Γιατί δεν αίρεται η ασυλία του Δημήτρη Αβραμόπουλου όπως έχει ζητήσει ο ίδιος;
Και γιατί δεν ορίζεται η ημερομηνία που η άρση ασυλίας θα αποφασιστεί όπως άλλωστε ζητάει και ο ίδιος ο πρώην Επίτροπος;
Οι πληροφορίες επιμένουν πως αυτό θα γίνει λίγο πριν κλείσει η Βουλή, στα τέλη Ιουλίου.
Έτσι που να μην ασχοληθεί κανείς...
Τ.Τε.































