Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Opinions 04.12.2025 06:22 UPD 04.12.2025 06:22

Τι θα κάνουμε στην Αθήνα για το συγκοινωνιακό

Image of Χάρης Δούκας Χάρης Δούκας
Τι θα κάνουμε στην Αθήνα για το συγκοινωνιακό
Δεν υπάρχει ούτε μία απόφαση, ούτε μια δράση, ούτε μια παρέμβαση, ακόμη και σήμερα που η Αττική αναστενάζει καθημερινά στους δρόμους, που να δείχνει ότι θα πορευτούμε στοιχειωδώς στον δρόμο της λογικής και των πραγματικών λύσεων.

Θέλω να ξεκινήσω με μια ιστορία από το μακρινό Λος Άντζελες, πολλά χρόνια πίσω. Σε αυτή την θηριώδη πόλη, υπήρχε ένας δρόμος που ήταν 3 και 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση και ήταν μονίμως μποτιλιαρισμένος. Αποφάσισαν και αύξησαν τις λωρίδες σε 6 και 6. Γέμισε πάλι. Σήμερα έχει 12 λωρίδες προς τη μια κατεύθυνση και 12 προς την άλλη και πάλι έχει μποτιλιάρισμα. Πιο κοντά μας, το Παρίσι, έχει έναν περιφερειακό δακτύλιο 72 χιλιομέτρων. Κατασκευάστηκε το 1985, ως έργο κομβικής σημασίας για το κυκλοφοριακό. Ένα χρόνο αργότερα, το 1986, ο περιφερειακός δακτύλιος ήταν γεμάτος, όλες τις ώρες της ημέρας.

Συμπέρασμα: Λύση για το κυκλοφοριακό δεν υπάρχει. Σε καμία πόλη του κόσμου. Υπάρχουν όμως λύσεις για την κινητικότητα. Σημαντικές μελέτες που ξεκίνησαν από την 10ετία του 1960, έχουν τεκμηριώσει ότι υπάρχουν λύσεις – και η κάθε πόλη πρέπει να τις αναζητήσει – για να εξυπηρετούνται οι μετακινούμενοι, όχι το αυτοκίνητο.

Δυστυχώς, αυτή η επιστημονικά τεκμηριωμένη αλήθεια, δεν έχει συναντηθεί – εκ του αποτελέσματος – με το ελληνικό κράτος. Αποσπασματικές παρεμβάσεις σε οδικά έργα, ανεπαρκές παρεμβάσεις στο δημόσιο δίκτυο συγκοινωνίας, εφαρμογή αναχρονιστικών και αποτελεσματικών μέτρων όπως ο δακτύλιος, και κυρίως καμία φροντίδα για τις ανάγκες του μετακινούμενου πολίτη, συνθέτουν το χάος που λέγεται κυκλοφοριακό.

Δεν υπάρχει ούτε μία απόφαση, ούτε μια δράση, ούτε μια παρέμβαση, ακόμη και σήμερα που η Αττική αναστενάζει καθημερινά στους δρόμους, που να δείχνει ότι θα πορευτούμε στοιχειωδώς στον δρόμο της λογικής και των πραγματικών λύσεων. Μόλις χθες, ο κ. Κυρανάκης, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, μας ενημέρωσε ότι «στο τραπέζι έχει πέσει» - όπως χαρακτηριστικά είπε – «το μέτρο της απαγόρευσης κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων στον Κηφισό από τις 7 μέχρι τις 10 το πρωί». Στ’ αλήθεια ποιος πιστεύει ότι ένα μέτρο, αποσπασματικά, μπορεί να αντιμετωπίσει τον καθημερινό Γολγοθά χιλιάδων πολιτών στον Κηφισό. Λες και δεν υπάρχουν υπερ-αρκετά ΙΧ για να καλύψουν το κενό που θα αφήσουν τα φορτηγά.

Το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αθήνας, της Αττικής, είναι ίσως το πιο πολυ-μελετημένο πρόβλημα. Και δικαίως. Γιατί άπτεται πολλών λειτουργιών της πόλης. Πώς και πού χωροθετείς τις δραστηριότητες της πόλης, τί πολιτικές αναπτύσσεις για τους ελεύθερους χώρους, πως προστατεύεις τον δημόσιο χώρο.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Και αυτά αποτελούν βασικές πολιτικές, με διακριτές διαφορές στις πολιτικές δυνάμεις που καλούνται να τις υλοποιήσουν. Θέλω να πω, ότι αν το κεντρικό μέλημα σου δεν είναι πριν και πάνω απ’ όλα πως θα εξυπηρετηθεί ο πολίτης, πως θα λειτουργήσει σωστά η πόλη, τότε είναι βέβαιο ότι θα οδηγηθείς σε λάθος επιλογές.

Δυστυχώς στην Αττική, εδώ και χρόνια δεν γίνεται τίποτα.

Για να μην μηδενίζω όμως έστω και τις περιορισμένες προσπάθειες που γίνονται, να σημειώσω τον εκσυγχρονισμό και την αύξηση του στόλου των λεωφορείων, ενώ είναι σε εξέλιξη και τα έργα για την σημαντική Γραμμή 4 του Μετρό.

Δείτε όμως πως εξουδετερώνονται δύο παρεμβάσεις που είναι σε σωστή κατεύθυνση. Το 2024 υπολογίζεται ότι χάθηκαν περίπου 500.000 δρομολόγια λεωφορείων, λόγω έλλειψης οδηγών. Το δε μετρό, θα έλεγα ότι σχεδόν υπολειτουργεί σε σχέση με τις πραγματικές δυνατότητες που έχει. Πρόσφατη μελέτη της Ένωσης Συγκοινωνιολόγων, στις αρχές του χρόνου, αναφέρει ότι η συχνότητα των συρμών του μετρό είναι ανά έξι λεπτά. Αν αυτός ο χρόνος περιοριζόταν στα τρία λεπτά, θα ισοδυναμούσε σαν να αποκτούσε η Αττική μία λεωφόρο 110 χιλιομέτρων, απορροφώντας τις αντίστοιχες μετακινήσεις.

Δεν θα σας κουράσω με στοιχεία για την οξύτητα του προβλήματος, την βιώνουμε όλοι καθημερινά στις μετακινήσεις μας. Θα αναφέρω μόνο ένα στοιχείο από την μελέτη της Ένωσης Συγκοινωνιολόγων: Υπολόγισαν ότι οι 6.500.000 χαμένες ώρες στον Κηφισό λόγω συμφόρησης, αντιστοιχεί σε ζημιά ύψους 80-90 εκατομμυρίων ετησίως για την εθνική οικονομία.

Για να επιστρέψουμε στην αρχική μου παραδοχή, ότι δηλαδή χρειάζεται να αναζητήσουμε λύσεις για τον μετακινούμενο και όχι για το κυκλοφοριακό.

Αφετηρία ενός τέτοιου σχεδιασμού είναι η γενναία ενίσχυση των Μέσω Μαζικής Μεταφοράς και ο επανασχεδιασμός, ενιαία του συγκοινωνιακού έργου.

Καταλαβαίνουμε ότι αυτό απαιτεί χρόνο. Όμως όσο αργούμε να κάνουμε αυτή την επιλογή, τόσο τα αδιέξοδα πληθαίνουν.

Θέλω να σας μεταφέρω μια χρήσιμη πιστεύω εμπειρία από τον δήμο της Αθήνας και πως προσεγγίσαμε το πρόβλημα. Κινηθήκαμε σε τρεις άξονες:

Ο πρώτος άξονας αφορά τον επανασχεδιασμό των γειτονιών της πόλης, στην βάση του μοντέλου «η γειτονιά των 15 λεπτών». Με συνελεύσεις που οργανώσαμε σε όλες τις δημοτικές κοινότητες, συζητήσαμε με τους κατοίκους, πως και ποιες δραστηριότητες χρειάζεται να χωροθετήσουμε κατά τρόπο που οι πολίτες θα εξυπηρετούνται σε 15 λεπτά, κινούμενοι πεζοί.

Ο δεύτερος άξονας αφορά την δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας, ως συμπληρωματικό δίκτυο σε κεντρικές συγκοινωνιακές γραμμές. Σε σχετική μελέτη εντοπίσαμε την ανάγκη ενός δικτύου δημοτικής συγκοινωνίας 71ενός χιλιομέτρων με περίπου 200 στάσεις.

Ο τρίτος άξονας είναι ένα πλέγμα παρεμβάσεων. Από τον εντατικό έλεγχο και την αντιμετώπιση της παράνομης στάθμευσης, μέχρι την εφαρμογή ενός καλού σχεδίου πεζοδρομήσεων και την δημιουργία ολοκληρωμένου δίκτυου μικροκινητικότητας με 50 σταθμούς ποδηλάτων, συνδεδεμένους με τους ποδηλατοδρόμους.

Δεν μπορώ να πω ότι βρήκαμε συμπαράσταση από το κράτος. Αντίθετα κινητοποιείται δραστήρια για να ακυρώσει την προεκλογική μας δέσμευση για να γίνει η Βασιλίσσης Όλγας, δρόμος ήπιας κυκλοφορίας, ελαφρύνοντας σημαντικά τον κυκλοφοριακό φόρτο της ευρύτερης περιοχής.

Τα σημειώνω όλα αυτά γιατί είναι χαρακτηριστικά δείγματα μιας επικίνδυνης ανεπάρκειας της κυβέρνησης να διαχειριστεί την δύσκολη καθημερινότητα των πολιτών:

-Δεν σχεδιάζει ολοκληρωμένες πολιτικές, γιατί λειτουργεί με ορίζοντα την επόμενη εκλογική αναμέτρηση.

-Είναι δέσμια μια συγκεντρωτικής αντίληψης και δεν αφήνει περιθώρια στους δήμους να δράσουν σε σημαντικά πεδία, όπως είναι η βιώσιμη κινητικότητα.

-Αποφεύγει καινοτόμες παρεμβάσεις, που θα συμβάλουν στον περιορισμό της χρήσης του ΙΧ, όχι όμως τιμωρητικά για τους πολίτες, αλλά δημιουργώντας τους εναλλακτικές.

Αυτή όμως η τακτική, αυτή η πολιτική επιτείνει τα προβλήματα.

Σήμερα ακούσαμε από τους ειδικούς πολλές και ενδιαφέρουσες σκέψεις και προτάσεις.

Δυστυχώς οι συνθήκες δεν είναι ευοίωνες για την εφαρμογή τους.

Όμως ο χρόνος χάνεται, οι άνθρωποι κουράζονται, οι επιχειρήσεις επιβαρύνονται, οι πόλεις ασφυκτιούν.

Στον χώρο της Αυτοδιοίκησης, έχουμε δημιουργήσει ένα ισχυρό προοδευτικό μέτωπο, που διευρύνεται – όπως φάνηκε και στο πρόσφατο Συνέδριο μας – και πιέζει για να δυναμώσουμε τους δήμους. Σε λίγες μέρες, στις 16 Δεκεμβρίου ημέρα ψήφισης του κρατικού προϋπολογισμού, οι δήμαρχοι - μετά από πολλά χρόνια – θα βρεθούμε έξω από τη Βουλή. Διεκδικώντας την δυνατότητα να είμαστε αποτελεσματικοί, να δίνουμε λύσεις σε αυτά τα πιεστικά προβλήματα της καθημερινότητας των πολιτών.

(Ο Χάρης Δούκας είναι Δήμαρχος Αθηναίων- Το άρθρο αποτελεί την ομιλία του στην εκδήλωση του ΠΑΣΟΚ για το κυκλοφοριακό)

# TAGS

  • ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ
  • ΑΘΗΝΑ
  • ΧΑΡΗΣ ΔΟΥΚΑΣ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Συντάξεις Ιανουαρίου 2026: Πότε η πληρωμή, τι ισχύει για τις αυξήσεις

Συντάξεις Ιανουαρίου 2026: Πότε η πληρωμή, τι ισχύει για τις αυξήσεις

Το τιμολόγιο ρεύματος που συμφέρει το Δεκέμβριο

Το τιμολόγιο ρεύματος που συμφέρει το Δεκέμβριο

Τι αλλάζει σε διαθήκες, σύμφωνο συμβίωσης και αποποιήσεις

Τι αλλάζει σε διαθήκες, σύμφωνο συμβίωσης και αποποιήσεις

ΟΠΕΚΑ: Έρχεται διπλή πληρωμή για επίδομα παιδιού Α21

ΟΠΕΚΑ: Έρχεται διπλή πληρωμή για επίδομα παιδιού Α21

Ξεκινάει κακοκαιρία με 72 ώρες αδιάκοπες βροχές: Κίνδυνος για Αττική, πότε οι καταιγίδες

Ξεκινάει κακοκαιρία με 72 ώρες αδιάκοπες βροχές: Κίνδυνος για Αττική, πότε οι καταιγίδες

Επικίνδυνα τα fillers προσώπου - Τι μπορούν να προκαλέσουν

Επικίνδυνα τα fillers προσώπου - Τι μπορούν να προκαλέσουν

ΕΟΔΥ – Ιός Δυτικού Νείλου: Πάνω από 90 κρούσματα μέχρι σήμερα

ΕΟΔΥ – Ιός Δυτικού Νείλου: Πάνω από 90 κρούσματα μέχρι σήμερα

Αυστραλία: Η πρώτη χώρα στον κόσμο που απαγορεύει τα social media για παιδιά κάτω των 16

Αυστραλία: Η πρώτη χώρα στον κόσμο που απαγορεύει τα social media για παιδιά κάτω των 16

«Αγλαΐα Κυριακού»: Σοβαρά τραυματισμένα νοσηλεύονται 3 παιδιά – Έπεσαν θύματα ξυλοδαρμού από συνομηλίκους τους

«Αγλαΐα Κυριακού»: Σοβαρά τραυματισμένα νοσηλεύονται 3 παιδιά – Έπεσαν θύματα ξυλοδαρμού από συνομηλίκους τους

Τιμολόγια ρεύματος: Ελκυστικά παραμένουν τα μπλε και τον Δεκέμβριο - 11 προγράμματα κάτω από 10 λεπτά/KWh

Τιμολόγια ρεύματος: Ελκυστικά παραμένουν τα μπλε και τον Δεκέμβριο - 11 προγράμματα κάτω από 10 λεπτά/KWh

Η Ελλάδα στις έξι ευρωπαϊκές αγορές με φθηνότερα σταθερά τιμολόγια από τα κυμαινόμενα

Η Ελλάδα στις έξι ευρωπαϊκές αγορές με φθηνότερα σταθερά τιμολόγια από τα κυμαινόμενα

Σφίγγει ο κλοιός για όσους κλέβουν ρεύμα με διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων

Σφίγγει ο κλοιός για όσους κλέβουν ρεύμα με διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων

Πρεμιέρα για τα πορτοκαλί τιμολόγια- Από την 1η Φεβρουαρίου για τους μεγάλους πελάτες από τον Απρίλιο για τα νοικοκυριά

Πρεμιέρα για τα πορτοκαλί τιμολόγια- Από την 1η Φεβρουαρίου για τους μεγάλους πελάτες από τον Απρίλιο για τα νοικοκυριά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Φορολογικό έγκλημα σε εξέλιξη, η κυβέρνηση αρμέγει τους πολλούς για να ταΐσει τους λίγους

Opinions 06:22

Τι θα κάνουμε στην Αθήνα για το συγκοινωνιακό

Opinions 06:22

Ατελής συμφωνία μιας ένοχης κυβέρνησης

Opinions 06:22

Στο «περίμενε» επιστροφές φόρων άνω του 1 δισ. ευρώ

Οικονομία 06:21

Εθνικό Απολυτήριο: Οι μαθητές «ρίχνουν άκυρο» στα σχέδια για τριπλές Πανελλήνιες

Παιδεία 06:20

Στο στόχαστρο για ξέπλυμα χρήματος δεκάδες φορολογούμενοι με ληξιπρόθεσμα χρέη

Οικονομία 06:19
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αλέξης Τσίπρας: Ποιοι πολιτικοί έδωσαν το παρών στην παρουσίαση του βιβλίου «Ιθάκη» - Όσα έγιναν

Πολιτική 20:35

Γιατί δεν βρίσκουν αγοραστή τα ακίνητα που βγαίνουν σε πλειστηριασμό

Οικονομία 08:08

Συντάξεις Ιανουαρίου 2026: Πότε η πληρωμή, τι ισχύει για τις αυξήσεις

Οικονομία 07:34

Ξεκινάει κακοκαιρία με 72 ώρες αδιάκοπες βροχές: Κίνδυνος για Αττική, πότε οι καταιγίδες

Ελλάδα 06:54

Το τιμολόγιο ρεύματος που συμφέρει το Δεκέμβριο

Οικονομία 06:41
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Χάρης Δούκας: Οι προτάσεις για τη λύση του κυκλοφοριακού στην Αθήνα

Χάρης Δούκας: Οι προτάσεις για τη λύση του κυκλοφοριακού στην Αθήνα

Πολιτική 03.12.2025 19:08
Μπακογιάννης σε Δούκα: Λιγότερη τοξικότητα, περισσότερη δουλειά για την Αθήνα

Μπακογιάννης σε Δούκα: Λιγότερη τοξικότητα, περισσότερη δουλειά για την Αθήνα

Πολιτική 03.12.2025 16:36
Σκληρή απάντηση Δούκα σε Μπακογιάννη: Συνεχίζει τον κατήφορο της παραπληροφόρησης

Σκληρή απάντηση Δούκα σε Μπακογιάννη: Συνεχίζει τον κατήφορο της παραπληροφόρησης

Πολιτική 03.12.2025 13:30
Μπακογιάννης κατά Δούκα: «Χρυσοί» κάδοι για σκύλους εν μέσω αυξήσεων και σφράγισης κοινωνικών δομών

Μπακογιάννης κατά Δούκα: «Χρυσοί» κάδοι για σκύλους εν μέσω αυξήσεων και σφράγισης κοινωνικών δομών

Πολιτική 03.12.2025 11:05

NETWORK

Στο... ίδιο έργο θεατές στην Κρήτη: Κύμα παραιτήσεων στις Νευρολογικές Κλινικές

Στο... ίδιο έργο θεατές στην Κρήτη: Κύμα παραιτήσεων στις Νευρολογικές Κλινικές

healthstat.gr 12.04.2025 - 06:00
Επικίνδυνα τα fillers προσώπου - Τι μπορούν να προκαλέσουν

Επικίνδυνα τα fillers προσώπου - Τι μπορούν να προκαλέσουν

healthstat.gr 12.03.2025 - 18:35
Ποια είναι η νέα τάση για τη φροντίδα των μαλλιών - Τι αναφέρουν δερματολόγοι

Ποια είναι η νέα τάση για τη φροντίδα των μαλλιών - Τι αναφέρουν δερματολόγοι

healthstat.gr 12.03.2025 - 19:40
Ελληνικός Χρυσός και WHEN: Ολοκληρώθηκαν τα προγράμματα «Women 4 Change» και «Girls 4 Change»

Ελληνικός Χρυσός και WHEN: Ολοκληρώθηκαν τα προγράμματα «Women 4 Change» και «Girls 4 Change»

ienergeia.gr 12.03.2025 - 15:46
Ανακύκλωση Φ/Β Πάνελ: Η ΠΟΣΠΗΕΦ Απορρίπτει Παρερμηνείες και Ζητά Εφαρμογή του Νόμου

Ανακύκλωση Φ/Β Πάνελ: Η ΠΟΣΠΗΕΦ Απορρίπτει Παρερμηνείες και Ζητά Εφαρμογή του Νόμου

ienergeia.gr 12.03.2025 - 15:34
Η ABB βραβεύτηκε με το βραβείο Platinum από την EcoVadis για την εξαιρετική της επίδοση στη βιωσιμότητα

Η ABB βραβεύτηκε με το βραβείο Platinum από την EcoVadis για την εξαιρετική της επίδοση στη βιωσιμότητα

ienergeia.gr 12.03.2025 - 15:37
ΕΟΔΥ – Ιός Δυτικού Νείλου: Πάνω από 90 κρούσματα μέχρι σήμερα

ΕΟΔΥ – Ιός Δυτικού Νείλου: Πάνω από 90 κρούσματα μέχρι σήμερα

healthstat.gr 12.03.2025 - 18:40
Sunlight Group: Η ενέργεια μιας δυνατής ομάδας από τον Ημιμαραθώνιο Ξάνθης στον Αυθεντικό Μαραθώνιο στην Αθήνα

Sunlight Group: Η ενέργεια μιας δυνατής ομάδας από τον Ημιμαραθώνιο Ξάνθης στον Αυθεντικό Μαραθώνιο στην Αθήνα

ienergeia.gr 12.03.2025 - 15:44
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games