋποθέσεις, θα μπορούσε να προβλεφτεί ότι στο μέλλον μόνον όσων το εκπαιδευτικό έργο κρίνεται ως «πολύ καλό» και/ή «εξαιρετικό» θα έχουν δικαίωμα υποβολής υποψηφιότητας για κατάληψη θέσης στελέχους. - Η κρίση του έργου των εκπαιδευτικών ως «εξαιρετικού» μπορεί (και πρέπει) να συνδέεται με τη διάχυση των καλών πρακτικών των σχολείων και την ευρύτερη αναγνώριση των επιτευγμάτων από τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας και της κοινωνίας. Οι εκπαιδευτικοι θα αξιολογούνται - ως προς το (υπηρεσιακό/ επαγγελματικό) διοικητικό έργο από τον διευθυντή του σχολείου (Ατομικός φάκελος + Έκθεση αυτοαξιολόγησης Σχολικής Μονάδας, ως πειστήριο για τo έργο του + Έκθεση Διευθυντή σχολείου). - ως προς το παιδαγωγικό/διδακτικό έργο από τον σχολικό σύμβουλο (Ατομικός φάκελος + Έκθεση αυταξιολόγησης Σχολικής Μονάδας, ως πειστήριο για τo έργο του + Έκθεση Σχολικού Συμβούλου). Δείτε εδω ολο το πορισμα της επιτροπής σε σχέση με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Τελευταία τροποποίηση στις 28/06/2013 - 09:39

Οι ειδήσεις τώρα