ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΕΦΕΤΕΙΑ

Βεβαίωση για παράταση της προθεσμίας που έχει οριστεί με προδικαστική απόφαση (Διοικητικά Εφετεία) - ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ Αρμόδιος φορέας: Διοικητικά Εφετεία Κωδικός υπηρεσίας: 1191 Κόστος: 5 € (όταν η αίτηση υπογράφεται από τον ίδιο τον αιτούντα) ή 12 € (όταν η αίτηση υπογράφεται από πληρεξούσιο) Ιστοσελίδα: http://www.ermis.gov.gr Νομικό πλαίσιο: ΦΕΚ 707/β΄/04.06.2003, ΦΕΚ 25/Α΄/13-2-2012 Περιγραφή Διαδικασία και απαιτούμενα δικαιολογητικά για τη χορήγηση βεβαίωσης παράτασης προθεσμίας που έχει οριστεί με προδικαστική απόφαση (Διοικητικά Εφετεία). Δικαιολογητικά Αίτηση χορήγησης βεβαίωσης για παράταση της προθεσμίας που έχει οριστεί με προδικαστική απόφαση (Διοικητικά Εφετεία) (Απαραίτητο έγγραφο) Μεγαρόσημο των 3 ευρώ για την αίτηση Όταν η αίτηση υπογράφεται από τον ίδιο τον αιτούντα και τον πληρεξούσιο δικηγόρο. Τ.Π.Δ. 4,70 € Όταν η αίτηση υπογράφεται από πληρεξούσιο δικηγόρο. Τ.Σ.Ν. και Κ.Ε.Α.Δ. 2,30 € Όταν η αίτηση υπογράφεται από πληρεξούσιο δικηγόρο. Mεγαρόσημo αξίας 2 ευρώ για έκαστο αντίγραφο του προς έκδοση πιστοποιητικού Όταν η αίτηση υπογράφεται από τον ίδιο τον αιτούντα και τον πληρεξούσιο δικηγόρο. Διαδικασία Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ της επιλογής του για να αιτηθεί τη χορήγηση βεβαίωσης για παράταση της προθεσμίας που έχει οριστεί με προδικαστική απόφαση (Διοικητικά Εφετεία), προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Βήµα 1 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει και ελέγχει τα δικαιολογητικά που προσκόμισε ο πολίτης. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον πολίτη και δεν προβαίνει στην υποβολή της αίτησης. Βήμα 2 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ συμπληρώνει την ηλεκτρονική αίτηση και δημιουργεί νέο φάκελο στο Πληροφοριακό Σύστημα των ΚΕΠ. Αν ο πολίτης επιθυμεί, έχει την δυνατότητα, δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του, να ενημερωθεί με SMS όταν γίνει η παραλαβή του εγγράφου. Τέλος, ο υπάλληλος ΚΕΠ παραδίδει στον πολίτη την βεβαίωση υποβολής αιτήματος στην οποία αναγράφεται ο αριθμός φακέλου του αιτήματος. Βήµα 3 : O υπάλληλος ΚΕΠ αποστέλλει στον αρμόδιο Φορέα τον φάκελο της υπόθεσης (ο οποίος περιέχει την αίτηση και τα δικαιολογητικά) με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους (fax, courier, ταχυδρομείο). Βήµα 4 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει το τελικό έγγραφο από τον αρμόδιο Φορέα και ειδοποιεί τον πολίτη (μέσω sms ή τηλεφώνου) να προσέλθει για να το παραλάβει. Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ και παραλαμβάνει τη βεβαίωση για παράταση της προθεσμίας που έχει οριστεί με προδικαστική απόφαση (Διοικητικά Εφετεία).
Τελευταία τροποποίηση στις 28/06/2013 - 08:35

Οι ειδήσεις τώρα