Στον συγκεκριμένο ασκήθηκε ποινική δίωξη για το κακούργημα της διατάραξης ασφάλειας των συγκοινωνιών δια παραλείψεως και για τα πλημμελήματα της ανθρωποκτονίας, της βαριάς σωματικής βλάβης και ελαφράς σωματικής βλάβης από αμέλεια κατά συρροή δια παραλείψεως.
Επίσης κατηγορείται και για το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος καθώς ενέκρινε τη μετάθεση του 59χρονου σταθμάρχη στη συγκεκριμένη θέση ο οποίος τη συγκεκριμένη στιγμή υπερέβαινε το όριο ηλικίας που είχε τεθεί από τον ΟΣΕ στη σχετική προκήρυξη.
Στην απολογία του σήμερα στον ανακριτή, ο πρώην πρόεδρος του ΟΣΕ φέρεται σύμφωνα με πληροφορίες να αρνήθηκε τις κατηγορίες που του αποδίδονται και «έριξε» την ευθύνη στην ΕΡΓΟΣΕ.
Να σημειωθεί ότι η δίωξη του συγκεκριμένου έχει να κάνει με τη μη διασφάλιση συντήρησης των συστημάτων ασφαλείας όπως το ψηφιακό σύστημα επικοινωνίας GSM-R και το συστήματα σηματοδότησης.
Συστήματα τα οποία, σύμφωνα με τα πορίσματα που υπάρχουν στη δικογραφία, δεν λειτουργούσαν το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου που συγκρούστηκαν οι δύο αμαξοστοιχίες στα Τέμπη με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 57 άτομα.
Αύριο αναμένεται να απολογηθεί στον ανακριτή ένας πρώην διευθύνοντας σύμβουλος του ΟΣΕ ενώ την Παρασκευή απολογείται ο πρόεδρος του ΟΣΕ την περίοδο Σεπτέμβριος 2019- Ιούνιος 2020.