Αλλαγές έρχονται στα δρομολόγια των συγκοινωνιών
Αλλαγές έρχονται στα δρομολόγια των συγκοινωνιών Αλλαγές έρχονται στις συγκοινωνίες και στα δρομολόγια τους μέσα στις επόμενες εβδομάδες αφού θα είναι έτοιμες οι βασικές αρχές του νέου συγκοινωνιακού χάρτη της Αττικής όπως θα τον αποτυπώσει η μελέτη που διενεργεί η Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή Μεταφορών. Σύμφωνα με το Πρώτο Θέμα το θεματικό κέντρο των αλλαγών θα είναι η δημιουργία δύο περιμέτρων στην πόλη. Η πρώτη θα περιλαμβάνει το κυρίως πολεοδομικό συγκρότημα, που θα εξυπηρετείται από τις δημόσιες συγκοινωνίες, ενώ η δεύτερη θα αφορά απομακρυσμένα προάστια και υπεραστικές διαδρομές της Αττικής, τα οποία θα αναλάβουν τα τοπικά ΚΤΕΛ. Παράλληλα η ΣΤΑΣΥ (μετρό - τραμ - ΗΣΑΠ), η οποία επιδιώκει αύξηση των εσόδων, με απόφαση του διοικητικού της συμβουλίου «ρίχνει» διοικητικούς υπαλλήλους στην πώληση των εισιτηρίων, ενώ μεταφέρει τους εκδότες των εισιτηρίων στον έλεγχο του κομίστρου. Ειδικότερα, σχεδιάζεται τα λεωφορεία της ΟΣΥ (πρώην ΕΘΕΛ και ΗΛΠΑΠ) να σταματούν στις παρυφές και στους τερματικούς σταθμούς της πόλης, προκειμένου να εξοικονομηθούν καύσιμα και ανθρωποώρες από δρομολόγια εκτός πόλης. Τα ΚΤΕΛ Αττικής, από την άλλη, θα αναλάβουν την εξυπηρέτηση των συγκεκριμένων δρομολογίων, όμως δεν θα εισέρχονται μέσα στην Αθήνα, καθώς θα μεταφορτώνουν επιβάτες και θα τροφοδοτούν με επιβατική κίνηση τα δημόσια μέσα μέσω των τερματικών σταθμών του μετρό και του προαστιακού. Ο ΟΑΣΑ θα προχωρήσει επιπλέον σε ποιοτικές μετρήσεις για την προσφορά, τη ζήτηση και την πληρότητα των υφιστάμενων δρομολογίων λεωφορείων και τρόλεϊ προκειμένου να ανασχεδιαστούν οι διαδρομές. Και αυτό διότι την ώρα που αρκετά οχήματα πηγαινοέρχονται άδεια σε διάφορες περιοχές, σε κομβικούς άξονες που δεν καλύπτονται από τα μέσα σταθερής τροχιάς, όπως η Κηφισιάς, η Συγγρού και η Πειραιώς, οι επιβάτες υποφέρουν από έλλειψη αξιόπιστων αστικών συγκοινωνιών. Έτσι, θα πρέπει να διευκρινιστούν οι βασικοί άξονες πύκνωσης των συχνοτήτων, με παράλληλη αναπροσαρμογή των υπόλοιπων δρομολογίων στην προσφορά και στη ζήτηση, αλλά και «έξυπνες» συνδέσεις με τα μέσα σταθερής τροχιάς. Για την εν λόγω οργάνωση θα απαιτηθεί να οριστούν κομβικά σημεία μέσα στην πόλη ή ακόμη και να δημιουργηθούν σταθμοί μεταφόρτωσης. Σε γενικές γραμμές πάντως για την παροχή αξιόπιστων υπηρεσιών απαιτούνται συχνότητες δρομολογίων των επτά λεπτών.
Οι ειδήσεις τώρα
- Ειδήσεις Ελλάδα | 03/05/2024 - 20:03 Ομαλοποιήθηκε η κίνηση - Πάνω από 95.500 οχήματα έφυγαν τη Μεγάλη Παρασκευή από την Αττική
- Ειδήσεις Ελλάδα | 03/05/2024 - 21:32 Στα Ιεροσόλυμα το Μεγάλο Σάββατο ο Γιώργος Κώτσηρας για το Άγιο Φως
- Ειδήσεις Ελλάδα | 03/05/2024 - 12:30 Ανοιχτή πληγή για την Ελλάδα η ελευθερία του Τύπου - Στις 3 χειρότερες θέσεις της ΕΕ το 2024
- Ειδήσεις Ελλάδα | 03/05/2024 - 14:13 Σάκης Αρναούτογλου: Σε ποιες περιοχές υπάρχει μεγάλη πιθανότητα για μπόρα ή καταιγίδα
- Πολιτική | 03/05/2024 - 05:49 Άννα Καρακατσούλη: Πάνω από 4.100 εκδόσεις και 50 εκδοτικές επωνυμίες για το ακροδεξιό βιβλίο
- Διεθνή | 03/05/2024 - 08:31 Το φοιτητικό κύμα διαδηλώσεων στις ΗΠΑ αδειάζει τη δεξαμενή ψήφων του Μπάιντεν
- Διεθνή | 03/05/2024 - 05:33 Οι χριστιανοί στη Μέση Ανατολή - Γράφει ο Σωτήρης Ρούσσος
- Life | 03/05/2024 - 18:54 Εurovision 2024 - Τελικός: Οι δύο χώρες που θα παλέψουν για την πρώτη θέση - Οι αποδόσεις
- Πολιτική | 03/05/2024 - 15:18 Πέτρος Κόκκαλης: Είναι η ώρα για ένα σύγχρονο και ανταγωνιστικό πράσινο κόμμα στην Ελλάδα
- Αθλητισμός | 03/05/2024 - 09:53 Μεθυσμένη πολιτεία ο Πειραιάς μετά το χτεσινό έπος του Ολυμπιακού απέναντι στην Άστον Βίλα
- Περιφέρεια | 03/05/2024 - 18:37 Σπέτσες: Η στιγμή που θαλαμηγός παρασύρεται από τα κύματα και χτυπάει στην προβλήτα
- Οικονομία | 03/05/2024 - 05:38 Φορολογικές δηλώσεις 2024: Στα 846 ευρώ ο μέσος φόρος στο εκκαθαριστικό