Βεβαίωση κατάθεσης ή μη ενδίκου βοηθήματος (προσφυγή, αγωγή, ανακοπή ΚΕΔΕ, αίτηση αναστολής, ένσταση εκλογική, αίτηση ακύρωσης) - ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
- Αρμόδιος φορέας: Διοικητικά Πρωτοδικεία
- Κωδικός υπηρεσίας: 1485
- Κόστος: 5 € (όταν η αίτηση υπογράφεται από τον ίδιο τον αιτούντα) ή 6,75 € (όταν η αίτηση υπογράφεται από πληρεξούσιο δικηγόρο)
- Ιστοσελίδα: http://www.ermis.gov.gr
- Νομικό πλαίσιο: ΦΕΚ 1192/Β΄/26.08.2003, ΦΕΚ 25/Α΄/13-2-2013
Περιγραφή
Διαδικασία και απαιτούμενα δικαιολογητικά για τη χορήγηση βεβαίωσης κατάθεσης ή μη ενδίκου βοηθήματος.
Δικαιολογητικά
-
Αίτηση χορήγησης βεβαίωσης κατάθεσης ή μη ενδίκου βοηθήματος (προσφυγή, αγωγή, ανακοπή ΚΕΔΕ, αίτηση αναστολής, ένσταση εκλογική, αίτηση ακύρωσης)
(Απαραίτητο έγγραφο) -
Μεγαρόσημο των 3 ευρώ για την αίτηση
Όταν η αίτηση υπογράφεται από τον ίδιο τον αιτούντα και τον πληρεξούσιο δικηγόρο. -
Τ.Π.Δ. 0,60 €
Όταν η αίτηση υπογράφεται από πληρεξούσιο δικηγόρο. -
Τ.Σ.Ν. και Κ.Ε.Α.Δ. 1,15 €
Όταν η αίτηση υπογράφεται από πληρεξούσιο δικηγόρο. -
Mεγαρόσημo αξίας 2 ευρώ για έκαστο αντίγραφο του προς έκδοση πιστοποιητικού
Όταν η αίτηση υπογράφεται από τον ίδιο τον αιτούντα και τον πληρεξούσιο δικηγόρο.
Διαδικασία
Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ της επιλογής του για να αιτηθεί τη χορήγηση βεβαίωσης κατάθεσης ή μη ενδίκου βοηθήματος (προσφυγή, αγωγή, ανακοπή ΚΕΔΕ, αίτηση αναστολής, ένσταση εκλογική, αίτηση ακύρωσης), προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
- Βήµα 1 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει και ελέγχει τα δικαιολογητικά που προσκόμισε ο πολίτης. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον πολίτη και δεν προβαίνει στην υποβολή της αίτησης.
- Βήμα 2 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ συμπληρώνει την ηλεκτρονική αίτηση και δημιουργεί νέο φάκελο στο Πληροφοριακό Σύστημα των ΚΕΠ. Αν ο πολίτης επιθυμεί, έχει την δυνατότητα, δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του, να ενημερωθεί με SMS όταν γίνει η παραλαβή του εγγράφου. Τέλος, ο υπάλληλος ΚΕΠ παραδίδει στον πολίτη την βεβαίωση υποβολής αιτήματος στην οποία αναγράφεται ο αριθμός φακέλου του αιτήματος.
- Βήµα 3 : O υπάλληλος ΚΕΠ αποστέλλει στον αρμόδιο Φορέα τον φάκελο της υπόθεσης (ο οποίος περιέχει την αίτηση και τα δικαιολογητικά) με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους (fax, courier, ταχυδρομείο).
- Βήµα 4 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει το τελικό έγγραφο από τον αρμόδιο Φορέα και ειδοποιεί τον πολίτη (μέσω sms ή τηλεφώνου) να προσέλθει για να το παραλάβει.
Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ και παραλαμβάνει τη βεβαίωση κατάθεσης ή μη ενδίκου βοηθήματος (προσφυγή, αγωγή, ανακοπή ΚΕΔΕ, αίτηση αναστολής, ένσταση εκλογική, αίτηση ακύρωσης).


























